Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Wczoraj
  2. Dziękuję bardzo panowie! Śmiga elegancko, od razu całość jest bardziej responsywna :3 Najlepiej pasuje mi to ostatnie rozwiązanie od Gnyska
  3. Jeśli ma skoczyć 1-2 klatki po naciśnięciu, to wystarczy tak: if keyboard_key_pressed(klawisz skoku) PresskeyJump == 2; if (PresskeyJump) { // ta część kodu odopowiadająca za skok (najlepiej tylko gdy postać dotyka podłoża) } if (PresskeyJump > 0) PresskeyJump--; 2 to liczba klatek przez jakie po wciśnięciu klawisza uznawać, że nastąpił skok. Zbyt duża wartość spowoduje jednak niechciane skoki.
  4. Ostatni tydzień
  5. To może mieć zmienną np. doJump = false; i zrobić collision_line na te kilka pixeli w dół od gracza i jeśli wykrywa podłoże oraz vspd > 0 to daje doJump = true; a w kodzie zamieścić coś takiego if (PresskeyJump or doJump) && jumps>0 { image_index=0; if jumps>1 vspd = -jspd;else vspd = -jspd*.8; jumps-=1; // doJump = false; }
  6. @Threef Tak tylko wtedy skok się zacznie przed dotknięciem podłoża a ja chcę żeby wciąż po. Chodzi tylko o to żeby zadziałał klawisz skoku przed tą kolizja z podłogą i już po kolizji skoczył. Ciężko mi to wyjaśnić, na filmie gość zrobił to lepiej 😛
  7. coś było z tym ananaskiem kiedyś, generalnie XD
  8. No to bardzo prosto. Zamiast resetować jumps=2 tylko przy kolizji z podłożem wykrywaj też czy ta kolizja będzie za x kratek. Najprostsze rozwiązanie to (nie ważne jakiej funkcji używasz) place_meeting(x, y+max(0,vspeed+gravity)*2, podłoże) // *2 jest jako 2 klatki w przyszłość // max(0,vspeed+gravity) max() robimy by brać pod uwagę tylko gdy postać spada. A same vspeed+gravity to nasza prędkość która będzie się zwiększać o gravity co klatkę Edit: w razie jakby obiekt poruszał się szybciej niż jest jego wysokość to trzeba zastosować collision_line() pomiędzy punktami
  9. WItajcie! Próbuję znaleźć rozwiązanie na sytuację kiedy w platformówce postać kończy skok a ja wciskam przycisk skoku. Obecnie może zacząć skakać dopiero jak dotknie podłogi a ja po dotknięciu ponownie wcisnę skok. Co mogę zrobić żeby wciśnięty klawisz w obecnej formie przed dotknięciem podłoża sprawił że już po dotknięciu postać skoczy? //Skakanie na tej zasadzie // PresskeyJump to po prostu keyboard_check_pressed // a RellskeyJump to keyboard_check_released if PresskeyJump && jumps>0 { image_index=0; if jumps>1 vspd = -jspd;else vspd = -jspd*.8; jumps-=1; // } //puszczenie klawisza if vspd<vspdMax && RellkeyJump { vspd/=1.5; } +Jest kod jak dotykamy podłoża dodaje jumps=2 i jak nie dotykamy to jest alarm ustawiający jumps=0 Tu gość na początku ( 0:34) opisuje problem i pokazuje rozwiązanie ale nie wiem jak je przenieść do gmla
  10. Wcześniejsza
  11. No to coś z plikiem. Kojarzę, że jest jeszcze taki śmieszny przełącznik w iconv //translit i on mi kiedyś pomógł z wczytaniem pliku.
  12. Dołączam się do PsichiXa, tylko tworzę nowe konto, bo do starego nie mam ani hasła, ani maila: XDD
  13. PHP źle wyświetla dane jeszcze przed importem do bazy, po prostu po wczytaniu przez file_get_contents(). Iconv wywala błąd illegal input sequence.
