Skocz do zawartości

Paboflu

Użytkownicy
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia Paboflu

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. Cześć wszystkim. Zastanawiam się jak podejść do problemu, w którym przeciwnicy przewidują pozycje gracza na podstawie jego ruchu w grze topdown. Założenia: - brak grawitacji - pociski znikają dopiero za ekranem - ruch gracza ma stałą wartość bez przyśpieszenia. Takie same właściwości mają pociski wystrzelone z działka - wieżyczki mogą robić błyskawiczny obrót, jeżeli to uprości kod Zdaję sobie sprawę, że to może być całkiem złożony kod, dlatego proszę o wytłumaczenie jak się za to zabrać. O jakich zagadnieniach fizycznych/matematycznych poczytać. Może już kiedyś coś takiego implementowaliście i możecie mnie jakoś pokierować. PS: To mój pierwszy post tutaj. Bardzo fajnie, że jest polskie community game makera. Używam go od kiedy stał się darmowy do niekomercyjnego użytku. Wcześniej tworzyłem tylko proste gry konsolowe.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...