Skocz do zawartości

SimianVirus7

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    220
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    18

Ostatnia wygrana SimianVirus7 w dniu 22 Maja

Użytkownicy przyznają SimianVirus7 punkty reputacji!

Reputacja

41 Duża Cegła Społeczności

1 obserwujący

O SimianVirus7

  • Tytuł
    Major User
  • Urodziny 15.11.1997

Contact Methods

  • Website URL
    https://narkoleptyk.itch.io

Previous Fields

  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Tak
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Nie
  • Użytkownik Unity
    Nie
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Skąd
    Leszno

Ostatnie wizyty

7313 wyświetleń profilu
  1. Używa się tego w gmie? Oprócz szyfrowania to nie widzę zastosowań.
  2. Tak, tam jest błąd. Ten argument7 przeszkadza. Plus, ten kod działa w miarę ok tylko wtedy, kiedy grubość konturu nie przekracza liczby 2. Po przekroczeniu tej wartości kontur ma braki w rogach, bo rysuje on tylko góra/dół, lewo/prawo. Niemniej plusem jest wydajność, bo zawiera tylko 5 kroków kodu. Najprościej będzie to zrobić for'em, z rysowaniem 360 stopni. Nie wiem jak z wydajnością tego, tutaj starzy wyjadacze mogą się wypowiedzieć. Jakby nie było, jest tutaj 361 kroków do wykonania. Myślę, że jeśli chodzi o optymalizacje, to najlepiej shadery, ale tego jeszcze nie potrafię.
  3. Co oznacza operator >>? W dokumentacji napisane, że przesuwa w prawo albo w lewo, a w praktyce jak to wygląda? To to samo co x-=5? mp_grid_add_cell(grid, x>>5, y>>5);
  4. Ja tam nie wiem co macie do tego loga, mnie się podoba
  5. No ja właśnie po zwiastunach i screenach myślałem, że to jest takie The Sims ale nie jest. Co ma z simsami wspólnego to ikony pomieszczeń/mebli które biją simsami no i faktycznie jest projektowanie wnętrz... ale czy to można przypisać jako wyłączność dla simsów? PS: Właśnie pełna wersja wleciała do mojej bilbioteczki steam <3
  6. Responsywność poruszania się i płynność animacji są mega. Strzela też się całkiem przyjemnie.
  7. no można by ale generalnie chodziło mi o to, żeby przypisać od razu do enum, tak jak to było przed funkcjami. Przeczytałem dzisiaj całą definicję enum z wersji 2.3 dla gm:s2 i wychodzi na to, że nie można już przypisywać zmiennej ani funkcji, nawet jeśli byłyby to liczby. Dlatego też funkcja.id nie działa, pomimo, że zwraca integer :/
  8. Przed wprowadzeniem funkcji (wcześniej skrypty), można było fajnie napisać "state machine" przy pomocy enum, które podpowiada po kropce. Teraz enum ciągle wyrzuca błąd "enum assignment must be an integer constant". Ma ktoś na to fajną radę? Próbowałem już coś takiego: enum pistolstate { ready = scrPistolReady, //Już nie działa ready = scrPistolReady.id, // nie działa, pomimo, że zwraca 10007 ready = real(scrPistolReady), // nie działa ready = real(scrPistolReady.id), // nie działa ready = int64(scrPistolReady.id), // nie działa ready = method_get_index(scrPistolReady), //zwraca un
  9. SimianVirus7

    The Tenants

    Skończyłem triala właśnie, wysłałem feedback i proszę o więcej. Widzę, że data premiery przewidziana na pierwszy kwartał tego roku, czekam z niecierpliwością. Dziewczyna widząc w co giercze powiedziała dwie rzeczy, pierwsza, że też chcę to gierkę i druga, że nie dopuści mnie do urządzania jakiegokolwiek pokoju The Tenants > The Sims
  10. SimianVirus7

