Skocz do zawartości

alkapivo

Użytkownicy
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje

  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Tak
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik Unity
    Nie
  • Użytkownik Godot
    Tak

Osiągnięcia alkapivo

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. @Tymon <przeciera oczy> czy Ty popełniłeś ECS w prehistorycznym GMie? ENTITY Przy użyciu dadaj_obiekt zarządzasz tablicą stringów, którą wykorzystujesz potem jak tablicę wskaźników. if obiekty[a] = string(object_get_name(i.object_index)) COMPONENT //Lista zmiennych obiektow (wszystkich) do zapisania: dodaj_zmienna('x',0); dodaj_zmienna('y',0); dodaj_zmienna('sprite_index',0); dodaj_zmienna('image_index',0); dodaj_zmienna('direction',0); SYSTEM for(n=0;n<instance_count;n+=1;) { i = instance_id[n]; if instance_exists(i) { for(a=0;a<obiekty_n;a+=1;) { if obiekty[a] = string(object_get_name(i.object_index)) { file_write_string('['+string(object_get_name(i.object_index))+';'); for(b=0;b<zmienne_n;b+=1;) { dd=false; if zmienne[b,1] != '0' { if zmienne[b,1] != string(object_get_name(i.object_index)) { dd=true; } } if dd=false { execute_string('val = i.'+string(zmienne[b,0])+';'); if is_string(val) { val = '"'+string(val)+'"'; } file_write_string(string(zmienne[b,0])+';'+string(val)+';'); } } file_write_string(']'); break; } } } } to jest Entity Component System 😆😆 😆
×
×
  • Dodaj nową pozycję...