Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Gamemaker ma też wbudowany shader to panoram, zastanawiałem sie czy nie pokusić się o grę typu Severed, ale z tym co tutaj wykonałeś też by w szło taką grę zrobić.
  3. Wczoraj
  4. Ostatni tydzień
  5. No no, bardzo ładnie to wygląda! Gra powstała w Game Makerze?
  6. Tytuł: Szklarnia 360 Gatunek: Symulator Opis: Pobijaj rekordy zbiorów, udoskonalaj formy sadzenia i zbieraj pieniądze. Zapoznaj się ze szklarnią i sadzeniem warzyw, zobacz czy się do tego nadajesz! Gra może służyć jako mini poradnik i pozwoli wam poczuć przedsmak prowadzenia domowej szklarni. Download: GooglePlay Rozmiar pliku: 42mb Autorzy: Artur Orlecki Screeny: Dodatkowe info: Stwórz własną grę na podstawie zdjęć 360! Udostępniam dla was skrypt 360 - Marketplace
  7. Witam, Jeśli jest ktoś zainteresowany tworzeniem gier ze zdjęć sferycznych 360 to zachęcam do skorzystania z mojego projektu - https://marketplace.gamemaker.io/assets/11464/script-360-hd-vr Tutaj darmowa gra która powstała na bazie projektu, dostępna na androida - https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.optimx.greenhouse Pozdrawiam
  8. Adriann

    NecroArcher

    Ciężko mi porównać bo dopiero wchodzę w temat. Z pewnością trzeba być na bieżąco i podążać za trendami bo siedzenie na takim np twitterze już specjalnie nie ma sensu. No i mogę wrzucać te same materiały co na youtuba
  9. gnysek

    NecroArcher

    Na co? Na tik taka? Z ciekawości, lepsze są tam zasięgi niż na YT?
  10. Adriann

    NecroArcher

    A i jak ktoś lubi taką formę to zapraszam na tiktoka https://www.tiktok.com/@add92_clockwork_mustache
  11. Beta 0.8: - przepisanie Ligi 24 - swiper na homepage pokazuje teraz również najnowsze zasoby - w showcase można wejść w daną grę i napisać komentarz - showcase pokazuje się w wynikach wyszukiwania - generowanie obrazków og:image używanych przy wrzucaniu newsów/artów/plików/linków na facebooka, twittera i discord - nowy zarąbisty guziczek w dolnym menu na telefonach: - poprawki cssów w uploaderze i paru innych miejscach, aby odpowiadały wybranemu motywowi - przeniesienie 90% adminu panela - przepisanie kategorii z "nazwa,nazwa,nazwa" na korzystanie z "id", co ułatwia przenoszenie kategorii i artykułów, oraz zmniejsza liczbę zapytań SQL - poprawki seo, opengraph - nowy font nagłówków - poprawka przycisku "Idź" w paginacji, gdy wybieramy dowolną stronę z zakresu - mnóstwo zmian "pod maską" których nie widać na zewnątrz - przycisk beta przeniesiony na dół strony; jest to ostatnia wersja w której jest on dostępny - łącznie zmieniono 193 pliki (155 w nowej, 18 w starej wersji strony, oraz 19 cssów i obrazków) To jest ostatnia beta, przy następnej aktualizacji stara wersja strony przestanie być dostępna (google i goście widzą już wyłącznie nową).
  12. Wcześniejsza
  13. Adriann

    NecroArcher

    NecroArcher 2023-09-16 20-49-53.mp4 Nowy wróg już śmiga, dodałem też wreszcie zmianę i poziomy broni, tu np widać potrójny strzał 🙂
  14. gnysek

    NecroArcher

    Normalnie sprite ma teraz coś takiego jak broadcast event i tam można, ale dla spine to nie zadziała z dwóch powodów. Po pierwsze, nie ma podglądu spritów ze spine (xD - ale jest taki feature request zgłoszony), po drugie w spine można zrobić merge między dwoma animacjami i wtedy by się na siebie czasem także różne dźwięki nakładały.
  15. Adriann

