Cała aktywność
Kanał aktualizowany automatycznie
- Ostatni tydzień
- Wcześniejsza
-
Wojo zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Sprzedam kontakty do hurtowników kont premium
-
Wojo zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Sprzedam kontakty do hurtowników kont premium
-
Wojo zareagował(a) na odpowiedź w temacie: CA 2012 - Dyskusja
-
Wojo zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Spiffy Goats
-
Wojo zareagował(a) na aktualizację statusu: wojo kurde stary koniu, co nic nie mówisz że masz urodziny? sto lat
-
Wojo zareagował(a) na aktualizację statusu: ojjj wojo, co ty robiłeś na moim profilu w gwiazdkę?
-
-
Wojo zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Galeria Grafik
-
Wojo zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Galeria Grafik
-
Wojo zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Galeria Grafik
-
Wojo zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Galeria Grafik
-
Jakbyś na początku więcej wyjaśnił, to łatwiej byłoby pomóc Myślałem, że może chodzi o nie-GMowy projekt. Świetnie, że znalazłeś rozwiązanie i się nim podzieliłeś - to jedna z takich funkcji, o których wiele osób mogło nie słyszeć, bo HTML5 nie jest szczególnie wybieranym eksportem. Btw. - w niedalekiej przyszłości YYG planuje podmienić eksport HTML5 na WASM (niemal taki sam jak do GX.games, ale bez całej tej otoczki od Opery). Nowy runtime będzie mieć tylko WASM dla przeglądarek (gdyż tak łatwiej jest obejść niektóre problemy odtwarzania w JS niektórych GMowych rozwiązań). Warto będzie trzymać rękę na pulsie i pilnować, czy powyższa funkcja tam wciąż działa, bo na pewno jest przydatna
-
Przecież masz opcję eksportu webowego swojej gry to jest właśnie HTML5. Nie musisz też korzystać z domyślnego pliku HTML który tworzy GM Studio, możesz go edytować. Możesz też dodać tam kod js i łączyć go z gml przy pomocy "rozszerzeń". No i w tym właśnie rzecz, chce zrobić formularz logowania w html bo GM w ogóle się do tego nie nadaje. No i udało mi się znaleźć rozwiązanie mojego problemu bo może kiedyś komuś się przyda. Jest banalnie proste. browser_input_capture(enable); Pozdrawiam.
-
Jakim cudem HTML w GM?
-
Dołączył do społeczności: ManiusseQ
-
Małe zakupy na Cmentarzu
-
Witam, Robię mały projekt w HTML i chcę zrobić formularz do logowania. To kawałek kodu HTML: " <form> <label for="username">Username:</label><br> <input type="text" id="username" name="username"><br> <label for="pwd">Password:</label><br> <input type="password" id="pwd" name="pwd"> </form> " Cały projekt jest w GM Studio 2. No i problem jest taki, ze nie da się tam nic wpisać, mimo że miejsce się zaznacza i mryga ten pasek. Da się coś zrobić?
-
Dołączył do społeczności: Karlfred
-
-
Pierwszy artykuł na temat gry! Malutki portal ale i tak się jaram :3 LINK
-
Postna niedziela, czas wrzucić coś nowego :d Dzisiaj tylko troszkę walki z tutorialu 🙂 Niebawem liczę że wrzucę sporą aktualizację dialogów nad czym obecnie pracuję
-
-
taki art kokoriko village i art na którym się wzorowałem jest od matt vince https://www.mattvince.com/kakariko/
-
Ta kamera, jak w Tomb Raiderach i paru innych gierkach w okolicach 1995 roku...
-
chciałem zrobić taki main hub finnal.mp4
-
Tytuł: ProjectBoost Gatunek: Arcade Opis: Statkiem kosmicznym doleć do zielonego punktu lądowania jest to gra stworzona poprzez śledzenie tutoriala do nauki godot4 gra stwożona w godot 4 Zagraj na : https://murrri.itch.io/boost Autorzy: ja i strona gamedev.tv Screeny:
-
Co ciekawe, osobiście miałem najpierw bardziej "rzółte" skojarzenie i szukałem tam gdzieś 21,37
-
Dołączył do społeczności: JSpin88
-
Dołączył do społeczności: Theo_Materace
-
mała rzecz, a cieszy
-
to akurat mogłoby być też w gmclan the game
-
Ja już chyba na takie gry za stary😅
-
Ostatnie aktualizacje statusu
-
Byłeś tu tylko 4 dni... Ale to wystarczyło. Kiedy raz wchodzisz na GMClan, GMClan będzie w tobie już zawsze.· 2 odpowiedzi