Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 27.06.2021 uwzględniając wszystkie działy

  1. Ostatnie dwa dni pracowałem sobie nad prototypem walki, aktualnie jest w takiej formie
    3 punkty
  2. Może to jest właśnie to, czego potrzebuje, bo zwykle nie kończę swoich gier. Co do filmiku to wygląda mega klimatycznie i trochę creepy szczególnie z tymi gibającym się "cosiem" w tle i rykiem... jelenia? Ja wykorzystałem gm'a do trochę innych celów, mianowicie do przedstawienia graficznego statusu anteny radiowej, wszystko utrzymane w klimatach rpgowych Będąc u klienta program automatycznie łączy się z anteną i spisuje dane. Jest to trochę przekłamanie, że robi to gm, bo robi to python, który po protokole tcp wysyła dane do gm'a a ten je ładnie przedstawia. Sztuka dla sztuki, tak myślę. (C# mnie drażni, a python jest tekstowy... zwykle)
    2 punkty
  3. W ramach odświeżenia tematu robię nowy checkpoint - już po maturce, całkiem fajne wyniki, poniekąd za namową ludzi stąd oraz mojego nowego szefa złożyłem papiery na informatykę zaocznie.
    2 punkty
  4. Bo ją sam przyśpieszasz, wywal tą linię i z głowy.
    2 punkty
  5. A teraz projekcik na gamejam :d Kunio Kun/Goal 3 z nesa inspirowane https://www.reddit.com/r/Unity3D/comments/ooyarm/why_its_so_fun_watching_ai_playing_with_ai_d_mini/ Edit: Można już pograć przez przeglądarkę na itch.io https://fylyp93.itch.io/polska-mistrzem-polski?fbclid=IwAR0pl5L7MSFe5BHSEMOWKHt2kpKnWkokz7BefSjQHlvJ5s0xl7IUtW2NnE4
    1 punkt
  6. Rozwiązanie jakie ja używam u siebie w jednym projekcie to stworzenie zaokrąglanego nie zamkniętego path dla pocisku. Punkt początkowy i końcowy mamy. Wystarczy dodać pomiędzy nimi jeszcze jeden punkt w x = mean( x1, x2 ) i y = mean( y1, y2 )-50 Pocisk będzie podążał po path całkiem ładnym łukiem
    1 punkt
  7. Ta gra mi się podoba bardziej niż Seid.
    1 punkt
  8. Pomysł u źródła był żeby Sapon był grą 3D + że będą zbroje z wszystkiego co się da, np. zbroja z kapusty możliwe i że kiedyś wrócę do projektu :d
    1 punkt
  9. Bardzo możliwe, aczkolwiek polecam też używanie move_contact_solid lub jakąś pętlę while, zeby idealnie o 1px dotknąć podłoża.
    1 punkt
  10. Dzięki chłopaki za pomoc. Twój kod jest bardziej czytelniejszy dla mnie.
    1 punkt
  11. Ja generalnie jestem za tworzeniem tzw. flag, czyli zmiennej, która stwierdza, czy coś jest czy nie. I tak bym zrobił kod. Tzn. całość w tym stylu, żeby było czytelniej: // pseudokod // 1. najpierw ustal stany postaci if (costam lub costam lub costam) { plywanie = true; } else { plywanie = false; } // 2. potem reaguj na nie // logika od ruchu, animacji itd. var predkosc_poruszania = plywanie ? 0.5 : 4; // 0.5 jak pływamy, 4 jak nie pływamy var ruch_poziomo = -keyboard_check(vk_left) + keyboard_check(vk_right); // zwróci -1, 0 lub 1 x += predkosc_poruszania * ruch_poziomo; if (plywanie = true) { if (sprite_index != spr_plywa) { sprite_index = spr_plywa; image_index = 0; image_speed = 0.2; } } else { ... // itd. } W ten sposób trudniej się pogubić, poza tym mając zmienną od stanów, łatwiej je wymuszać i zmieniać w innych przypadkach, a nie zmieniamy zachowania (można np. włączyć pływanie podchodząc do drabinki, czy drzwi, czy wymusić na początku etapu - spoza step tego obiektu).
    1 punkt
  12. 1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...