Skocz do zawartości

I am Lord

Użytkownicy
  • Postów

    4871
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    37

Ostatnia wygrana I am Lord w dniu 29 Listopada

Użytkownicy przyznają I am Lord punkty reputacji!

2 obserwujących

O I am Lord

  • Urodziny 05.03.1990

Informacje

  • Nagrody
    Mistrz Ligi24 (2013)
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Tak
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Tak
  • Użytkownik Unity
    Tak
  • Użytkownik Godot
    Nie
  • Steam
    Huder

O mnie

Edytowalne przez adminów

  • Trzymam Sword

Ostatnie wizyty

51128 wyświetleń profilu

Osiągnięcia I am Lord

  1. I am Lord

    Galeria Grafik

    Ten styl wygląda jak pixel art w świecie 3D A jak by to wyglądało gdybyś wyrenderował w ortho z widocznymi pixelami? Pomniejszone do rozmiaru spritów pixelartowych?
  2. A to nie jest pierwszy lepszy A* z wiki? 😂 distance_to_object(_inst,_obj) wygląda na obciążającą funkcje ;o
  3. Miało tam być że zmodyfikowałem a nie (nie modyfikowałem). A błąd się pojawił jak kliknąłem kompilację i gdzieś tam w jej trakcie przerwałem bo coś na szybko zauważyłem. Z tilesetem też tak zrobilem.
  4. Widzę że ze spritami jest to samo. Nie modyfikowałem sprite w edytorze w IDE a w grze jest nadal stary. Restart pomógł dopiero.
  5. Już nie ważne, okazało się że restart IDE pomogło. Na następny dzień błąd się naprawił.
  6. Ktoś wie jaka może być przyczyna tego że Tileset ustawiony w room editorze nie zgrywa się z tym który się wyświetla w grze?
  7. Przesunięcia może mało użyteczne ale już same operacje binarne | i & się jak najbardziej przydają. Ostatnio nawet do mojego generatora drzew do GUI używałem.
  8. Kurcze no nie wiem, ten obszar jakoś tak trąci prehistorią, jeszcze ten gradient okropny. Nigdzie indziej nie masz w swoim designu gradientu. I znowu będzie na głównej milion okienek okieneczek ?? Natomiast górna część mi się podoba, zakładka polskie gry to fajny będzie smaczek.
  9. Jak nie będziesz na końcu usuwał tego surface z pamięci funkcją surface_free() to będziesz mógł używać go gdzie ci się podoba, w dowolnym obiekcie o ile zmienną _surf zrobisz globalną. Ale mankament jest taki że trzeba się zabezpieczyć przed niespodziewanym usunięciem go z pamięci vram. Dzieje się to niezależnie od gry. Np może się wyczyścić jak zminimalizujesz grę. Jak pamięć karty graficznej dobija do końca itd.
  10. /// @function iluminate_grid(grid, lightPosX, lightPosY, lightPower); function iluminate_grid(_grid, _lightX, _lightY, _pwr ) { for ( var i = 0; i < _pwr; i++ ) ds_grid_add_disk(_grid, _lightX, _lightY, i, 1); } A może tak? Ale nie wiem jak wydajna jest to funkcja
  11. Wstaw na końcu Draw show_debug_message( string(instance_number(obj_ulepszenie_9))+", "+string(instance_number(obj_ulepszenie_10)) ); I zobacz w konsoli Output czy liczby się będą zwiększać. Jeżeli tak to znaczy że nonstop tworzysz te obiekty, w nieskończoność. Instancje obiektu usuwa się za pomocą instance_destroy()
  12. To mój pierwszy kawałek gdzie wgle poznałem co to akordy ?
  13. Coś mnie wzięło na powrót do robienia muzyki i oto wam prezentuję mój wypust po 4 latach nic nie robienia w tym zakresie ?
  14. Ulubiona bo się zawsze wygrywa jak cokolwiek się wrzuci z braku konkurencji ?
  15. Ten manual jest tak dobrze napisany i skonstruowany że właściwie niczego innego nie potrzeba do nauki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...