Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 28.02.2023 uwzględniając wszystkie działy

  1. Tytuł: Magnetizer Gatunek: logiczna Opis: Magnetizer to gra logiczna, której głównym celem jest wydostanie się z labiryntu, poruszając się w linii prostej aż do napotkania przeszkody. W trakcie gry napotkamy różne przeszkody: skrzynie, blokady, zapadnie czy teleporty. Gra oryginalnie została napisana przez Wackyjackiego. Ta wersja jest portem na NES-a, która w pełni oddaje pierwotną logikę gry, wraz ze wszystkimi oryginalnie ułożonymi poziomami. Sterowanie w menu: strzałki w górę/dół: zmiana poziomu strzałki w boki: zmiana zestawu poziomów START: wybierz poziom Sterowanie w grze: strzałki: ruch A: następny poziom B: restart poziomu SELECT: wyjście do menu W grze brakuje jeszcze: muzyki i efektów dźwiękowych przyznanych medali za ukończenie poziomów/zestawów systemu odblokowywania poziomów systemu passwordów loga gry i poszczególnych zestawów poziomów Download: https://www.dropbox.com/s/2uoah5sztzg4zn3/magnetizer.nes?dl=0 Rozmiar pliku: 40 KB. Autorzy: Programowanie: Jakim, Wackyjackie (oryginalny kod) Grafika: Wackyjackie Muzyka: Jakim (jeszcze nie ma, ale będzie ;)) Level design: Jakim, Wackyjackie, klapekboy Screeny: Jak odpalić grę? Gra jest w postaci pliku .nes, który możemy odpalić dowolnym emulatorem NES-a. Osobiście używam FCEUX, ale powinno zadziałać z każdym innym emulatorem. magnetizer.nes
    3 punkty
  2. Ta fabuła zrobiła na mnie takie wrażenie, że aż musiałem ją zilustrować:
    2 punkty
  3. Opis - w omawianej grze przejmujemy kontrolę nad bohaterem który na początku nie jest nam znany bowiem okazuje się że nie wie jak ani dlaczego znalazł się w jakiś podziemiach , musimy odnaleźć wyjście wydostać się oraz ustalić co się stało. Gra mimo wydawać by się mogło prostej fabuły w cale taka nie jest , to gra akcji z widoku FPS utrzymana w stylu tych klasycznych które zapoczątkowały ten że gatunek , za muzykę , programowanie , fabułę i całe opracowanie projektu odpowiedzialny jest Dyzmek, gra powstaje na zmodyfikowanym przez twórcę przykładzie Fps6 stworzonym lata temu przez Marka Overmarsa, planowana data premiery nie jest jeszcze znana , jedno jest pewne będzie ciekawie i wyczekiwanie tego że projektu jest bardzo uzasadnione .
    1 punkt
  4. Bardzo dziękuję, faktycznie jest podobieństwo jeżeli chodzi o element labiryntu
    1 punkt
  5. Tak mi się skojarzyło Czekam i kibicuję projektowi!
    1 punkt
  6. Teraz tylko czekać aż ktoś na gmclanie stworzy machinę czasu i założy o tym temat Co do gry to świetna robota i bardzo podziwiam zajawkę
    1 punkt
  7. Tak, mam room w którym zaczynamy grę, wczytuje on wszelkie podstawowe zmienne i więcej do niego nie wracamy
    1 punkt
  8. Postanowiłem zrobić poradnik dość ciekawego efektu destrukcji otoczenia, coś a la wormsy. Nie wiedziałem, że tworzenie poradnika jest takie stresujące i czasochłonne. Zanim opublikuje go na YT chciałbym poznać waszą opinię: - ogólna jakość poradnika - merytoryka - mój angielski którym ostatni raz porozumiewałem się z moją panią od angielskiego w technikum parę lat temu (wymowa typu "egzampul, ziroł, du dis.). Są napisy dla tych którzy wyłączą dźwięk ale nadal chcieliby obejrzeć. (Odkąd usłyszałem swoją wymowę to przestaje się śmiać z hindusów na YT) Po obejrzeniu go zrozumiałem, że to bardziej narracja tego co robię niż typowy poradnik, ale może akurat taka forma wypadnie dobrze. (dorobię polskie napisy jeśli będzie zielone światło)
    1 punkt
  9. Według mnie fajne jest to, że od pierwszych sekund leci efekt końcowy bo od razu widz wie czego się spodziewać zamiast przewijać na szybko filmik. Przywitanie też fajnie zrobione, po prostu film jest bardzo konkretny i spełnia idealnie moje oczekiwania względem poradników. Polska wersja tego poradnika by była też w cenie.
    1 punkt
  10. Fajnie zobaczyć sequel do Reira, niestety utknąłem na tym samym momencie co @SimianVirus7 ale pewnie będę próbował dalej. Jeśli chodzi o strzelanie, tak jak teraz jest okej z pistoletem albo strzelbą, ale jeśli podnosimy broń o nazwie machine gun, powinno dać się strzelać serią trzymając przycisk. Można to zniwelować poprzez np. duży rozrzut, przez co gracz musiałby odpowiednio balansować długością serii Ale przede wszystkim zwiększyłbym pole widzenia. Tu można by zrobić kamerę podążającą za kursorem, tj. nie scentrowaną na graczu, lecz lekko przesuniętą w stronę, w którą skierowany jest kursor. Łatwo jest to zrobić i dobrze sprawdziłoby się w horrorze (gracz nie jest pewien, czy coś nie zakrada się do niego od tyłu). Coś takiego zrobiłem kiedyś tutaj, podobny efekt był też np. w Hotline Miami Ogólnie fajnie widzieć, jak twój styl ewoluował i jest dzisiaj takim żywym skansenem dawnych czasów, ale o tym się już kiedyś rozpisałem. Widzę, że pojawiłeś się na itch.io, czy to krok ku nowemu rozdziałowi w twojej twórczości?
    1 punkt
  11. 1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...