Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 07.08.2017 uwzględniając wszystkie działy

  1. Przepraszam, masz rację.
    9 punktów
  2. Gatunek: Platformówka akcji z elementami shoot'em upa Opis: W imperium panuje spokój, jedynie od czasu do czasu pojawiają się niewielkie buntujące się grupy. Nadchodzącym etapem zaprowadzenia ostatecznego ładu w państwie jest całkowita delegalizacja miejsc zamieszkania poza megamiastami imperium. Jako dowódca elitarnej jednostki mamy docierać do miejsc które nie chcą się podporządkować i zaprowadzać pokój. Zatem tak, gramy tym złym. Pomysł ten nie ma żadnych podtekstów politycznych, pomyślałem tylko że ciekawe będzie przedstawienie skrajnego chorego świata z perspektywy wyznawcy,
    8 punktów
  3. Siemka, jeżeli czytasz tę wiadomość najprawdopodobniej pomogłem Ci w czymś przez Steam lub Skype. Zostaw reputację pod tą wiadomością lub którąś inną w temacie i napisz posta informującego innych, że w czymś pomogłem ;) Jeżeli jesteś tu bez powodu zapraszam do kontaktu na Steam aby pograć w gry lub pomóc w jakimś problemie z game makerem 1.4 ! Mój profil Steam
    7 punktów
  4. 6 punktów
  5. próbna animacja nóg, spróbuję też jakoś związać górną część tułowia żeby odpowiednio się cała wyginała przy chodzeniu
    6 punktów
  6. Hej. Troszkę mnie nie było. Wracam do robienia gier sobie. Tym razem całkowicie dwuwymiarowy projekt. Zaczęło się od Ludum Dare, a teraz sobie szlifuję i mam w planach stworzenie jakiegoś przygodowego fabularnego horroru. Oczywiście nic nie skończę jak zwykle, żeby nie było niedomówień już na starcie.
    6 punktów
  7. Nowy rok, nowe menu Postaci, Statki, Skrzynki, Skiny, na dole Ustawienia
    6 punktów
  8. Skradanko-strzelanka którą robię w Unity od paru miesięcy. Ciągle jest na etapie silnika ale co jakiś czas dodaję pojedyncze rzeczy graficzne. W tym temacie będę od teraz wrzucał nowe screeny, gify itd. Telewizorki z newsami
    5 punktów
  9. Ciągle słaba jakość wychodzi nagrywania, ale dodałem przedmioty które można rzucać, na razie w formie piłek do kosza
    5 punktów
  10. Pracę nad Seid-Chronicles zostały wznowione , grę planuje ukończyć w 2021 roku , pewnie nie które osoby z gmclanowiczow myślały że projekt został anulowany jednak nic z tych rzeczy
    5 punktów
  11. Witam GMCLANy! No to po 9 latach przedstawiam Wam w końcu gotowy projekt O samej grze nie będę się rozpisywał, po prostu skopiuję opis z Google Play Krótko powiem tylko, że jest to mój największy projekt w życiu, a przede wszystkim skończony! Jak sami wiecie, trwało to bardzo długo i dużo z Was zna historię gry/projektu. Nie było łatwo, ale się udało! Grajcie, komentujcie, a jak wesprzecie to będzie cudownie Zapraszam! Miłego grania! Link do pobrania: Almora Darkosen POBIERZ Oficjalna strona gry: Almora Darkosen Official Site Strona na Facebooku: Almora
    5 punktów
  12. Rewelacyjne wyniki Krzywa rośnie w górę jak cholera. Gra już jest polecana w Google Play i naprawdę idzie to nieźle. Oby tak dalej Jeszcze lada chwile wrzucam na iOS bo już testuje na iPhonie7 i działa w 500 FPS Obecnie pracuję nad nową wersją gdzie jest już tutorial, bo sporo osób nie może sobie poradzić na początku gry, no i kanał Discorda się przydał, bo gracze pomagają sobie nawzajem. Naprawdę jest mega dobrze, nie spodziewałem się tego a jest coraz lepiej!
