Skocz do zawartości

gnysek

Administratorzy
  • Postów

    9 786
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    131

Ostatnia wygrana gnysek w dniu 21 Sierpnia

Użytkownicy przyznają gnysek punkty reputacji!

2 obserwujących

O gnysek

  • Urodziny 25.11.1987

Informacje

  • Team
    FABLE INSIDE
  • Nagrody
    Najbardziej pomocny uzytkownik (CA 2011)
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Tak
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Tak
  • Użytkownik Unity
    Nie
  • Użytkownik Godot
    Nie
  • Steam
    gnysek

O mnie

Edytowalne przez adminów

  • Właściciel GMCLANu

Ostatnie wizyty

98 768 wyświetleń profilu

Osiągnięcia gnysek

  1. gnysek

    NecroArcher

    Na co? Na tik taka? Z ciekawości, lepsze są tam zasięgi niż na YT?
  2. Beta 0.8: - przepisanie Ligi 24 - swiper na homepage pokazuje teraz również najnowsze zasoby - w showcase można wejść w daną grę i napisać komentarz - showcase pokazuje się w wynikach wyszukiwania - generowanie obrazków og:image używanych przy wrzucaniu newsów/artów/plików/linków na facebooka, twittera i discord - nowy zarąbisty guziczek w dolnym menu na telefonach: - poprawki cssów w uploaderze i paru innych miejscach, aby odpowiadały wybranemu motywowi - przeniesienie 90% adminu panela - przepisanie kategorii z "nazwa,nazwa,nazwa" na korzystanie z "id", co ułatwia przenoszenie kategorii i artykułów, oraz zmniejsza liczbę zapytań SQL - poprawki seo, opengraph - nowy font nagłówków - poprawka przycisku "Idź" w paginacji, gdy wybieramy dowolną stronę z zakresu - mnóstwo zmian "pod maską" których nie widać na zewnątrz - przycisk beta przeniesiony na dół strony; jest to ostatnia wersja w której jest on dostępny - łącznie zmieniono 193 pliki (155 w nowej, 18 w starej wersji strony, oraz 19 cssów i obrazków) To jest ostatnia beta, przy następnej aktualizacji stara wersja strony przestanie być dostępna (google i goście widzą już wyłącznie nową).
  3. gnysek

    NecroArcher

    Normalnie sprite ma teraz coś takiego jak broadcast event i tam można, ale dla spine to nie zadziała z dwóch powodów. Po pierwsze, nie ma podglądu spritów ze spine (xD - ale jest taki feature request zgłoszony), po drugie w spine można zrobić merge między dwoma animacjami i wtedy by się na siebie czasem także różne dźwięki nakładały.
  4. Wchodzisz tutaj - https://github.com/YoYoGames/GameMaker-Feature-Requests/issues - dodajesz swoją prośbę i jest szansa, że zmiana zostanie wprowadzona do IDE. Ja mam już 14 takich zaakceptowanych zgłoszeń (niestety aż 10 w backlogu, więc "na później", ale cztery są przypisane już do IDE i nowego runtime, wiec jest szansa, że zobaczymy je wkrótce).
  5. Jestem pod wrażeniem zwłaszcza stworzeń z większą ilością nóg, które zazwyczaj muszą działać naprzemiennie!
  6. Z darmowych polecam: https://www.kenney.nl/assets/category:2D https://itch.io/game-assets/free/tag-roguelike
  7. Taka ciekawostka - gra wyjdzie w pudełku (niestety tylko w USA):
  8. gnysek

