Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Wyświetla najczęściej polubioną zawartość od 07/02/19 uwzględniając wszystkie działy

  1. 8 punktów
    Gatunek: Platformówka akcji z elementami shoot'em upa Opis: W imperium panuje spokój, jedynie od czasu do czasu pojawiają się niewielkie buntujące się grupy. Nadchodzącym etapem zaprowadzenia ostatecznego ładu w państwie jest całkowita delegalizacja miejsc zamieszkania poza megamiastami imperium. Jako dowódca elitarnej jednostki mamy docierać do miejsc które nie chcą się podporządkować i zaprowadzać pokój. Zatem tak, gramy tym złym. Pomysł ten nie ma żadnych podtekstów politycznych, pomyślałem tylko że ciekawe będzie przedstawienie skrajnego chorego świata z perspektywy wyznawcy, części systemu. Gra jest platformówką akcji fabularnie inspirowana Rokiem 1984 i Gwiezdnymi Wojnami a gameplyowo grami takimi na NES'a jak: Batman,Megaman, Castlevania czy Shatterhand. Poza uderzaniem biczem będziemy mieli umiejętności\bronie dodatkowe które będzie można kupować i ulepszać. Będzie je można wymieniać w punktach kontrolnych zależnie od potrzeb. Planuję około 30 misji,10 bossów i wielu subbosów(jeden już jest nawet na screenie), co jakiś czas pojawią się również misje w których latamy na desce(w stylu Goblina ze spider-mana) Premiera: 2020 Autor: Adrian Marzec Gify: Pozostałe gify: https://twitter.com/Addgames92 Screeny: Graficzki otoczenia wymagają jeszcze dużo pracy ale między innymi po to zakładam już ten temat by zbierać feedback i móc je dopracować możliwie jak najlepiej:) Cała galeria(strona work in progress) http://www.clockworkmustache.com/games-2/red-order
  2. 4 punkty
    Ustalmy, że cała kwota jaką zbierze projekt zostanie oddana na rzecz black live matters aby zakończyć zamieszki trwające w ameryce oraz położyć kres wszselkim konfliktom na tle rasowym aby niezależnie od koloru skóry każdy człowiek był równy.
  3. 4 punkty
    Tytuł: M.E.A.T. Gatunek: RPG, cRPG Opis: M.E.A.T. w telegraficznym skrócie Jest to gra RPG single player, stylizowana na klasyki gatunku z lat ’90. XX wieku, wykonana w rzucie 2D i grafice Pixel Art. Przed graczem stoi zadanie, w formie kampanii jednoosobowej, rozwikłania zagadki stanowiącej główną linię fabularną i pokonanie najważniejszego antagonisty, tj. nadrzędnego bossa. Gracz w trakcie rozgrywki rozwija swoją postać na wielu płaszczyznach typowych dla gatunku RPG. Postępy w rozwoju postaci opierają się na czasie poświęconym treningom i walce przeciwko AI. Poza działaniami związanymi z głównym wątkiem (opartymi na decyzjach skutkujących określonym rozwojem rozgrywki i tym samym dostępnością zadań), istnieje szereg misji pobocznych. Gra posiada otwarte zakończenie – nawet po wykonaniu ostatniej misji, gracz jest w stanie nadal odkrywać dalszy świat M.E.A.T.-a, jak i walczyć z przeciwnościami, jakie owe uniwersum postawi na jego drodze. Autorzy: Trippin Bears Strona na wspieram.to Screeny: Trailer:
  4. 4 punkty
    Kolejny miesiąc pracy zdalnej spowodował że chyba jednak wrócę do hobbystycznego gamedevu Nie samym PHPem człowiek żyje, więc odgruzowuje stary projekt, w sumie sam engine walki - bo ostatnio tylko na tym się skupiałem, nie wiem czy wam kiedyś podrzucałem filmik, ale chyba jest dobra podstawa żeby było w czym dalej rzeźbić Ponad 2 lata jak szybko strzeliły