    5 punktów
  13. Nie pracuję już w branży bo minęła mi zajawka na gry. Jak wiecie od wczesnego wieku robiłem gierki, najpierw Top Hat. Wpadło trochę kasy, wyprowadziłem się do Warszawy, tam robiłem jako tester aż do najthoksa. Rzuciłem pracę aby skończyć najthoksa, zamiast tego poleciałem w balet z przyjaciółmi. Znalazł się wydawca, nie najlepszy, ale były pieniądze. Grę wydałem i miałem jeszcze na kilka miesięcy życia. Zamiast iść do pracy i gromadzić gotówkę to jeździłem po Polsce, imprezowałem i żyłem na pełnym luzie przez pół roku. Robiłem w międzyczasie prototypy ale nie miałem żadnych rewolucyjnych pomys
    5 punktów
  14. Cześć, Zastanawiam się nad stworzeniem petycji, skierowanej do Marka Overmarsa ( lub kogokolwiek, kto jest teraz szefem GameMakera), dotyczącą zmiany nazwy programu. GameMaker... serio? Rozumiem, że taka nazwa miała sens w 2000 roku w czasach GameMaker 5.0 i gry robiło się tam głównie z klocków... ale teraz jest to narzędzie rozbudowane, z własny językiem programowania, w którym można robić gry zarabiające duży hajs. Ba! Powstają nawet mały firmy developerskie (np. MoaCube), które specjalizują sie w tworzeniu gier w GMS:2, jest to więc narzędzie, z którego korzystają już nie tylko
    5 punktów
  15. Jeżeli chodzi o opinię graczy to jeszcze nie trafiłem na to by ktoś pisał jakieś hejty pod grą zrobioną z GMa chyba że jest kiepska. Za to spotkałem się z opiniami o unity że ludzie widząc to logo dają od razu refound na steamie albo innych hejterów który piszą recenzję negatywną i nakłaniają do zmienienia silnika na jakiegoś unreala czy coś zamiast unity. Negatywne opinie o GMie to ja widuję jedynie u jakiś urażonych polaczków pseudo gamedevów którzy nie mogą znieść tego że ktoś robi grę na gotowym silniku zamiast marnować całe życie na nauce wynajdowania koła na nowo tworząc własny s
    5 punktów
  16. Ostatnie dwa tygodnie były masakryczne pod kątek ilości pracy, ale w końcu skończyłem swój algorytm do którego podchodziłem już z 4 razy
    5 punktów
  17. Zrobiłem takie śmiszne pseudo 3d, nawet fajne można animować i w ogóle największy problem przy czymś takim to oczywiście kolejność rysowania, trzeba podzielić kierunki na 6 stref i rysować konkretne części ciała w kolejności eh
    5 punktów
  18. https://www.yoyogames.com/blog/64/using-motion-planning http://docs.yoyogames.com/source/dadiospice/002_reference/movement and collisions/motion planning/index.html Najprościej użyć do ruchu wroga wbudowanej funkcji mp_potential_step(xgoal, ygoal, stepsize, checkall) gdzie: xgoal, ygoal - współrzędne gracza stepsize - szybkość ruchu w pixelach na klatkę checkall - tutaj true (jeśli wróg ma omijać wszystkie obiekty po drodze) lub false (jeśli wróg ma omijać obiekty solid po drodze) Oczywiście nie jest to idealne rozwiązanie, funkcja
    5 punktów
  19. W końcu moje paczki zostały zatwierdzone, parę osób chciało video z testem obciążeniowym to zrobiłem i mnie rozwaliło jak ciekawie potrafi to wyglądać
    5 punktów
  20. Skończyliśmy właśnie prace nad nowym logo Dodaliśmy też podtytuł, więc teraz gra nazywa się "Ignis: Duels of Wizards"
    5 punktów
  21. Hej. Naprawdę serce się raduje, że w końcu czuć tu powiew świeżości i osobiście jestem jak najbardziej za tym, by przywrócić to forum do dawnej świetności. Dlatego wnoszę tu małą inicjatywę jaką miałyby być zalecenia innych użytkowników wobec tego jak nowa strona miałaby funkcjonować. Sorencje, że wylatuję z tym w valhalli, ale wiecie. Gdyby moderacja podłapała pomysł to byłbym wdzięczny gdyby dało się to jakoś przypiąć gdzieś. Także proszę wysuwać tu swoje idee i odnosić się do pomysłów innych, a później wspólnymi siłami postaramy się wcielić je w życie. Ja zacząłbym od wrażeń estetyczny
    5 punktów
