Skocz do zawartości

gnysek

Administratorzy
  • Liczba zawartości

    9652
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    76

Ostatnia wygrana gnysek w dniu 1 Czerwca

Użytkownicy przyznają gnysek punkty reputacji!

Reputacja

197 Filar społeczności

1 obserwujący

O gnysek

  • Tytuł
    Właściciel GMCLANu
  • Urodziny 25.11.1987

Contact Methods

  • Website URL
    https://gnysek.pl/

Previous Fields

  • Team
    FABLE INSIDE
  • Steam
    gnysek
  • Nagrody
    Najbardziej pomocny uzytkownik (CA 2011)
  • last.fm
    gnysek
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Tak
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Tak
  • Użytkownik Unity
    Nie
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Skąd
    Trójmiasto

Ostatnie wizyty

93269 wyświetleń profilu
  1. W GMS2 sprite może mieć eventy na konkretne klatki, tak swoją drogą, może to pomoże ?
  2. Wydaje mi się, że jest pełnoletni, bo pisał do mnie na Messengerze (poza tym skoro 10 lat temu robił gry to też tak wychodzi), ale nie chcę też za dużo sam zakładać mając dostęp do większe ilości danych czy można liczyć na wykres zależności fabularnych gier? Jakaś oś czasu z od odnogami?
  3. A i owszem!

  4. Powiedziałbym, że korzystałem z tego tak samo często jak w innych językach programowania, czyli generalnie wcale
  5. Na pewno zgubiłeś gdzieś spację, prawidłowo funkcja powinna wyglądać tak: font_main = font_add_sprite_ext(font_test, "!\" $%&'()*+,-./0123456789:;<=>?@ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ[\]^+`abcdefghijklmnopqrstuvwxyz{|}~€ąćęłńóśżźĄĆĘŁŃÓŚŻŹ", true, 0); (Zwróć uwagę na backslash przed ", a potem na spację po " i przed $ ). Moja strona obsłuży każdy font który masz zainstalowany (jakby coś). Wydajność - to zależy co innego dzieje się w grze. Ja już robiłem takie, gdzie każda literka jest rysowana osobno i jakoś dawało radę.
  6. Absolutnie nie jest to odejmowanie. Np. 148 binarnie to 10010100, robisz 5 przesunięć w prawo, zatem wypada 5 ostatnich cyfr i zostaje 100, czyli 4.
  7. Jeśli chcesz ładny kontur, to zrób z czcionki sprite. Podstawowy sprite możesz zrobić korzystając z mojego generatora: https://gnysek.github.io/gms-font-creator/ . Potem w dowolnym programie dodaj sobie ulubioną ramkę i dodaj font przez font_add_sprite_ext (mój generator daje od razu listę znaków która będzie drugim argumentem).
  8. Nie wiem co powinno znaleźć się w step, bo to nie ja dobieram wartości paralaksy i proporcji To już naprawdę albo musisz wyliczyć, albo metodą prób i błędów (zacząłbym od tego, żeby surface rysowało się gdzie trzeba i zapewne testowanie najlepiej zaczynać w połowie obszaru, wtedy lustro i odbicie powinny być w jednej osi jak mniemam, a potem iść w lewo/prawo i sprawdzać, czy paralaksa jest dobra). Powiedz jeszcze, jaka to wersja GM? W GMS 2.0 można użyć camera_apply(view_camera[0]);, które pozwoli na surface mieć takie same offsety jak w view, może to pomoże w rysowaniu.
  9. Faktycznie, 500kb było dla użytkowników, to pewnie przez aktualizację forum. Zmienione
  10. Zwyczajnie wklej obrazek jak do painta.
  11. To Ty decydujesz o wartościach X i Y. Musisz znaleźć odpowiednie, możesz przecież przesuwać obiekt za pomocą step, create, możesz przesuwać samą pozycję surface - wszystko zależy od tego jak to zaprogramujesz.
  12. A jaka wersja GameMakera ? W studio 2 ustawiasz prędkość w game properties, nie ma speeda per room. No i skoro wyskoczyło u kolegi 60FPS, to znaczy, że u niego działa normalnie a u Ciebie zamula
  13. Tak, to jest właśnie ta część z pierwszej wersji designu, i tutaj powoli próbuję zrezygnować z tego (strona artykułów miała to samo, a jak widać wyżej - już nie ma). Ten srebrno-szaro-granatowy to już nawet nie pasuje teraz do niczego. Jak widać też na głównej, ten wielki banner "witamy" będzie zamykalny, żeby stałym użytkownikom się nie pokazywać i nie przesłaniać ważniejszej treści.
  14. No dobrze, ale mówisz że coś jest źle, nie pokazując lepszych propozycji (nawet z gotowców) ani nie wskazując co dokładnie. Ja akurat staram się robić jakąś wypadową tego co znajdę np. na themeforest więc to nie jest z tyłka ani sprzed dekady, ale czekam nawet na mockup lepszej propozycji
  15. Postanowiłem trochę przysiąść nad nowym GMCLANem, który powstaje już pewnie z dekadę, ale do tej pory nie wyszło to poza brzydkie obrazki. Do tej pory. Bo teraz mam już wersję PHPową która wstępnie zaczyna już działać (podstrony wczytują osobne kontrolery php). W pierwszej wersji próbowałem coś na zasadzie boostrapa któremu nadam obecne kolory gmclanu (szare), ale część z was sugerowała, żeby od tego odejść i trochę bardziej zaszaleć. No to zaszalałem Główna: Strona z artykułem: Profil To
×
×
  • Dodaj nową pozycję...