I am vader Opublikowano 24 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2012 Brawo, teraz Gnysek to zgłosi :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 24 Maja 2012 Autor Administratorzy Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2012 Bo beta skończyła sie oficjalnie - ale nieoficjalnie jeszcze kilka(naście) dni potrwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 24 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2012 Bo beta skończyła sie oficjalnie - ale nieoficjalnie jeszcze kilka(naście) dni potrwa. Przyszedł do mnie e-mail, że jest jakaś zniżka na Unity :-P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 24 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2012 Ale to chyba na Asset Store. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1910 Opublikowano 25 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2012 Hmm, mam pytanko czy jeżeli np. stworzę gre w studio na andka to czy mogę ją wrzucić na gmclan tak dla was? Oczywiście gm;studio beta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 25 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2012 Hmm, mam pytanko czy jeżeli np. stworzę gre w studio na andka to czy mogę ją wrzucić na gmclan tak dla was? Oczywiście gm;studio beta Możesz, stwórz plik .apk i wrzuć :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 26 Maja 2012 Autor Administratorzy Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2012 Zgodnie z licencją, to w sumie nie powinno się jej udostępniać tak btw. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 26 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2012 A żeby komuś chciało się ją czytać tak btw ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 26 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2012 Ja ją przed kupnem GM8 przeczytałem tak btw :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 26 Maja 2012 Autor Administratorzy Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2012 A powinieneś czytać, historię z pobieraczek.pl pewnie znasz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 26 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2012 A powinieneś czytać, historię z pobieraczek.pl pewnie znasz... Ja nie znam opowiedz o tym :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 26 Maja 2012 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2012 A powinieneś czytać, historię z pobieraczek.pl pewnie znasz... Tylko, że takie zawieranie dziwnych rzeczy w regulaminie nie jest do końca zgodne z prawem i jak cię pozwą do sądu o nie spełnianie tam zawartych warunków, które bedą jakieś z dupy to wygrasz bez problemu sprawę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sernat Opublikowano 26 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2012 Tylko, że takie zawieranie dziwnych rzeczy w regulaminie nie jest do końca zgodne z prawem i jak cię pozwą do sądu o nie spełnianie tam zawartych warunków, które bedą jakieś z dupy to wygrasz bez problemu sprawę. A teraz wróć do rzeczywistości. Mojemu ojcowi się np. nie powiodło, pomimo wielokrotnych konsultacji u prawnika. Życie to nie TVN, gdzie wszystko jest kolorowe, każdy powinien przeczytać warunki, na jakie się zgadza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 26 Maja 2012 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2012 A teraz wróć do rzeczywistości. Mojemu ojcu się np. nie powiodło, pomimo wielokrotnych konsultacji u prawnika. Życie to nie TVN, gdzie wszystko jest kolorowe, każdy powinien przeczytać warunki, na jakie się zgadza. Rozumiem, że ty czytasz każdą licencję użytkowania przy instalacji czegokolwiek, albo rejestracji gdziekolwiek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 26 Maja 2012 Autor Administratorzy Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2012 Ale info o tym, ze nie wolno eksportować jest tez w innych miejscach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1910 Opublikowano 27 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2012 Zgodnie z licencją, to w sumie nie powinno się jej udostępniać tak btw. ;) Hmm, ja nie czytałem licencji ale pewnie nie można tylko sprzedawać, a tak tylko do testowania to chyba też.. dobra nie ważne :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 27 Maja 2012 Autor Administratorzy Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2012 Jak już powiedziałem, to jest nie tylko w licencji, otwórz release notes z menu help :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1910 Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 Mam problem a więc już zrobiłem swoją grę no i gdy się już tworzył .apk oczywiście co się stało? Wyskoczył błąd: BUILD FAILED D:\Program Files\Android\android-sdk\tools\ant\build.xml:470: Unable to resolve target 'Google Inc.:Google APIs:8' Hmm, to android sdk ale mam wszystkie paczki potrzebne zainstalowane. Co mam zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 Usuń wszystkie polskie znaki z Global Game Settings i ponownie wygeneruj ten dziwny pliczek którego nazwę zapomniałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 Co jest z tymi nazwami, ciągle sie meczylem bo wyskakiwał mi error "Ścieżka ma niedozwolony format" spacji nie moze byc czy co? bo jak pojedyncze slowo to dopiero nie wyskakuje ten