  22. siema, mamy na forum ludzi, którzy pracowali nad Cyberpunkiem 2077, którzy są CTO azjatyckich software housów, którzy kończą technika, którzy wystawiają swoją sztukę w galeriach, i którzy mają 6 dziecko w drodze. pytam więc z ciekawości (i trochę w ramach testu czy w ogóle ktoś coś jeszcze napisze na forum, bo nie ma pytania na które łatwiej odpowiedzieć niż "co u Ciebie") - jak tam życie, gmclanowiczu? czym się zajmujesz, jak to się ma do Twoich planów sprzed 3 lat, i gdzie widzisz siebie za kolejne 3 lata? dobre to życie, czy takie se? zaczynajcie, ja się wtopię w tłum
    4 punkty
  23. Dzięki! Wczoraj zrobiłem sporą część systemu dialogów, a dziś statyczne aktywności. Na razie dwa rodzaje siedzenia:
    4 punkty
  24. System takedownów wersja wstępna
    4 punkty
  25. Tytuł: M.E.A.T. Gatunek: RPG, cRPG Opis: M.E.A.T. w telegraficznym skrócie Jest to gra RPG single player, stylizowana na klasyki gatunku z lat ’90. XX wieku, wykonana w rzucie 2D i grafice Pixel Art. Przed graczem stoi zadanie, w formie kampanii jednoosobowej, rozwikłania zagadki stanowiącej główną linię fabularną i pokonanie najważniejszego antagonisty, tj. nadrzędnego bossa. Gracz w trakcie rozgrywki rozwija swoją postać na wielu płaszczyznach typowych dla gatunku RPG. Postępy w rozwoju postaci opierają się na czasie poświęconym treningom i walce przec
    4 punkty
  26. Ustalmy, że cała kwota jaką zbierze projekt zostanie oddana na rzecz black live matters aby zakończyć zamieszki trwające w ameryce oraz położyć kres wszselkim konfliktom na tle rasowym aby niezależnie od koloru skóry każdy człowiek był równy.
    4 punkty
  27. ragggggdolll @EDIT: animacje ruchu
    4 punkty
  28. Kolejny miesiąc pracy zdalnej spowodował że chyba jednak wrócę do hobbystycznego gamedevu Nie samym PHPem człowiek żyje, więc odgruzowuje stary projekt, w sumie sam engine walki - bo ostatnio tylko na tym się skupiałem, nie wiem czy wam kiedyś podrzucałem filmik, ale chyba jest dobra podstawa żeby było w czym dalej rzeźbić Ponad 2 lata jak szybko strzeliły
    4 punkty
  29. U mnie natomiast nadal Almora Darkosen na mobilki - już przeszło 8 lat Cieszę się, bo to już końcówka i będzie można odpalić resztę projektów Jak gra będzie miała wzięcie, to planuję multiplayer Coop dla 4 graczy. Po więcej zapraszam na Almora Darkosen Official Site oraz Almora Darkosen on Facebook
    4 punkty
  30. nie chcę pirackiej kopii. Chcę kopię oryginału
    4 punkty
  31. Cześć Wszystkim! Dzisiaj po południu dostałem zgodę, a więc organizuje konkurs! Zadaniem jest stworzyć odmienną wersję gry, którą wszyscy znają, np. Skyrim jako strategia/karcianka. Gry nie będą monetyzowane w żaden sposób, a więc nikt nie powinien przyczepić się do praw autorskich. Możecie używać dowolnego silnika oraz technologii, ważne, abyście robili to w pojedynkę, ponieważ przewidziane są nagrody! 1 Miejsce - zwycięzca może wybrać nagrodę z miejsca 1, 2, 3; Human: Fall Flat - Steam Life is Strange Complete edition - Steam Company of Heroes 2 - Steam 2 Miejsce -
    4 punkty
  32. No wczoraj pierwszy raz sam wydałem grę na Steamie https://store.steampowered.com/app/1001040/Glorious_Companions/
    4 punkty
  33. Na razie jestem tu przez mieszkanie uwięziony na 3 lata i nie myślę o tym, szczerze nie wiem, jak będzie po tym czasie, czy zostanę w uk, czy wyjadę gdzie indziej, czy wrócę, aczkolwiek nie wydaje mi się, abym wracał do Polski Za każdym razem jak wracam widzę jak ceny drożeją, to przykre już jest, jak spora część produktów jest tańsza w uk niż w pl :/ +samo prawo czy życie dużo bardziej mi się podoba za granicą. A co do pracy, to ogólnie pracuję w prep kitchen, gdzie są 3 departamenty: mięso, gdzie to jest w sumie linia produkcyjna dla kotletów burgerowych(dziennie robimy jakoś 700-2000k
