-
Postów
1 355 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
19
Ostatnia wygrana Borek w dniu 2 Czerwca
Użytkownicy przyznają Borek punkty reputacji!
O Borek
- Urodziny 16.12.1985
Informacje
-
Team
Gear-Studio
-
Użytkownik GameMaker Studio 2
Tak
-
Użytkownik GameMaker Studio
Tak
-
Użytkownik GameMaker 8
Tak
-
Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
Tak
-
Użytkownik Unity
Nie
-
Użytkownik Godot
Nie
O mnie
-
Skąd
Szczecin
-
Płeć
Mężczyzna
- Adres www
-
Hobby
Pracuję jako kierownik działu DTP i tworzę gry :) Na nic nie mam czasu, może czasami na jakieś piwko :)
Edytowalne przez adminów
- Staff of Gear-Studio
Osiągnięcia Borek
-
Borek zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Beta GMCLANu v4
-
gnysek zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Beta GMCLANu v4
-
gnysek zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Beta GMCLANu v4
-
-
Dwie kwestie odnośnie mobilnej wersji: 1. Shoutbox - nie powinno być możliwości wpisywania treści nie będąc zalogowanym, bo wpisałem swoje wypociny, kliknąłem wyślij i kazało mi się zalogować ( nie zauważyłem że nie byłem zalogowany ) i oczywiście cała treść którą chciałem napisać wyparowała... 2. Jak się klinie na "Ankieta" nie ma przycisku powrotu/zamknięcie, trzeba kliknąć "back" na telefonie co powoduje cofnięcie gdzieś na forum zamiast na stronę główną
-
gnysek zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Beta GMCLANu v4
-
Co do wersji ciemnej, to proponuję coś takiego jak w załączonym screenie - po prostu przyciemnione tło, a zobacz jak teraz odróżniają się od siebie bloki - nie są zlane w jedną całość. Zrobiłem to na szybko różdżką tylko jako podgląd
-
Można powiększyć trochę napisy: Na jakimś przypadkowym monitorze 1920x1080 bez włączonej opcji "ClearType" nie widać co jest napisane Zoom oczywiście 100% Jak powiększyłem w Operze na 110% to jest OK.
-
Oooooo ten retro to będzie mój ulubiony, właśnie o taki kontrast mi chodziło Teraz widzę co jest co...
-
gnysek zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Beta GMCLANu v4
-
-
Tymon zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Almora Darkosen
-
szpaq99 zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Almora Darkosen
-
gnysek zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Almora Darkosen
-
Uzjel zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Almora Darkosen
-
Hej! Jakby ktoś był zainteresowany, to wczoraj wyszła wersja Almory na iOS Link do pobrania: Almora Darkosen ( App Store ) Do zrobienia/poprawienia jeszcze zostało kilka rzeczy: - Apple Game Center -> CloudSave ( obecnie jest tylko na Androidzie ) - Problem z "notchem", który zasłania trochę ikonki na niektórych modelach telefonów. Uwagi i sugestie mile widziane. iOS to mój debiut i pomimo tygodniowych testów przez różne osoby na różnych urządzeniach i tak wyszło kilka błędów technicznych. Mimo wszystko gra działa i nie powinno być większych problemów Dzięki i pozdrawiam!
-
Borek zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
U mnie błędów ze światłem nie było ( RTX 3080 ) - grałem z 20 minut. Co do samego projektu: Bardzo przyjemnie się gra, szkoda, że tak krótko, bo chce się więcej Fajny klimat, ładne animacje i dużo dopracowanych efektów! Rzeczywiście na początku ciężko ogarnąć celowanie, ale idzie się przyzwyczaić. Postać mogłaby też bardziej reagować na ruch, być bardziej żwawa Generalnie bomba Czekam na więcej!
-
Chell zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Almora Darkosen
-
ANtY zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Almora Darkosen
-
Dzięki! Raczej nie będzie niestety. Może w przyszłych wersjach, na razie nie mam kompletnie czasu na implementację tego
-
Rewelacyjne wyniki Krzywa rośnie w górę jak cholera. Gra już jest polecana w Google Play i naprawdę idzie to nieźle. Oby tak dalej Jeszcze lada chwile wrzucam na iOS bo już testuje na iPhonie7 i działa w 500 FPS Obecnie pracuję nad nową wersją gdzie jest już tutorial, bo sporo osób nie może sobie poradzić na początku gry, no i kanał Discorda się przydał, bo gracze pomagają sobie nawzajem. Naprawdę jest mega dobrze, nie spodziewałem się tego a jest coraz lepiej!
-
Dzięki o to właśnie chodziło. Klimat musi być Nie można sprzedać itemów do questów. Sprawdź czy na pewno nie leży pod nogami u NPC Jeżeli masz najnowszą wersję gry 1.0.33, to itemki takie powinny dawać promień czerwony żeby było je widać
-
Musisz mieć jeszcze "pył" od NPC, mógł wypaść mu pod nogi, sprawdź. Swoją drogą w nadchodzącym updacie itemy do Questów będą ciągle dawały promień światła, bo rzeczywiście nie każdy zauważa, że NPC coś wyrzucił
-
Zobaczę co da się zrobić, może to wcale nie jest głupie
-
No ale przecież są strzałki sygnalizujące przejście Jakoś trzeba przejść do następnej lokacji. Trochę nie rozumiem po co się kręcić przy wejściach Swoją drogą reklamy są 30 sekund ale można pominąć po 10 lewy górny róg - tam pokazuje się SKIP.
-
Dokładnie, jak znajdę chwilkę to ogarnę Dzięki!