Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 20.12.2021 uwzględniając wszystkie działy

  1. Brak czasu tamten projekt zabił, ale dało mi to trochę nauki, i teraz bawię się kolejnym, ale dało to zawsze jakaś naukę 😅
    1 punkt
  2. Ciekawa oferta. Jeśli tylko płacisz odpowiednio to mogę coś pomóc. Widzę, że mój poziom programowania będzie dosyć mocny, jak na obecne produkcje które widziałem z Twojej strony(bez obrazy). Zapraszam na priv. Jeśli dasz mi na papierze dochody które ustalimy to chętnie sobie coś dorobię.
    1 punkt
  3. Generalnie to trzeba też znaleźć sposób, by do tego zagadnienia podejść. Ja bym od razu odrzucił szukanie w każdej klatce, przez każdy z obiektów, jakiegoś innego najbliższego. Czemu? Bo to od razu powoduje taki problem, że kilka obiektów na raz znajdzie siebie i każdy poleci w inną stronę. Ugryzł bym to inaczej. Takiego połączenia chcesz przecież dokonać, gdy pojawią się dwa przedmioty blisko siebie - nigdy, gdy jest jeden. Kluczem jest właśnie tutaj "pojawią się". Ja bym w momencie tworzenia nowego obiektu sprawdzał, czy w granicy X od niego, za pomocą collision_circle albo collision_circle_list, które mają argument NOTME wykluczający obecną instancję (w tym przypadku - świeżo stworzoną). var near = collision_circle(x,y,300,drewno,false,true); if (near > 0) { near.amount += amount; instance_destroy(); } I po sprawie. Jak chcesz animować, że one się przyciągają, to nieco wiecej zabawy i wtedy collision_circle_list się przyda, żeby znaleźć wszystkie w tej samej strefie, oraz wykluczać np. te które się już "animują" (o ile tak chcesz).
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...