  5. 4 punkty
    U mnie natomiast nadal Almora Darkosen na mobilki - już przeszło 8 lat Cieszę się, bo to już końcówka i będzie można odpalić resztę projektów Jak gra będzie miała wzięcie, to planuję multiplayer Coop dla 4 graczy. Po więcej zapraszam na Almora Darkosen Official Site oraz Almora Darkosen on Facebook
  6. 4 punkty
    nie chcę pirackiej kopii. Chcę kopię oryginału
  7. 4 punkty
  8. 3 punkty
    ragggggdolll @EDIT: animacje ruchu
  9. 3 punkty
    Mmm, Almorka, wspaniały klimacik. Coop na mobilne? A tu kolejne zabawne usprawnienia mojego systemu, żywcem wzięte z gier LEGO®
  10. 3 punkty
    Jedną grę ktoś tu wrzuci raz na rok i się nagle budzą wszyscy do postowania tylko, żeby pohejtować. Wstyd. @Patryqss: myślę, że dobrym pomysłem jest przy pierwszych produkcjach wydawanie gry freeware, z taką grafiką (która jest kluczowa w kwestii sprzedawalności gry) kokosów nie zarobisz, a ograniczasz sobie ilość osób, do których produkcja dotrze. Lepiej zbierać dużo feedbacku i wyciąganć wnioski, aby następne gry były lepsze.
  11. 3 punkty
    https://steamcommunity.com/games/1001040/announcements/detail/1616158815252053674 Wleciał nowy Update wraz z nowymi portrecikami dla postaci z rasy Valrenay
  12. 3 punkty
    Taki nowy tutorial z jaszurkłą
  13. 3 punkty
    jestem tu częściej, niż myślisz, więc miej się na baczności chciałem go wrzucić na gmclanowy uploader, ale z jakiegoś powodu nie mogłem i nadal nie mogę. nowy link: https://www115.zippyshare.com/v/pAmVzIeO/file.html może ktoś umie to zarchiwizować co do nagrody, nie sądzę, że będzie to konieczne, skoro tak de facto z nikim nie wygrałem ale może następnym razem, który, mam nadzieję, nadejdzie!
  14. 3 punkty
    Gra zrobiona na forumowy konkurs Znana gra w innym wydaniu (https://forum.gmclan.org/index.php?/topic/34290-znana-gra-w-innym-wydaniu/). Jest to moja wariacja na temat Quake 2, gry chyba znanej większości forumowiczów Była to dla mnie głównie okazja do zapoznania się z GMS2. W grze mamy trzy poziomy z oryginału, oczywiście są to dość swobodne interpretacje Uwaga: nie przypisujemy poruszania się do strzałek, bo większość klawiatur ma limit przycisków wciśniętych jednocześnie, a tutaj jest to dosyć istotne Download
  15. 3 punkty
  16. 3 punkty
  17. 2 punkty
    Możliwe, że ma to związek z aktualizacją GMS 2.2, mnożenie łańcucha znaków przez liczbę nie działa. Jak zrobisz rzutowanie funkcją real(str) powinno zadziałać, albo odwróć kolejność mnożenia: surface_resize( application_surface, window_scale*view_width, window_scale*view_height );
  18. 2 punkty
    Wysyłasz zapytanie do google po nieszyfrowanym protokole `http://` z poziomu strony która jest szyfrowana. To nie problem z certyfikatem, a mieszaniem protokołów - jak odwiedzasz stronę po HTTPS, to przeglądarki odrzucają *każde* zapytanie które zrobisz po HTTP. https://developers.google.com/web/fundamentals/security/prevent-mixed-content/what-is-mixed-content
  19. 2 punkty
    Kolejna odświeżona jednostka Valrenay
  20. 2 punkty
