Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Wyświetla najczęściej polubioną zawartość od 10/29/19 uwzględniając wszystkie działy

  1. 8 punktów
    Gatunek: Platformówka akcji z elementami shoot'em upa Opis: W imperium panuje spokój, jedynie od czasu do czasu pojawiają się niewielkie buntujące się grupy. Nadchodzącym etapem zaprowadzenia ostatecznego ładu w państwie jest całkowita delegalizacja miejsc zamieszkania poza megamiastami imperium. Jako dowódca elitarnej jednostki mamy docierać do miejsc które nie chcą się podporządkować i zaprowadzać pokój. Zatem tak, gramy tym złym. Pomysł ten nie ma żadnych podtekstów politycznych, pomyślałem tylko że ciekawe będzie przedstawienie skrajnego chorego świata z perspektywy wyznawcy, części systemu. Gra jest platformówką akcji fabularnie inspirowana Rokiem 1984 i Gwiezdnymi Wojnami a gameplyowo grami takimi na NES'a jak: Batman,Megaman, Castlevania czy Shatterhand. Poza uderzaniem biczem będziemy mieli umiejętności\bronie dodatkowe które będzie można kupować i ulepszać. Będzie je można wymieniać w punktach kontrolnych zależnie od potrzeb. Planuję około 30 misji,10 bossów i wielu subbosów(jeden już jest nawet na screenie), co jakiś czas pojawią się również misje w których latamy na desce(w stylu Goblina ze spider-mana) Premiera: 2020 Autor: Adrian Marzec Gify: Pozostałe gify: https://twitter.com/Addgames92 Screeny: Graficzki otoczenia wymagają jeszcze dużo pracy ale między innymi po to zakładam już ten temat by zbierać feedback i móc je dopracować możliwie jak najlepiej:) Cała galeria(strona work in progress) http://www.clockworkmustache.com/games-2/red-order
  2. 5 punktów
    Witam GMCLANy! No to po 9 latach przedstawiam Wam w końcu gotowy projekt O samej grze nie będę się rozpisywał, po prostu skopiuję opis z Google Play Krótko powiem tylko, że jest to mój największy projekt w życiu, a przede wszystkim skończony! Jak sami wiecie, trwało to bardzo długo i dużo z Was zna historię gry/projektu. Nie było łatwo, ale się udało! Grajcie, komentujcie, a jak wesprzecie to będzie cudownie Zapraszam! Miłego grania! Link do pobrania: Almora Darkosen POBIERZ Oficjalna strona gry: Almora Darkosen Official Site Strona na Facebooku: Almora Darkosen Facebook Almora Darkosen to fabularna gra hack and slash w stylu retro, osadzona w świecie fantasy. Odkryj wielką wyspę Almora i poznaj jej wszystkie lokacje: pola, bagna, lasy, ciemne lasy, miasta, krypty, jaskinie, pustynię i inne... Zobacz poniżej wszystkie funkcje gry: Cechy gry: * Oryginalna atmosfera retro. * Długa historia wyspy Almory. * Zadania: ponad 100 zadań, w tym zadania główne i poboczne z długą fabułą. Zdobądź więcej doświadczenia, zdobywaj przedmioty i złoto od NPC. * Przedmioty: Ponad 1500 różnych przedmiotów, mieczy, toporów, tarcz, hełmów, zbroi, spodni, butów, rękawic, pierścieni, kamieni, mikstur, ziół, minerałów, kluczy, narzędzi i wiele innych… Obejmuje: podstawowe przedmioty, ulepszone, rzadkie, wyjątkowe i legendarne. * Górnictwo i kopanie. Szukaj minerałów, takich jak rudy żelaza, srebra lub złota. Wykop kilka ukrytych skrzyń i zbadaj całą wyspę z ukrytymi miejscami. * Rzemiosło: Twórz nowe przedmioty, ulepszaj je do rzadkich lub unikalnych. Twórz nowe mieszanki, esencje bojowe lub obronne, twórz specjalne klucze, odkrywaj nowe przedmioty, naprawiaj zepsuty sprzęt i nie tylko! Istnieje ponad 300 kombinacji przedmiotów. * Ekwipunek z depozytem: (w stylu Diablo) * Najemnicy: Zatrudnij najemnika i walcz z potworami u jego boku. Utrzymaj go przy życiu, podziel się z nim miksturami i ulepsz go na wyższy poziom. Najemnicy są bardzo pomocni, zwykle są silniejsi od ciebie. * Potwory: Walcz z bossami i różnymi potworami ze specjalnymi umiejętnościami: latające, czołgające się, wskrzeszające inne potwory, rzucające zaklęcia, zatruwające, leczące, znikające i nie tylko ... * Łodzie i portale: Jeśli masz dość chodzenia, zawsze możesz skorzystać z płatnej łodzi. Możesz podróżować do wcześniej odkrytych miejsc. * Minigry: Graj w minigry Almorian za złoto i żetony w tawernach i ukrytych miejscach. Zbieraj żetony