Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Wyświetla najczęściej polubioną zawartość od 04/04/19 uwzględniając wszystkie działy

  1. 8 punktów
    Gatunek: Platformówka akcji z elementami shoot'em upa Opis: W imperium panuje spokój, jedynie od czasu do czasu pojawiają się niewielkie buntujące się grupy. Nadchodzącym etapem zaprowadzenia ostatecznego ładu w państwie jest całkowita delegalizacja miejsc zamieszkania poza megamiastami imperium. Jako dowódca elitarnej jednostki mamy docierać do miejsc które nie chcą się podporządkować i zaprowadzać pokój. Zatem tak, gramy tym złym. Pomysł ten nie ma żadnych podtekstów politycznych, pomyślałem tylko że ciekawe będzie przedstawienie skrajnego chorego świata z perspektywy wyznawcy, części systemu. Gra jest platformówką akcji fabularnie inspirowana Rokiem 1984 i Gwiezdnymi Wojnami a gameplyowo grami takimi na NES'a jak: Batman,Megaman, Castlevania czy Shatterhand. Poza uderzaniem biczem będziemy mieli umiejętności\bronie dodatkowe które będzie można kupować i ulepszać. Będzie je można wymieniać w punktach kontrolnych zależnie od potrzeb. Planuję około 30 misji,10 bossów i wielu subbosów(jeden już jest nawet na screenie), co jakiś czas pojawią się również misje w których latamy na desce(w stylu Goblina ze spider-mana) Premiera: 2020 Autor: Adrian Marzec Gify: Pozostałe gify: https://twitter.com/Addgames92 Screeny: Graficzki otoczenia wymagają jeszcze dużo pracy ale między innymi po to zakładam już ten temat by zbierać feedback i móc je dopracować możliwie jak najlepiej:) Cała galeria(strona work in progress) http://www.clockworkmustache.com/games-2/red-order
  2. 5 punktów
    Nie pracuję już w branży bo minęła mi zajawka na gry. Jak wiecie od wczesnego wieku robiłem gierki, najpierw Top Hat. Wpadło trochę kasy, wyprowadziłem się do Warszawy, tam robiłem jako tester aż do najthoksa. Rzuciłem pracę aby skończyć najthoksa, zamiast tego poleciałem w balet z przyjaciółmi. Znalazł się wydawca, nie najlepszy, ale były pieniądze. Grę wydałem i miałem jeszcze na kilka miesięcy życia. Zamiast iść do pracy i gromadzić gotówkę to jeździłem po Polsce, imprezowałem i żyłem na pełnym luzie przez pół roku. Robiłem w międzyczasie prototypy ale nie miałem żadnych rewolucyjnych pomysłów. Zamiast tego zacząłem malować obrazy. I wtedy odkryłem, że to jest moja główna droga. W grach zawsze najbardziej lubiłem robić grafikę albo fajnie rozkładać obiekty na planszy dla ładnej kompozycji. Obecnie siedzę za granicą gdzie wyjechałem aby szybciej zgromadzić gotówkę na rozkręcenie wszystkiego. Jakiś czas temu otworzyłem się na sprzedaż globalną, choć głównie USA, co pozwoli mi już za chwilę rzucić obecną pracę na part time i przejść na 100% mojej twórczości. I wtedy dopiero zacznie się najtrudniejszy egzamin. Ale myślę, że się uda. Co ciekawe, prowadzę trochę nietypowy sposób sprzedaży swoich obrazów który opiera się w 100% o internet. Wykorzystuję swoje umiejętności które zdobyłem robiąc gry, czyli jakieś tam podstawy marketingu i tego jak działają social media. O social media też się bardzo dużo nauczyłem przez ostatnie 2 lata. Chciałbym się w życiu poświęcić 100% sztuce. Mam pomysły na obrazy, chcę się uczyć malować cyfrowo jak i klasyczne. Do tego interesuje mnie rzeźbienie, ale to dopiero jak przejdę u siebie na full time aby mieć więcej czasu na takie rzeczy. O ile będę go miał, bo od jakichś 2 lat cierpię na całkowity brak czasu. No ogólnie kurde to tworzenie najbardziej mnie jara. #pdk
  3. 4 punkty
    nie chcę pirackiej kopii. Chcę kopię oryginału
