Skocz do zawartości

Chell

Filar Społeczności
  • Liczba zawartości

    1371
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    44

Ostatnia wygrana Chell w dniu 26 Kwietnia

Użytkownicy przyznają Chell punkty reputacji!

Reputacja

179 Filar społeczności

3 obserwujących

O Chell

  • Tytuł
    Back-end Developer
  • Urodziny 19.02.1999

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Previous Fields

  • Team
    Marcin Fortuniak
  • Steam
    4tk
  • last.fm
    Forteeek
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Nie
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Nie
  • Użytkownik GameMaker 8
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Tak
  • Użytkownik Unity
    Nie
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Skąd
    Poznań
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Interests
    oglądanie dobrych filmów, gra na gitarze, wychodzenie z domu na baleciki, przerzucanie naleśników

Ostatnie wizyty

36194 wyświetleń profilu
  1. Chell

    checkpoint - 2021

    trzymam kciuki za maturę 🤞 tez sceptycznie podchodziłem do studiów, ale dziewczyna mi uświadomiła, ze jest jednak różnica między ludźmi po studiach a ludźmi którzy je olali. jezu, nie dało się tego napisać tak, żeby nie zabrzmieć jak dupek ale cały czas utwierdzam się w przekonaniu, ze coś w tym jest - podejście „po co mi ten papierek” czasem potrafi wyjść z człowieka. jasne, sam raczej tylko odbębniam lwia czesc tych studiów, ale sam fakt docenienia papierka jako czegoś co w jakimś stopniu świadczy o człowieku to był dla mnie najlepszy motywator. na marginesie - jeżeli tak jak ja n
  2. Chell

    Vertexy się nie rysują

    ogarnąłem to, co wysłałeś - faktycznie miałem jeszcze spore braki. Z buforem oczywiście śmignęło, narysowałem trójkąt i nie mogę się napatrzeć. miałem nadzieję po ogarnięciu tego od razu skipnąć do assimpa, ale mój entuzjazm szybko ostudził fakt, że shadery same się nie napiszą także kupa roboty jeszcze przede mną, ale już jestem na jakiejś drodze. jeszcze raz dzięki!
  3. Chell

    checkpoint - 2021

    jaa, ale sztos aplikacja o kornikach drukarzach brzmi stanowczo najlepiej. a 60 seconds swoją droga robiło znajome studio, także malutki ten świat omg, podoba mi się jakie rzeczy w tym temacie są zupełnie casualowo rzucane gratulacje doktoratu i pracy na UW, jest się czym chwalić. trzymam kciuki za poszukiwania, na doktora na pewno coś wyrwiesz 💞
  4. Chell

    checkpoint - 2021

    @gnysek i tak dobrze że będziesz sprzedawać w dolcach, basen wypełniony pięciozłotówkami byłby dużo mniej wygodny. a propos planszówek solo - ogarniałeś może gry Grotwórcy? to ktoś z gmclanu, Ignatus jeśli dobrze pamiętam. side note - co miesiąc wchodzę na ps-plusa obczaić jakie darmówki rzucili, i po aktywności community widzę że serwis się broni 💪 @Adriann studio animacji brzmi kozacko, co tam generalnie realizujecie? pewnie głównie jakieś marketingowe spoty, czy może czasem rzucą jakiś duży projekt pt. "róbcie nam przez pół roku animacje do gierki"? i powodzenia z pierścionkiem 😎 @dyzmek je
  5. siema, mamy na forum ludzi, którzy pracowali nad Cyberpunkiem 2077, którzy są CTO azjatyckich software housów, którzy kończą technika, którzy wystawiają swoją sztukę w galeriach, i którzy mają 6 dziecko w drodze. pytam więc z ciekawości (i trochę w ramach testu czy w ogóle ktoś coś jeszcze napisze na forum, bo nie ma pytania na które łatwiej odpowiedzieć niż "co u Ciebie") - jak tam życie, gmclanowiczu? czym się zajmujesz, jak to się ma do Twoich planów sprzed 3 lat, i gdzie widzisz siebie za kolejne 3 lata? dobre to życie, czy takie se? zaczynajcie, ja się wtopię w tłum
  6. Chell

    Vertexy się nie rysują

    o kurde, to jeszcze trochę roboty przede mną. albo faktycznie jakaś astronomiczna różnica między glewem a gladem, albo zupełnie przespałem to na labkach. dzięki wielkie!
  7. hej, problem bardzo ogólny, ale taką też mam wiedzę na temat c++ i opengla postawiłem projekt z glfw i gladem, robię okno, podpinam shader, i póki co wszystko dobrze. próbuję jednak narysować vertexy z tablicy, i tu wielki smutek - nic się nie rysuje. https://github.com/forteek/fps/tree/feature_array_drawing - tu link do repo, branch feature_array_drawing, https://github.com/forteek/fps/blob/feature_array_drawing/src/main.cpp#L86 - a tu link do linijki która nie rysuje vertexów. jestem prostym człowiekiem - widzę brak błędów przy kompilacji i uruchomieniu, zakładam że powinno dzia
  8. Chell

    CV 16 latka

    google się nie pieści
  9. biedny, nawet nie zdążył się kapnąć co go trafiło
  10. dobra, nie wytrzymałem i już zaimplementowałem, śmiga jak marzenie: query = self._session.query(Summoner).filter(or_( Summoner.account_id == None, Summoner.modified_at < ttl )).order_by( over( func.row_number(), Summoner.region, (Summoner.rank_id, Summoner.region) ), Summoner.region ) dzięki!
  11. oo, dokładnie o to chodziło. próbowałem szukać "order by alternately", ale jedyne sensownego co znalazłem to https://stackoverflow.com/questions/18862522/mysql-order-by-alternate-values, a to kobyła większa niż to jest tego warte. wieczorkiem zaimplementuję, dzięki!
  12. siema, mam taką tabelkę: id|nazwa |typ --+--------+------- 1 |jabłko |owoc 2 |śliwka |owoc 3 |wiśnia |owoc 4 |ziemniak|warzywo 5 |batat |warzywo 6 |marchew |warzywo chcę zrobić zapytanie, które wybierze mi naprzemiennie owoce i warzywa (także jabłko, ziemniak, śliwka, batat, wiśnia, marchew). są w ogóle takie cuda? (dodam, że owoc, warzywo to nie jedyne wartości, mogą być najróżniejsze - chciałbym je też brać pod uwagę) w idealnym świecie dałoby się to zrealizować po ludzki w sqlalchemy
  13. a jakbyś zrobił odkrywanie ścian w promieniu r które postać akurat widzi od strony kamery + ściany zasłaniające ludzi i przedmioty, które postać widzi z dowolnej strony? duzo ciezsze obliczeniowo, ale pewnie i tak 200 razy na sekunde liczysz podobne rzeczy (bo podejrzewam że co ticka sprawdzasz np. czy straznicy w jakims zasiegu widza postac), a nie wygladaloby to tak chaotycznie
  14. swietnie to wyglada, jak to kiedys wydasz to kupie pierwszym rzutem. jak zaczales obracac kamera to serce mi na moment stanelo, takie dobre jedyne co mi nie przypasowalo to system tego odkrywania scian, w 1:39 strzelasz do wroga ktorego nie widzisz, a w 1:23 sciana na maksa z lewej jest odkryta z jakiegos tylko jej znanego powodu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...