Skocz do zawartości

art22pl

Użytkownicy
  • Postów

    48
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana art22pl w dniu 22 Kwietnia

Użytkownicy przyznają art22pl punkty reputacji!

O art22pl

  • Urodziny 22.01.1994

Informacje

  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Tak
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Tak
  • Użytkownik Unity
    Tak
  • Użytkownik Godot
    Nie

O mnie

  • Skąd
    Małopolska
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Adres www
  • Hobby
    Game Maker, c++ & java

Ostatnie wizyty

2145 wyświetleń profilu

Osiągnięcia art22pl

  1. Idealne do nauki PHP i JS 👍
  2. Jest klimat, dźwięki robią swoje. Niestety chwilę po odszukaniu córki doktora i zabraniu strzelby, zginąłem i po odrodzeniu nie mogłem strzelać. Wyskakiwał taki błąd po wciśnięciu spacji :
  3. art22pl

    Survival Matters

    + Za ciekawą fabułę, taka na topie z tym tlenem 👍 . Lubię gry "oldschool", więc pozostaje tylko czekać..
  4. Tak, dokładnie. I nie było dostępu do tych plików (nie wczytywało ich), więc ścieżkę dodałem do get_open_filename() żeby wymusić dostęp dla sandbox(klikając tylko "otwórz") i nic to nie dało... Aplikacja uruchomiona po przez skojarzenie rozszerzenia, za każdym razem nie miała dostępu dla plików zewnętrznych (nawet bez sandbox). Taki był ten błąd. Co do get_string() - to fajnie, że tak to pozostanie. Czyli, puki co.. mogę śmiało aktualizować GM i wrócić do starszych projektów.
  5. nie dobrze, też miałem z tym problem. Tyle że, w moim projekcie korzystałem jeszcze z get_string() a właśnie te funkcje usunęli.... i teraz będę musiał wracać do starszych wersji GMS. Mam jeszcze inny problem... jak się skojarzy pliki z programem (np. pliki graficzne), to po ich otworzeniu aplikacja nie ma dostępu do tych plików (z i bez sandbox) Ponadto, otwarta w ten sposób aplikacja nie otwiera plików za pomocą get_open_filename() - zgłoszę to, jeśli w tej ostatniej wersji też nie będzie działać.... To problemy jakie miałem na Windows , na Mac booku też występują problemy z otwieraniem plików (w testflight też) i to zgłaszałem już dawno...
  6. Też zauważyłem ten problem, application_surface działa lepiej od nowych tworzonych surface . Próbowałem różnych funkcji i filtrowania itp i nic... Tylko skalowanie pomagało.
  7. Na dobry początek, gra zapowiadała się ciekawie. Niestety, po krótkiej rozgrywce mam kilka pytań i wskazówek. Gra zaczyna się z powolnym wprowadzeniem, przydałoby się trochę dynamiczniej, zwłaszcza ruch kamery. I może jakieś winetowanie na filmiku, tak żeby odróżnić scenki od gry. Brak informacji o klawiszach, na szczęście się domyśliłem, pokonałem kilku wrogów ale zabrakło mi amunicji żeby zabić bosa... uważam, że nie da się go pokonać... Wrogowie widzą mnie przez ściany i zgłaszają alarm. Domyśliłem się, że można go wyłączyć - ciekawy pomysł. Widzę, że jeszcze masa pracy jest do wykonania przy tym projekcie. Jak na demo, jest ok. Powodzenia
  8. Jeśli chodzi o 8.1 to kodem : dla create sound_start = 0 dla wydarzenia z odtworzeniem 1 dźwięku np. kolizja sound_play(nazwa_odtwarzanego) sound_start = 1 dla np. step if sound_start = 1 and sound_isplaying(nazwa_odtwarzanego) = false { sound_play(nazwa_kolejnego) sound_start=0 }
  9. Być może to inny problem , spróbuj wyłączyć z wyświetlania te zielone pagórki . Jeśli problem ustąpi to wina tego tła z górkami , Ponieważ z tych screenów które przesłałeś w żaden sposób rozdzielczości tła n ie zgadzają się z tymi wymiarami , tak samo jak ten pasek .
  10. No to faktycznie duża rozdzielczość , w starej wersji GMS , był taki błąd . Ale teraz nie powinno być problemów , co do zrzutu - prześlij kod którym ustawiłeś tło lub z menu (rooms-room-backgrounds) i tło które jest wyświetlane niżej , prawdopodobnie Background 1.
  11. Przypomina mi to mój stary projekt boksu 3d w GM 8.1 :) , był multi tcp/ip dla 2 osób .. Miałem projekt wskrzesić bo animacje były straszne , ale zbyt dużo boksu (gier) już aktualnie jest i to na dobrym poziomie . Mimo to ten projekt wygląda całkiem nieźle !
  12. Może pomyliłeś się o 1px. i nadłożyło lub 1px. prześwitu , prześlij zrzut podglądowy ustawień tła to może się trochę problem rozjaśni .
  13. Tytuł : Ski Jump X Free Gatunek : Sport Opis : Gra o skokach narciarskich , -15 skoczni , kariera , gra online , zawody , turniej 4 skoczni . -Gra jest rozwijana . Nie jest już tak źle, więc mogę umieścić ją na GMClan. Autorzy : Główny projekt : Art22pl (Artur Orlecki) Pomoc : BluR (Adrian Orlecki) Screeny : Download : >>GooglePlay<<
  14. art22pl

    Przyszłość GM

    Nie wiem dlaczego tak myślisz , ale każdy może mieć swoje zdanie . Doświadczenie z 3D w GM miałem już od pierwszych wersji , kilka projektów tworzę do dziś . Kości i teren 3D jest ciężko zoptymalizować ale się da.
  15. art22pl

    Przyszłość GM

    Nadaje się do średnich gier , lecz jeśli chcesz zrobić coś optymalnego .... to trochę czasu ci zejdzie . Lecz jest to możliwe . Unity to dobry wybór gdyby nie cena , choć przyznam że dawno jej nie sprawdzałem .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...