  4. 4 punkty
  5. 4 punkty
    Cześć Wszystkim! Dzisiaj po południu dostałem zgodę, a więc organizuje konkurs! Zadaniem jest stworzyć odmienną wersję gry, którą wszyscy znają, np. Skyrim jako strategia/karcianka. Gry nie będą monetyzowane w żaden sposób, a więc nikt nie powinien przyczepić się do praw autorskich. Możecie używać dowolnego silnika oraz technologii, ważne, abyście robili to w pojedynkę, ponieważ przewidziane są nagrody! 1 Miejsce - zwycięzca może wybrać nagrodę z miejsca 1, 2, 3; Human: Fall Flat - Steam Life is Strange Complete edition - Steam Company of Heroes 2 - Steam 2 Miejsce - zwycięzca może wybrać nagrodę z miejsca 2, 3; Random Premium Key - Steam Gothic Universe Edition (1-3) - Steam Minecraft Windows 10 edition - Microsoft 3 Miejsce; Grid 2 - Steam Dirt 3 - Steam Lego LoTR - Steam Lego Batman - Steam Pojedynkują się: Wszyscy którzy maja chęć, nie trzeba się nigdzie zapisywać. Temat: Znana gra w innym wydaniu. Zasady - Gra musi być tworzona w pojedynkę - Projekt tworzony od podstaw - Wybór silnika dowolny - Dozwolona gra 2D jak i 3D Zakończenie: 1 Września 2019 (niedziela), godzina 19:00. Ocenia/ją: zostanie założona ankieta dla ogółu - demokracja. PS: Użytkownik o nicku SimianVirus7 ma bana na nagrodę ale także może brać udział w konkursie. Głosy na jego pracę nie będą wliczane w ranking.
  6. 4 punkty
    No wczoraj pierwszy raz sam wydałem grę na Steamie https://store.steampowered.com/app/1001040/Glorious_Companions/
  7. 4 punkty
    Na razie jestem tu przez mieszkanie uwięziony na 3 lata i nie myślę o tym, szczerze nie wiem, jak będzie po tym czasie, czy zostanę w uk, czy wyjadę gdzie indziej, czy wrócę, aczkolwiek nie wydaje mi się, abym wracał do Polski Za każdym razem jak wracam widzę jak ceny drożeją, to przykre już jest, jak spora część produktów jest tańsza w uk niż w pl :/ +samo prawo czy życie dużo bardziej mi się podoba za granicą. A co do pracy, to ogólnie pracuję w prep kitchen, gdzie są 3 departamenty: mięso, gdzie to jest w sumie linia produkcyjna dla kotletów burgerowych(dziennie robimy jakoś 700-2000kg). Frytki, gdzie musimy je podsmażyć 3 min i spakować w woreczki(dziennie jakoś 1800-4000kg) i kuchnia, gdzie robią sosy, drinki, pikle i jakieś tam inne mniej istotne rzeczy xD Teraz pracuję na frytkach, gdzie jest już moich 4 znajomych i jest zajebiście, chociaż planuję wrócić na mięso, jest przyjemniej i wolę zabierać z pracy mięso niż frytki xD Ale ogólnie ta praca jest o tyle dziwna, że gdzie na frytkach akurat w sumie to jest ciężkie, to czym szybciej pracujesz tym jest fajniej, śmieszniej i bardziej chce Ci się pracować xD
  8. 4 punkty
    Ziomuś, nie traktujesz zbyt poważnie tej sytuacji z shoutboxem?
  9. 4 punkty
    Może nie growe, ale aktualnie coś takiego kminię. Teraz muszę nagrać pierwsze 4 odcinki Ten w około 95% skonczony, będą jeszcze małę poprawki i dodatki. Większość efektów dźwiękowych zrobiłem swoim głosem i rzeczami które miałem pod ręką, dźwięki kroków za pomocą gąbek xd chodzenie ludzi po chodniku kapciem na ręce uderzającym w taboret itp
  10. 3 punkty
    Jedną grę ktoś tu wrzuci raz na rok i się nagle budzą wszyscy do postowania tylko, żeby pohejtować. Wstyd. @Patryqss: myślę, że dobrym pomysłem jest przy pierwszych produkcjach wydawanie gry freeware, z taką grafiką (która jest kluczowa w kwestii sprzedawalności gry) kokosów nie zarobisz, a ograniczasz sobie ilość osób, do których produkcja dotrze. Lepiej zbierać dużo feedbacku i wyciąganć wnioski, aby następne gry były lepsze.