    NecroArcher

    Ależ to wygląda coraz lepiej! Niektóre fragmenty wyglądają już na wylizane tak, że nadają się na premierę, a coś czuję, że i tak jeszcze wszystko zaliczy upgrade. Mam nadzieję, że sterowanie będzie przyjazne padom, bo coś czuję, że świetnie by się w to grało na Steam Decku! Dodałem już wcześniej do wishlisty, a teraz także do Showcase GMCLANowego: https://gmclan.org/showcase .
  9. to akurat robiliśmy - ale o mp_grid_draw zapomniałem, dzięki za tip! Jakby ktoś chciał zobaczyć moją wersję powyższego, zrobioną w 40-60 minut, to jest tutaj: https://gmclan.org/uploader/plik/21277,worker_placement
  10. Po sprawdzeniu tego prywatnie, dopiszę w razie czego, dla potomności: Ze względu na to co znajduje się w mp_grid, ścieżka może się czasem nie wygenerować, w związku z tym, w poniższym kodzie function citizenStateMove(){ if (pathStarted == false) { if mp_grid_path(... może zostać zwrócony false w ostatnim ifie, a wtedy path_position nadal będzie wynosić 1, bo obiekt nadal widzi ostatni path, na końcu którego stoi, dlatego warunek był od razu spełnianiany i gra zachowywała się tak, jakbyśmy wrócili do budynku gdzie zostawia się zasoby (tak naprawdę robiąc 0 pikseli), następnie szukając ścieżki do następnego zasobu. Nawet jeśli wydaje się to mało prawdopodobne, czasem warto dodać else i obsłużyć teoretycznie nieistniejący wyjątek. Potem łatwiej go znaleźć
  11. W jakim sensie dotknięć? Ile obecnie miejsc jest wciśnięte? Obstawiam takie coś: var _cnt = 0; for(var i = 0; i < 5; i++){ if (device_mouse_check_button(i, mb_left)) _cnt++; }
  12. gnysek

    Męczymy AI z ChatGPT

    Próbowaliście z A-starem ?
  13. Beta 0.7 nowości: - [nowe] podświetlanie (nie)przeczytanych komentarzy na stronie głównej tak samo jak postów na forum (również dla gości), ułatwiające zauważenie nowych wpisów (w kolejnej inkarnacji myślę nad rozszerzeniem tego o shoutbox) - [nowe] przy komentarzach dostępny jest prosty edytor bbcode - [nowe] nowa podstrona /login - [nowe] lazy load youtubowych filmów (przyspiesza ładowanie strony) bugfixy: - w shoutboxie niezalogowane osoby widzą informację, że trzeba się zalogować (bez opcji wpisania wiadomości) - przywrócono przycisk zamykania sidebara przy ankietach - przebudowana strona /gamemaker - zmiana rozmiaru fontu w aktualnościach z forum/komentarzach - poprawiono kolory w dropdownie z wyborem motywu - w jumbotronie na głównej/gamemaker pokazuje się ponownie numer najnowszej wersji GM miesięcznej do pobrania - przebudowanie jumbotrona: przycisk rozwijający wrócił na górę strony, poprawione animacje ukrywania - poprawienie wyświetlania gradientu w ikonach na iOS (jedna linijka css, a zajęła godzinę!) - niezalogowane osoby nie widzą teraz domyślnego avatara w górnym menu, co łatwiej pozwala odróżnić gdy nie jest się zalogowanym - poprawki zliczania odsłon różnych typów zasobów w katalogu - przyciemnienie tła w jasnym i ciemnym motywie: Przed/po: Uff, to teraz czas na ligę Co do nie odświeżania sie listy tematów, myślę, że to jakiś problem z forum a nie z nową stroną - może forum nieprawidłowo odznacza które tematy przeczytaliście (lub nie weszliście w ich ostatnią stronę)? Próbowałem wiele razy, ale nie mogę tego u siebie zreprodukować, a ten blok nie ma żadnego cache, bo jest dynamicznie generowany dla danego usera (bo musi uwzględniać niewidoczne kategorie czy ukryte posty które widzą admini).
  14. Tak, to jest następne na liście. Obstawiam, że chodzi o inną kolejność odczytywania przez Safari --var() . Mam teraz remont w domu, stąd lekki poślizg, ale czeka nas długi weekend, więc mam nadzieję puścić co najmniej to co już zrobiłem, chociaż chciałem też z tą ligą ruszyć, może jednak zabraknąć godzin
×
×
  • Dodaj nową pozycję...