    Gatunek: Top-down shooter Opis: Istoty z innego wymiaru najechały ziemię. Jako samotny żołnierz zostajesz wysłany do ich świata aby powstrzymać ich inwazję. Tak przynajmniej rozkazał generał... W demie zawarte są 2 misje, niewiele wyjaśniające intro, 4 bronie, sekrety, bugi, glitche i inne tego typu atrakcje. Jest to mój pierwszy poważny projekt robiony w Godot i tym razem mam nadzieję go skończyć. Download: Platforma do wyboru wedle uznania: Gamejolt, itch.io, IndieDB Rozmiar pliku: 44 MB Autorzy: Fernflower - Pomysł i konsultacje Reszta jest mojego autorstwa. Trailer: Screeny:
  21. 2 punkty
    Pewnie się zastanawiacie jak wyświetlać grafikę w Unity żeby ludzie robiący duże piksele nadal mieli zajęcie
  22. 2 punkty
    O kurczaki, dobra gra na gmclanie! Mamy tu do czynienia z prostą strzelanką z dość surową grafiką ale za to satysfakcjonującym gameplayem. Jedyny problem jaki mam narazie to to że mapki są dość puste i monotonne graficznie co nadrabiają muzyką i klimatem. Przyznam że po przejściu dema chciałem więcej co nie zdarza się zbyt często jeśli chodzi o gry z gmclanu Czekam na pełną wersję:)
  23. 2 punkty
    Poczułem się jakby znów były lata '90
  24. 2 punkty
    Miałem zamiar nie pisać gry, tylko mieć jakiś cel, bo pisanie gier trochę mi nie wychodzi. Postanowiłem więc zrobić coś, czego nigdy wcześniej nie tykałem. Napisałem serwer i klienta.
  25. 2 punkty
    początki UI, działa również wyszukiwanie drogi i chodzenie
  26. 2 punkty
    Tytuł: Box Kid Adventures Gatunek: Logiczno-zręcznościowa Opis: Box Kid Adventures to dynamiczna gra logiczna, z widokiem z góry. Gracz wciela się w Box Kida - zabawkę zrobioną z kartonu - podróżując przez zróżnicowane poziomy, pełne groźnych przeciwników i wymagających zagadek. Gra nawiązuje mechaniką do klasycznych gier logicznych, takich jak Robbo, Chip's Challenge czy Adventures of Lolo. Fabuła: W erze elektroniki, roboty stały się ulubionymi zabawkami dzieci. Aczkolwiek, młody, ambitny projektant stworzył nową zabawkę. Chłopca. Box Kid'a! Zabawkę stworzoną z kartonu. Zabawkę która miała ożywić świat wyobraźni. Jednakże, jego szef nie był oczarowany tym pomysłem i wyrzucił Box Kid'a przez zsyp na śmieci... Ale czy na pewno taki był powód? Odkryj prawdę, pomagając Box Kid'owi odnaleźć swoje przeznaczenie! Download: Steam itch.io Autorzy: Programowanie: Sebastian Wiśniowski Fabuła: Sebastian Wiśniowski Grafika: Mirosław Wiśniowski Muzyka: Mirosław Wiśniowski Zwiastun: Screeny:
  27. 2 punkty
    od dwóch lat poruszam się tylko eksploratorem plików
  28. 2 punkty
    integracja stocków z serwisem magazynowym koszyk promocje rabaty potencjalny race condition ze wszystkim, co "daje" jakąś kasę userowi wysyłka integracja z dostawcami, chociaż najdrobniejsza, żeby user znał chociaż numer przesyłki koszty zależne od regionu / wagi przesyłki generowanie maili aktywacyjnych, maili potwierdzających zamówienie pdfów z umowami, fakturami security rejestracja, logowanie nie trzymanie haseł w plainie reset hasła ogólnie cała autoryzacja i autentykacja bramki płatnicze generowanie linków powrót usera case udany/nieudany obsługa callbacków z bramki co jakiś czas zbiorcza odpytka bramki o status wszystkich płatności, jakby callback z jakiegoś powodu nie przeszedł wygasanie płatności ogólnie licz 4 dni robocze na bramkę jeżeli już kiedyś jakąś podpinałeś + 3 dni na rzeczy, które powinny działać, bo są wg. dokumentacji, ale z jakiegoś powodu nie działają (ze 2 miesiące temu podpinałem Soisy, wymieniłem z nimi kilka maili o co chodzi, oczywiście nic mi nie umieli powiedzieć, po