  11. 3 punkty
    https://steamcommunity.com/games/1001040/announcements/detail/1616158815252053674 Wleciał nowy Update wraz z nowymi portrecikami dla postaci z rasy Valrenay
  12. 3 punkty
    Taki nowy tutorial z jaszurkłą
  13. 3 punkty
    jestem tu częściej, niż myślisz, więc miej się na baczności chciałem go wrzucić na gmclanowy uploader, ale z jakiegoś powodu nie mogłem i nadal nie mogę. nowy link: https://www115.zippyshare.com/v/pAmVzIeO/file.html może ktoś umie to zarchiwizować co do nagrody, nie sądzę, że będzie to konieczne, skoro tak de facto z nikim nie wygrałem ale może następnym razem, który, mam nadzieję, nadejdzie!
  14. 3 punkty
    Gra zrobiona na forumowy konkurs Znana gra w innym wydaniu (https://forum.gmclan.org/index.php?/topic/34290-znana-gra-w-innym-wydaniu/). Jest to moja wariacja na temat Quake 2, gry chyba znanej większości forumowiczów Była to dla mnie głównie okazja do zapoznania się z GMS2. W grze mamy trzy poziomy z oryginału, oczywiście są to dość swobodne interpretacje Uwaga: nie przypisujemy poruszania się do strzałek, bo większość klawiatur ma limit przycisków wciśniętych jednocześnie, a tutaj jest to dosyć istotne Download
  15. 3 punkty
  16. 3 punkty
  17. 3 punkty
    Ja myślę o zrobieniu gry którą za dzieciaka zrobiłem jak jeszcze komputera nie miałem tylko PSX na którym zagrywałem się w Command&Conquera. Zrobiłem wtedy karciankę z budynkami i jednostkami z tej gry A zainspirowałem się grą planszową z kaczora donalda Swoją drogą niezłą zrobili składającą się z kilku numerów czasopisma i się ostro zagrywałem samemu ze sobą
  18. 3 punkty
    Urzekła nas Twoja krótka historia.
  19. 3 punkty
  20. 3 punkty
    Kupiłem sobie tablet po 4 latach przerwy od rysowania i popełniłem (w męczarniach) takiego banerka pod Steama dla gloriuska
  21. 3 punkty
    Tytuł: 12 Prac Herkulesa Gatunek: Przygodowa Opis: W grze wcielimy się w mitycznego herosa - Herkulesa, któremu przyszło wykonać 12 pozornie niewykonalnych zadań. Uzbrojony w maczugę i łuk, będzie musiał stawić czoła Lwu nemejskiemu, Hydrze lernejskiej, a nawet Cerberowi. Zadania są trudne i zazwyczaj wymagają kilku podejść, zanim trafi się na właściwe rozwiązanie (znajomość mitu pomoże w trakcie gry). Nad naszym bohaterem czuwa jednak Atena, której pomógł wcześniej w drodze do Myken. Za wykonanie każdego z zadań (kolejność wykonywania dowolna) Herkules otrzyma unikalny przedmiot, który ułatwi mu podróż. Demo oferuje możliwość zagrania w samouczek, w którym pomożemy Atenie, oraz wykonania zadania zabicia Hydry lernejskiej. Zadanie jest trudne, więc żeby nieco ułatwić, zasymulowaliśmy, że Herkules wykonał już jedno z zadań i w ekwipunku ma odblokowany pewien pomocny przedmiot. W przyszłości planowany jest jeszcze system Osiągnięć dla tych, którzy lubią wykonywać prawdziwe wyzwania. EDIT: Poprawiłem kilka błędów, które zostały mi zgłoszone, poniżej nowy link Download: https://drive.google.com/open?id=121TPVSz_d0ai3WEiHWT09CPb2A9oXmUK Rozmiar pliku: 45,9 MB (po zainstalowaniu 59,6 MB) Autorzy: Programowanie: Patryk Grzyb Fabuła: Patryk Grzyb Grafika: Patryk Grzyb, Julia Kozłowska Muzyka: Piotr Matysiak oraz darmowe dźwięki ze stron opengameart.org, freesound.org i www.flashkit.com Screeny: Po ograniu dema, prosiłbym o wypełnienie tej krótkiej ankiety, pomoże mi to w dalszych pracach nad grą: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScH61yzCkB6LmfaoMI8wV844asEnYMzNT6rKo11Wf2iuyp2ew/viewform
  22. 2 punkty
    od dwóch lat poruszam się tylko eksploratorem plików
  23. 2 punkty
