-
Postów
1108 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O kt1117
- Urodziny 24.07.1996
Informacje
-
Team
Zabójcze temperówki.
O mnie
-
Skąd
ja Cię znam?
-
Płeć
Male
- Adres www
Ostatnie wizyty
10015 wyświetleń profilu
Osiągnięcia kt1117

Master of Posts (9/13)
0
Reputacja
-
Ja dałbym coś w stylu GML sound_volume(dźwięk,min(0,1-ln(distance_to_object(wskazany obj))/ln(maksymalna_odleglosc))) ln bo ludzki słuch logarytmuje
-
Ale zdajesz sobie sprawę że to działa liniowo od ilości zmiennych? To będzie działało wolno.
-
Będziesz potrzebował do tego jakiejś struktury danych, poczytaj o hasmapach, ewentualnie BST (łatwiej zaimplementować)
-
Międzyplanetarne pisze się razem. Nie żebym się czepiał, po prostu piszesz już całkiem poprawnie to poprawiam żebyś dążył do ideału.
-
Poczytaj sobie o pętlach, tutaj repeat się przyda jeśli jeszcze istnieje, w innym przypadku for.
-
Ja nie mogę, aż się zalogować musiałem. Z jakiego? Napisze z całkiem innego i nie rozwinie, co za człowiek. B) BTW. tak mi się coś wydaje że jest 30-2D, 60-3D, 90-Ocullus Rift
-
Ja ostatnio oglądałem 3 całkiem fajne: -6 kul Trzyma w napięciu, jest kilka fajnych zwrotów akcji i co najważniejsze dobrze się czułem po obejrzeniu -memento Ciekawe, nie powiem nic więcej bo spojlery -wyspa tajemnic Podobne do memento, fajnie się ogląda i pozostawia trochę do myślenia
-
Żona do męża -Nie mogę otworzyć słoika -Ściągnij i zainstaluj Jave (Podpowiedź:tłumaczone z angielskiego)
-
Musisz dodać warunek że GML obj_player.y>y
-
W Create daj GML image_speed=0//bo ma stać na początku
-
Z kolizjami będzie pewnie problem, bo obraca się tylko obrazek. Jak chcesz je wykrywać to zrób drugi sprite i niech to jest sama kula tego wahadła, nadaj go obiektowi i wyłącz visible. I teraz: Step GML licznik+=0.3//Szybkość wahadła odchyl=22//Jak bardzo ma się odchylać x=lengthdir_x(długość_wachadła,sin(licznik)*odchyl)+xstart y=lengthdir_y(długość_wachadła,sin(licznik)*odchyl)+ystart Draw GML draw_sprite_ext(ten_sprite_co_teraz,xstart,ystart-długość_wachadła,/*jakieś argumenty*/,image_angle,/*jakieś inne argumenty*/)//jak to wypełnić znajdziesz w dokumentacji</span> To powinno już mniej więcej ogarniać kolizję. Nie podałem całego kodu bo nie pamiętam, a dla ciebie też lepiej bo będziesz zmuszony rozumieć co robisz.
-
Nie tam ma pewnie wszystko dobrze, pokaż wyświetlanie. Pewnie bar myśli że maks to mniej niż jest naprawdę
-
Czy to ma miejsce tylko gdy masz pełne hp?
-
Jak bym zrobił jakoś tak GML string_copy(string(10000000000+cash),1,11)