Skocz do zawartości

unveres

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana unveres w dniu 29 Grudnia 2019

Użytkownicy przyznają unveres punkty reputacji!

Reputacja

3 Neutralny

O unveres

  • Tytuł
    Chicken

Ostatnie wizyty

584 wyświetleń profilu
  1. Pewnie już sobie poradziłeś, ale i tak napiszę (może komuś się przyda): w C/C++ wystarczy skorzystać z jakiegoś wariantu exec oraz z killa, a jak chcesz informacji o już odpalonych procesach to musisz pogrzebać w katalogu /proc/.
  2. @Temporal Szczerze to ja miałem odwrotną teorię, że ta nazwa tworzy "przesiew", jak kogoś odstrasza GameMaker (bo nie brzmi "profesjonalnie") to pójdzie do Unity - ten to w końcu ma "pronazwę" (i stworzy kolejny bardzo amatorski projekt), z kolei ogarnięty profesjonalista, który ma w dupie nazwę programu zostanie przy GMie... (jakby na to nie patrzeć GMa przez lata używali głównie amatorzy, a YoYo dąży do tego by jak najwięcej profesjonalistów korzystało z ich narzędzia) @gnysek W sumie to całkiem trafne spostrzeżenie. U nas kojarzę chyba tylko jedną taką "głupią" nazwę,
  3. Generalnie rozwiązanie online wydawałoby się najlepsze (najłatwiej zabezpieczyć grę jak część obliczeń jest po stronie serwera) - o ile gra nie jest singleplayer to dobry pomysł 100% prawdy, haker i tak złamie, a dla tego "nooba" nie ma co się tak wysilać Ponoć często piracone gry są popularniejsze
  4. Łe jezu rzeczywiście Głupi błąd z mojej strony (czyli jednak tyle lat bez GMa dało o sobie znać )
  5. Mi się takie rozwiązanie wydaje dosyć intuicyjne: x = inferiorTo; while (instance_exists(x)) { x.inferiorTo.click = 1; x = x.inferiorTo; } Nie musisz iterować po wszystkich obiektach tylko po tych w hierarchii, więc wychodzi nieco optymalniej. (pisałem z głowy, więc sprawdź czy działa, bo GMa od dawna nie ruszałem ;))
  6. A jest jakieś inne rozwiązanie niż DLC jako osobny plik? To ja mam ciekawy pomysł, możesz przechowywać dane w bloku pamięci (który nie musi [a nawet nie powinien] być wykorzystany w całości), a pozycje gdzie będą znajdowały się wartości zmiennych (które będą tutaj indeksowane) będą określane pseudolosowością/algorytmem/kluczem/whatever, którego wynik będzie ograniczony początkiem i końcem tablicy. W ten sposób dana liczba będzie mogła być odczytana, przetworzona, następnie nowa wartość zwrócona do nowego adresu w pamięci. Reszta bajtów tablicy wypełniona wartościami losowymi. Dane
  7. Szczególnie, że muzyka "royalty free z netu", a grafika już tylko "z netu" Jeszcze nie grałem, ale grafika samochodu, który prowadzisz na początku (w filmiku) jakby nie tylko się obracała, ale też uginała (coś jak skew w CSSie).
  8. Wydaje mi się, że już człowiek potrzebuje bodźców z zewnątrz, by mógł o czymkolwiek myśleć i cokolwiek konstruktywnego stworzyć. A przy maszynie jest to jeszcze ważniejsze, bo maszyny same z siebie nie myślą, mogą tylko "sztucznie myśleć" i maszyny póki im czegoś nie rozkażemy (np. w postaci programu) to nie zrobią nic. Więc taki robot potrzebuje co najmniej jednego człowieka, od którego by się uczył wszystkiego i analizował (matematycznie?). Za to drugi pomysł z tymi zmiennymi, wydaje mi się, że to po prostu określenie celów maszyny, których wykonanie nie jest zero-jedynkowe, tj.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...