    integracja stocków z serwisem magazynowym koszyk promocje rabaty potencjalny race condition ze wszystkim, co "daje" jakąś kasę userowi wysyłka integracja z dostawcami, chociaż najdrobniejsza, żeby user znał chociaż numer przesyłki koszty zależne od regionu / wagi przesyłki generowanie maili aktywacyjnych, maili potwierdzających zamówienie pdfów z umowami, fakturami security rejestracja, logowanie nie trzymanie haseł w plainie reset hasła ogólnie cała autoryzacja i autentykacja bramki płatnicze generowanie linków powrót usera case udany/nieudany obsługa callbacków z bramki co jakiś czas zbiorcza odpytka bramki o status wszystkich płatności, jakby callback z jakiegoś powodu nie przeszedł wygasanie płatności ogólnie licz 4 dni robocze na bramkę jeżeli już kiedyś jakąś podpinałeś + 3 dni na rzeczy, które powinny działać, bo są wg. dokumentacji, ale z jakiegoś powodu nie działają (ze 2 miesiące temu podpinałem Soisy, wymieniłem z nimi kilka maili o co chodzi, oczywiście nic mi nie umieli powiedzieć, po czym ich zjebałem że wg dokumentacji callback jest w jsonie, więc raczej nie spodziewasz się nulla w body, a dane tak naprawdę przychodzi w x-www-form-urlencoded - aż dodali to do dokumentacji) GDPR anonimizacja usera tak, żeby było legalnie, ale żeby nie tracić całych serii danych z nim związanych piszesz, że user będzie wprowadzać ilości produktów, mieć konto z danymi i w ogóle - przecież pisałeś, że tylko Ty będziesz wprowadzał treści na stronę? to jak to jest, to będzie podatne na XSS czy nie? "przygotowanie wydruku FVAT, albo ustawienie ilości w magazynie to żaden problem" - to napisz to fakturowanie, skoro na cały projekt zakładasz tydzień to pewnie z tym się wyrobisz w 2h "autorski system programu lojalnosciowego" - have fun, w firmie sporo takich tworzymy i obsługujemy, i to wszystko co piszesz (i co ja pisze) to tylko wierzchołek góry lodowej funkcjonalności programu lojalnościowego, a każdy taki system jest utrzymywany i rozwijany przez minimum 3 programistów 8-16 przyznaj się, chcesz po prostu własny Avon ale nie chcesz bulić jakiejś firmie bańki za kilka podstron edit: to totalnie brzmi jakbym cie zniechęcał, ale nie zrozum mnie źle - to, tak, jak pisze Konrad, bardzo ciekawy i rozwijający projekt, ale podchodzisz do tego wszystkiego zbyt olewczo, i zaprzegasz w to kasę klientów mimo tego, że masz zerową świadomość ryzyka
  24. 2 punkty
    Hej. Zatęskniło mi się za tą społecznością. Troszkę się na gmclanie wychowałem i był ze mną od początku gimnazjum, a teraz nadchodzi licencjat. A strona główna nadal PHP by Przemo, więc to takie moje okno w beztroskie dzieciństwo. Powoli sobie kształcę taką powiedzmy karierę freelancerską i ilustruję. Trochę to śmieszne jak sobie przypomnę jak bardzo nie miałem pojęcia o sztukach wizualnych te parę lat temu. Wszystko na czuja i po łebkach. Dzisiaj niby coś już więcej kojarzę i jako tako zrozumiałem znaczenie komponowania, walorowania, teorii kolorów, ale nadal cały materiał przed dodaniem waloru tworzę w PowerPointcie. I serio chciałbym żartować. Próbowałem się przenieść na Ilustratora jak każdy zdrowy na umyśle, ale cały czas narzędzia rysowania w power pointcie wygrywają. Głupia nostalgia, ale tak to jest. Jak przez całe życie będziesz malować na ścianie gównem, to nawet będąc zawodowym malarzem będzie Ci się lepiej i naturalniej pracować z gównem niż farbami. Poniżej zamieściłem parę ilustracji z ostatnich paru miesięcy. Screenshotowałem je sobie bezpośrednio w google dysku i strasznie ucierpiała saturacja kolorów nie wiem czemu. Jakby co są trochę żywsze i lepiej dograne. Na moim Behance to raczej widać: https://www.behance.net/womaszwomaac32 Parę z nich na zamówienie głównie do gazet i magazynów, w tym dwie pierwsze sprzed dwóch dni jeszcze. I parę dla siebie tylko. Ale przyznam, że mam te momenty, gdy mi się Game Maker przypomni i chciałbym kiedyś zrealizować jakiś projekt od początku do końca. Szkoda, że tak się w to w którymś momencie wkręciłem, a teraz to tylko echo przeszłości. Może kiedyś. Szkoda, że kulturka dawnych mikro hermetycznych społeczności na tematycznych forach już wymiera. Będę z uśmiechem gmclan wspominał, jak kiedyś zajrzę tu już ostatni raz. Fajne z was chłopaki były i dzięki wielkie za całą pomoc i wszystkie debilne dyskusje w jakie wdawaliście się z 14 letnim mną.
