Skocz do zawartości

gnysek

Administratorzy
  • Postów

    9692
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    83

Ostatnia wygrana gnysek w dniu 15 Października

Użytkownicy przyznają gnysek punkty reputacji!

1 obserwujący

O gnysek

  • Urodziny 25.11.1987

Informacje

  • Team
    FABLE INSIDE
  • Nagrody
    Najbardziej pomocny uzytkownik (CA 2011)
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Tak
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Tak
  • Użytkownik Unity
    Nie
  • Użytkownik Godot
    Nie
  • Steam
    gnysek

O mnie

Edytowalne przez adminów

  • Właściciel GMCLANu

Ostatnie wizyty

95257 wyświetleń profilu

gnysek Osiągnięcia

Madman

Madman (13/13)

211

Reputacja

8

Odpowiedzi społeczności

  1. Jeśli ma skoczyć 1-2 klatki po naciśnięciu, to wystarczy tak: if keyboard_key_pressed(klawisz skoku) PresskeyJump == 2; if (PresskeyJump) { // ta część kodu odopowiadająca za skok (najlepiej tylko gdy postać dotyka podłoża) } if (PresskeyJump > 0) PresskeyJump--; 2 to liczba klatek przez jakie po wciśnięciu klawisza uznawać, że nastąpił skok. Zbyt duża wartość spowoduje jednak niechciane skoki.
  2. No to coś z plikiem. Kojarzę, że jest jeszcze taki śmieszny przełącznik w iconv //translit i on mi kiedyś pomógł z wczytaniem pliku.
  3. Dla większości w ogóle nie jesteś wiarygodny, bo nawet sposób w jaki mówisz świadczy, że masz niewielkie pojęcie o rzeczach, które robisz. Chwalisz się wieloma rzeczami, tyle, że one są na poziomie nastolatka, a nie dorosłego, jakim jesteś. A już w ogóle takie kwiatki: Czyli z jednej strony płacisz za godzinę (ale nie wiemy, czy netto, czy brutto, czy b2b, czy umowa dzieło/zlecenie/pracę), z drugiej zaraz piszesz, że "ustalimy wartość", czyli jednak nie płacisz za godzinę. Jak ktoś ma to traktować serio, skoro już z opisu wiadomo, że będziesz coś kręcił. Zmartwię Cię, ale "magiczne gry wideo" to nie jest jakaś wyszukana nazwa i nie wiem na jakiej podstawie to wyliczyłeś, ale jak dla mnie to ta domena jest warta jakieś 6-7 złotych, bo za dwa miesiące wygasa, a przedłużenie kosztuje 40zł netto. Zresztą, za tyle można kupić "magicalvideogames.com" i tyle z Twojej unikalności. Mam nadzieję, że wiesz, co znaczy dewiant, ale raczej nie świadczy to dobrze o Tobie
  4. Ja pomoge innym, żeby nie musieli szukać: To czemu jeszcze jej nie spieniężyłeś? Tyle hajsu, to byś mógł narobić gier, że hoho!
  5. Jeśli po dodaniu do bazy w phpmyadminie widzisz krzaczki, ale po wczytaniu rekordu z bazy i wyświetleniu w php już nie, to problem polega jednak na kodowaniu bazy (lub braku ustawienia kodowania przy połączeniu, a domyślnie wchodzi jakieś niechciane), a nie na problemie z plikiem. To zresztą łatwo sprawdzić dodając "zażółć gęślą jaźń" z kodu zamiast z csv. Potraktowanie pliku iconv przed importem też powinno załatwić sprawę.
  6. Ależ to wygląda, jak gra robiona przez kilkanaście osób Dodane do wishlisty i obserwowania.
  7. Nie no to polskie literki są poza tym zakresem. W ogóle dlaczego tak starą wersję? Przecież ona nie była aktualizowana od ponad 10 lat! Wydaje mi się, ze ustawienie zakresu na 32-380 pomoże (za https://altcodeunicode.com/alt-codes-for-polish-letters-with-accents-or-diacritics/ ).
  8. Ale mówimy teraz o show message czy nie? Generalnie angielska wersja też powinna sobie radzić, domyślne fonty Microsoftowe mają polskie znaki. No i w sumie nie wiem o jakiego GameMakera chodzi.
  9. Próbowaliście eksportować do HTML5 po dodaniu gml_pragma("PNGCrush"); ? (w dowolnym skrypcie, jeden raz, więcej info w manualu). Co prawda to wydłuża czas kompilacji, ale nieźle odchudza gry na Androida czy właśnie HTML5.
  10. I to rozumiem. Przychodzisz znienacka i z grubej rury Generalnie jeśli do czegoś miałbym się przyczepić, to średnio czytelne są moim zdaniem dobrane fonty. Główna bohaterka przypomina mi też postać z jakiejś bajki którą oglądają moje córki (hmm, księżniczka Sisi albo coś takiego?). Dźwięki z gier 8-bitowych też śmiesznie/dziwnie wypadają. Widzę też, że gra ma ogrom texture pages, a część z nich można by zoptymalizować, docinając je (np. https://v6p9d9t4.ssl.hwcdn.net/html/4440494/html5game/CoC_texture_39.png ma 50% wolnej przestrzeni, jakby pociąć tych żołnierzy na osobne grupy to na tej teksturze wlazło by 3x tyle grafik). Przy tym rozmiarze niestety gra wczytywała mi się dobrze z 10 minut, więc wersja HTML5 może nie zdać egzaminu - ale ostatecznie jako demo może być (i dla niektórych tutaj niedowiarków na forum to dowód, że eksport HTML5 nie jest jednak taki zły). Ale to poza zgłoszeniami na gamejam Opery to zdecydowanie najlepsza gra w tym roku na GMCLANie, a pod względem rozbudowania bije nawet i je Świetna robota!
  11. gnysek

    Opera GX Game Jam

    Ja też widziałem tam lepsze. Część ma tam tak długie intra, że bym je zdyskwalifikował jako szybkie gierki offline.
  12. gnysek

    Opera GX Game Jam

    No niestety, waszych gier nie ma w finałowej 8, ale wszyscy możemy zagłosować: https://www.opera.com/gx/gamejam
  13. gnysek

    Opera GX Game Jam

    Tam ludzie sie strasznie burzą, że ich gry nie trafiły do TOP 100, a są lepsze i bardziej przestrzegają reguł niż te, które się dostały Jakby nie było do wygrania 10k$, to by pewnie 50 gier było i problem z głowy
  14. gnysek

    Opera GX Game Jam

    Dziś pokazało się TOP 100 - https://gamejolt.com/playlist/opera-gx-game-jam-our-favorites/437215 Z tego co znalazłem, z polskich produkcji trafiły dwie: - Space Pogo / lethiandev - Space Grinder GX / Uzjel
×
×
  • Dodaj nową pozycję...