Skocz do zawartości

Wojzax

Filar Społeczności
  • Liczba zawartości

    2739
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    96

Ostatnia wygrana Wojzax w dniu 10 Maja

Użytkownicy przyznają Wojzax punkty reputacji!

Reputacja

225 Pozłacany Filar Społeczności

1 obserwujący

O Wojzax

  • Tytuł
    Grafik Paranoik
  • Urodziny 28.09.1991

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Previous Fields

  • Nagrody
    Najlepsza grafika (CA 2015)
    Najlepsza gra (CA 2011)
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Nie
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Nie
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Nie
  • Użytkownik Unity
    Tak
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Skąd
    Lublin
  • Płeć
    Male

Ostatnie wizyty

48829 wyświetleń profilu
  1. Jeden z elementów levelu demo
  2. Wojzax

    checkpoint - 2021

    Pracuję fizycznie w fabryce, w wolnym czasie cośtam robię w Unity. Dzieci brak, ślub może za rok.
  3. Dzięki! Wczoraj zrobiłem sporą część systemu dialogów, a dziś statyczne aktywności. Na razie dwa rodzaje siedzenia:
  4. Skradanko-strzelanka którą robię w Unity od paru miesięcy. Ciągle jest na etapie silnika ale co jakiś czas dodaję pojedyncze rzeczy graficzne. W tym temacie będę od teraz wrzucał nowe screeny, gify itd. Telewizorki z newsami
  5. obecnie wygląda to tak: @gnysek: A co już można robić w tym? Takie typowe HM czy bardziej jakieś nowoczesne?
  6. Fajne to, mega mi się podobają te twoje kolejne usprawnienia, wszystkie są takie elastyczne. W ogóle masz twittera? Takie rzeczy zgarniają sporo atencji Tymczasem porównanie beczki zwykłej i płaskiej @EDIT: wybuch granatu nowa wersja inspirowany dymem z Akiry
  7. Jak waszym zdaniem najlepiej rozwiązać przezroczystość ścian w grze z rzutem izometrycznym? Moim ideałem byłoby żeby odkrywane były ściany pokoju w którym znajduje się gracz ale tylko te od strony kamery. Problem jest taki że każda ściana w mojej grze jest zrobiona z dwóch (wewnętrzna i zewnętrzna) tak jak tutaj: Dodatkowo co jeżeli gracz nie widzi danej ściany ale nadal zasłania mu ona widok? Dość długo już nad tym myślę i wciąż jest to zbyt skoplikowane Tutaj jak wygląda gra: Oczywiście rozkmina dotyczy jednego piętra bo reszta pięter
  8. pomyślę nad tym, może rzeczywiście nie będzie to tak obciążało całości tymczasem testuję pierwsze granaty i przypadkiem zrobiłem taki śmieszny efekt (uwaga na głośny wybuch) A tutaj już wersja prawdziwa granatu tylko trochę jeszcze przelatuje odłamków przez ściany
  9. To jest walec o sporej średnicy który rozciąga się od kamery i koliduje że ścianami. Jeżeli dam za małą to gracz nie będzie widział tego co obok niego za ścianą, jeśli za dużą to sporo ścian będzie odkrywanych właśnie gdzieś po bokach. Myślę nad tym już długo ale na razie żadnych sensownych (i wydajnych) rozwiązań.
  10. Ciągle słaba jakość wychodzi nagrywania, ale dodałem przedmioty które można rzucać, na razie w formie piłek do kosza
  11. Zanim zacznę robić fabułę czeka mnie maraton filmów Johna Woo
  12. Genialne, jakościowe, oryginalne
×
×
  • Dodaj nową pozycję...