  25. 2 punkty
    Jakoś ostatnie dwa mies. pracowałem nad tym systemem do optymalizacji Pytanie czy się opłacało, grzebania się z unity było co nie miara ;d
  26. 2 punkty
    Miałem zrobić tylko tool do skalowania tekstur do potęgi dwójki wewnątrz projektu, a wciągnęło mnie od razu do zrobienia narzędzia do generowania zapętlających się tekstur xd No to kolejna paczka na asset store, trochę tak w niezamierzony sposób
  27. 2 punkty
    Jeżeli przechowujesz dane typu karty kredytowe, to fakt, może jakaś dodatkowa warstwa by się przydała. Niemniej jak ktoś Ci już wejdzie na serwer i będzie mógł przeglądać pliki i bazę danych - to Twoje "dodatkowe" zabezpieczenie i tak nie będzie działać, po prostu nie trzymaj kart kredytowych na serwerze, bo jeden wyciek może Cię kosztować sporo Spróbuj może szyfrowanie AES, MySQL nawet ma funkcję wbudowaną AES_ENCRYPT. W C# masz też systemową klasę System.Security.Cryptography.Aes (powinno działać też na Mono). Btw. Jeżeli zależy Ci na szyfrowaniu połączenia Serwer -> Klient, to w zupełności wystarczy Ci SSL (bo próbujesz szyfrować dodatkowo dane w PHP, których i tak nikt nie zobaczy), nikt nie podejrzy takich danych, serio, nie ma czegoś "lepszego".
  28. 2 punkty
    Dziękuję za miłe słowa:) Mam pytanko, co sądzicie o koncepcie pokazywania wnętrza budynków dopiero po podejściu blisko? W tej sytuacji kiedy jesteśmy daleko widzimy zewnętrzną część domku,wnętrze tylko ewentualnie przez okna. Zastanawiam się czy to nie będzie nieco upierdliwe, oto eksperyment na szybko: https://imgur.com/n62CMbu
  29. 2 punkty
    Wygląda naprawdę fajnie, chociaż pomyślałbym, żeby coś zdziałać z tymi wielkimi połaciami fioletu, sprawiają one, że na miniaturkach wygląda to trochę biedniej. Ciekawy pomysł i chętnie bym zobaczył video z gameplayu. 2020 coś konkretniej? Początek roku, czy bardziej końcówka? btw lajki i serduszka to największy rak, piszcie normalnie swoje zdanie i feedback, a nie serduszko i wywalone jajxa
  30. 2 punkty
    Takie rysuneczki co ostatnio robiłem @EDIT: Takie eksperymenty ze starymi graficzkami ;P
  31. 2 punkty
    nie przejmuj się, w Mount & Blade: Warband zamiast części tych ficzerów jest NPC mówiący "feature not yet implemented", a gra jest super
  32. 2 punkty
    No niedługo będziemy przerabiać całe enviro na customowe więc sporo się pod tym wzlęgem pozmienia. Teraz faktycznie jest zbyt generic i wesoło. Niektórzy gracze po 60h nabijają ale TBH jeszcze brakuje sporo mechanik i systemów z world mapy, żeby się można było na dłużej wkręcić przy jednym playthrough. Ci co tyle grają zakładam, że po kilka razy zaczynają od nowa. Np. brakuje jeszcze polityki, rozwiniętych interakcji z NPCami, podbijania, przejmowania i kontrolowania miast, budowania w nich budynków, dungeonów, itp. Jak to dojdzie to się gameplay mocno pozmienia. edit: ten feel jak Filar Społeczności napisze w twoim temacie :3
  33. 2 punkty
    W sumie to było łatwiejsze niż myślałem. Aczkolwiek jest to najbardziej podstawowa wersja, jaką da się zrobić (tak sądzę). Przykład: https://gmclan.org/up8556_16_Wypisywanie_tekstu.html
  34. 2 punkty
    No do pisania pluginów w wordpressie w zupełności wystarczy, powodzenia.
