-
Postów
419 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Piotrek1910
- Urodziny 09.03.1999
Informacje
-
Użytkownik GameMaker Studio 2
Nie
-
Użytkownik GameMaker Studio
Nie
-
Użytkownik GameMaker 8
Nie
-
Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
Nie
-
Użytkownik Unity
Nie
-
Użytkownik Godot
Nie
-
Steam
76561198069437571
O mnie
-
Płeć
Male
- Adres www
-
Hobby
Programowanie, gry
Osiągnięcia Piotrek1910

Forum Veteran (6/13)
0
Reputacja
-
Zauważyłem jedną głupią rzecz. Czcionka jest rozpikselowana.
-
Jestem ciekaw jak dobrze działa eksportowanie klocków na kod.
-
Tak jakoś wyszło w fazie produkcji :D Nie miałem zbyt pomysłu na poziomy.
-
Według Wakatime (taki plugin do Visual Studio który liczy czas w którym pisałem kod) to mniej więcej 57 h i 25 min Dzięki za pomysł, w sumie na to bym nie wpadł :D
-
Tytuł: Ball Bounce Gatunek: Zręcznościowa Opis: Ball Bounce to remake mojej starej gry Ball Odbij 2 stworzonej w Game Maker. Gre pisałem od nowa w czystym C++ z użyciem biblioteki SDL 2 do obsługi eventów. Do renderowania grafiki użyłem DirectX 9. Spytacie po co robiłem taki gniot? Chciałem po prostu sprawdzić swoje umiejętności i może czegoś się nauczyć (nauczyłem się sporo). Ogólnie zasada rozgrywki jest taka sama z takim wyjątkiem, że gdy wygramy poziom z np. 3 życiami to wtedy dostaniemy bonus 30% z punktów tego poziomu. Analogicznie jeżeli 2 życia 20% jeżeli 1 życie 10%. Download: Download Rozmiar pliku: 594 kB zip, 1,33 MB po rozpakowaniu Autorzy: Programowanie: Piotrek1910 Grafika: YoYo Games Screeny: Jak ktoś chce sprawdzić poprzednią część to nie polecam bo mocno rakotwórcza. Link Jakby kogoś ciekawiło to tutaj są statystyki kodu: ------------------------------------------------------------------------------- Language files blank comment code ------------------------------------------------------------------------------- C++ 33 880 30 2835 C/C++ Header 31 285 11 800 ------------------------------------------------------------------------------- SUM: 64 1165 41 3635 ------------------------------------------------------------------------------- Ball Bounce + Engine (mój własny) + Map edytor (mój) + program do pakowania plików (także mój)
-
Szukam programisty do stworzenia prostej gry mobilnej!
Piotrek1910 odpowiedział(a) na sydney91 temat w Grafika
sydney91, tutaj każdy taki wredny. -
Głębokość rysowanych spritów
Piotrek1910 odpowiedział(a) na Piotrek1910 temat w Pytania początkujących
pop44 Przeczytaj najpierw treść tematu a potem odpowiadaj. -
Głębokość rysowanych spritów
Piotrek1910 odpowiedział(a) na Piotrek1910 temat w Pytania początkujących
O wielkie dzięki! Nie chciałem być lamusem i nie robić setki obiektów lecz jeden. -
Witajcie! Tworze sobie silnik (w gm ;d) animację szkieletową opartą na Animacji szkieletowej z gmc. Niestety mam problem z rysowanie spritów. Chodzi o to, gdy narysuje całą postać, z części, to niestety układają się one głębokością odwrotnie. Czyli chodzi o to, że np. ramie jest nad torsem niż pod. I nie wiem jak można ustawić depth rysowania. Próbowałem dawać depth przed metodą draw_sprite_ext ale niestety nic to nie dało. Jak ktoś wie jak to zrobić proszę o odp. Z góry dzięki. Pozdrawiam.
-
Nie. Jedynie zostaje Wi-Fi. Kup sobie router z wifi. Ok. 80 zł.
-
Zmienne definiujące rozmiar surface
Piotrek1910 odpowiedział(a) na Flame temat w Pytania początkujących
Wystarczyło by canvas_w=get_integer('cośtam',1); Bo get_integer samo w sobie jest liczbą realną. -
Ciekaw jestem jak zrobiłeś multika :D. Mam nadzieje, że nie wziąłeś autoupdatera v1 tylko v2. Bo v1 to była taka kaszana, że... Ogólnie nawet fajny pomysł na gre. Poczekam na ten tytuł i zobaczymy ;)
-
Widze, Nikas kolejny skok na kase :D
-
[FREE][ANDROID] Mobiliada - takie pytania, że bania siada! :)
Piotrek1910 odpowiedział(a) na Dexode temat w Gotowe gry i programy
Nie wiem czy umiesz czytać ale projekty prezentujemy według tego szablonu https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=4124 Żeby nie było offtopu to powiem, że gra wygląda ładnie na screenach. Zaraz pobiore na tableta i zobaczę. @Edit; Ładna grafika i wykonanie, pytania dające do myślenia, statystka kto co kliknął. Ogólnie nawet spx. daje 5/5 -
Problem z przejściem do następnej planszy
Piotrek1910 odpowiedział(a) na Cygnus temat w Pytania początkujących
Może w step masz instance_create(*,*,*); który bez końca tworzy cały czas nowy obiekt.