czym ich zjebałem że wg dokumentacji callback jest w jsonie, więc raczej nie spodziewasz się nulla w body, a dane tak naprawdę przychodzi w x-www-form-urlencoded - aż dodali to do dokumentacji) GDPR anonimizacja usera tak, żeby było legalnie, ale żeby nie tracić całych serii danych z nim związanych piszesz, że user będzie wprowadzać ilości produktów, mieć konto z danymi i w ogóle - przecież pisałeś, że tylko Ty będziesz wprowadzał treści na stronę? to jak to jest, to będzie podatne na XSS czy nie? "przygotowanie wydruku FVAT, albo ustawienie ilości w magazynie to żaden problem" - to napisz to fakturowanie, skoro na cały projekt zakładasz tydzień to pewnie z tym się wyrobisz w 2h "autorski system programu lojalnosciowego" - have fun, w firmie sporo takich tworzymy i obsługujemy, i to wszystko co piszesz (i co ja pisze) to tylko wierzchołek góry lodowej funkcjonalności programu lojalnościowego, a każdy taki system jest utrzymywany i rozwijany przez minimum 3 programistów 8-16 przyznaj się, chcesz po prostu własny Avon ale nie chcesz bulić jakiejś firmie bańki za kilka podstron edit: to totalnie brzmi jakbym cie zniechęcał, ale nie zrozum mnie źle - to, tak, jak pisze Konrad, bardzo ciekawy i rozwijający projekt, ale podchodzisz do tego wszystkiego zbyt olewczo, i zaprzegasz w to kasę klientów mimo tego, że masz zerową świadomość ryzyka
  29. 2 punkty
    Hej. Zatęskniło mi się za tą społecznością. Troszkę się na gmclanie wychowałem i był ze mną od początku gimnazjum, a teraz nadchodzi licencjat. A strona główna nadal PHP by Przemo, więc to takie moje okno w beztroskie dzieciństwo. Powoli sobie kształcę taką powiedzmy karierę freelancerską i ilustruję. Trochę to śmieszne jak sobie przypomnę jak bardzo nie miałem pojęcia o sztukach wizualnych te parę lat temu. Wszystko na czuja i po łebkach. Dzisiaj niby coś już więcej kojarzę i jako tako zrozumiałem znaczenie komponowania, walorowania, teorii kolorów, ale nadal cały materiał przed dodaniem waloru tworzę w PowerPointcie. I serio chciałbym żartować. Próbowałem się przenieść na Ilustratora jak każdy zdrowy na umyśle, ale cały czas narzędzia rysowania w power pointcie wygrywają. Głupia nostalgia, ale tak to jest. Jak przez całe życie będziesz malować na ścianie gównem, to nawet będąc zawodowym malarzem będzie Ci się lepiej i naturalniej pracować z gównem niż farbami. Poniżej zamieściłem parę ilustracji z ostatnich paru miesięcy. Screenshotowałem je sobie bezpośrednio w google dysku i strasznie ucierpiała saturacja kolorów nie wiem czemu. Jakby co są trochę żywsze i lepiej dograne. Na moim Behance to raczej widać: https://www.behance.net/womaszwomaac32 Parę z nich na zamówienie głównie do gazet i magazynów, w tym dwie pierwsze sprzed dwóch dni jeszcze. I parę dla siebie tylko. Ale przyznam, że mam te momenty, gdy mi się Game Maker przypomni i chciałbym kiedyś zrealizować jakiś projekt od początku do końca. Szkoda, że tak się w to w którymś momencie wkręciłem, a teraz to tylko echo przeszłości. Może kiedyś. Szkoda, że kulturka dawnych mikro hermetycznych społeczności na tematycznych forach już wymiera. Będę z uśmiechem gmclan wspominał, jak kiedyś zajrzę tu już ostatni raz. Fajne z was chłopaki były i dzięki wielkie za całą pomoc i wszystkie debilne dyskusje w jakie wdawaliście się z 14 letnim mną.