  14. zalogowalem sie po latach tylko po to by napisac: XD
  15. Pozycjonowanie - DodajOszusta.pl (archive.org) wiem, że stare, ale odnoszę wrażenie, że dalej aktualne PS. ale te obrazy to mistrzostwo muszę przyznać
  16. Dla większości w ogóle nie jesteś wiarygodny, bo nawet sposób w jaki mówisz świadczy, że masz niewielkie pojęcie o rzeczach, które robisz. Chwalisz się wieloma rzeczami, tyle, że one są na poziomie nastolatka, a nie dorosłego, jakim jesteś. A już w ogóle takie kwiatki: Czyli z jednej strony płacisz za godzinę (ale nie wiemy, czy netto, czy brutto, czy b2b, czy umowa dzieło/zlecenie/pracę), z drugiej zaraz piszesz, że "ustalimy wartość", czyli jednak nie płacisz za godzinę. Jak ktoś ma to traktować serio, skoro już z opisu wiadomo, że będziesz coś kręcił. Zmartwię Cię, ale "magiczne gry wideo" to nie jest jakaś wyszukana nazwa i nie wiem na jakiej podstawie to wyliczyłeś, ale jak dla mnie to ta domena jest warta jakieś 6-7 złotych, bo za dwa miesiące wygasa, a przedłużenie kosztuje 40zł netto. Zresztą, za tyle można kupić "magicalvideogames.com" i tyle z Twojej unikalności. Mam nadzieję, że wiesz, co znaczy dewiant, ale raczej nie świadczy to dobrze o Tobie
  17. Chciałbym dodać, że nie jestem typem szefa, który się wyżywa na pracownikach! Jestem cierpliwy. Ale oczekuję zaangażowania. Wiem, że można znaleźć w internecie konkretne sprawy jak zrobić np. system online. Ale nie mam czasu na grzebanie w tym. Dlatego napisałem to ogłoszenie.
  18. Czy zmiana statusu zalicza się do necropostingu?

  19. Ja pomoge innym, żeby nie musieli szukać: To czemu jeszcze jej nie spieniężyłeś? Tyle hajsu, to byś mógł narobić gier, że hoho!
  20. Wymagam znajomości Game Maker Studio, najnowsza wersja. Jeśli potrafisz robić trudne rzeczy w kodzie, daj znać! Sam programuję, ale jestem tym słaby. Potrzebuję człowieka, który zrobi system gry online - MMO, gra dla dwóch graczy online itp. Osobę, która wykona trudniejsze rzeczy w naszych projektach. Najważniejsza jest pasja i cel żeby robić gry na poważnie. Zamierzam prowadzić firmę produkującą gry komputerowe. Szukam programisty, który będzie kiedyś z nami pracował na stałe. Na razie ukończyłem 2 gry - Epic Adventure, Epic Cosmos. Można znaleźć na Youtube gameplaye. W tej chwili tworzymy grę Cybergia: Inwazja, która zostanie ukończona pod koniec roku 2022. To będzie gra RPG z elementami strategii. Głównie takie gry chcemy tworzyć. owstanie też mniejsza gra pod koniec bieżącego roku o nazwie Cybergia: Arena. Nawiązująca do gier typu Dota. Podpisałem już umowę z grafikiem, który wykonał trochę pracy. Opis gier znajdziesz na naszej stronie Grodzki Studio na blogu. Co tydzień wrzucamy opis aktualnych prac. Zamierzam wydawać kasę na promocję naszych gier i promować je na naszych kanałach social media itp. Więc gry będą znane. Czego można się spodziewać? - nowy projekt każdego roku, kontynuacja aktualnych projektów - płatność za wykonane elementy gry, około 35 zł/godzina, czyli za każdy ważniejszy element będzie to parę stów, ustalamy wartość wspólnie - prowizja od sprzedaży, jeśli programista będzie aktywny z pomysłami do gier - będzie to zespół 3 osobowy, stworzymy świetne gry! - wymagam aktywności i ciężkiej pracy oraz postanowienia, że tworzymy profesjonalny zespół - spotkania zespołu raz w tygodniu na Skype, gdzie będziemy omawiać aktualne projekty - wymagam podania numeru telefonu i bycia dostępnym w określonych godzinach - szukam osoby, która potrafi się zachować normalnie, bo myślę o zatrudnieniu na stałe (to musi być prawdziwy pasjonat