Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 16.06.2021 uwzględniając wszystkie działy

  1. `if obj_trampolina == false && place_meeting(x,y,par_entity)` serio?
    1 punkt
  2. To dodaj zmienną `start` w Create obj_trampolina. Jeżeli ten obiekt dziedziczy z innego obiektu Create, to na początku skryptu użyj event_inherited() to wtedy Create rodzica również zostanie wywołany. Nie, bo zmienna `start` będzie widoczna tylko i wyłącznie w tym bloku kodu, jak tylko go opuści to zostanie usunięta - nie będzie miała żadnej wartości, ani true ani false, przestanie kompletnie istnieć. Polecam przejrzeć: https://docs.yoyogames.com/source/dadiospice/002_reference/001_gml language overview/variables/index.html - w tym podartykuły instance variables oraz local va
    1 punkt
  3. W kodzie Step nie masz ustawianej flagi `start = true` więc technicznie flaga nigdy się nie zmienia. Wstaw `start = true` zaraz pod `alarm[0] = room_speed * 5`. Dodatkowo w Step nie sprawdzasz czy `start == false` żeby uruchomić blok odpowiedzialny za skok. Np. `if start == false && place_meeting(x,y,par_entity) {`.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...