Almory, aby tworzyć lepsze wyposażenie i przedmioty. * NPC: rozmawiaj ze wszystkimi NPC o ich historiach, wykonuj ich zadania. * Umiejętności: używaj umiejętności aktywnych i pasywnych. Możesz wybrać ścieżkę umiejętności, ogień lub truciznę. Użyj umiejętności leczenia, aby leczyć siebie i swoich najemników. Wybierz, jaki rodzaj walki lubisz, w zwarciu lub na odległość. * Książka wiedzy o grze: Lista i statystyki wszystkich odkrytych przedmiotów. Statystyki i opisy potworów. Księga rzemieślnicza zawierająca listę wszystkich odkrytych kombinacji przedmiotów. I wiele innych... Gra jest bezpłatna z reklamami: Możesz wyłączyć reklamy, kupując konto Premium. Dodatkowo istnieje kilka dodatkowych funkcji z kontem Premium: - Brak reklam w całej grze - Dostęp do mini gier - Dostęp do encyklopedii (przedmioty / potwory / rzemiosło) - Podgląd rzemiosła na stole rzemieślniczym
  3. 5 punktów
    Rewelacyjne wyniki Krzywa rośnie w górę jak cholera. Gra już jest polecana w Google Play i naprawdę idzie to nieźle. Oby tak dalej Jeszcze lada chwile wrzucam na iOS bo już testuje na iPhonie7 i działa w 500 FPS Obecnie pracuję nad nową wersją gdzie jest już tutorial, bo sporo osób nie może sobie poradzić na początku gry, no i kanał Discorda się przydał, bo gracze pomagają sobie nawzajem. Naprawdę jest mega dobrze, nie spodziewałem się tego a jest coraz lepiej!
  4. 4 punkty
    Tytuł: M.E.A.T. Gatunek: RPG, cRPG Opis: M.E.A.T. w telegraficznym skrócie Jest to gra RPG single player, stylizowana na klasyki gatunku z lat ’90. XX wieku, wykonana w rzucie 2D i grafice Pixel Art. Przed graczem stoi zadanie, w formie kampanii jednoosobowej, rozwikłania zagadki stanowiącej główną linię fabularną i pokonanie najważniejszego antagonisty, tj. nadrzędnego bossa. Gracz w trakcie rozgrywki rozwija swoją postać na wielu płaszczyznach typowych dla gatunku RPG. Postępy w rozwoju postaci opierają się na czasie poświęconym treningom i walce przeciwko AI. Poza działaniami związanymi z głównym wątkiem (opartymi na decyzjach skutkujących określonym rozwojem rozgrywki i tym samym dostępnością zadań), istnieje szereg misji pobocznych. Gra posiada otwarte zakończenie – nawet po wykonaniu ostatniej misji, gracz jest w stanie nadal odkrywać dalszy świat M.E.A.T.-a, jak i walczyć z przeciwnościami, jakie owe uniwersum postawi na jego drodze. Autorzy: Trippin Bears Strona na wspieram.to Screeny: Trailer:
  5. 4 punkty
    Ustalmy, że cała kwota jaką zbierze projekt zostanie oddana na rzecz black live matters aby zakończyć zamieszki trwające w ameryce oraz położyć kres wszselkim konfliktom na tle rasowym aby niezależnie od koloru skóry każdy człowiek był równy.
  6. 4 punkty
    Kolejny miesiąc pracy zdalnej spowodował że chyba jednak wrócę do hobbystycznego gamedevu Nie samym PHPem człowiek żyje, więc odgruzowuje stary projekt, w sumie sam engine walki - bo ostatnio tylko na tym się skupiałem, nie wiem czy wam kiedyś podrzucałem filmik, ale chyba jest dobra podstawa żeby było w czym dalej rzeźbić Ponad 2 lata jak szybko strzeliły
  7. 4 punkty
    U mnie natomiast nadal Almora Darkosen na mobilki - już przeszło 8 lat Cieszę się, bo to już końcówka i będzie można odpalić resztę projektów Jak gra będzie miała wzięcie, to planuję multiplayer Coop dla 4 graczy. Po więcej zapraszam na Almora Darkosen Official Site oraz Almora Darkosen on Facebook
  8. 4 punkty
    nie chcę pirackiej kopii. Chcę kopię oryginału
  9. 4 punkty
  10. 3 punkty
    ragggggdolll @EDIT: animacje ruchu
  11. 3 punkty
    Mmm, Almorka, wspaniały klimacik. Coop na mobilne? A tu kolejne zabawne usprawnienia mojego systemu, żywcem wzięte z gier LEGO®
  12. 3 punkty
    Jedną grę ktoś tu wrzuci raz na rok i się nagle budzą wszyscy do postowania tylko, żeby pohejtować. Wstyd. @Patryqss: myślę, że dobrym pomysłem jest przy pierwszych produkcjach wydawanie gry freeware, z taką grafiką (która jest kluczowa w kwestii sprzedawalności gry) kokosów nie zarobisz, a ograniczasz sobie ilość osób, do których produkcja dotrze. Lepiej zbierać dużo feedbacku i wyciąganć wnioski, aby następne gry były lepsze.