gier) - posiadam domenę pod gry komputerowe o wartości około 50 000 zł o nazwie magicvideogames.com i pod tą nazwą będziemy występować w przyszłości (mogę sprzedać) - jestem artystą i przedsiębiorcą; maluję, rapuję, piszę science-fiction i robię biznes (mam doświadczenie w prowadzeniu firmy) - szukaj moich dzieł pod nazwą Mały Dewiant na social mediach, prowadzę kanały dla przedsiębiorców - spodziewaj się wielu projektów i wspólnych rozmów, być może kiedyś w biurze, a nie online Coś więcej o mnie? W ofercie mam szkolenia, wydawnictwo i zajmuję się projektowaniem stron www i reklamą internetową. Lubię wymyślać nowe rzeczy i robić biznes. Nastawiam się na kierowanie zespołem. W drugiej kolejności jako osoba wykonująca elementy gry, czy pomysły. Ale moje pomysły są niezłe, bo spędziłem setki godzin na wymyślaniu gier. Dodatkowo: - szukam osoby do promocji mojej oferty, prowizja 25% od każdego klienta - mam na Grodzki Studio platformę kursów, można zarobić 50% od każdego stworzonego kursu online - stworzyłem również platformę crowdfunding na Grodzki Studio - jestem otwarty na recenzje mojej sztuki, czy gier Oferta jest poważna. To nie żart. Kiedy rozwiniemy skrzydła? Myślę, że w ciągu około 10 lat uda się zrealizować cel - praca we wspólnym biurze. Do tego czasu wykonamy wiele gier. Zespół będzie mały, ale pracowity. Zależy mi na odpowiedniej atmosferze. Chętnie odpowiem na dodatkowe pytania. Mogę również oferować barter na usługi, czy produkty. Ciężko pracuję i oczekuję tego samego od Ciebie. Dziękuję za uwagę!
  21. Jeśli po dodaniu do bazy w phpmyadminie widzisz krzaczki, ale po wczytaniu rekordu z bazy i wyświetleniu w php już nie, to problem polega jednak na kodowaniu bazy (lub braku ustawienia kodowania przy połączeniu, a domyślnie wchodzi jakieś niechciane), a nie na problemie z plikiem. To zresztą łatwo sprawdzić dodając "zażółć gęślą jaźń" z kodu zamiast z csv. Potraktowanie pliku iconv przed importem też powinno załatwić sprawę.
  22. Nie wiem, skąd bierzesz dane w tym mBanku, ale wygenerowałem sobie CSV z zestawienia operacji i iconv jak najbardziej radzi sobie z konwersją znaków. krystian@MacBook-Pro-Krystian Downloads % locale LANG="pl_PL.UTF-8" LC_COLLATE="pl_PL.UTF-8" LC_CTYPE="pl_PL.UTF-8" LC_MESSAGES="pl_PL.UTF-8" LC_MONETARY="pl_PL.UTF-8" LC_NUMERIC="pl_PL.UTF-8" LC_TIME="pl_PL.UTF-8" LC_ALL= krystian@MacBook-Pro-Krystian Downloads % head -n 4 wyciong.csv | iconv -f windows-1250 -t utf-8 mBank S.A. Bankowość Detaliczna; Skrytka Pocztowa 2108; 90-959 Łódź 2; www.mBank.pl; krystian@MacBook-Pro-Krystian Downloads %
  23. Klasyczny problem bazodanowy. Pewnie twoja tabela ma inne formatowanie niż dane
  24. Pobrałem sobie eksport .CSV z mBanku z wykazem operacji, okazało się, że jest jakoś dziwnie sformatowany (?), chciałem sobie to zaczytać do bazy danych za pomocą PHP. Noi jest problem, bo nie działają polskie znaki. Po zamianie w notepad++ z kodowania ANSI na UTF-8 jest okej, ale nie będę tego przecież za każdym razem robił. Wypróbowałem chyba cały stackoverflow i dalej nic, więc spróbowałem str_replace() ale zostały mi dokładnie trzy znaki których nie łapie ani str_replace ani regex. Œ œ Ÿ Są to kolejno literki Ś, ś i ź. Próbowałem utf8_encode(), mb_convert_encoding(), iconv(), jedynie str_replace() ma dobry efekt, ale no nie łapie wszystkiego. Nie wiem już jak się za to zabrać.
  25. Dzięki, robiłem po 15 godzin dziennie, się trochę rozdwoiłem ;D Ale teraz lekka przerwa, bo trzeba przy assetach popracować
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...