  30. 2 punkty
    Jakoś ostatnie dwa mies. pracowałem nad tym systemem do optymalizacji Pytanie czy się opłacało, grzebania się z unity było co nie miara ;d
  31. 2 punkty
    Miałem zrobić tylko tool do skalowania tekstur do potęgi dwójki wewnątrz projektu, a wciągnęło mnie od razu do zrobienia narzędzia do generowania zapętlających się tekstur xd No to kolejna paczka na asset store, trochę tak w niezamierzony sposób
  32. 2 punkty
    Już dawno dawno temu zrobiłem ten klip, do tej pory był niepubliczny ale postanowiłem go dzisiaj upublicznić, niby nic ogromnego ale fajnie mi się na to spogląda mimo wszystko ;D
  33. 2 punkty
    Jeżeli przechowujesz dane typu karty kredytowe, to fakt, może jakaś dodatkowa warstwa by się przydała. Niemniej jak ktoś Ci już wejdzie na serwer i będzie mógł przeglądać pliki i bazę danych - to Twoje "dodatkowe" zabezpieczenie i tak nie będzie działać, po prostu nie trzymaj kart kredytowych na serwerze, bo jeden wyciek może Cię kosztować sporo Spróbuj może szyfrowanie AES, MySQL nawet ma funkcję wbudowaną AES_ENCRYPT. W C# masz też systemową klasę System.Security.Cryptography.Aes (powinno działać też na Mono). Btw. Jeżeli zależy Ci na szyfrowaniu połączenia Serwer -> Klient, to w zupełności wystarczy Ci SSL (bo próbujesz szyfrować dodatkowo dane w PHP, których i tak nikt nie zobaczy), nikt nie podejrzy takich danych, serio, nie ma czegoś "lepszego".
  34. 2 punkty
    Dziękuję za miłe słowa:) Mam pytanko, co sądzicie o koncepcie pokazywania wnętrza budynków dopiero po podejściu blisko? W tej sytuacji kiedy jesteśmy daleko widzimy zewnętrzną część domku,wnętrze tylko ewentualnie przez okna. Zastanawiam się czy to nie będzie nieco upierdliwe, oto eksperyment na szybko: https://imgur.com/n62CMbu
  35. 2 punkty
    Wygląda naprawdę fajnie, chociaż pomyślałbym, żeby coś zdziałać z tymi wielkimi połaciami fioletu, sprawiają one, że na miniaturkach wygląda to trochę biedniej. Ciekawy pomysł i chętnie bym zobaczył video z gameplayu. 2020 coś konkretniej? Początek roku, czy bardziej końcówka? btw lajki i serduszka to największy rak, piszcie normalnie swoje zdanie i feedback, a nie serduszko i wywalone jajxa
  36. 2 punkty
    Takie rysuneczki co ostatnio robiłem @EDIT: Takie eksperymenty ze starymi graficzkami ;P
  37. 2 punkty
    nie przejmuj się, w Mount & Blade: Warband zamiast części tych ficzerów jest NPC mówiący "feature not yet implemented", a gra jest super
  38. 2 punkty
    No niedługo będziemy przerabiać całe enviro na customowe więc sporo się pod tym wzlęgem pozmienia. Teraz faktycznie jest zbyt generic i wesoło. Niektórzy gracze po 60h nabijają ale TBH jeszcze brakuje sporo mechanik i systemów z world mapy, żeby się można było na dłużej wkręcić przy jednym playthrough. Ci co tyle grają zakładam, że po kilka razy zaczynają od nowa. Np. brakuje jeszcze polityki, rozwiniętych interakcji z NPCami, podbijania, przejmowania i kontrolowania miast, budowania w nich budynków, dungeonów, itp. Jak to dojdzie to się gameplay mocno pozmienia. edit: ten feel jak Filar Społeczności napisze w twoim temacie :3
  39. 2 punkty
    W sumie to było łatwiejsze niż myślałem. Aczkolwiek jest to najbardziej podstawowa wersja, jaką da się zrobić (tak sądzę). Przykład: https://gmclan.org/up8556_16_Wypisywanie_tekstu.html
  40. 2 punkty
    Docelowo chcę zaprojektować jakieś fajnie działające zawieszenie do tego żeby społeczność mogła robić samochody.
