-
Postów
1 386 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
56
Ostatnia wygrana Chell w dniu 22 Czerwca
Użytkownicy przyznają Chell punkty reputacji!
O Chell
- Urodziny 19.02.1999
Informacje
-
Team
Marcin Fortuniak
-
Użytkownik GameMaker Studio 2
Nie
-
Użytkownik GameMaker Studio
Nie
-
Użytkownik GameMaker 8
Tak
-
Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
Tak
-
Użytkownik Unity
Nie
-
Użytkownik Godot
Nie
-
Steam
4tk
O mnie
-
Skąd
Poznań
-
Płeć
Mężczyzna
- Adres www
-
Hobby
oglądanie dobrych filmów, gra na gitarze, wychodzenie z domu na baleciki, przerzucanie naleśników
Edytowalne przez adminów
- Back-end Developer
Osiągnięcia Chell
-
Chell zareagował(a) na odpowiedź w temacie: GMCLANowe Cytaty: Reaktywacja
-
Chell zareagował(a) na odpowiedź w temacie: GMCLANowe Cytaty: Reaktywacja
-
Chell zareagował(a) na odpowiedź w temacie: GMCLANowe Cytaty: Reaktywacja
-
Chell zareagował(a) na odpowiedź w temacie: GMCLANowe Cytaty: Reaktywacja
-
Chell zareagował(a) na odpowiedź w temacie: GMCLANowe Cytaty: Reaktywacja
-
Chell zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Szklarnia 360
-
Chell zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Gry ze zdjęć 360 sferycznych
-
Chell zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Beta GMCLANu v4
-
Chell zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Szukam grafik do gry
-
Chell zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Nasze strony
-
uczysz potomstwo łapać świnie w labiryntach? #tematdlauwagi
-
Wojo zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Męczymy AI z ChatGPT
-
uff, dobrze wiedzieć że jeszcze zdołałbym uciec sztucznej inteligencji nie dziś, chacie gpt. nie dziś...
-
Uzjel zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Foto-galeria
-
Wojo zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Foto-galeria
-
wracam do tematu 20kg grubszy, ale szczęśliwy - pierwszy raz programowanie w phpie się opłaciło, wygrałem kajak na PHPersach w przyszłym roku mam nadzieję że złapiemy się na piwko z jakimiś forumowiczami
-
delta timing rozwiązuje też inny problem - jeżeli Twoja gra ma chodzić w 60 fpsach, a komputer gracza faktycznie doi 15 klatek na sekunde, i nie masz poprawki na delta timing, to gracz gra w slow mo - pocisk wroga który leciałby 1s leci 4s itd
-
no tak, a dużo prościej sobie zakodzić familiadę niż gorące krzesła
-
Wojo zareagował(a) na odpowiedź w temacie: GMCLANowe Cytaty: Reaktywacja
-
Uzjel zareagował(a) na odpowiedź w temacie: GMCLANowe Cytaty: Reaktywacja
-
Konrad-GM zareagował(a) na odpowiedź w temacie: GMCLANowe Cytaty: Reaktywacja
-
Adriann zareagował(a) na odpowiedź w temacie: GMCLANowe Cytaty: Reaktywacja
-
gnysek zareagował(a) na odpowiedź w temacie: GMCLANowe Cytaty: Reaktywacja
-
Wojo zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Nad czym aktualnie pracujesz?
-
tez sie pochwale, bo kodze dzien w dzien a w sumie nigdy nic nie pokazuje - 4 rok studiow, 3 ciekawy przedmiot. implementuje se różne tryby pracy szyfratora AES
-
zawsze lubiłem Ferviego facet całe swoje forumowe życie poświęcił na FOSS, sama jego egzystencja jest laurką dla Linusa Torvaldsa, a mimo tego był zupełnie autoświadomy i podchodził z dużym dystansem do swojej pasji + miał bardzo specyficzne poczucie humoru xD
-
Mount & Blade: Plastusie
-
zrob dwarf fortress na mobilki!