  13. 3 punkty
    https://steamcommunity.com/games/1001040/announcements/detail/1616158815252053674 Wleciał nowy Update wraz z nowymi portrecikami dla postaci z rasy Valrenay
  14. 3 punkty
    Taki nowy tutorial z jaszurkłą
  15. 3 punkty
    jestem tu częściej, niż myślisz, więc miej się na baczności chciałem go wrzucić na gmclanowy uploader, ale z jakiegoś powodu nie mogłem i nadal nie mogę. nowy link: https://www115.zippyshare.com/v/pAmVzIeO/file.html może ktoś umie to zarchiwizować co do nagrody, nie sądzę, że będzie to konieczne, skoro tak de facto z nikim nie wygrałem ale może następnym razem, który, mam nadzieję, nadejdzie!
  16. 2 punkty
    Nie mam kiedy robić tej gry, ale korzystając z wolnej chwili dodałem deszcz w formie particli i taki efekt odbijających się kropel w shaderze
  17. 2 punkty
    Nie wiem czy było już w temacie, ale widziałem to na discordzie i jest urocze Gra po 8 godzinach prac:
  18. 2 punkty
    Gatunek: Manager / Simulator Platforma: PC Steam Credits: Ancient Forge Studio W The Tenants (Lokatorzy) gracz przejmuje rolę agenta nieruchomości. Na początku gry zajmuje się głównie wykonywaniem zleceń dla innych landlordów, lecz z czasem rozkręca swoje własne imperium mieszkań pod wynajem. Do zadań gracza zaliczy się wyszukiwanie odpowiednich budynków pod inwestycję, remontowanie starych i zniszczonych mieszkań, urządzanie wystroju, przygotowywanie ogłoszeń i w końcu przeprowadzenie tzw. Dnia Otwartego, gdzie może dobrać swoich lokatorów. Na tym jednak rozgrywka się nie kończy, istotną częścią gry jest doglądanie naszych lokatorów, którym przydarzają się najróżniejsze sytuacje, od chęci zmiany tapet w sypialni po pożary i nielegalny wyrób narkotyków w mieszkaniu. Gra jest jeszcze na etapie produkcji, ale w czerwcu ruszamy z Closed Betą, szczegóły na temat tego jak do niej trafić pojawią się w ogłoszeniu u nas na karcie Steam: https://store.steampowered.com/app/1009560/The_Tenants/ (zapraszam do wishlistowania btw). Premiera w tym roku. W piątek byliśmy z grą na streamie TV Gry i trochę porozmawialiśmy na jej temamt z prowadzącymi:
  19. 2 punkty
    Chodzi tutaj o dodatkowe sprawdzanie każdego piksela, tak zwane "pixel perfect collision". Samo IF sprawdza, czy w odległości od równej prędkości poruszania jest ściana (oWall). Jeśli tak, oczywiście IF wykonuje się. Ale co jeśli prędkość jest większa niż powiedzmy 10px? Wtedy zostanie nam luka, bo IF sprawdził to tylko raz. Kod w WHILE wykonuje się BEZ PRZERWY dopóki warunek jest spełniony. Dlatego łatwo grę można zatrzymać w miejscu, ponieważ WHILE zapętla się i nie pozwala programowi wykonywać się dalej, kiedy źle określimy warunek. Czyli, wykonując swój kod, IF sprawdza, czy napotkano ścianę, jeśli tak, WHILE sprawdza pozycję gracza + jeden pixel! (sign oznacza jeden pixel) i jeśli nie wykryję ściany, przesuwa gracza o ten jeden pixel i tak w nieskończoność, dopóki pozycja gracza + jeden pixel == pozycja ściany. W praktyce wygląda to następująco, gdy prędkość poruszania się gracza to 20px
  20. 2 punkty
    Musisz mieć jeszcze "pył" od NPC, mógł wypaść mu pod nogi, sprawdź. Swoją drogą w nadchodzącym updacie itemy do Questów będą ciągle dawały promień światła, bo rzeczywiście nie każdy zauważa, że NPC coś wyrzucił
  21. 2 punkty
