Skocz do zawartości

GameMaker:Studio - dyskusja


gnysek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 193
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Filar Społeczności
A powinieneś czytać, historię z pobieraczek.pl pewnie znasz...

Tylko, że takie zawieranie dziwnych rzeczy w regulaminie nie jest do końca zgodne z prawem i jak cię pozwą do sądu o nie spełnianie tam zawartych warunków, które bedą jakieś z dupy to wygrasz bez problemu sprawę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko, że takie zawieranie dziwnych rzeczy w regulaminie nie jest do końca zgodne z prawem i jak cię pozwą do sądu o nie spełnianie tam zawartych warunków, które bedą jakieś z dupy to wygrasz bez problemu sprawę.

A teraz wróć do rzeczywistości. Mojemu ojcowi się np. nie powiodło, pomimo wielokrotnych konsultacji u prawnika. Życie to nie TVN, gdzie wszystko jest kolorowe, każdy powinien przeczytać warunki, na jakie się zgadza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
A teraz wróć do rzeczywistości. Mojemu ojcu się np. nie powiodło, pomimo wielokrotnych konsultacji u prawnika. Życie to nie TVN, gdzie wszystko jest kolorowe, każdy powinien przeczytać warunki, na jakie się zgadza.

Rozumiem, że ty czytasz każdą licencję użytkowania przy instalacji czegokolwiek, albo rejestracji gdziekolwiek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem a więc już zrobiłem swoją grę no i gdy się już tworzył .apk oczywiście co się stało? Wyskoczył błąd:

BUILD FAILED

D:\Program Files\Android\android-sdk\tools\ant\build.xml:470: Unable to resolve target 'Google Inc.:Google APIs:8'

 

Hmm, to android sdk ale mam wszystkie paczki potrzebne zainstalowane. Co mam zrobić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

W Global Game Settings w zakładce na androida?

 

The package name can only be made up of letters from A-Z and numbers 0-9, with no symbols or other characters at all and should follow the format “com.domain.myapp”.

 

No dla mnie spacji być nie może ;) Chyba, że mówisz o jakimś innym polu, to oczywiście zwracam honor. Btw. niektóre rzeczy mogą też wynikać z SDK Androida, a niektóre mogą być błędem który warto zgłosić. Ogólnie obecnie czas naprawy większosci bugów to 1 tydzień, chyba, ze coś ciągnie za sobą dodanie nowej funkcjonalności (czasem niestety tak jest, ze trzeba dorobić nową opcję, jak np. w ostatnim buildzie, gdzie Execute Script nie zwracało argument_count jak nalezy i trzeba było przerobić działanie klocków... a potem inne przestały działać i tak oto dziś powstało 8 nowych wersji GM w jeden dzień...).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem a więc już zrobiłem swoją grę no i gdy się już tworzył .apk oczywiście co się stało? Wyskoczył błąd:

BUILD FAILED

D:\Program Files\Android\android-sdk\tools\ant\build.xml:470: Unable to resolve target 'Google Inc.:Google APIs:8'

 

Hmm, to android sdk ale mam wszystkie paczki potrzebne zainstalowane. Co mam zrobić?

 

Musisz zrobić update Google APIs: 8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gnysek, zrobiłem tak jak pisałeś w newsie ale itak nie działa.

 

folder Contra Remake w nim dlle, muzyka, dźwięki, grafika i folder Project1.gmx no a w folderze Project1.gmx wszystkie pozostałe pliki projektu.

 

http://img267.imageshack.us/img267/5214/20313427.jpg

http://img823.imageshack.us/img823/697/30829056.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy
Gnysek, zrobiłem tak jak pisałeś w newsie ale itak nie działa.

 

folder Contra Remake w nim dlle, muzyka, dźwięki, grafika i folder Project1.gmx no a w folderze Project1.gmx wszystkie pozostałe pliki projektu.

 

http://img267.imageshack.us/img267/5214/20313427.jpg

http://img823.imageshack.us/img823/697/30829056.jpg

 

 

Ale zauwazyłes, ze external_call i external_define nie działają, i trzeba sobie funkcje DLLa dodać ręcznie do rozszerzenia, zatem działa to inaczej niz do tej pory ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja właśnie wszystko od nowa przepisuje, bo nie wyobrażam sobie poprawiania wszystkiego starego na studio :D

 

Mało czaje z tej dokumentacji, ale posiedze przy tym, może coś wyskrobie.

Ale żebym na darmo się nie męczył, wszystkie funcje ze skryptów dawnego dll musze pospisywać do extension? Tylko tam tego w full jest, nie idzie jakiejś konwersji zrobić? W jednym skrypcie jest np:

 

GML
global.var_sin_bass_init=external_define(var_sin_bass_dll,"sin_bass_init",dll_cdecl,ty_real,2,ty_string,ty_real);

global.var_sin_bass_get_master_volume=external_define(var_sin_bass_dll,"sin_bass_get_master_volume",dll_cdecl,ty_real,0);

global.var_sin_bass_set_master_volume=external_define(var_sin_bass_dll,"sin_bass_set_master_volume",dll_cdecl,ty_real,1,ty_real);

global.var_sin_bass_set_global_volume=external_define(var_sin_bass_dll,"sin_bass_set_global_volume",dll_cdecl,ty_real,1,ty_real);

global.var_sin_bass_get_global_volume=external_define(var_sin_bass_dll,"sin_bass_get_global_volume",dll_cdecl,ty_real,0);

global.var_sin_bass_error_get_code=external_define(var_sin_bass_dll,"sin_bass_error_get_code",dll_cdecl,ty_real,0);

global.var_sin_bass_get_device=external_define(var_sin_bass_dll,"sin_bass_get_device",dll_cdecl,ty_real,0);

global.var_sin_bass_set_device=external_define(var_sin_bass_dll,"sin_bass_set_device",dll_cdecl,ty_real,1,ty_real);

global.var_sin_bass_get_cpu=external_define(var_sin_bass_dll,"sin_bass_get_cpu",dll_cdecl,ty_real,0);

global.var_sin_bass_close=external_define(var_sin_bass_dll,"sin_bass_close",dll_cdecl,ty_real,0); // BLA BLA BLA jeszcze pełno linijek</span>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

Wszystko jest zapisywanie teraz w plikach XML, wiec pewnie idzie przekowertować :) Sprawdź tylko stukture.

 

 

Btw. - wiedzieliście, ze w studio wszystkie klocki są zamieniane na czysty kod, a wszystkie akcje w evencie łączone w jeden skrypt? Przez to "exit" nie wykona już kolejnych akcji, jak damy go w pierwszym klocku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...