-
ale progres, we wtorek wyglądało to jak Wormsy a w środę jak Battlefield Bad Company 2
-
fajne pytanie. Na pewno przeładowanie konstruktora to kiepski pomysł, implementacja dwóch zupełnie różnych funkcjonalności w ramach jednej metody będzie strasznie myląca. Druga opcja jak najbardziej spoko, jeżeli stan instancji nie pozwala na save_changes to programista nie powinien tego wywoływać na tym etapie. Jak chcesz to zrobić super, to możesz sobie wygooglować "builder design pattern" - to koncept klasy-serwisu służacego do budowania instancji innej klasy, gdy proces ten jest złożony. Nie implementowałem go jeszcze żeby obsłużyć dwa różne flow instancjonowania, bo nie do końca do tego służy, ale myślę że by się całkiem spoko nadał dla tego case class ProjectBuilder: def __init__(self): self._instance = Project() def load_from_path(self, str: path) -> self: ... self._instance = instance return self def set_files(self, list: files) -> self: self._instance.files = files return self def set_name(self, str: name) -> self: self._instance.name = name return self def get_instance(self) -> Project: if not self._instance.name or not self._instance.files: raise Error('The instance is incomplete.') return self._instance celem takiego buildera jest zwrócenie Ci instancji która ma już stan który Ci pasuje
-
nie mam żadnego doświadczenia ze zdjęciami i wideo na macu (chociaż pewnie jest super, bo szeroko pojęci graficy to jeden z ich głównych targetów), ja używam tylko do programowania i fejsika. Pierwszego dostałem ze 4 lata temu z firmy, i w sumie od wtedy tylko ich używam. w samym programowaniu mi raczej ten sprzęt nie pomaga. Docker chodzi dużo gorzej niż na linuxie (do tego stopnia, że w prawie każdym projekcie trzeba adresować ten problem i robić jakieś wygibasy z konfiguracją wolumenów), a package managery są gorsze niż apt czy inni unixowi kuzyni. I w sumie tyle, reszta to 1:1 jak praca na linuxie. doswiadczenie z robieniem tego wszystkiego na macu to jednak zupełnie co innego, macOS to chyba jedyny system który ma dział UX. Nawet nie bardzo wiem co na ten temat napisać, workflow z wieloma pulpitami i gestami touchpada to po prostu smooth sailing. touchpady w macbookach są genialne (i dużo nawigacji się na nim opiera), jak z takim popracujesz to każdy inny touchpad będzie dla Ciebie nieużywalnym kawałkiem plastiku. Klawiatury są po prostu OK, i to dopiero od 2020 - wcześniejsze to była tragedia. Ekrany to sztos zupełny. Obudowy są pancerne, kumpel zrzucił w jakiś sposób zamkniętego mbp ze schodów tak, że przeturlał się z nich jak ta taka sprężyna, i oczywiście widać że jest poobijany na maksa, ale nic się nie połamało, wciąż wygląda jak laptop i dalej śmiga. mac mini bardzo fajny sprzęcik, w zupełności Ci wystarczy, ale kupiłbym na pewno mychę MX Master 3 do niego (albo magic trackpad, ale nigdy go nie używałem bo zewnętrzny touchpad to dla mnie trochę dziwny koncept), bo ma bardzo intuicyjną implementację gestów. Magic mouse odradzam, moim zdaniem taka sobie próba przeniesienia gestów na smyralną mychę, a ergonomicznie totalna kaszana i zespół cieśni nadgarstka murowany. macbook air z m1 też fajny, chociaż sam już bym kupował pro z m1 - różnica w cenie nie jest taka rażąca, a zawsze ciut lepszy performance z tym aktywnym chłodzeniem ale ściana tekstu mi wyszła tl;dr - kupuj, bardzo fajne sprzęty
-
terminal iTerm2, shell fish, motyw agnoster. akurat iTerm2 jest tylko na maca, ale na pewno da się jakoś zainstalować fish na windowsie i będzie identycznie wyglądać edit: faktycznie windows terminal ma ten sam motyw
-
fakt, dzięki za zwrócenie uwagi, już poprawiam ja z pół roku temu, gdy pierwszy raz zdzwaniałem się z francuskim klientem zapisałem sobie w IDE (bo było najbardziej pod ręką) że imię Gaetan się czyta gejtą. chwilę później poleciał commit, a chwilę później rebase