  41. 2 punkty
    No do pisania pluginów w wordpressie w zupełności wystarczy, powodzenia.
  42. 2 punkty
    Usunąć kanał alpha ze spritów. Ale wtedy będą to kloce a nie kształtne babeczki. Źle przydzielasz depth, bo gdybyś odwrócił kolejność rysowania to powinno działać. To naucz się żyć z blendingiem brzegów z przezroczystymi pikselami. Dokładnie, to jest ten sam problem co z blendingiem i interpolacją pikseli. Możesz spróbować shader napisać, który discardowałby Ci półprzezroczyste piksele. Ale żaden program do obróbki grafiki Ci tego nie naprawi, bo to nie w tym problem. E: GameMaker też ma opcję usuwania półprzezroczystych pikseli, opisane jest to tutaj: https://help.yoyogames.com/hc/en-us/articles/216754778-Optimizing-Your-Games Dokładniej chodzi o funkcje tj. draw_set_alpha_test, draw_set_alpha_test_ref_value
  43. 2 punkty
    Odsłonie rąbek tajemnicy, oj będzie się działo. Silnik z Worms 2 najlepszy !!!
  44. 1 punkt
    O! Dawno nie grałem, chętnie przetestuje te nowe rzeczy
  45. 1 punkt
    O kurde, nawet nie wiesz ile ja rzeczy pamiętam twoich, nawet ten klip wasz Gripa pierwszy
  46. 1 punkt
    multipost, ale glupio edytowac po poltora doby kto zgadnie co i na co kleje?
  47. 1 punkt
  48. 1 punkt
    Ja to zawsze robię przez jeden nadrzędny obiekt kontroler. Nazwijmy go sobie "oControl". Teraz u ciebie po kliknięciu będziesz przypisywał do niego ID oMonster. /// oMonster - STEP with(instance_nearest(mouse_x, mouse_y, oMonster){ // Musiałem tego użyć, żeby poruszał się objekt, którego klikam if(mouse_check_button_pressed(vk_left) && collision_ponit(mouse_x, mouse_y, oMonster, true, false)){ animuj = true; oControl.monster = id } } Trzeba to jeszcze rozwinąć o sprawdzenie, czy tylko jeden może być kliknięty: /// oControl - CREATE monster = noone /// oMonster - STEP with(instance_nearest(mouse_x, mouse_y, oMonster){ // Musiałem tego użyć, żeby poruszał się objekt, którego klikam if(mouse_check_button_pressed(vk_left) && oControl.monster==noone && collision_ponit(mouse_x, mouse_y, oMonster, true, false)){ animuj = true; oControl.monster = id } } Brakuje jeszcze odznaczania. Więc gdzieś musisz ustawiać oControl.monster = noone. Wyświetlanie oczywiście już nie jest takie jak dałeś, a: /// oMonster - DRAW if(oControl.monster == id){ y += swith; // na starcie swith=1 if(y >= 110){ swith = -1; } else if(y <= 100){ swith = 1; } }
  49. 1 punkt
    Ja myślę o zrobieniu gry którą za dzieciaka zrobiłem jak jeszcze komputera nie miałem tylko PSX na którym zagrywałem się w Command&Conquera. Zrobiłem wtedy karciankę z budynkami i jednostkami z tej gry A zainspirowałem się grą planszową z kaczora donalda Swoją drogą niezłą zrobili składającą się z kilku numerów czasopisma i się ostro zagrywałem samemu ze sobą
  50. 1 punkt
    Znalazłem na dysku moją aranżację którą zrobiłem chyba jakos ponad rok temu która mnie przygotowywała to muzyczki którą kompoowałem do Dark Time, chyba ją też niedługo wrzucę bo nie wiem kiedy będę kontynuował projekt :D
×