Skocz do zawartości

SimianVirus7

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    216
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    17

Ostatnia wygrana SimianVirus7 w dniu 26 Marca

Użytkownicy przyznają SimianVirus7 punkty reputacji!

Reputacja

39 Mała Cegła Społeczności

1 obserwujący

O SimianVirus7

  • Tytuł
    Major User
  • Urodziny 15.11.1997

Contact Methods

  • Website URL
    https://narkoleptyk.itch.io

Previous Fields

  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Tak
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Nie
  • Użytkownik Unity
    Nie
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Skąd
    Leszno

Ostatnie wizyty

7243 wyświetleń profilu
  1. No ja właśnie po zwiastunach i screenach myślałem, że to jest takie The Sims ale nie jest. Co ma z simsami wspólnego to ikony pomieszczeń/mebli które biją simsami no i faktycznie jest projektowanie wnętrz... ale czy to można przypisać jako wyłączność dla simsów? PS: Właśnie pełna wersja wleciała do mojej bilbioteczki steam <3
  2. Responsywność poruszania się i płynność animacji są mega. Strzela też się całkiem przyjemnie.
  3. no można by ale generalnie chodziło mi o to, żeby przypisać od razu do enum, tak jak to było przed funkcjami. Przeczytałem dzisiaj całą definicję enum z wersji 2.3 dla gm:s2 i wychodzi na to, że nie można już przypisywać zmiennej ani funkcji, nawet jeśli byłyby to liczby. Dlatego też funkcja.id nie działa, pomimo, że zwraca integer :/
  4. Przed wprowadzeniem funkcji (wcześniej skrypty), można było fajnie napisać "state machine" przy pomocy enum, które podpowiada po kropce. Teraz enum ciągle wyrzuca błąd "enum assignment must be an integer constant". Ma ktoś na to fajną radę? Próbowałem już coś takiego: enum pistolstate { ready = scrPistolReady, //Już nie działa ready = scrPistolReady.id, // nie działa, pomimo, że zwraca 10007 ready = real(scrPistolReady), // nie działa ready = real(scrPistolReady.id), // nie działa ready = int64(scrPistolReady.id), // nie działa ready = method_get_index(scrPistolReady), //zwraca un
  5. SimianVirus7

    The Tenants

    Skończyłem triala właśnie, wysłałem feedback i proszę o więcej. Widzę, że data premiery przewidziana na pierwszy kwartał tego roku, czekam z niecierpliwością. Dziewczyna widząc w co giercze powiedziała dwie rzeczy, pierwsza, że też chcę to gierkę i druga, że nie dopuści mnie do urządzania jakiegokolwiek pokoju The Tenants > The Sims
  6. SimianVirus7