    The Tenants

    Przyjemna! Strasznie przyjemna! Mało gier potrafi mnie teraz zadowolić, a tej się udało. Szczerze mówiąc na zwiastunach i screenach nie przekonywała mnie ta gra ale jest mega odprężająca. Streamowałem ją znajomym i przynajmniej jedną osobę przekonałem do kupna, a oglądało aż dwóch. + grafika - nie ma się do czego przyczepić, jest prosta, ładna i łatwa w odbiorze. Co do mnie przemawia najbardziej to kolorki. Są jakoś tak dobrze dobrane i miłe dla oka. + muzyka - tak samo, mocno poprawna. Powiedziałbym że lekko jazzowa, ale nie znam się na muzyce. + wydajność - ekhm... xD no może oprócz
  11. Ostatnio oglądałem na YT jakiś materiał o Doomie z 93 i pomyślałem, że spróbuję napisać jakiś raycast na miarę moich możliwości.
  12. Generalnie sam już nie pamiętam co miałem wczoraj na myśli. Coś kojarzę, że w gm teraz nie ma tablic dwuwymiarowych tylko są zagnieżdżenia, a nie miałem z tym nigdy styczności. Dlatego chciałem zrobić tak jakby tablice jedno i dwuwymiarową pod jedną zmienną. Czyli jakbym chciał się odwołać do pierwszej tablicy to wpisywałbym grid[ i ], a jak do zagnieżdżonej drugiej tablicy (coś na styl dwuwymiarowej) to grid[ i ][ i ]. Generalnie błąd rozwiązałem tym, że mam grid[ 0 ] [ i ] - jakby do 1D grid[ i ] [ i ] - jakby do 2D ... właśnie pisząc to zauważyłem, że mogę zrobić grid[ 0 ][ i
  13. Witam, Natknąłem się na taki błąd i nie mam pojęcia czego on wynika. Ktoś ma jakiś pomysł? Create: for(var i=0; i < 64; i++) //64 - tyle jest promieni { grid[i] = -1; //ray type grid[i][i] = -1; //ray length } Draw: for(var i=0; i < 64; i++) //64 - tyle jest promieni { draw_text(400, 5 + (i*10), grid[5]); } wynik: [0,0,0,0,0,-1] <-- zależnie co wpiszę w index tablicy, tyle jest zer np. grid[3] = [0,0,0,-1] grid[6] = [0,0,0,0,0,0,-1] jak wpiszę grid[ i ][ i ] to jest ok. ale przy jednym grid[ i ] to już nie :/ Przy zmianie zmiennej grid,
  14. No kumpel powiedział, że tej w tej grze nie da się przegrać, zawsze wygrywa, więc zwiększyłem trochę poziom mi udało się podbić wszystkie w około 92 dni, z czego dwa razy kupiłem młodość u wiedźmy. Cóż, z pixelartem mam styczność dopiero od dwóch tygodni, czyli właśnie wtedy kiedy zaczynałem pisać tę grę Jeszcze nie ogarniam jak to robić, dlatego rysuje 16x16 co w powiększeniu na 720p faktycznie są wielkie.
  15. Tytuł: KingKing Gatunek: Strategia turowa Opis: Jesteś królem któremu zostało 100 dni do końca życia. Spróbuj podbić wszystkie okoliczne państwa. Między wojnami udzielaj audiencji z poddanymi. Każda rozmowa składa się z potrzeb i skutków. Od Ciebie zależy którą z dwóch odpowiedzi wybierzesz, choć w sumie jesteś królem, więc jeśli nie chcesz, to nie rozmawiaj z plebsem ale to też ma swoje skutki. Gra powstała na 4 dniowym jamie ale postanowiłem troszkę ją rozwinąć, bo pomysł brzmiał fajnie. Zawsze chciałem zrobić strategie pokroju Anno 1503, ale z naciskiem tylko na
×
×
  • Dodaj nową pozycję...