Skocz do zawartości

I am Lord

Użytkownicy
  • Postów

    4 882
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    44

Ostatnia wygrana I am Lord w dniu 20 Sierpnia

Użytkownicy przyznają I am Lord punkty reputacji!

2 obserwujących

O I am Lord

  • Urodziny 05.03.1990

Informacje

  • Nagrody
    Mistrz Ligi24 (2013)
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Tak
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Tak
  • Użytkownik Unity
    Tak
  • Użytkownik Godot
    Nie
  • Steam
    Huder

O mnie

Edytowalne przez adminów

  • Trzymam Sword

Ostatnie wizyty

51 638 wyświetleń profilu
  1. Tak zaglądałem, kiedyś też robiłem całą grę i to bez żadnego obiektu, cały kod wykonywał się w roomie, nie pamiętam jak to się nazywało. Room creation code chyba, ale to było w starym Gmie gdzie można było rysować funkcjami draw poza eventami GUI używając funkcji wymuszenia odświeżania ekranu.
  2. Rzeczywiście, zmieniłem
  3. O cholera :oooo Jakiś rocket science
  4. Coś mi się nie dopasowała grafika hmm czy to pod fullscreenem czy nie. Źle się wyświetla i tak. Zawiesiło mi się też podczas startu mapy.
  5. I tak było zawsze? To może źle pamiętam i sam sobie taką funkcję napisałem.
  6. Nie ma już funkcji która zwracała ilość dotknięć ekranu? Jak to teraz wygląda na androidzie?
  7. Make a story for a video game. This game is a scrolling shooter in a space with alien ships. Nigdy nie robiłem fabułek do gier, może AI mi by pomogło
  8. te kolorowane linki się odświeżają u mnie dopiero za drugim razem. Na tel to samo
  9. A ten samochód który kontroluje AI ogarnia to zbieranie kropek? 😄
  10. Widzę że nie tylko ja tak mam 🤣🤣 No za każdym razem dziękuję jak kończę z nim rozmowę. Wojo a to jakiś inny bot tak? Dasz linka też sobie obczaję. No a wracając do wątku, zakończyłem dziś cholernie długie zmagania z generatorem labiryntu i po licznych rozmowach, wytykania co działa co nie, co ma bot dodać co usunąć czy całkowicie zmienić podejście do rozwiązania, udało się, jestem zadowolony z rezultatu. Link do całej konwersacji jest tutaj: https://chat.openai.com/share/ebcc5a66-916a-4002-bd05-a75e75d5bf56 Chciałem aby bot jak najwięcej sam zaprogamował, nie poprawiałem za niego nic. Jedynie co zrobiłem za niego to dodanie kilku linijek odpowiedzialnych za dostosowanie mojej grafiki do jego eventu Draw by się labirynt skalował wraz z wielkością kafelek i ładnie przy tym wyglądał. Nagrałem też film pokazujący skalowanie EDIT: Kurde bele aż mi się moje Maze Strategy przypomina, jezu czemu tego nie ukończyłem, teraz w sumie mam GMS z androidem to by można coś podobnego zrobić, tylko że stary już jestem i chęci inne 😅
  11. o kurde liga? Po takim czasie bym brał udział.
  12. A jak to jest ze zwrotami sugerującymi coś zamiast wydawać rozkazy że ma być to i to. Wczoraj gadałem z nim kilka godzin próbując zrobić generator labiryntu. Utknął na jednym problemie z którym ja sam także miałem kłopoty z wymyśleniem rozwiązania. Ale gdy użyłem właśnie zwrotów sugerujących, a może użyjemy tego lub tego to będzie lepiej. Wtedy zmienił kompletnie podejście do rozwiązania problemu i się udało dokończyć generator z kilkoma bugami które jeszcze są do poprawy. (Tak sam mógłbym je poprawić ale za cel w tym projekcie obrałem zasadę że nie chcę ingerować w jego kod.) Sugestie wydają się być ciekawym narzędziem też.
  13. E no dobre. To można byłoby tak zaoszczędzić na czasie i nerwach przy uzupełnianiu @param @description w skryptach. Zawsze mnie to denerwowało
  14. I am Lord

    Foto-galeria

    Teraz laptop na kajak, nago i przebijasz Threefa 😂
×
×
  • Dodaj nową pozycję...