Skocz do zawartości

Chell

Filar Społeczności
  • Postów

    1371
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    44

Ostatnia wygrana Chell w dniu 26 Kwietnia

Użytkownicy przyznają Chell punkty reputacji!

3 obserwujących

O Chell

  • Urodziny 19.02.1999

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Previous Fields

  • Team
    Marcin Fortuniak
  • Steam
    4tk
  • last.fm
    Forteeek
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Nie
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Nie
  • Użytkownik GameMaker 8
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Tak
  • Użytkownik Unity
    Nie
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Skąd
    Poznań
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Interests
    oglądanie dobrych filmów, gra na gitarze, wychodzenie z domu na baleciki, przerzucanie naleśników

Ostatnie wizyty

36552 wyświetleń profilu

Chell Osiągnięcia

Master of Posts

Master of Posts (9/13)

  • Patron Unikat

Najnowsze odznaki

179

Reputacja

  1. Chell

    checkpoint - 2021

    trzymam kciuki za maturę 🤞 tez sceptycznie podchodziłem do studiów, ale dziewczyna mi uświadomiła, ze jest jednak różnica między ludźmi po studiach a ludźmi którzy je olali. jezu, nie dało się tego napisać tak, żeby nie zabrzmieć jak dupek ale cały czas utwierdzam się w przekonaniu, ze coś w tym jest - podejście „po co mi ten papierek” czasem potrafi wyjść z człowieka. jasne, sam raczej tylko odbębniam lwia czesc tych studiów, ale sam fakt docenienia papierka jako czegoś co w jakimś stopniu świadczy o człowieku to był dla mnie najlepszy motywator. na marginesie - jeżeli tak jak ja nie angażujesz się za bardzo w studia, to to nie jest żadne społeczne przeżycie, raczej tylko harówa w trakcie sesji, no ale i tak worth it a jak chcesz pracować to studia zaoczne w tym nic a nic nie przeszkadzają, ja pracuje dłużej niż studiuje i skutecznie nabijam tego expa na którym Ci pewnie (słusznie) zależy
  2. Chell

    Vertexy się nie rysują

    ogarnąłem to, co wysłałeś - faktycznie miałem jeszcze spore braki. Z buforem oczywiście śmignęło, narysowałem trójkąt i nie mogę się napatrzeć. miałem nadzieję po ogarnięciu tego od razu skipnąć do assimpa, ale mój entuzjazm szybko ostudził fakt, że shadery same się nie napiszą także kupa roboty jeszcze przede mną, ale już jestem na jakiejś drodze. jeszcze raz dzięki!
  3. Chell

    checkpoint - 2021

    jaa, ale sztos aplikacja o kornikach drukarzach brzmi stanowczo najlepiej. a 60 seconds swoją droga robiło znajome studio, także malutki ten świat omg, podoba mi się jakie rzeczy w tym temacie są zupełnie casualowo rzucane gratulacje doktoratu i pracy na UW, jest się czym chwalić. trzymam kciuki za poszukiwania, na doktora na pewno coś wyrwiesz 💞
  4. Chell

    checkpoint - 2021

    @gnysek i tak dobrze że będziesz sprzedawać w dolcach, basen wypełniony pięciozłotówkami byłby dużo mniej wygodny. a propos planszówek solo - ogarniałeś może gry Grotwórcy? to ktoś z gmclanu, Ignatus jeśli dobrze pamiętam. side note - co miesiąc wchodzę na ps-plusa obczaić jakie darmówki rzucili, i po aktywności community widzę że serwis się broni 💪 @Adriann studio animacji brzmi kozacko, co tam generalnie realizujecie? pewnie głównie jakieś marketingowe spoty, czy może czasem rzucą jakiś duży projekt pt. "róbcie nam przez pół roku animacje do gierki"? i powodzenia z pierścionkiem 😎 @dyzmek jestem pod wielkim wrażeniem Twojego zapału do ciągnięcia kolejnych iteracji Seida, to z pewnością jeden z rozpoznawalniejszych projektów wśród gmclanowiczy pracuj dalej, jak za 10 lat wypuścisz VRowego Seida 12 to z wielką nostalgią pyknę @tramur łoo, brzmi jak spełnienie developerskiego snu. cobol nie wygląda na najprzyjemniejszą technologię, not gonna lie, ale $$$ w tym musi być potężne. Jak to jest z pracą za granicą, opłaca się, czy nie? Z jednej strony oczywiście że na PLNy się to zupełnie inaczej przelicza, ale z drugiej strony w Polsce programista zarobi wielokrotność tego co kasjerka znająca kod na kajzerkę, za granicą podobno już ta różnica się spłaszcza. Ergo jeżeli żyjesz tam to nie aż na takim wypasie, a jeżeli żyjesz tu to (znów podobno) masę siana gubisz rozliczając je u mnie leci, zaraz stukną mi 3 lata w software housie. Pracuję na backendzie, głównie Symfony, ale od roku siedzę nad projektem pisanym Lumenie. Piszę głównie API do rozległych systemy affiliate marketingowych, czasem tylko wskoczy jakiś mniejszy projekt na rozluźnienie. Trochę zaczyna mnie nudzić web development, każdy sprint sprowadza się do zrobienia trzech tabelek, relacji, CRUDa i zmiany logiki jakiegoś endpointa. Pół roku temu dostałem propozycję z małej firmy przejść do nich na stanowisko technicznego bożyszcza, bo chcieli skumać co to są te gity i dockery. Dotarło do mnie wtedy, że nie chcę klepać kodu całe życie, i czas zacząć myśleć o jakichś bardziej liderskich rolach - poszedłem więc na rozmowę w pracy powiedzieć że raczej się żegnamy bo struktura firmy mi za dużego pola do popisu w tej dziedzinie nie zostawia, ale mnie bardzo pozytywnie zaskoczyli i od tego pół roku mnie kształcą na biznesowo/technicznego team leadera. poza tym 4 semestr studiów zaocznych na polibudzie. Z jednej strony fajnie, bo muszę z tego tytułu klepać jakieś niskopoziomowe softy do robotów, openglowe gierki, itp itd, rzeczy których sam bym nigdy nie spróbował a są mega ciekawe, a z drugiej lipa bo każdy taki projekt w końcu rozbija się o to, że w weekendy jest stanowczo za mało czasu żeby w taki projekt się zaangażować w 100%. prywatnie też git, od półtora roku mieszkam na wynajmie z dziewczyną, a 2 tygodnie temu kupiliśmy rough collie 🐕 tu sytuacja bardzo stabilna i bardzo fajna, ale na dalsze angaże przyjdzie czas z końcem studiów, jak już ukulamy trochę kasy 3 lata temu wyobrażałem sobie że będę na tym etapie programistycznym wymiataczem, no i w sumie jestem niezły w te backendowe klocki, ale w tej branży programowanie nie daje mi nic a nic funu. za 3 lata mam nadzieję być tym team leaderem, a życiowo to już byłby dobry moment na jakieś własne mieszkanko w Poznaniu
  5. siema, mamy na forum ludzi, którzy pracowali nad Cyberpunkiem 2077, którzy są CTO azjatyckich software housów, którzy kończą technika, którzy wystawiają swoją sztukę w galeriach, i którzy mają 6 dziecko w drodze. pytam więc z ciekawości (i trochę w ramach testu czy w ogóle ktoś coś jeszcze napisze na forum, bo nie ma pytania na które łatwiej odpowiedzieć niż "co u Ciebie") - jak tam życie, gmclanowiczu? czym się zajmujesz, jak to się ma do Twoich planów sprzed 3 lat, i gdzie widzisz siebie za kolejne 3 lata? dobre to życie, czy takie se? zaczynajcie, ja się wtopię w tłum
  6. Chell

