Skocz do zawartości

dyzmek

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    562
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    6

Ostatnia wygrana dyzmek w dniu 6 Listopada 2020

Użytkownicy przyznają dyzmek punkty reputacji!

Reputacja

16 Dobry człowiek

O dyzmek

  • Tytuł
    Elder Veteran
  • Urodziny 11.02.1994

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Previous Fields

  • Użytkownik GameMaker 8
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Tak

Profile Fields

  • Skąd
    Bolesławiec
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Interests
    Nauka programowania GML.

Ostatnie wizyty

4660 wyświetleń profilu
  1. Jestem jak najbardziej ZA , właśnie poprawiam nie które grafiki na nowe , wymaga to przebudowy poziomow , na prawdę robię co mogę aby ktoś z was zagrał w tego Seida gdy będzie skończony , dał mu szansę , być może jest w tym dużo racji , i lepiej stworzyć jakąś nową serię , albo chociaż by jedną grę , być może to już ostatnia odsłona Seida , miał powstać jeszcze Chronicles którego projekt mam również , ale to zależy od tego jak zostanie przyjęte Znalezisko i czy po premierze będzie więcej pozytywnych opinii a jeżeli hejtu
  2. Zbyt dużo na jednej grafice użyłem efektu rozszarp , faktycznie wiele do poprawy , do dopieszczenia . Nie jestem trolownikiem i nie mam choroby , tworzę grę z pasji
  3. dyzmek

    checkpoint - 2021

    Mieszkam w Bolesławcu na dolnym Śląsku , wciąż się uczę , miałem kilka lat przerwy od Game Makera , jednak jak już siedzę w domu to albo coś obejrzę na netflix albo w coś zagram lub też właśnie popracuje nad własnym projektem , pomyśle co by tutaj poprawić , nie raz jest tak że wyobrazam sobie jak by coś mogło wyglądać i staram się tak dodać to do mojej produkcji , 27 lat za mną , powoli czas myśleć nad szukaniem partnerki i założeniem rodziny
  4. Seid przez lata szukał maski która kilka razy mu kradziono , powiedziano mu również że mityczna maska ma właściwości o jakich nikt nie śnił , może spełniać marzenia i czynić cuda , Seid zdobył upragniona maskę jednak nie pomogła ona uleczyć jego matki , znaleziony artefakt miał raczej znaczenie jedynie symboliczne . Okazuje się jednak że matka Seida nie miała żadnej żółtaczki a została otruta Seid podejrzewa zła pielęgniarkę która już wcześniej spotkał w przeszłości . GDY Seid dowiedział się o śmierci mamy brał udział w poszukiwaniach innego artefaktu , ale zdjęcia z okolicznych monitoringów
  5. Czesc Ignis , wiele lat minęło faktycznie , tworząc tego Seida czytałem komentarze z przed lat w których każdy mi mówił co jest źle i co odpycha . Staram się jak najbardziej , w tą historię po prostu trzeba się będzie wkręcić , dać się jej ponieść , zrozumieć , ta okazaną w 2D gra skrywać będzie piękną historię pełna akcij i różnych zwrotów akcji , dowiemy się wielu rzeczy , kim jest Seid , tak na prawdę dlaczego mistrz mógł zginąć ?
  6. Tytuł Seid Znalezisko Remake Gatunek - Akcja , Przygoda , zręcznościowe. Opis - Seid jest Archeologiem , przeżył wiele przygód , ale on sam wie że wiele zawdzięcza swojemu mistrzowi który lata temu go szkolił , gdy Seid odpoczywa sobie w swoim domku zostaje poproszony przez swojego mentora o przybycie ... Fragment gry ukazujący jak to mniej więcej będzie wyglądać ,np w jednym z poziomów alarm będzie wywoływał strażników , gdy się w niego wejdzie proszę nie traktować tego jako błąd lecz niedokończone póki co struktury poziomu póki co prezentuje
  7. Bardzo dziękuję za pomoc , oczywiście miejsce w Creditsach jak najbardziej
  8. Witam wszystkich , mam takie pytanko otóż zrobiłem w projekcie nad którym od dłuższego czasu pracuje własny pasek Hp. Pasek ma 4 linie (jedna pod drugą) Sytuacja wygląda tak iż gdy mamy mieć pełne zdrowie to pasek ma mieć Spr_zycie_full Jeżeli dotkniemy wroga albo dostaniemy pociskiem bądź innym orężem wroga ma się zmienić na spr_zycie_trzy , później spr_zycie_dwa itd . Próbowałem tak że zrobiłem w pasku życia zmienne creste global.zdrowie=4 W step dałem global.zdrowie=3=spr_zdrowie_trzy itd Zrobiłem dla wrogów patent obj_zlo i by przy kolizji z obiektem z
  9. Tak pracuję na starszej wersji na wspomnianym GM 8.1 PRO , jednak sam kod w zupełności wystarczy , bardzo dziękuję za pomoc , pozdrawiam
  10. Witam , mam dla was małą niespodziankę ale i pytanie dlatego piszę właśnie tutaj . Seid Chronicles powstanie jednak przed tą że grą postanowiłem odświeżyć , zrobić remake mojej ostatniej gry z przed 8 lat ,,Seid-Znalezisko ,, według mnie gra która dostała 2 i pół gwiazdki wśród ocen użytkowników naszego szanownego gmclanu , może powrócić w lepszej , dopracowanej odsłonie , staram się zadbać o wszelakie szczegóły . Teraz do rzeczy Mam Animacje Seida biegającego w lewo oraz w prawo . Mam ogólnie 4 animacje Run_left , run_right , od po
  11. dyzmek

    Seid-Chronicles

    Bardzo możliwe swoją drogą ciekawe czy jest ktoś kto przeszedł wszystkie wcześniejsze części serii Seid mówię o starej gwardii , Ignis , I AM the Law , Anty i wielu wielu innych , gdy jeszcze jako nastolatek pojawiłem się na gmclanie z moimi pierwszymi produkcjami Swoją droga miło tu wrócić po tych latach przerwy , mam nadzieję że gry które planuje wydać przypadną wam do gustu aczkolwiek po produkcji ,, Seid-Chronicles,, planuje stworzyć remake gry ,,Pac-Man Revenge II,,która stworzyłem w 2010 roku jeszcze jako nie dyzmek lecz dyzmaken Znalazłem tę stronę całkiem przypadkiem
  12. dyzmek

    Seid-Chronicles

    Co racja to racja , jednak przyznam że nigdy nie miałem do czynienia z edycjami ,,Game Maker Studio" na pewno z czasem przejdę na wspomniany program jednak póki co nadal tworzę na 8.1
  13. dyzmek

    Seid-Chronicles

    Otóż nie , gra powstaje w dobrze znanym old scholowym użytkowniom Game Maker 8.1
  14. dyzmek

    Seid-Chronicles

    Pracę nad Seid-Chronicles zostały wznowione , grę planuje ukończyć w 2021 roku , pewnie nie które osoby z gmclanowiczow myślały że projekt został anulowany jednak nic z tych rzeczy
  15. dyzmek

    Seid-Chronicles

    zaczołem tworzyć level jaskini
×
×
  • Dodaj nową pozycję...