    The Tenants

    Przyjemna! Strasznie przyjemna! Mało gier potrafi mnie teraz zadowolić, a tej się udało. Szczerze mówiąc na zwiastunach i screenach nie przekonywała mnie ta gra ale jest mega odprężająca. Streamowałem ją znajomym i przynajmniej jedną osobę przekonałem do kupna, a oglądało aż dwóch. + grafika - nie ma się do czego przyczepić, jest prosta, ładna i łatwa w odbiorze. Co do mnie przemawia najbardziej to kolorki. Są jakoś tak dobrze dobrane i miłe dla oka. + muzyka - tak samo, mocno poprawna. Powiedziałbym że lekko jazzowa, ale nie znam się na muzyce. + wydajność - ekhm... xD no może oprócz
  7. Ostatnio oglądałem na YT jakiś materiał o Doomie z 93 i pomyślałem, że spróbuję napisać jakiś raycast na miarę moich możliwości.
  8. Generalnie sam już nie pamiętam co miałem wczoraj na myśli. Coś kojarzę, że w gm teraz nie ma tablic dwuwymiarowych tylko są zagnieżdżenia, a nie miałem z tym nigdy styczności. Dlatego chciałem zrobić tak jakby tablice jedno i dwuwymiarową pod jedną zmienną. Czyli jakbym chciał się odwołać do pierwszej tablicy to wpisywałbym grid[ i ], a jak do zagnieżdżonej drugiej tablicy (coś na styl dwuwymiarowej) to grid[ i ][ i ]. Generalnie błąd rozwiązałem tym, że mam grid[ 0 ] [ i ] - jakby do 1D grid[ i ] [ i ] - jakby do 2D ... właśnie pisząc to zauważyłem, że mogę zrobić grid[ 0 ][ i
  9. Witam, Natknąłem się na taki błąd i nie mam pojęcia czego on wynika. Ktoś ma jakiś pomysł? Create: for(var i=0; i < 64; i++) //64 - tyle jest promieni { grid[i] = -1; //ray type grid[i][i] = -1; //ray length } Draw: for(var i=0; i < 64; i++) //64 - tyle jest promieni { draw_text(400, 5 + (i*10), grid[5]); } wynik: [0,0,0,0,0,-1] <-- zależnie co wpiszę w index tablicy, tyle jest zer np. grid[3] = [0,0,0,-1] grid[6] = [0,0,0,0,0,0,-1] jak wpiszę grid[ i ][ i ] to jest ok. ale przy jednym grid[ i ] to już nie :/ Przy zmianie zmiennej grid,
  10. No kumpel powiedział, że tej w tej grze nie da się przegrać, zawsze wygrywa, więc zwiększyłem trochę poziom mi udało się podbić wszystkie w około 92 dni, z czego dwa razy kupiłem młodość u wiedźmy. Cóż, z pixelartem mam styczność dopiero od dwóch tygodni, czyli właśnie wtedy kiedy zaczynałem pisać tę grę Jeszcze nie ogarniam jak to robić, dlatego rysuje 16x16 co w powiększeniu na 720p faktycznie są wielkie.
  11. Tytuł: KingKing Gatunek: Strategia turowa Opis: Jesteś królem któremu zostało 100 dni do końca życia. Spróbuj podbić wszystkie okoliczne państwa. Między wojnami udzielaj audiencji z poddanymi. Każda rozmowa składa się z potrzeb i skutków. Od Ciebie zależy którą z dwóch odpowiedzi wybierzesz, choć w sumie jesteś królem, więc jeśli nie chcesz, to nie rozmawiaj z plebsem ale to też ma swoje skutki. Gra powstała na 4 dniowym jamie ale postanowiłem troszkę ją rozwinąć, bo pomysł brzmiał fajnie. Zawsze chciałem zrobić strategie pokroju Anno 1503, ale z naciskiem tylko na
  12. "Ja Jadę a Ty bronisz orzełka" <3 Bardzo fajne demo, ogólnie gameplay jak najbardziej na plus. Grafika poprawna, a cząsteczki rozpadającego się murku dają satysfakcję z jego rozwalania. Jeśli mogę się do czegoś przyczepić to tak: - jeżdżenie po skosie jest trochę dziwne, znaczy, czołg po puszczeniu np. A + W czy D + W, mógłby od razu wracać do pionowego/poziomego sprite'a, a nie jechać krzywo jeszcze przez parę sekund - przeciwnicy mogliby być bardziej agresywni w stosunku do orzełka (pewnie i tak będziesz to poprawiał nie raz, tak tylko mówię ._.) - bardziej widoczne pociski, t
  13. Pierwszy raz brałem udział w jamie (poza moją ulubioną Ligą24 na gmclan). Temat przewodni "władza", czas 4 dni. Na razie gierka oferuje: - krzywy angielski - brak balansu - brak udźwiękowienia ale jak ktoś jest ciekaw, to zapraszam https://narkoleptyk.itch.io/kingking Jeśli starczy mi sił, to ukończoną wersję wrzucę też na gmclan, bo nie wiem, czy tak mała gra zasługuje chociaż na post w dziale "demo"
  14. Wygląda trochę jak te przerywniki z DmC (ninja theory), tyle, że na sterydach
  15. Dokładnie tak jak powiedział @adam014, użyj image_xscale, zaoszczędzi Ci to czasu i miejsca związane z tworzeniem sprite'ów. Pamiętaj tylko, żeby każdy sprite patrzył domyślnie w prawo. Co do kodu, będzie to mniej więcej coś takiego: Jeśli naciśniesz strzałkę w lewo to: - ustaw sprite na bieganie - ustaw image_xscale = -1 - ustaw prędkość poruszania się (np. hspeed = -4); Jeśli naciśniesz strzałkę w prawo to: - ustaw sprite na bieganie - ustaw image_xscale = 1 - ustaw prędkość poruszania się (np. hspeed = 4); (tutaj różnica jest tylko taka, że wartości są dodatnie) Jeśli ni
×
×
  • Dodaj nową pozycję...