    Dzięki bardzo! Chociaż zawsze byłeś jęczydupą Co nie zmienia faktu, że masz trochę racji, już tłumaczę: 1. Fabuła, cóż... po pierwsze to nie jest Gothic czy Wiedźmin, to jest mobilny hack&slash, trochę jak Diablo, szybkie questy bez zbędnego pieprzenia. Mimo wszystko jest oczywiście główny wątek, który jest oznaczony jako zadanie główne, ale może poszedłeś nie tą linią Jak sam wspomniałeś ciężko ocenić fabułę na samym początku. 2. Z używaniem potków nie słyszałem jeszcze problemów, co więcej nawet pochwały, że fajne bo od razu jest pod palcem jak kończy się MP/HP. Może "digitizer" w telefonie Ci szwankuje 3. Otoczenie mało czytelne: hm... rzeczywiście niektóre miejsca w Elioris jak klify mogą się lekko zlewać, wiem, bo sam czasami na nie wpadałem, ale główne drogi są czytelne. 4. Proporcje ekranu: tak, rzeczywiście to jest problem, ale od samego początku musiało tak być. Nie chciałem robić, żeby gracze z szerszą rozdzielczością widzieli więcej niż ci z mniejszą. Chociażby dlatego, że niektóre elementy gry jak skrzynie itp. są schowane za drzwiami, jedni by to widzieli, drudzy nie. W sumie od początku nie wiedziałem jak z tego wybrnąć i tak zostało Generalnie powiem Wam, że u mnie w pracy połowa firmy już gra w Almorę, ale najbardziej ciekawy jest fakt, że wśród tych osób jest kilka dziewczyn, które nigdy nie grały w tego typu gry, a radzą sobie świetnie. Nie słyszałem skarg dot. sterowania, bardziej bywały problemy innego typu, że nie wiedzą jak czegoś użyć np. umiejętności itp. Już kilka podpowiadajek umieściłem w grze ( od premiery było 6 szybkich aktualizacji ). No i sama gra sprzedaje się naprawdę nieźle, jestem zaskoczony, a krzywa ciągnie rośnie w górę. Wiedziałem, że nie będzie klapy, bo to za poważny projekt, ale sądziłem, że pewnie będzie średnio - jest zajebiście! Taka nagroda za 9 lat pracy - przyjemne z pożytecznym 95% opinii jest pozytywnych także gra odebrana naprawdę dobrze, te pozostałe 5% to narzekania na brak rosyjskiego lub hiszpańskiego w grze, albo że są reklamy bez konta premium. Tak czy inaczej, dzięki bardzo za opinie! Pomyślę nad czytelnością klifów w Elioris zresztą, codziennie coś tam poprawiam/dorzucam. Ważne, że nie ma krytycznych błędów i są już tacy którzy w 20 godzin skończyli grę i czekają na więcej
  22. 2 punkty
    Piękne słowa! Dziękuję Ci bardzo To ja sobie pozwolę skopiować tekst, który napisałem na swoim profilowym Facebooku: 9 lat minęło, czyli 108 miesięcy upłynęło odkąd postanowiłem, że zrobię grę RPG na urządzenia mobilne. Moim marzeniem było zrobić taką grę, żeby po prostu spełniała moje oczekiwania, których nie spełniały inne gry z tego gatunku. Oczywiście nie wszystkie wymarzone funkcje w grze udało mi się zrealizować w 100%, a to za sprawą ograniczeń technicznych związanych z faktem, iż urządzenia mobilne nie mają takiej mocy jak PC, ale sam fakt, że mam swoją grę praktycznie zawsze pod ręką, że wygląda ona dobrze i działa płynnie.. że działa!, rekompensuje wszystko. Grę przeszedłem w całości ze 100 lub nawet 200 razy, a mimo to, zawsze bawiłem się dobrze i dzięki losowości rozgrywki nigdy mi się nie znudziła. Ten projekt to efekt ciężkiej pracy, wielu nieprzespanych nocy, nabycia nowej wiedzy i wielu, wielu godzin spędzonych przy pisaniu kodu oraz tworzenia grafiki. Wykorzystana została tona papieru, walające się po pokoju kartki ze szkicami, planami, notatkami, a sam schemat świata gry był przerysowywany po kilkanaście razy. Dodatkowo w formie elektronicznej powstawały tabele z przedmiotami, potworami i całą masych innych danych nad którymi w pewnym momencie już sam nie mogłem zapanować... Wobec tego musiałem napisać wiele dodatkowych aplikacji, które robiły symulacje i balansowały poziom gry, pomagały mi ogarnąć wiele danych i przeliczeń tak, żeby wszystko finalnie miało ręce i nogi. Profesjonalne studio taką grę mogłoby napisać w około rok, może nawet krócej, zależy od studia, ja takowego nie mam, jedynie co mam, to jednego programistę - siebie, program do pisania gier i wiele pomysłów. Grę pisałem sam, odpowiedzialny byłem kompletnie za wszystko oprócz oprawy muzycznej. Ta gra, to gruby kawał mojego życia, w którym przechodziłem wzloty i upadki, nie