    4 punkty
  34. Ziomuś, nie traktujesz zbyt poważnie tej sytuacji z shoutboxem?
    4 punkty
  35. Elo, Odkopałem na dysku stary projekt, który kiedyś robiliśmy ale nie doczekał się momentu żeby ujrzeć światło dziennie. Uznałem z waxxem, że może lepiej żeby się nie marnowały te assety i wrzucamy je za darmo - do wykorzystania w prototypach, projektach na studia, czy jako podstawa do większej gry. https://waxx.itch.io/shadow-mines-asset-pack - tu można pobrać za friko W zamian zapraszam do dodania na wishlistę naszego aktualnego projektu https://store.steampowered.com/app/1001040/Glorious_Companions/
    4 punkty
  36. Pewnie niewiele osób wie o projekcie "Dyzmaken 1.0" wprowadzonym do życia przez administrację GMClanu wiele lat temu. Była to ostateczność, do której uciekli się z powodu drastycznie spadającego poziomu aktywności na forum. Łudzili się wtedy, że nigdy więcej nie powołają się na tę kartę by ratować społeczność wirtyny gmclan.org. Tymczasem wersja 3.0 została uruchomiona...
    4 punkty
  37. Panie i Panowie, mam przyjemność gościć Was na 10. Community Awards! W tę okrągłą edycję użytkownicy staną w szranki w następujących kategoriach: Gra roku Demo roku Zapowiedź roku Artykuł / Tutorial / Silnik roku Screen / Film / GIF roku Użytkownik roku Cytat roku Zgłaszajcie swoje typy do poszczególnych kategorii do 18.01, g. 23:59. Powodzenia wszystkim. Community Awards 2018 - start!
    4 punkty
  38. ostatni post ze stycznia widzę, welp spoczko się gra na switchu, fajny oldschoolowy klimacik jest
    4 punkty
  39. Takietam pierwsze testy z trybem multiplayer. No i placeholderowa grafika, moze poza postaciami. https://led.feen.us/5xe4e10v.mp4
    4 punkty
  40. Heksagonalny system turowy to straszna męka w GMie, ale chyba jestem na dobrej drodze. Określanie realnej odległości z uwzględnieniem zasięgu i przeszkód zrobione Jakby ktoś miał kiedyś problemy to polecam https://www.redblobgames.com/grids/hexagons/ Pięknie opisane mechaniki heksagonalne z interaktywnymi przykładami (wprawdzie nie w GMie ale zawsze coś)
    4 punkty
  41. rasizm na gmclanie w formie generatora postaci (początki)
    4 punkty
  42. Najpierw pomyślałem "jezu, co za lamerski cringe temat, ciekawe czy w nim odpowiedziałem". A później się okazało, że to ja go założyłem.
    4 punkty
  43. 99% ludzi na tym forum właśnie zastanawia się, czy ich obrażasz, czy mówisz po somalijsku, czy jednak cały czas programujemy
    4 punkty
  44. Mam nadzieję że do Twojego serca <3
    4 punkty
  45. Moja luźna propozycja bazująca na pomyśle @gnysek
    4 punkty
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...