Skocz do zawartości

Nad czym aktualnie pracujesz?


ANtY

Rekomendowane odpowiedzi

Rozumiem, panie Phoenix, ale jemu nie podoba się nic (i wcale nie bronię tu tego screena, bo faktycznie nic na nim nie ma). Owszem, ma do tego prawo, nie zabraniam mu tego, tylko stwierdzam pewne fakty.

jak by ktoś dał coś ładnego, to bym pochwalił, uwierz mi

 

btw. Lion jesteś śmieszny z tym postem

"Zazdrościsz mu czy jak ? " rozwaliło mnie to xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Działa na wyobraźnię, ale na razie nie planujemy za bardzo iść w iOS. GM Studio ciągle zbyt kijowe, a rynek zbyt trudny, żebyśmy teraz chcieli podejmować takie ryzyko. Ustabilizujemy się, to pomyśli się też o masowym portowaniu naszych gierek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nope. Właśnie Cinders nam pokazało, że musimy robić więcej projektów na raz. Tak żeby, jak nam się coś opóźni, nie mieć nagle noża na gardle. Zwłaszcza, że obecnie produkcja kolejnej VN jest dla nas bardzo prosta - mamy już cały system i trzeba tylko wyprodukować content.

 

Problem z ArcMagi leży też tak naprawdę w grafiku, który nie ma czasu siedzieć nad tym full-time. A ja nie mogę sobie pozwolić na powolne dłubanie po godzinach, bo z czegoś muszę żyć. Mam nadzieję, że jakoś mi się to w końcu uda ogarnąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

Właśnie, miałem zrobić przykład jak pozbyć się variable_local_get i set z projektu i zastąpić czymś innym, ale coś ciągle czasu brakuje xD Może by to rozwiązało sprawę portu na iOS - w teorii tworząc grę w studio powinieneś przecież jednym kliknięciem dostać wersję na iPada (ok, trzeba jeszcze pamiętać o iPadzie 3 i tam ustawić rozmiar GUI na 1024x768 jeśli na GUI się właśnie rysuje żeby już nic nie zmieniasz - chyba, że masz viewy wszędzie to nie zmieniasz nic, albo chcesz się bawić w ustawianie GUI proporcjonalnie do rozmiaru ekranu - w Descent od YoYoGames które wciąż nie wyszło a które robiłem tak własnie jest)

 

Ja ostatnio pracuję nad nowym mieszkaniem i kotem, ale mam nadzieje w tym tygodniu sie już zabrać za normalne programowanie bo kilka pomysłów w tym Almora PC/iPad czekają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GUI to nie problem. 1024x768 i tak obsługujemy, a wszystko w grze jest ustawiane proporcjonalnie.

 

variable_local_get/set to też małe piwo, problem w tym, że cały system scenek zasadza się na execute_string. Każda linijka tekstu ma przyporządkowany string z kodem do wykonania po jej pojawieniu się na ekranie. Tak naprawdę musiałbym napisać własny interpreter do tego.

 

Dodatkowo jeszcze dochodzi podmiana systemu dźwięku i wstawienie wszystkich grafik do pliku edytowalnego + przycięcie ich, żeby zajmowały mniej pamięci. Potem trzeba przez każdą lokację przelecieć i nieco ją uprościć, żeby zmieścić się w RAMie iPada. Na koniec sensownie przerobić interfejs pod dotyk (choć to akurat drobnostka).

 

W skrócie - w pytę roboty, a bez publishera średnia apka zarabia na iOS mniej niż $1k obecnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...