  35. 2 punkty
    Usunąć kanał alpha ze spritów. Ale wtedy będą to kloce a nie kształtne babeczki. Źle przydzielasz depth, bo gdybyś odwrócił kolejność rysowania to powinno działać. To naucz się żyć z blendingiem brzegów z przezroczystymi pikselami. Dokładnie, to jest ten sam problem co z blendingiem i interpolacją pikseli. Możesz spróbować shader napisać, który discardowałby Ci półprzezroczyste piksele. Ale żaden program do obróbki grafiki Ci tego nie naprawi, bo to nie w tym problem. E: GameMaker też ma opcję usuwania półprzezroczystych pikseli, opisane jest to tutaj: https://help.yoyogames.com/hc/en-us/articles/216754778-Optimizing-Your-Games Dokładniej chodzi o funkcje tj. draw_set_alpha_test, draw_set_alpha_test_ref_value
  36. 2 punkty
    jak wpadnie wypłata to kupię, wspieram kolegów z foruma
  37. 2 punkty
    Co jak co, ale importowanie z GM 1.4 do GMS 2.X działa naprawdę spoko. Ja importowałem Almorę ( 30 tyś linii kodu ) i w sumie wszystko działało od razu - bez błędów. Oczywiście spędziłem ponad 2 miesiące na poprawianie funkcji na nowe + przebudowanie świata na system warstw, ale teraz jest pięknie
  38. 2 punkty
    Masz zupełną rację! Przecież skoro dodałem 45, to 45 na rysunku zamieni się na 90 w kodzie. No ale udało się samemu rozwiązać, czyli będą z Ciebie ludzie Kto drąży i kombinuje ten daleko zachodzi!
  39. 2 punkty
    Nie jestem pewien i nie mogę teraz sprawdzić, bo jestem na linuxie, ale zrób taki skrypt: /// SKRYPT: ds_map_find_value_default(id, key, default) var _result = ds_map_find_value(argument0, argument1); if (is_undefined(_result)) return argument2; return _result;
  40. 2 punkty
    a ja pracuje nad ilustracją wprowadzającą do gloriousa edit: podmieniłem obrazek na bardziej finalną wersję
  41. 2 punkty
    Chciałabym odświeżyć trochę galerię, może sprowokować do wrzucania prac. Problem polega na tym że nic nie narysowalam od 2 lat na kompie... 😁 Teraź zabieram dziecku mazaki i mu rysuję kotki i prosiaczki bo lubi. Więc z braku laku coś na rozruch ode mnie prosiaczki. https://gmclan.org/uploader/6656/IMG_20190510_162610211_HDR_2.jpg
  42. 2 punkty
    A więc ja sobie wyjechałem za granicę pracować sobie gdziekolwiek za normalne pieniążki no i mi się spodobało za granicą troszkę, więc teraz wynająłem se ze znajomymi willę(autentycznie willę mamy XD), pracuję sobie jako rzeźnik-frytkarz, gdzie jako rzeźnik po 2 msc na kontakcie próbnym zostałem teamleaderem. Ogólnie coś tam sobie powolotku dłubię, w sumie dopiero od przeprowadzki zacząłem, bo wcześniej brak chęci i możliwości. A czemu nie pracuję w branży? Na razie planuję przejąć uczciwego burgera xD
  43. 2 punkty
    Jak szybko dziś młodzież dorosła, ja jak maturę zdawałam to czułam się dzieckiem, to jest taka niesamowita odwaga. Pewnie że dobrze robić co się lubi, szkoda że rzadko tak można. Serio, patrząc po znajomych to rzadko praca to jest takie spełnienie marzeń. Ja u siebie nie pragnę zadnego sukcesu (najwyzej małych takich codziennych), a generalnie to bym wolała święty spokój i stagnację. 😐
  44. 2 punkty