błąd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 28 Maja 2012 Autor Administratorzy Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 W Global Game Settings w zakładce na androida? The package name can only be made up of letters from A-Z and numbers 0-9, with no symbols or other characters at all and should follow the format “com.domain.myapp”. No dla mnie spacji być nie może ;) Chyba, że mówisz o jakimś innym polu, to oczywiście zwracam honor. Btw. niektóre rzeczy mogą też wynikać z SDK Androida, a niektóre mogą być błędem który warto zgłosić. Ogólnie obecnie czas naprawy większosci bugów to 1 tydzień, chyba, ze coś ciągnie za sobą dodanie nowej funkcjonalności (czasem niestety tak jest, ze trzeba dorobić nową opcję, jak np. w ostatnim buildzie, gdzie Execute Script nie zwracało argument_count jak nalezy i trzeba było przerobić działanie klocków... a potem inne przestały działać i tak oto dziś powstało 8 nowych wersji GM w jeden dzień...). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 Mam problem a więc już zrobiłem swoją grę no i gdy się już tworzył .apk oczywiście co się stało? Wyskoczył błąd: BUILD FAILED D:\Program Files\Android\android-sdk\tools\ant\build.xml:470: Unable to resolve target 'Google Inc.:Google APIs:8' Hmm, to android sdk ale mam wszystkie paczki potrzebne zainstalowane. Co mam zrobić? Musisz zrobić update Google APIs: 8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 Gnysek, zrobiłem tak jak pisałeś w newsie ale itak nie działa. folder Contra Remake w nim dlle, muzyka, dźwięki, grafika i folder Project1.gmx no a w folderze Project1.gmx wszystkie pozostałe pliki projektu. http://img267.imageshack.us/img267/5214/20313427.jpg http://img823.imageshack.us/img823/697/30829056.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1910 Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 Ooo, wreszcie udało mi się utworzyć .apk :D Dzięki wszystkim. @Edit: Od dziwo działa mi na fonie :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 29 Maja 2012 Autor Administratorzy Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 Gnysek, zrobiłem tak jak pisałeś w newsie ale itak nie działa. folder Contra Remake w nim dlle, muzyka, dźwięki, grafika i folder Project1.gmx no a w folderze Project1.gmx wszystkie pozostałe pliki projektu. http://img267.imageshack.us/img267/5214/20313427.jpg http://img823.imageshack.us/img823/697/30829056.jpg Ale zauwazyłes, ze external_call i external_define nie działają, i trzeba sobie funkcje DLLa dodać ręcznie do rozszerzenia, zatem działa to inaczej niz do tej pory ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 Łe jezu, jest jeszcze dużo takich poważniejszych zmian? I czym można zastąpić te funkcje external? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 Nirvan, przede wszystkim bardzo odradzane jest kontynuowanie starych projektów w nowym programie. Zalecane jest, żeby zaczynać w nim tylko nowe projekty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 29 Maja 2012 Autor Administratorzy Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 W dokumentacji jest wyjaśnione, jak działają obecnie rozszerzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 Ja właśnie wszystko od nowa przepisuje, bo nie wyobrażam sobie poprawiania wszystkiego starego na studio :D Mało czaje z tej dokumentacji, ale posiedze przy tym, może coś wyskrobie. Ale żebym na darmo się nie męczył, wszystkie funcje ze skryptów dawnego dll musze pospisywać do extension? Tylko tam tego w full jest, nie idzie jakiejś konwersji zrobić? W jednym skrypcie jest np: GML global.var_sin_bass_init=external_define(var_sin_bass_dll,"sin_bass_init",dll_cdecl,ty_real,2,ty_string,ty_real); global.var_sin_bass_get_master_volume=external_define(var_sin_bass_dll,"sin_bass_get_master_volume",dll_cdecl,ty_real,0); global.var_sin_bass_set_master_volume=external_define(var_sin_bass_dll,"sin_bass_set_master_volume",dll_cdecl,ty_real,1,ty_real); global.var_sin_bass_set_global_volume=external_define(var_sin_bass_dll,"sin_bass_set_global_volume",dll_cdecl,ty_real,1,ty_real); global.var_sin_bass_get_global_volume=external_define(var_sin_bass_dll,"sin_bass_get_global_volume",dll_cdecl,ty_real,0); global.var_sin_bass_error_get_code=external_define(var_sin_bass_dll,"sin_bass_error_get_code",dll_cdecl,ty_real,0); global.var_sin_bass_get_device=external_define(var_sin_bass_dll,"sin_bass_get_device",dll_cdecl,ty_real,0); global.var_sin_bass_set_device=external_define(var_sin_bass_dll,"sin_bass_set_device",dll_cdecl,ty_real,1,ty_real); global.var_sin_bass_get_cpu=external_define(var_sin_bass_dll,"sin_bass_get_cpu",dll_cdecl,ty_real,0); global.var_sin_bass_close=external_define(var_sin_bass_dll,"sin_bass_close",dll_cdecl,ty_real,0); // BLA BLA BLA jeszcze pełno linijek</span> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 31 Maja 2012 Autor Administratorzy Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 Wszystko jest zapisywanie teraz w plikach XML, wiec pewnie idzie przekowertować :) Sprawdź tylko stukture. Btw. - wiedzieliście, ze w studio wszystkie klocki są zamieniane na czysty kod, a wszystkie akcje w evencie łączone w jeden skrypt? Przez to "exit" nie wykona już kolejnych akcji, jak damy go w pierwszym klocku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się