Skocz do zawartości

Nad czym aktualnie pracujesz?


ANtY

Rekomendowane odpowiedzi

Jakoś tu cicho.

sc.png

Grafika zastępcza. Interfejs też. Projekt to taki uproszczony Zombie Driver - gierka bardziej do zabawy samemu niż do wystawiania. Grunt, że daje dużo przyjemności w trakcie programowania.

Na screenie widoczne są:

- na górze po lewej: hud, na razie tekstowy

- na środku: samochód, którym sterujemy

- również na środku: efekt po użyciu bonusu zabijającego zombiaki w jego zasięgu, czyli krew zrobiona domyślnymi gm-owymi efektami, a do tego tekstowy wskaźnik dodających się punktów - po zabiciu kazdego zombiaka dostajemy 100pkt. zaraz biorę się za kombosy.

- po lewej: skrzynka, z której może wypaść "amunicja" to bonusu

- znów po lewej: jeden - ostatni - żywy zombiak

- w lewym, dolnym rogu: widać kawałek apteczki

- na całym screenie, na podłożu: testowa grafika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dobrze pamiętam to pierwsza gra kiełbasy krakowskiej była o podobnej tematyce i znacznie lepsza.

Była, rzeczywiście. To, co ja do tej pory zrobiłem, to tyle samo, co on wtedy, tylko w gorszej formie. No cóż... trudno, i tak będę robił dalej. ;)

 

A i tak tego wystawiać nie zamierzam, nie bójcie się. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trolololo! Cofania czasu ciąg dalszy!

Działają już wszystkie kolizje, ogułem wszystko na temat cofania czasu już działa. Teraz znalazłem kolejny bug ale powinienem go szybko załatać. Tak czy inaczej zrobiłem coś ciekawego z muzyką, zobaczcie sami.

https://gmclan.org/up3900_3_Labirynth_of_Hi...ult_12067a.html

Śmieszne że w nowym systemie audio w Studio nie ma funkcji do kontroli volume. ^^

 

I przydało by się w końcu wyjaśnić co to za projekt. Robię grę na YoYoCompNov2012, czyli został mi niecały tydzień... i szukam grafika (niedługo założę temat) i ewentualnie muzyka. Gdyby ktoś był zainteresowany to proszę o kontakt, bo chcę podzielić się nagrodą (o ile będzie! :P).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie chce mi sie wygrzebywać filmików z MechFoxa, ale czy te te takie złote do zbierania jakoś sie ruszają? Byłoby dobrze.

aaa już znalazłem. sie fajnie ruszaja.

 

nowyscreen2.png

stary screen, znalazłem obrazki do starego projektu i próbuje przerobić to na LANowy multiplayer dla dwóch graczy - jeden z bazuką, drugi z karabinem i razem przechodzą misje. wszystkie misje będą dostępne od początku, i chyba wszystkie będą w miare trudne - przynajmniej sie postaram :) wydaje mi sie że najfajniejszymi realiami dla tej gierki byłaby północna Afryka i walki brytyjczyków z Afrika Korps.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proste, gra to Bullet Hell. Ten gatunek definiują miliony pocisków na ekranie i bardzo mała ilość życia, a czasami śmierć od jednego trafienia. Ja podszedłem do tego z innej strony. Zamiast ginąć będę cofał czas o jedną sekundę i pozwalał graczowi grać dalej. Właściwie to grę prawie skończyłem. Etap się generuje, pozostało mi zrobić generowanie przeciwników i jakiś front-end.

Bardzo podoba mi się mój pomysł by podczas cofania czasu muzyka leciała od tyłu. :D Gdyby jeszcze w studio była opcja ustawienia pozycji w audio byłbym zadowolony w 100%.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

https://gmclan.org/up6961_4_3D_Game.html

jak na razie tylko ucze się 3d i testuje zmiany kolorow ^^

nie wiem co to będzie, mam 2 pomysły:

- first person shooter z rzadko spotykanym konceptem graficznym (jak widać)

- cos w kosmosie :> first starship destroyer, kosmiczne wyścigi, może nawet jakiegos rpga zrobie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ja aktualnie zajmuję się tworzeniem silnika do platformówki-RPG, na razie robię wszystko na grafikach z super mario bros. W zasadzie dopiero co zacząłem, a najwięcej czasu zajęło mi dość wierne odwzorowanie mechanizmów z smb, ale mogę już pokazać parę screenów w ramach ciekawostki, jak wyglądałaby ta gra, gdyby była RPG xD

Ale nie bójcie się kolejnej kopii mario, jak skończę, to zrobię na tej podstawie swoją całkiem własną grę.

 

EDIT: Gdyby ktoś chciał to zobaczyć, to mogę podesłać plik na pw. Obecnie są paski życia i many, statystyki z punktami do rozdzielenia, hp przeciwników (trzeba skakać klika razy) i zdobywanie expa. Wkrótce dojdą: inventory, questy, eq.

 

screen1

screen2

screen3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałem sobie prosty particle system (jeszcze nie skończony) w SFML.NET. Normalnie utrzymuje 60 fps przy ~3k cząsteczek, a tps tak nie skacze. (tps - ticks per second, coś a'la room_speed z gm'a).

Wreszcie jestem z czegoś zadowolony :D

 

Sory za słabą jakość :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...