    NecroArcher

    Pan xD Z tego co wiem to się niestety nie da, nawet spinowe eventy średnio działają. Chyba że się to zmieniło bo ostatnio sprawdzałem dobre pół roku temu.
  16. Myślałem myślałem i nie wiem do czego się przyczepić 😁Widzę, że używa Pan Spine. Pytanko takie, czy w spine można ustawić dźwięk i odgrywać go w game maker?
  17. Adriann

    NecroArcher

    No i wreszcie nowy devlog, będę wdzięczny za wsparcie i konstruktywną krytykę 😄
  18. Wchodzisz tutaj - https://github.com/YoYoGames/GameMaker-Feature-Requests/issues - dodajesz swoją prośbę i jest szansa, że zmiana zostanie wprowadzona do IDE. Ja mam już 14 takich zaakceptowanych zgłoszeń (niestety aż 10 w backlogu, więc "na później", ale cztery są przypisane już do IDE i nowego runtime, wiec jest szansa, że zobaczymy je wkrótce).
  19. Wszystkie robię na jednym obiekcie i wiaderku funkcji. Programowanie obiektowe to taka fanaberia, która się pojawiła za mojego życia, aby słabsi intelektualnie mogli sobie otagować i zrozumieć bez odwoływania się do logiki. Tylko tak "obiektowo" jak w życiu. Wszystkich przez maszynkę do matematyki nei przepuścimy. Teraz też się da poza draw, i da się wymusić na OS wywalanie tego na os surface. Ale jak się coś sypnie (na przykład przy minimalizacji okna) to trzeba się ganiać po pamięci. Cykl gms2 jest przyzwoity. Takie c z załadowanymi bibliotekami potrzebnymi do zabawy. Jak dla mnie prawie idealne IDE. Chciałbym tam jeszcze mieć toggle żeby kod oznaczać, jak mam za długi elisty wyboru (obrazków pod jednostki), ale jakoś przeżyję.
  20. Efekt śnieżenia zależny jest od poziomu staminy Seida , ogólnie gra idzie w kierunku jak kiedyś wielu mnie inspirowało abym poszedł w tę stronę , a mianowicie bullet hella, pociski będą lecieć raczej wolniej te większe dodając trochę arkaidowosci będziemy mogli niszczyć np wróg wystrzeli z działa kule lecąca w naszym kierunku będziemy mogli ją zniszczyć lub przeskoczyc , zależy ile będzie amunicji czy będzie wystarczająco staminy na skok gra będzie zabarwiona śmiesznymi tekstami jak w dawnych Seidach , nie zawsze ale nie będzie aż nadto poważna ani przesadnie zabawna bardziej zrównoważona, ma być połączeniem akcji , zręczności w formie platformowej .
  21. Tak zaglądałem, kiedyś też robiłem całą grę i to bez żadnego obiektu, cały kod wykonywał się w roomie, nie pamiętam jak to się nazywało. Room creation code chyba, ale to było w starym Gmie gdzie można było rysować funkcjami draw poza eventami GUI używając funkcji wymuszenia odświeżania ekranu.
  22. Założenie jakby miał być zysk z produktu, jakiego jeszcze nie ma jest wysoce optymistyczne. Tymczasem potrzebuejsz produktu, który będzie dostarczony. Pracowałem 25 lat temu jako grafik i to się nie dodaje. Dziś do intuosa siadam jak już naprawdę mnie ciśnie, że sobie sam zrobię lepsze. Po czym patrzę w internety, a ludzie i tak robią lepsze niż to co miałem na myśli. Więc biorę obrazki garściami z neta i jak już będę na etapie, że gra technicznie jest sprawna to wrzucę to grafikowi, żeby podmienił obrazki na jakie uważa. Co oznacza, że w grze możesz naciapać cokolwiek w jakości "dziecko z painten na win95" i dodać funkcję podmieniania obrazków z "załaduj sam" albo "załaduj cały katalog z listy". Czyli narzędzia moderskie. I zapewne w którejś iteracji ludzie zrobią sobie sami lepiej niż mógłbyś zaplanować. Tak samo dobre są edycje innych wsadów - robisz mechanikę i zostawiasz dostęp do ich modowania w ramach struktury. Gry to hobby, komercja to margines całej zabawy.
  23. Koniec pewnej epoki. Od czego zależy ten efekt śnieżenia?
