Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Ostatni tydzień
  2. Wcześniejsza
  3. Adriann

    NecroArcher

    Kontynuacja postnej niedzieli, tym razem mamy portrety postaci do dialogów 🎭
  4. Jakbyś na początku więcej wyjaśnił, to łatwiej byłoby pomóc Myślałem, że może chodzi o nie-GMowy projekt. Świetnie, że znalazłeś rozwiązanie i się nim podzieliłeś - to jedna z takich funkcji, o których wiele osób mogło nie słyszeć, bo HTML5 nie jest szczególnie wybieranym eksportem. Btw. - w niedalekiej przyszłości YYG planuje podmienić eksport HTML5 na WASM (niemal taki sam jak do GX.games, ale bez całej tej otoczki od Opery). Nowy runtime będzie mieć tylko WASM dla przeglądarek (gdyż tak łatwiej jest obejść niektóre problemy odtwarzania w JS niektórych GMowych rozwiązań). Warto będzie trzymać rękę na pulsie i pilnować, czy powyższa funkcja tam wciąż działa, bo na pewno jest przydatna
  5. Przecież masz opcję eksportu webowego swojej gry to jest właśnie HTML5. Nie musisz też korzystać z domyślnego pliku HTML który tworzy GM Studio, możesz go edytować. Możesz też dodać tam kod js i łączyć go z gml przy pomocy "rozszerzeń". No i w tym właśnie rzecz, chce zrobić formularz logowania w html bo GM w ogóle się do tego nie nadaje. No i udało mi się znaleźć rozwiązanie mojego problemu bo może kiedyś komuś się przyda. Jest banalnie proste. browser_input_capture(enable); Pozdrawiam.
  6. Adriann

    NecroArcher

    Małe zakupy na Cmentarzu
  7. Witam, Robię mały projekt w HTML i chcę zrobić formularz do logowania. To kawałek kodu HTML: " <form> <label for="username">Username:</label><br> <input type="text" id="username" name="username"><br> <label for="pwd">Password:</label><br> <input type="password" id="pwd" name="pwd"> </form> " Cały projekt jest w GM Studio 2. No i problem jest taki, ze nie da się tam nic wpisać, mimo że miejsce się zaznacza i mryga ten pasek. Da się coś zrobić?
  8. Adriann

    NecroArcher

    Pierwszy artykuł na temat gry! Malutki portal ale i tak się jaram :3 LINK
  9. Adriann

    NecroArcher

    Postna niedziela, czas wrzucić coś nowego :d Dzisiaj tylko troszkę walki z tutorialu 🙂 Niebawem liczę że wrzucę sporą aktualizację dialogów nad czym obecnie pracuję
  10. Adriann

    NecroArcher

    Iiii nowy gameplay
  11. Murrri

    Galeria Grafik

    projekt głównej postaci
  12. Murrri

    Galeria Grafik

    taki art kokoriko village i art na którym się wzorowałem jest od matt vince https://www.mattvince.com/kakariko/
  13. gnysek

    Galeria Grafik

    Ta kamera, jak w Tomb Raiderach i paru innych gierkach w okolicach 1995 roku...
  14. shikanoko nokonoko koshitantan

  15. Murrri

    Galeria Grafik

    chciałem zrobić taki main hub finnal.mp4
  16. Tytuł: ProjectBoost Gatunek: Arcade Opis: Statkiem kosmicznym doleć do zielonego punktu lądowania jest to gra stworzona poprzez śledzenie tutoriala do nauki godot4 gra stwożona w godot 4 Zagraj na : https://murrri.itch.io/boost Autorzy: ja i strona gamedev.tv Screeny:
  17. Co ciekawe, osobiście miałem najpierw bardziej "rzółte" skojarzenie i szukałem tam gdzieś 21,37
  18. mała rzecz, a cieszy
  19. to akurat mogłoby być też w gmclan the game
  20. Ja już chyba na takie gry za stary😅
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...