było łatwo... jednakże zawsze przy mnie był ten projekt, chwilowa odskocznia od rzeczywistości, projekt Almora Darkosen... Ciężki warsztat, który sam sobie wypracowałem opierając się na doświadczeniu zbieranym od 2000 roku - to rok w którym zacząłem przygodę z programowaniem. Wiele osób we mnie nie wierzyło, słyszałem często za plecami, że Borek nigdy nie skończy tej gry, że robi ją już tyle czasu i końca nie widać, że nie zna się na rynku gier, że ciągle przesuwa premiere, no i owszem, premiera się przesuwała, bo nie zawsze był czas na programowanie, bo tak jak wspomniałem przechodziłem różne etapy w życiu prywatnym i bywały tygodnie w których nie programowałem, ale tak naprawdę nigdy nie chciałem tego projektu zrobić na "odpierdziel", powiedziałem sobie, że nawet jak będę pisał 15 lat, to ma być w pełni skończony i dopracowany - i tak też się stało! Przedstawiam Wam, największy projekt w mojej historii programowania - Almora Darkosen. Czy warto? Oceńcie sami Zainteresowanych zapraszam do ściągnięcia gry i do pozostawienia oceny Po co ten wywód? Po prostu jestem dumny i szczęśliwy, kawał wielkiej roboty, chcę pokazać innym osobom, tym którzy się poddają, że jak się chce, to można! Pamiętajcie, zawsze trzeba iść do przodu i nigdy się nie poddawać! Marzenia się spełniają, ale nie same, trzeba im pomagać i działać! Pierwsza gra w pełni skończona trafia na moje konto To nie koniec twórczości, zabieram się za kolejny projekt! Pół żartem, pół serio, do usłyszenia za 10 lat
  23. 2 punkty
    Ano, w 3D się dużo sprawniej pracuje IMO, ale nie wydaje mi się, żeby było to aż tak trudne w porównaniu do 2D. Próbowałeś w Unity coś działać? W międzyczasie boss biomu pustynnego: Zaraz też kończy się żniżka -40% (43 pln aktualnie): https://store.steampowered.com/app/1001040/Glorious_Companions/
  24. 2 punkty
    Coś tu nie gra... Jako stary wujek GMClanu mający wiele ciężkich projektów na karku dam Ci radę Jeżeli sam nie czujesz gameplay'u, to tego po prostu nie rób, spróbuj zrobić może inny projekt? Sprawa jest prosta, dobra gra musi wyjść w całości od Ciebie, a z tego co widzę, to próbujesz się posiłkować informacjami jak ma wyglądać Twoja gra. Ja jak robiłem "Alien Territory" ( strzelanka multiplayer - top down ), to nikogo się nie pytałem, tylko robiłem tak, jak chciałem żeby było. To Ty masz czuć tę grę, robisz ją taką w jaką chciałbyś grać, nigdy nie rób gier pod kogoś. Oczywiście opinia innych jest bardzo ważna, ale opieraj się na opinii jak już coś stworzysz, a nie jak zaczynasz tworzyć. Jednak odpowiadając stricte na Twoje pytanie, możliwości jest kilka. W top down nie jest łatwo o efekt strzelania, bo możemy manipulować tylko kamerą przy odrzucie broni podczas strzelania. Pamiętaj jednak, że trzęsienie kamery musi być delikatne, bo graczy zacznie to męczyć, bardzo dużą rolę odgrywają dźwięki, spadające i turlające się łuski ( odbijające od ścian np. ), ogień z lufy ( losowy ), trochę dymu, postać musi mieć lekki odrzut ( tylko żeby się nie cofała bez sensownie, a raczej wizualnie ) itp. Możesz zastosować lekkie oddalenie lub przybliżenie kamery podczas strzelania, albo po prostu przed strzelaniem lekki zoom kiedy gracz próbuje celować prawym przyciskiem myszki. Generalnie musisz to poczuć, kombinuj dodając różne efekty i zobacz czy Ci się podoba, w którą iść stronę, czy efektów nie jest za dużo lub za mało, zainspiruj się innymi grami, niekoniecznie 2D. Ja pamiętam, że nad efektem uderzania kul o ścianę pracowałem ok. 2 tygodni Non stop coś poprawiałem i mi nie pasowało, ale robiłem do skutku aż w pewnym momencie siadłem... i stwierdziłem... tak! to jest to
  25. 2 punkty
    A gdzie przepraszam sutki? Równouprawnienie jest, leśne stwory też mogą być kobiece!