  24. Podczas akcji oraz w pewnych momentach gry , kamera przybliża się bądź oddała w zależności od wykonywanej akcji . Taka jest moja wizja tej przyszłej gry :)
  25. O w mordę jeża, animacja ruchu!! Nowa era! ...Tylko co to za dziwne zoomowanie widoku?
  26. Temat poświęcony projektowi "Ostatni Seid do pobrania" tu jak i na discordzie możemy rozmawiać o pracach nad projektem "Ostatni Seid do pobrania" projektu który póki co jest na etapie tworzenia mechanik , dopiero później będzie tworzona sama gra . Jednak dla zachowania tradycji naszego wspaniałego gmclanu gdzie lata temu zapowiadałem pierwszego Seida , tak dziś chciał bym zapowiedzieć ostatniego , jak już pisałem gra będzie opowiadać kilkadziesiąt lat po wydarzeniach z Seid Znalezisko z 2012 roku . Seid dowiaduje się że ma córkę o której istnieniu nie wiedział jednak zostaje ona porwana przez zła pielęgniarkę która chce aby Seid odnalazł dla niej magiczna maskę . Póki co jest filmik z prac nad samym elementem wspomnianych mechanik
  27. No dobra. Zagrałem, przeszedłem całość i oto moja szczera opinia. Zacznijmy od tego, że strona wizualna kuleje. Już nawet nie mówię o typowo dyzmkowej, paintowej grafice, bo już się pogodziłem z tym, że Dyzmek inaczej chyba nie umie. Bardziej irytuje mnie to, że jest w cholerę ciemno i czasem trudno się zorientować, gdzie się jest. Podczas walki z tym czołgiem (czy co to tam jest?) co chwila... gubiłem bossa na tej ogromnej arenie; żeby go znaleźć, musiałem łazić w ciemności i czekać, aż zacznie mi spadać zdrowie. Niby na początku buduje to jakiś klimat, ale z czasem staje się irytujące. Wcześniej kłopoty sprawił mi też poziom, gdzie trzeba było znaleźć tę kobitę w klatce: jest ona tak słabo widoczna, że dopiero przez przypadek ją znalazłem po długim łażeniu po wielkiej, ciemnej sali. Sterowanie bohaterem też nie jest najlepsze. Na niektórych przejściach można się zablokować, a prędkość chodzenia i odwracania się jest zbyt wolna (najdziwniejsze jest to, że w tył bohater biegnie o wiele szybciej niż w przód). Dochodzą też bugi - zdarzyło mi się, że przeszedłem na kolejny poziom i nie widziałem ani broni, ani paska zdrowia. Interfejs pojawił się dopiero po wciśnięciu któregoś numerka do wyboru broni. Ostatni boss był dla mnie nie do przejścia - wystrzelałem w niego całą amunicję i nic. Dopiero po zajrzeniu na GMClanowy Discord dowiedziałem się, że trzeba do niego nawalać z rakietnicy. Kłopot w tym, że straszliwie trudno się z niej celuje, tym bardziej, że przy każdym strzale cały ekran dostaje spazmów. Musiałem w końcu dać się bossowi zaklinować na ścianie, żeby móc go bez problemu wykończyć. Przy czym w chwili śmierci gra potraktowała mnie komunikatami o błędzie (wcisnąłem ignoruj) i migoczącym jak stroboskop ekranem (dobrze, że nie mam epilepsji, bo bym padł na miejscu). Fabuła, jak to zwykle w grach dyzmakena, to absurd na absurdzie (wystarczy wspomnieć o ludziach zamienionych w szczurowate mutanty przez... niedobór tlenu?). Pełno jest zwrotów akcji - w tym sensie, że po ukończeniu każdego levelu ktoś spokojnym głosem mówi ci, jaki jest najnowszy zwrot akcji. Śledzenia fabuły nie ułatwia fakt, że kamera podczas cutscenek dziwnie podryguje. Jedyne, czego nie mogę skrytykować, to muzyka. Jest ona naprawdę dobra i buduje klimat, może poza walką z ostatnim bossem, podczas którego gra spokojny, cichy utworek. Co tu dużo mówić. To typowa gra w dyzmkowym stylu. Kto lubi takie rzeczy, temu się spodoba. Mnie bardziej zirytowała.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...