Skocz do zawartości

LolikZabijaka

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    1173
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana LolikZabijaka w dniu 14 Czerwca 2018

Użytkownicy przyznają LolikZabijaka punkty reputacji!

Reputacja

13 Dobry człowiek

O LolikZabijaka

  • Tytuł
    ALE ZA SWOJE
  • Urodziny 26.11.1993

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Previous Fields

  • Team
    D.P. Studio
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Nie
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Nie
  • Użytkownik GameMaker 8
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Tak
  • Użytkownik Unity
    Nie
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Skąd
    Olsztyn
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Interests
    Trochę tego jest.

Ostatnie wizyty

11946 wyświetleń profilu
  1. Temat ze spritesami załatwiony. Następne zagadnienie dotyczy AI, jest mały problem, mianowicie mamy taki kodzik: STEP przeciwnika: pocisk.direction = point_direction(x,y,gracz_par.x,gracz_par.y); Pocisk tworzy się w taki sposób, że przeciwnik w ułamku sekundy(jeden step) obraca się w stronę gracza i niemal zawsze we mnie trafia, mimo że unikam strzałów. Trafia mnie średnio 9 na 10 razy, nie sposób tego uniknąć i teraz: Załóżmy, że dam mu w create zmienną maksymalnego kąta obrotu na jeden STEP, dajmy na to 0.25 stopnia. Jak zaimplementować w kodzie, aby w momencie i
  2. Będę pisać w tym wątku, nie ma sensu robić nowego, temat "wizualny" niemal rozwiązany, dalsze pytanie będzie już stricte optymalizacyjne: 1. Jest sobie taki oto kodzik: if wyg2<5{ s_lydka1=s_wer_lyda_pr1 } if wyg4<5{ s_lydka2=s_wer_lyda_pr1 } } Generalnie kod działa poprawnie, ale zamiast robić s_lydka1=sprite_bla_bla, chcę zrobić, żeby s_lydka1=drugi subimage sprite_bla_bla. Nie wiedziałem, jak to napisać Mam nadzieję, że rozumiecie xd Nie mam pojęcia w jakiej funkcji to zawrzeć, próbowałem sprite_get_texture, ale wychodziły jakieś niestworzone rzeczy xd 2. W g
  3. Ok, znalezione, teraz pytanie, każdy jeden sprite muszę osobno tak dobijać ?
  4. Te pre-multiply robi się jakimś kodem, czy w ustawieniach sprite'a ?
  5. Znalazłem(częściowe) źródło problemu. Miałem wgrane stare Pole Tekstowe, które kiedyś zrobił Gnysek, to ono pierdzieliło mi całą grafikę, usunąłem dziadostwo i wygląda okej, jednak niektóre spritesy nadal mają jakieś wtrącenia innych kolorów, np. krew ma zielone piksele, a drzewa niebieską obwódkę, ogólnie obiekty, których image_angle jest zmiennie, te krzaczą się najczęściej(nie wszystkie) Gdzie szukać rozwiązania ?
  6. Skalowanie ustawiłem na MAX, 8192x8192, jeśli chodzi o surface, to nie używam, poza tym problem dotyczy też titlesów, rozmiar okna i view tak jak w oryginale, rozmiar okna 1280x720, taki sam obszar widzenia. Antyaliasing włączony, ale gdy nie jest aktywny, to wygląda to jeszcze gorzej.
  7. Cześć, pisałem już wcześniej o tym, ale odpowiedzi nie uzyskałem. Jakiś czas temu zrobiłem konwersję silnika gry z gm8 na gms 1.4, poprawiłem drobne błędy, aby gra chciała się uruchomić, niestety, po uruchomieniu produkcja mocno straciła wizualnie, zrobiła się pikseloza, pełno różnych "wtrąceń" i ogólnie dziwne rozmycie, co może być przyczyną, gdzie szukać problemu? Pokazuję screeny: Gra na GM8 Gra na GMS1.4
  8. Dobra, na modelu testowym problem zlikwidowany. Druga sprawa, po konwersji na GMS gra wygląda do dupy, wszystkie obiekty są rozpixelowane(nawet przy daniu wygładzenia krawędzi) całość wygląda, jakby była na najniższych ustawieniach, grafika stała się zniekształcona i zakrzywiona? Ustawiłem View na 1280x720, na poprzedniej wersji wyglądało dobrze, a tu taka kaszana, gdzie to ustawić ?
  9. W create mam po prostu wpisane to: bron = bron[ active ] Na gm8 wszystko działało, co tu trzeba zmienić? Tablicy w create nie ruszałem.
  10. Witam, postanowiłem przenieść swój projekt na GMS(chwilowo korzystam z wersji 1.4, tej najnowszej nie ogarniam, jest cholernie nieczytelna) Niestety nie udało mi się przenieść całej zawartości, jedynie sprity, dźwięki, tła, obiekty, te kluczowe przenoszę ręcznie, o ile AI i inne efekty przeszły bezproblemowo, to problem pojawił się przy obiekcie gracza, w dwóch kluczowych dziedzinach, czyli strzelanie i zmiana broni, Oto kod na zmianę broni: if ( not laduj ) exit i = 0 while( true ) { active -= 1 if ( active < 1 ) active = count if ( ammo_wmagazynku[ bron
  11. czemu strona główna nie działa ?

     

  12. Siemka, mam do Was dwa pytania powiązane z obsługą kompa, piszę tutaj, bo społeczność GMC ma szeroko pojętą wiedzę w tym temacie 1. Naszło mnie na partyjki w UT, zawsze ja stawiałem serwery, do tej pory nie było problemu, ale od dłuższego czasu łączę się z netem po WiFi, jak wiadomo, router sprawia, że IP mojego komputera staje się wewnętrzne.(Dostawca daje zewnętrzne stałe IP, ale tylko wtedy, gdy łącze się przez Ethernet) Co należało by zrobić, abym mógł postawić serwer gry łącząc się przez WiFi? 2. Druga sprawa, to mikrofon, który mam wbudowany w laptopa, niby działa
  13. No z rzutem izometrycznym to podejrzewam, że sprawa nie jest łatwa, nieźle, widzę że gierka będzie we współczesnym stylu Ja jednak pozostanę przy TOP-Down i realiach II wojny Dołożę nowy zrzut z wersji testowej. Z racji, że będę robił konwersję na GMS, pracuję na razie głównie nad grafiką, zmieniłem trochę kolorystykę Wermachtu, na bardziej realistyczną, krew również ma ciemniejszą barwę, jest jej więcej i co najważniejsze, zaokrągliłem trochę ulice, bo były zbyt kanciaste. Jeśli po ustawieniu wszystkiego gra będzie grywalna(optymalizacja) to wstawię kolejne demo.
  14. No dobra, łapię, w takimrazie zainwestuję już te 39$, ale nie teraz, skupię się na razie na grafice itp, a jak znajdę wolne środki, to sobie kupię licencję
  15. Z tego co widzę, to swojego projektu nie odpalę, bo jest jakiś tam limit spritów itp. (bo już to ściągnąłem)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...