Skocz do zawartości

kt1117

Użytkownicy
  • Postów

    1108
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O kt1117

  • Urodziny 24.07.1996

Informacje

  • Team
    Zabójcze temperówki.

O mnie

  • Skąd
    ja Cię znam?
  • Płeć
    Male
  • Adres www

Ostatnie wizyty

9891 wyświetleń profilu

kt1117 Osiągnięcia

Master of Posts

Master of Posts (9/13)

0

Reputacja

  1. Ja dałbym coś w stylu GML sound_volume(dźwięk,min(0,1-ln(distance_to_object(wskazany obj))/ln(maksymalna_odleglosc))) ln bo ludzki słuch logarytmuje
  2. Ale zdajesz sobie sprawę że to działa liniowo od ilości zmiennych? To będzie działało wolno.
  3. Będziesz potrzebował do tego jakiejś struktury danych, poczytaj o hasmapach, ewentualnie BST (łatwiej zaimplementować)
  4. kt1117

    Witam :)

    Międzyplanetarne pisze się razem. Nie żebym się czepiał, po prostu piszesz już całkiem poprawnie to poprawiam żebyś dążył do ideału.
  5. Poczytaj sobie o pętlach, tutaj repeat się przyda jeśli jeszcze istnieje, w innym przypadku for.
  6. kt1117

    Mundi

    Ja nie mogę, aż się zalogować musiałem. Z jakiego? Napisze z całkiem innego i nie rozwinie, co za człowiek. B) BTW. tak mi się coś wydaje że jest 30-2D, 60-3D, 90-Ocullus Rift
  7. kt1117

    Global Game Jam

    Ja w Gdańsku
  8. kt1117

    Filmy

    Ja ostatnio oglądałem 3 całkiem fajne: -6 kul Trzyma w napięciu, jest kilka fajnych zwrotów akcji i co najważniejsze dobrze się czułem po obejrzeniu -memento Ciekawe, nie powiem nic więcej bo spojlery -wyspa tajemnic Podobne do memento, fajnie się ogląda i pozostawia trochę do myślenia
  9. Żona do męża -Nie mogę otworzyć słoika -Ściągnij i zainstaluj Jave (Podpowiedź:tłumaczone z angielskiego)
  10. Musisz dodać warunek że GML obj_player.y>y
  11. W Create daj GML image_speed=0//bo ma stać na początku
  12. Z kolizjami będzie pewnie problem, bo obraca się tylko obrazek. Jak chcesz je wykrywać to zrób drugi sprite i niech to jest sama kula tego wahadła, nadaj go obiektowi i wyłącz visible. I teraz: Step GML licznik+=0.3//Szybkość wahadła odchyl=22//Jak bardzo ma się odchylać x=lengthdir_x(długość_wachadła,sin(licznik)*odchyl)+xstart y=lengthdir_y(długość_wachadła,sin(licznik)*odchyl)+ystart Draw GML draw_sprite_ext(ten_sprite_co_teraz,xstart,ystart-długość_wachadła,/*jakieś argumenty*/,image_angle,/*jakieś inne argumenty*/)//jak to wypełnić znajdziesz w dokumentacji</span> To powinno już mniej więcej ogarniać kolizję. Nie podałem całego kodu bo nie pamiętam, a dla ciebie też lepiej bo będziesz zmuszony rozumieć co robisz.
  13. Nie tam ma pewnie wszystko dobrze, pokaż wyświetlanie. Pewnie bar myśli że maks to mniej niż jest naprawdę
  14. Czy to ma miejsce tylko gdy masz pełne hp?
  15. Jak bym zrobił jakoś tak GML string_copy(string(10000000000+cash),1,11)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...