  26. 2 punkty
    W ramach kolejnego updata do gry wleci w końcu prawdziwy System Dialogowy zamiast tej wydmuszki, która była wcześniej. Otworzy nam to sporo możliwości na ciekawe interakcje i questy. No i wciąż lecimy z progressem w kwestii Dungeonów, które jeszcze w tym updacie do gry nie trafią. Tutaj przyjemniaczek z leśnego "dungeona":
  27. 2 punkty
    Możliwe, że ma to związek z aktualizacją GMS 2.2, mnożenie łańcucha znaków przez liczbę nie działa. Jak zrobisz rzutowanie funkcją real(str) powinno zadziałać, albo odwróć kolejność mnożenia: surface_resize( application_surface, window_scale*view_width, window_scale*view_height );
  28. 2 punkty
    Wysyłasz zapytanie do google po nieszyfrowanym protokole `http://` z poziomu strony która jest szyfrowana. To nie problem z certyfikatem, a mieszaniem protokołów - jak odwiedzasz stronę po HTTPS, to przeglądarki odrzucają *każde* zapytanie które zrobisz po HTTP. https://developers.google.com/web/fundamentals/security/prevent-mixed-content/what-is-mixed-content
  29. 2 punkty
    Kolejna odświeżona jednostka Valrenay
  30. 2 punkty
    Gatunek: Top-down shooter Opis: Istoty z innego wymiaru najechały ziemię. Jako samotny żołnierz zostajesz wysłany do ich świata aby powstrzymać ich inwazję. Tak przynajmniej rozkazał generał... W demie zawarte są 2 misje, niewiele wyjaśniające intro, 4 bronie, sekrety, bugi, glitche i inne tego typu atrakcje. Jest to mój pierwszy poważny projekt robiony w Godot i tym razem mam nadzieję go skończyć. Download: Platforma do wyboru wedle uznania: Gamejolt, itch.io, IndieDB Rozmiar pliku: 44 MB Autorzy: Fernflower - Pomysł i konsultacje Reszta jest mojego autorstwa. Trailer: Screeny:
  31. 2 punkty
    Pewnie się zastanawiacie jak wyświetlać grafikę w Unity żeby ludzie robiący duże piksele nadal mieli zajęcie
  32. 2 punkty
    O kurczaki, dobra gra na gmclanie! Mamy tu do czynienia z prostą strzelanką z dość surową grafiką ale za to satysfakcjonującym gameplayem. Jedyny problem jaki mam narazie to to że mapki są dość puste i monotonne graficznie co nadrabiają muzyką i klimatem. Przyznam że po przejściu dema chciałem więcej co nie zdarza się zbyt często jeśli chodzi o gry z gmclanu Czekam na pełną wersję:)
  33. 2 punkty
    Poczułem się jakby znów były lata '90
  34. 2 punkty
    Miałem zamiar nie pisać gry, tylko mieć jakiś cel, bo pisanie gier trochę mi nie wychodzi. Postanowiłem więc zrobić coś, czego nigdy wcześniej nie tykałem. Napisałem serwer i klienta.
  35. 2 punkty
    początki UI, działa również wyszukiwanie drogi i chodzenie
  36. 2 punkty
    Tytuł: Box Kid Adventures Gatunek: Logiczno-zręcznościowa Opis: Box Kid Adventures to dynamiczna gra logiczna, z widokiem z góry. Gracz wciela się w Box Kida - zabawkę zrobioną z kartonu - podróżując przez zróżnicowane poziomy, pełne groźnych przeciwników i wymagających zagadek. Gra nawiązuje mechaniką do klasycznych gier logicznych, takich jak Robbo, Chip's Challenge czy Adventures of Lolo. Fabuła: W erze elektroniki, roboty stały się ulubionymi zabawkami dzieci. Aczkolwiek, młody, ambitny projektant stworzył nową zabawkę. Chłopca. Box Kid'a! Zabawkę stworzoną z kartonu. Zabawkę która miała ożywić świat wyobraźni. Jednakże, jego szef nie był oczarowany tym pomysłem i wyrzucił Box Kid'a przez zsyp na śmieci... Ale czy na pewno taki był powód? Odkryj prawdę, pomagając Box Kid'owi odnaleźć swoje przeznaczenie! Download: Steam itch.io Autorzy: Programowanie: Sebastian Wiśniowski Fabuła: Sebastian Wiśniowski Grafika: Mirosław Wiśniowski Muzyka: Mirosław Wiśniowski Zwiastun: Screeny:
  37. 2 punkty
    od dwóch lat poruszam się tylko eksploratorem plików
  38. 2 punkty