    to mi już sam gamedev lata, ani nie piszę, ani nawet za dużo nie gram - ostatnio tylko w, niestety, lola, do którego przy okazji piszę właśnie mobilnego asystenta. fajnie się to robi, ale jest tego dużo więcej niż się zapowiadało - musiałem machnac reverse proxy na kompa i kończę pisać skrypcik który ściąga i przetwarza dane statystyczne czempionow, sama apka czeka. zawodowo też nie narzekam, we wtorek ostatnia matura a w środę wracam do firmy na junior backend developera. we wrześniu przeprowadzam się z dziewczyną do Poznania, na Rusa, także będziemy mogli z balkonu machać jednemu gmclanowiczowi. a, no i od października zaocznie informatyka na politechnice poznańskiej
  45. 2 punkty
    mi od dobrych kilku lat zawsze brakuje około 2 miesiące do osiągnięcia sukcesu w gamedevie xD także już niedługo
  46. 2 punkty
    @gnysek Mam dwa problemy związane z limitem shout'ów. Po pierwsze limit miał dotyczyć wiadomości pod rząd, a ja mogę pisać 2 na dobę. Po drugie limit liter w textboxie jest inny niż faktyczny i jeśli piszę jakaś wypowiedź pod limit to ostatnie litery mi ucina. PS. @nowy_user miałem to dopisać, ale zabrakło mi jednego shout'a na dobę Więc odpiszę jak już będę mógł.
  47. 2 punkty
    Spoko. Wskaż sędziego, który powiedział że randomowy nick bez nazwiska to jest dana osobowa (ale nie "znam", "słyszałem"), wskaż mi wyrok. Ale nie taki z forum na końcu internetu, tylko ze strony wymiaru sprawiedliwości. To nie była moja interpretacja, tylko interpretacja prawnika z przytoczonego artykułu, którego nadal nie przeczytałeś. I nie strasz mnie tu wyrokami, bo się nakręciłeś, że "ograniczenie liczby wysyłanych wiadomości z rzędu" na stronie internetowej, jest zagrożone jakąś karą. Nie jest, żadną. Nie jesteś ani dyskryminowany (bo masz ograniczenie dlatego, że łamiesz regulamin, a nie z innego powodu jak religia, kolor skóry, poglądy), nie jesteś też nękany - bo nie naruszam Twojej prywatności ani nie wzbudzam poczucia zagrożenia. Takie trochę "nie wejdzie pan na dyskotekę bo ma pan złe dresy", a Ty nagle z sądami wyskakujesz. https://www.rpo.gov.pl/pl/content/czym-jest-dyskryminacja - dyskryminacja na stronie RPO do którego pisałeś, poczytaj sobie. Btw. Ile razy dzisiaj będziesz "kończył" dyskusję? 10? 20? Wiem, że nie potrafisz nie odpowiedzieć, więc Twoje "kończę dyskusję" trwać będzie tak długo, jak ja będę odpisywał, a inni wciąż będą mieli z Ciebie (bo nie ze mnie) ubaw. Dlatego, że jesteś niedojrzały i dziecinny, ale wypierasz to przypisując tę cechę innym.
  48. 2 punkty
    Jeszcze kilka fotek z mojej ostatniej wystawy w Warszawie, w restauracji Si. Której niestety nie widziałem... bo siedzę za granicą.
  49. 2 punkty
    Dzięki, do końca nie jestem z niego zadowolony i planuję w nadchodzących miesiącach nowe podejście zrobić do steamowego bannerka A tutaj gif z powstawania:
  50. 2 punkty
    Życzę ci żeby streamer Wonziu odkrył tę grę, on lubi turówki a jak u niego materiały się pojawią to zaraz jego kumple z TVgry podchwycą temat i sukces przynajmniej w Polsce murowany, o ile gra będzie dobra Bo on surowo turówki ocenia.
×