Skocz do zawartości

Jakim

Użytkownicy
  • Postów

    1114
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Jakim w dniu 14 Stycznia

Użytkownicy przyznają Jakim punkty reputacji!

O Jakim

  • Urodziny 24.04.1991

Informacje

  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Nie
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Nie
  • Użytkownik Unity
    Nie
  • Użytkownik Godot
    Nie
  • Steam
    Trackman068

O mnie

  • Skąd
    Katowice
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Hobby
    Tworzenie muzyki.

Ostatnie wizyty

16081 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Jakim

Master of Posts

Master of Posts (9/13)

2

Reputacja

  1. Robią, jak zechcą ;). Mój punkt jest taki, że to twórca koniec końców decyduje, w jakim formacie i z jaką kompresją wyląduje plik audio. Jeżeli gra ma trafić np. na Androida, to jest duża szansa, że trzeba będzie obciąć trochę na jakości. Jeżeli nie trzeba przejmować się rozmiarem, to oczywiście jest najlepiej wrzucić próbki najlepszej jakości. Dlatego też najlepiej jest takie udostępniać, kompresja stratna nie jest procesem odwracalnym. I tak, część silników umożliwia różne poziomy kompresji w zależności od builda. Natomiast tym nie należy się przejmować.
  2. Dla większej dynamiki można by dorzucić parę głębszych wyciszeń i od czasu do czasu pozmieniać coś w strukturze akordow ;).
  3. Zwykle stosuję zasadę, że renderuję wszystko w najlepszej jakości (najlepiej bezstratnie: WAV/FLAC). Od drugiej strony zależy, z jaką kompresją wyląduje plik audio w grze. Twój DAW powinien także mieć taką możliwość eksportu.
  4. By określić "bliskość" kąta C do kąta A, musisz zbadać wartość bezwzględną różnicy między kątami C - A. Jeżeli wpada do przedziału od 0 (włącznie) do 90 stopni (wyłącznie), to C i A są "blisko". Jeżeli miara |C - A| jest natomiast większa od 90 stopni, bliżej jest do B. Uwaga! Różnica między kątami powinna być wielkością z przedziału (-180°, 180°].
  5. Żeby odpowiedzieć na to pytanie, trzeba wiedzieć, w jakiej relacji jest kąt C do reszty i co rozumiesz poprzez "kąt C jest bliżej kąta A". Chodzi Ci o miarę kąta?
  6. Jakim

    Krabonszcz

    Coraz bardziej dopieszczone te artworki, podoba mnie się.
  7. Klimacik jest, natomiast ogólnie mam dwa zastrzeżenia: melodie miejscami wydają się trochę randomowe (nie utrzymują napięcia), w pewnych miejscach robi się chaos (natłok wielu instrumentów), niektóre instrumenty walczą w spektrum o dominację. Do gry spoko!
  8. Właśnie tak, właśnie nie. Bum sialalala.
  9. Jeżeli tylko nie będzie mieć ważniejszych eventów, wpadnę, nawet jeżeli to będzie w Szczecinie (z Katowic się trochę jedzie). Przy okazji, ktoś ze Śląska się wybiera?
  10. Z tego, co zaobserwowałem, wiele osób męczy się z Android Studio (w tym ja), zamiast tego używam starego SDK Managera: http://dl.google.com/android/android-sdk_r23.0.2-windows.zip i wszystko się kompiluje.
  11. Nie pociąga mnie estetyka lwa_leona (tego rodzaju) i po prostu uważam, abstrahując od personalnych asocjacji, że taki obrazek jest po prostu nieadekwatny w tym miejscu i w tym kontekście. tę bezsensowną dyskusję ;) DOWN: Chill out, ziom.
  12. Jakim

    Marbles

    Ad 1. Hm, to musisz zmniejszyć w przeglądarce okienko gry (CTRL oraz minus na chrumie). Ad 2. Masz rację, za mało widoczne jest ta zmiana, spróbuję to jakoś podkoloryzować i zaznaczyć bardziej. Ad 3. Bo na razie są tylko trzy poziomy testowe ;). Z niewiadomych mi przyczyn HTML5 zawiesza się przy innych obiektach jak teleporty, a czwarty poziom zawiera jeden z takich obiektów (naprawię to na dniach). Ad 4. Macie pomysł, czym zastąpić prawy przycisk myszy na Androidzie?
  13. Tytuł: Marbles Gatunek: Logiczno-zręcznościowa Autor: Jakim Grafika: strzelec Dźwięk: Jakim (prowizoryczne) Muzyka: Jakim (prowizoryczna) Opis: Marbles to klon starej gry logiczno-zręcznościowej z 1991 roku pod tytułem , której celem jest umieszczenie w każdym kole czterech kul tego samego koloru. Kulki poruszają się po specjalnych szynach, natrafiając również na różne obiekty takie jak: teleporty, strzałki wymuszające ruch w określonym kierunku czy blokery przepuszczające kulki wybranego koloru. Każda kulka rozpoczyna swój ruch z głównej szyny, z której dostaje się do koła. Grę utrudnia fakt, że po szynach mogą poruszać się maksymalnie cztery kulki, a czas na wpuszczenie kulki z głównej szyny jest ściśle ograniczony. Czasem zdarza się, jak na załączonym obrazku, że na planszy usunięte mogą zostać tylko kulki określonego koloru albo kulki w określonym układzie. Lewym przyciskiem wypuszczamy kulę z koła, prawym - obracamy koło o 90 stopni. Zrzuty ekranu: Online: jakim.itch.io Uwagi: game_end() zawiesza grę, także po przegranej lub przejściu gra się zwyczajnie zamrozi. Klawiszem page down możemy pominąć poziom (dla leniwych).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...