    integracja stocków z serwisem magazynowym koszyk promocje rabaty potencjalny race condition ze wszystkim, co "daje" jakąś kasę userowi wysyłka integracja z dostawcami, chociaż najdrobniejsza, żeby user znał chociaż numer przesyłki koszty zależne od regionu / wagi przesyłki generowanie maili aktywacyjnych, maili potwierdzających zamówienie pdfów z umowami, fakturami security rejestracja, logowanie nie trzymanie haseł w plainie reset hasła ogólnie cała autoryzacja i autentykacja bramki płatnicze generowanie linków powrót usera case udany/nieudany obsługa callbacków z bramki co jakiś czas zbiorcza odpytka bramki o status wszystkich płatności, jakby callback z jakiegoś powodu nie przeszedł wygasanie płatności ogólnie licz 4 dni robocze na bramkę jeżeli już kiedyś jakąś podpinałeś + 3 dni na rzeczy, które powinny działać, bo są wg. dokumentacji, ale z jakiegoś powodu nie działają (ze 2 miesiące temu podpinałem Soisy, wymieniłem z nimi kilka maili o co chodzi, oczywiście nic mi nie umieli powiedzieć, po czym ich zjebałem że wg dokumentacji callback jest w jsonie, więc raczej nie spodziewasz się nulla w body, a dane tak naprawdę przychodzi w x-www-form-urlencoded - aż dodali to do dokumentacji) GDPR anonimizacja usera tak, żeby było legalnie, ale żeby nie tracić całych serii danych z nim związanych piszesz, że user będzie wprowadzać ilości produktów, mieć konto z danymi i w ogóle - przecież pisałeś, że tylko Ty będziesz wprowadzał treści na stronę? to jak to jest, to będzie podatne na XSS czy nie? "przygotowanie wydruku FVAT, albo ustawienie ilości w magazynie to żaden problem" - to napisz to fakturowanie, skoro na cały projekt zakładasz tydzień to pewnie z tym się wyrobisz w 2h "autorski system programu lojalnosciowego" - have fun, w firmie sporo takich tworzymy i obsługujemy, i to wszystko co piszesz (i co ja pisze) to tylko wierzchołek góry lodowej funkcjonalności programu lojalnościowego, a każdy taki system jest utrzymywany i rozwijany przez minimum 3 programistów 8-16 przyznaj się, chcesz po prostu własny Avon ale nie chcesz bulić jakiejś firmie bańki za kilka podstron edit: to totalnie brzmi jakbym cie zniechęcał, ale nie zrozum mnie źle - to, tak, jak pisze Konrad, bardzo ciekawy i rozwijający projekt, ale podchodzisz do tego wszystkiego zbyt olewczo, i zaprzegasz w to kasę klientów mimo tego, że masz zerową świadomość ryzyka
  39. 2 punkty
    Hej. Zatęskniło mi się za tą społecznością. Troszkę się na gmclanie wychowałem i był ze mną od początku gimnazjum, a teraz nadchodzi licencjat. A strona główna nadal PHP by Przemo, więc to takie moje okno w beztroskie dzieciństwo. Powoli sobie kształcę taką powiedzmy karierę freelancerską i ilustruję. Trochę to śmieszne jak sobie przypomnę jak bardzo nie miałem pojęcia o sztukach wizualnych te parę lat temu. Wszystko na czuja i po łebkach. Dzisiaj niby coś już więcej kojarzę i jako tako zrozumiałem znaczenie komponowania, walorowania, teorii kolorów, ale nadal cały materiał przed dodaniem waloru tworzę w PowerPointcie. I serio chciałbym żartować. Próbowałem się przenieść na Ilustratora jak każdy zdrowy na umyśle, ale cały czas narzędzia rysowania w power pointcie wygrywają. Głupia nostalgia, ale tak to jest. Jak przez całe życie będziesz malować na ścianie gównem, to nawet będąc zawodowym malarzem będzie Ci się lepiej i naturalniej pracować z gównem niż farbami. Poniżej zamieściłem parę ilustracji z ostatnich paru miesięcy. Screenshotowałem je sobie bezpośrednio w google dysku i strasznie ucierpiała saturacja kolorów nie wiem czemu. Jakby co są trochę żywsze i lepiej dograne. Na moim Behance to raczej widać: https://www.behance.net/womaszwomaac32 Parę z nich na zamówienie głównie do gazet i magazynów, w tym dwie pierwsze sprzed dwóch dni jeszcze. I parę dla siebie tylko. Ale przyznam, że mam te momenty, gdy mi się Game Maker przypomni i chciałbym kiedyś zrealizować jakiś projekt od początku do końca. Szkoda, że tak się w to w którymś momencie wkręciłem, a teraz to tylko echo przeszłości. Może kiedyś. Szkoda, że kulturka dawnych mikro hermetycznych społeczności na tematycznych forach już wymiera. Będę z uśmiechem gmclan wspominał, jak kiedyś zajrzę tu już ostatni raz. Fajne z was chłopaki były i dzięki wielkie za całą pomoc i wszystkie debilne dyskusje w jakie wdawaliście się z 14 letnim mną.
