-
Postów
3353 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Jaklub
- Urodziny 17.12.1994
Informacje
-
Team
ja
-
Nagrody
Najlepsza Zapowiedz (CA 2011)
Najlepsza Gra (CA 2013) -
Użytkownik GameMaker Studio 2
Nie
-
Użytkownik GameMaker Studio
Tak
-
Użytkownik GameMaker 8
Tak
-
Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
Tak
-
Użytkownik Unity
Nie
-
Użytkownik Godot
Nie
O mnie
-
Płeć
Male
- Adres www
Edytowalne przez adminów
- ja pączkuję
Ostatnie wizyty
45467 wyświetleń profilu
Osiągnięcia Jaklub

Lunatic (12/13)
2
Reputacja
-
script_execute które tylko wywołuje skrypty ze zmiennej dalej jest, poleciało execute_string i inne funkcje które parsują gmla na żywo
-
dzięki za posty dzięki, działa okej, ludzie generalnie nie narzekali jak testowali umarł jakoś w 2015, elementy stamtąd są w tej grze
-
dzięki, taki styl, może jak podmienię ścieżkę na jakąś wyraźniejszą to będzie lepiej
-
testuję gify
-
CA 2016 - Dyskusja/Nominacje
Jaklub odpowiedział(a) na Wojzax temat w Nagrody doroczne - Community Awards 2019
łał dzięki już dawno nie byłem żółty -
w wersji 1.4.1757 po wstawieniu 0x01 w miejsce 1 automatyczny sprawdzacz składni wywala błąd dokładnie w tym punkcie i w przypadku keyboard_check dokładnie taki jak w pierwszym poście x sprawia, że interpreter szaleje to nie powinno nigdy działać i jeśli działa, panowie z yoyo znowu coś spieprzyli albo czegoś nie skończyli manual zaleca $ do używania heksadecymali
-
w gmie nie ma 0xgówno wartości szesnastkowe pisze się po $
-
istnieje devkit z biblioteką http://gendev.spritesmind.net/forum/viewto...p?f=19&t=14
-
dzięki za posty c, z tym że jak chcesz zabrać się za coś bardziej wymagającego, bez choć części asm się nie obejdzie tak jest "czyściej" - kolor bloków jest aktualizowany tylko wtedy, gdy coś na nich konkretnie ląduje, a nie po prostu jest (różnica bardziej widoczna w późniejszych poziomach, gdzie kolory zmieniają się cyklicznie)
-
Tytuł: Mega Q*bert Gatunek: zręcznościowo-logiczna Opis: 6 lat temu napisałem takie demko na starą segę, 4 miesiące temu postanowiłem sobie napisać całą grę od początku i skończyłem coś pomiędzy remakiem a sequelem q*berta jest pomarańczowy stwór który skacze po klockach zmieniając ich kolory kiedy zmieni wszystkie na wyznaczony kolor, plansza jest skończona z góry (i z boków) regularnie zlatują przeciwnicy i inne rzeczy dotknięcie każdego niezielonego obiektu który nie jest tęczowym dyskiem kończy się stratą życia żeby było fajniej, dodałem większe plansze, bloki różnego rodzaju, więcej wrogów i co-op dla dwóch graczy są dwa tryby - mega z 80 nowymi planszami i arcade - bardziej bezpośredni remake arcade'owej gry gra niestety nietestowana na konsoli bo nie mam flashcarta Download: wersja 1.1 + Fusion 3.64 do odpalenia na PC wersja 1.2 wersja 1.2 PAL Rozmiar pliku: 512KB Autorzy: Programowanie: Jaklub Grafika: Jaklub + edytowane ripy Muzyka: Jaklub (ale tylko wbijałem instrumenty i nuty do trackera) Screeny:
-
dzięki
-
czasem zdarza mi się to też na siódemce, ale dość rzadko
-
instaler 8.1 https://dl.dropboxusercontent.com/u/4211550...staller-8.1.exe jeszcze rok temu aktywacja działała, więc możesz chociaż sprawdzić (albo skrakować, nie wiem)