    Vertexy się nie rysują

    o kurde, to jeszcze trochę roboty przede mną. albo faktycznie jakaś astronomiczna różnica między glewem a gladem, albo zupełnie przespałem to na labkach. dzięki wielkie!
  7. hej, problem bardzo ogólny, ale taką też mam wiedzę na temat c++ i opengla postawiłem projekt z glfw i gladem, robię okno, podpinam shader, i póki co wszystko dobrze. próbuję jednak narysować vertexy z tablicy, i tu wielki smutek - nic się nie rysuje. https://github.com/forteek/fps/tree/feature_array_drawing - tu link do repo, branch feature_array_drawing, https://github.com/forteek/fps/blob/feature_array_drawing/src/main.cpp#L86 - a tu link do linijki która nie rysuje vertexów. jestem prostym człowiekiem - widzę brak błędów przy kompilacji i uruchomieniu, zakładam że powinno działać. nie mam pojęcia na jakim etapie tam może się sypać, nie wiem też jak debugować shadery, więc gdyby ktoś pomógł byłbym wdzięczny 🙏 edit: dodam, że cisnę na podstawie projektu prowadzącego labków opartego o glew, a nie glad - może coś skopałem w translacji?
  8. Chell

    CV 16 latka

    google się nie pieści
  9. biedny, nawet nie zdążył się kapnąć co go trafiło
  10. dobra, nie wytrzymałem i już zaimplementowałem, śmiga jak marzenie: query = self._session.query(Summoner).filter(or_( Summoner.account_id == None, Summoner.modified_at < ttl )).order_by( over( func.row_number(), Summoner.region, (Summoner.rank_id, Summoner.region) ), Summoner.region ) dzięki!
  11. oo, dokładnie o to chodziło. próbowałem szukać "order by alternately", ale jedyne sensownego co znalazłem to https://stackoverflow.com/questions/18862522/mysql-order-by-alternate-values, a to kobyła większa niż to jest tego warte. wieczorkiem zaimplementuję, dzięki!
  12. siema, mam taką tabelkę: id|nazwa |typ --+--------+------- 1 |jabłko |owoc 2 |śliwka |owoc 3 |wiśnia |owoc 4 |ziemniak|warzywo 5 |batat |warzywo 6 |marchew |warzywo chcę zrobić zapytanie, które wybierze mi naprzemiennie owoce i warzywa (także jabłko, ziemniak, śliwka, batat, wiśnia, marchew). są w ogóle takie cuda? (dodam, że owoc, warzywo to nie jedyne wartości, mogą być najróżniejsze - chciałbym je też brać pod uwagę) w idealnym świecie dałoby się to zrealizować po ludzki w sqlalchemy
  13. a jakbyś zrobił odkrywanie ścian w promieniu r które postać akurat widzi od strony kamery + ściany zasłaniające ludzi i przedmioty, które postać widzi z dowolnej strony? duzo ciezsze obliczeniowo, ale pewnie i tak 200 razy na sekunde liczysz podobne rzeczy (bo podejrzewam że co ticka sprawdzasz np. czy straznicy w jakims zasiegu widza postac), a nie wygladaloby to tak chaotycznie
  14. swietnie to wyglada, jak to kiedys wydasz to kupie pierwszym rzutem. jak zaczales obracac kamera to serce mi na moment stanelo, takie dobre jedyne co mi nie przypasowalo to system tego odkrywania scian, w 1:39 strzelasz do wroga ktorego nie widzisz, a w 1:23 sciana na maksa z lewej jest odkryta z jakiegos tylko jej znanego powodu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...