  40. 2 punkty
    Jakoś ostatnie dwa mies. pracowałem nad tym systemem do optymalizacji Pytanie czy się opłacało, grzebania się z unity było co nie miara ;d
  41. 2 punkty
    Miałem zrobić tylko tool do skalowania tekstur do potęgi dwójki wewnątrz projektu, a wciągnęło mnie od razu do zrobienia narzędzia do generowania zapętlających się tekstur xd No to kolejna paczka na asset store, trochę tak w niezamierzony sposób
  42. 2 punkty
    Już dawno dawno temu zrobiłem ten klip, do tej pory był niepubliczny ale postanowiłem go dzisiaj upublicznić, niby nic ogromnego ale fajnie mi się na to spogląda mimo wszystko ;D
  43. 2 punkty
    Jeżeli przechowujesz dane typu karty kredytowe, to fakt, może jakaś dodatkowa warstwa by się przydała. Niemniej jak ktoś Ci już wejdzie na serwer i będzie mógł przeglądać pliki i bazę danych - to Twoje "dodatkowe" zabezpieczenie i tak nie będzie działać, po prostu nie trzymaj kart kredytowych na serwerze, bo jeden wyciek może Cię kosztować sporo Spróbuj może szyfrowanie AES, MySQL nawet ma funkcję wbudowaną AES_ENCRYPT. W C# masz też systemową klasę System.Security.Cryptography.Aes (powinno działać też na Mono). Btw. Jeżeli zależy Ci na szyfrowaniu połączenia Serwer -> Klient, to w zupełności wystarczy Ci SSL (bo próbujesz szyfrować dodatkowo dane w PHP, których i tak nikt nie zobaczy), nikt nie podejrzy takich danych, serio, nie ma czegoś "lepszego".
  44. 2 punkty
    Dziękuję za miłe słowa:) Mam pytanko, co sądzicie o koncepcie pokazywania wnętrza budynków dopiero po podejściu blisko? W tej sytuacji kiedy jesteśmy daleko widzimy zewnętrzną część domku,wnętrze tylko ewentualnie przez okna. Zastanawiam się czy to nie będzie nieco upierdliwe, oto eksperyment na szybko: https://imgur.com/n62CMbu
  45. 2 punkty
    Wygląda naprawdę fajnie, chociaż pomyślałbym, żeby coś zdziałać z tymi wielkimi połaciami fioletu, sprawiają one, że na miniaturkach wygląda to trochę biedniej. Ciekawy pomysł i chętnie bym zobaczył video z gameplayu. 2020 coś konkretniej? Początek roku, czy bardziej końcówka? btw lajki i serduszka to największy rak, piszcie normalnie swoje zdanie i feedback, a nie serduszko i wywalone jajxa
  46. 2 punkty
    Takie rysuneczki co ostatnio robiłem @EDIT: Takie eksperymenty ze starymi graficzkami ;P
  47. 2 punkty
    nie przejmuj się, w Mount & Blade: Warband zamiast części tych ficzerów jest NPC mówiący "feature not yet implemented", a gra jest super
  48. 2 punkty
    No niedługo będziemy przerabiać całe enviro na customowe więc sporo się pod tym wzlęgem pozmienia. Teraz faktycznie jest zbyt generic i wesoło. Niektórzy gracze po 60h nabijają ale TBH jeszcze brakuje sporo mechanik i systemów z world mapy, żeby się można było na dłużej wkręcić przy jednym playthrough. Ci co tyle grają zakładam, że po kilka razy zaczynają od nowa. Np. brakuje jeszcze polityki, rozwiniętych interakcji z NPCami, podbijania, przejmowania i kontrolowania miast, budowania w nich budynków, dungeonów, itp. Jak to dojdzie to się gameplay mocno pozmienia. edit: ten feel jak Filar Społeczności napisze w twoim temacie :3
  49. 2 punkty
    W sumie to było łatwiejsze niż myślałem. Aczkolwiek jest to najbardziej podstawowa wersja, jaką da się zrobić (tak sądzę). Przykład: https://gmclan.org/up8556_16_Wypisywanie_tekstu.html
  50. 2 punkty
    Docelowo chcę zaprojektować jakieś fajnie działające zawieszenie do tego żeby społeczność mogła robić samochody.
×