Skocz do zawartości

Threef

Moderatorzy
  • Liczba zawartości

    2895
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    8

Ostatnia wygrana Threef w dniu 17 Lutego 2020

Użytkownicy przyznają Threef punkty reputacji!

Reputacja

35 Mała Cegła Społeczności

O Threef

  • Tytuł
    Lawful Evil
  • Urodziny 03.01.1993

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.facebook.com/damian.komorowski

Previous Fields

  • Team
    Huuuge Games
  • Steam
    threef_games
  • Nagrody
    Najlepszy Uzytkownik (CA 2014)
    Najlepszy Uzytkownik (CA 2012)
  • last.fm
    Threef3F
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Tak
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Nie
  • Użytkownik Unity
    Nie
  • Uytkownik Godot
    Tak

Profile Fields

  • Skąd
    Szczecin
  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

50154 wyświetleń profilu
  1. @Konrad-GM dał całkiem ok rozwiązanie. Ja bym jedynie wyeliminował distance = sqrt(x*x + y*y) i zamiast tego light_pow podnosił do potęgi. Ale to i tak zapisanie tych świateł jest najmniejszym problemem. Rysowanie ich będzie o wiele bardziej obciążać zasoby. I o ile nie będzie zrobione dobrze (zapisane na surface raz) to będzie zbytnio spowalniać grę. Been there done that
  2. Discord powstał już jakieś 2-3 lata po tym jak ludzie rozeszli się. My z Uzjelem próbowaliśmy ratować co się da organizując konkursy. Odpływ jest tak jak mówi @gnysek do FB i innych portali. Zwyczajnie użytkownicy którzy byli z nami długo wiedzieli na temat GM wystarczająco by nie zadawać pytań o niego i jedynie korzystali z vallhalli. I z czasem okazało się że FB jest lepszy do wrzucania luźnych tematów i fotek z nad Bałtyku niż sprawdzanie czy na forum już jest temat "nasze fotki z Bałtyku"
  3. Threef

    checkpoint - 2021

    Ojojoj. Właśnie sobie uświadomiłem, że 3 lata temu robiłem to samo co teraz. Od prawie 5 lat siedzę w Szczecinie gdzie się przeprowadziłem za pracą i tak sobie pracuję. Jako tester automatyczny PrZy GrAcH. Z testerów mam największy staż w projekcie, a drugi największy na 650 osobową firmę. Jako że firma używa własnego silnika do gier to ja rozwijam nasz własny framework do testów. A jako że zwolniło się teraz kilka osób naraz to muszę tymczasowo przejąć obowiązki testera manualnego w teamie więc robię to samo co 3 lata temu. Przez ostatnie kilka lat, po godzinach, pracowałem główni
  4. Google Play w zeszłym roku wprowadził wymaganie że każde apk wrzucone do sklepu musi być 64bit. Dalej przyjmują 32bit ale tylko gdy jest obok niego już 64bit (masz wtedy 2 wersje dla kompatybilności wstecznej). GM:S1.4 nie ma możliwości kompilacji do 64bit więc to co zrobisz nie możesz zuploadować do Google Play Store. Bardzo dużo za coś, co jest nielegalnie sprzedawane i może przestać działać z dnia na dzień. Support dla 1.4 skończył się już dawno temu. Wystarczy jeden pretekst, jaki pisał wcześniej gnysek i program przestanie działać całkowicie. Nie ma najmniejszego sensu i
  5. Jedyna szansa teraz to kupić od resselerów kluczy. Czy ktoś kupił klucze jak były na Humble Bundle i teraz trzyma licząc że ktoś kupi i zarobi na tym. Nie ma sensu kupowować od takich osób. Niech ich pieniądze pozostaną tam gdzie są. Przekazane na środki charytatywne
  6. 1.4 nie tworzy aplikacji 64 bitowych więc tworząc coś na Androida nie będziesz mógł wrzucić tego do sklepu Google Play. Inne sklepy wciąż wchodzą w grę... ale sam możesz siebie zapytać ile takich znasz. 1.4 utracił wsparcie i nie będzie już rozwijany. Poza tym nie da się kupić już z legalnego źródła 1.4
  7. W room edytorze zmienić mu skalę na -1. I od takich drobnych pytań mamy specjalny temat:
  8. Chyba chodzi ci o to: draw_sprite_part(sStamina_bar, 0, 0, _h -(stamina/100)*_h, _w, _h, 15, room_height/2 - _h/2)
  9. Jak chcesz za to komuś zapłacić to szukaj najlepiej na https://www.fiverr.com/ albo https://www.upwork.com/
  10. Opcje są 3: - Albo źle liczysz - Albo roisz 15*room_speed przed zmianą room_speed - Albo masz lagi w grze i nie masz pełnych 60FPS
  11. Też wszędzie jak potrzebuję ini to wszystko trzymam jako string. Jest to też łatwiejsze do edycji gdy każda wartość to string.
  12. Ja wyraźnie widzę odczytywanie stringa z ini.
  13. Threef

    Gmclan - wersja mobilna

    Nigdy nie miała być dostosowana. Gdy potrzebujesz informacji dotyczących GameMakera zazwyczaj masz go otwartego. Więc siedzisz na Windowsie, Macu czy czymkolwiek co ma duży ekran
  14. Threef

    Gmclan - wersja mobilna

    Forum powinno działać całkiem znośnie. Strona główna raczej nie ma powodu by działała. Może co najwyżej artykuły, ale pamietam że całkiem przyjemnie się czytało na 3 calowym telefonie
  15. Threef

    wspólna gra

    Odkąd projekt przestał być w jednym pliku to oczywiste że zaczął być wspierany
×
×
  • Dodaj nową pozycję...