Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 22.04.2022 uwzględniając wszystkie działy

  1. Zakładając, że A to ilość sekund, przez którą gracz może jeszcze grać, np. 8520 sekund: liczba godzin: A div 3600 liczba minut: A div 60 mod 60 liczba sekund: A mod 60 I możesz wywalić prawie połowę kodu i ifów. Natomiast rysowanie wygląda wtedy tak: function draw_remaining_time(seconds) { _s = ""; if (seconds >= 3600) { _s += string(seconds div 3600) + " hours, "; } if (seconds >= 60) { _s += string((seconds div 60) mod 60) + " minutes, "; } return _s + string(seconds % 60) + " seconds"; }
    2 punkty
  2. W międzyczasie zmiana koncepcji edytora postaci na bardziej "teksturowe" manipulacje, co pozwoliło zmniejszyć rozdzielczość modelu i ilość blend shape'ów do minimum. Można ustawiać teksturki różnych części twarzy i np. zmieniać odległości między oczami, ustami itd. Animacja nie moja, dlatego taka płynna i naturalna, ale mniej więcej pokazuje jak się zachowują modele. Teraz czas na tworzenie pierwszych ubrań i sprawdzanie jak to się zachowuje przy dużej ilości postaci, bo ubrania będą miały po trzy edytowalne kolory, shader twarzy też ma dużo kolorków i tekstur nakładanych na siebie. @EDIT:
    1 punkt
  3. Hej! Powracamy po miesiącach milczenia, by zwrócić na siebie uwagę z okazji ostatniego, raczej najnowszego, wydania naszego dema – wersji 1.7. Wiele się poprawiło od ostatniego postu tutaj, na przykład mechanika Clash of Arguments została nieco zmodyfikowana dla zwiększenia jej przystępności. Ale to było w poprzednich wydaniach, w tym zaś podnieśliśmy grafikę na wyższy poziom!
    1 punkt
  4. Taka ciekawostka, która nikogo nie będzie interesować. Jak widać po datach powyższą grę robiłem w 2009. To było jeszcze w starej wersji GM. Po kilku latach postanowiłem hobbistycznie jeszcze raz się z nią zmierzyć. Problem był taki, że miałem tylko pojedyncze exe z grą, która wywalała błąd w 2 levelu. Z pomocą przyszedł jakiś extraktor, który kiedyś znalazłem na necie. Udało mi się wyeksportować assety i kod, ale niestety po odpaleniu na nowym GM kod rzucał kilka tysięcy błędów. Postanowiłem to uporządkować, a przy okazji podszlifować nieco grafikę. Stara wersja: Nowsza wersja: W międzyczasie w ramach treningu przepisałem większość projektu na Godot. Kolejne newsy za 10 lat
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...