Skocz do zawartości

GameMaker:Studio - dyskusja


gnysek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 193
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Administratorzy

Dokładnie, tyle, ze nie trzeba się bawić w jego tworzenie, sprawdzanie czy istnieje, ustawianie targetu - tylko wrzucamy kod jak w normalne Draw. Jak mi to w Almorze skróci wiele rzeczy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

Więc Studio z działającymi polskimi fontami, oraz z eventem Draw Gui są już dostępne (event jest tez w dokumentajcji) - niestety jeszcze nie sprawdzałem, ale mozecie już aktualizować do wersji 1.0.240.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Z racji tego że mam oryginalnego gm-studio z html5, postanowiłem go znów przetestować

 

jednak że po odpaleniu tutoriala i próbie przetestowania (zieloną strzałką) załadowało się, ale nic się nie włączyło, zarówno dla c++jak i html5

 

no nic nie zrażony tym spróbowałem grę skompilować, jednak gdy to zrobiłem otrzymałem pliki:

 

- dla html5 nic poza ikoną

 

- a dla Windows (zarówno w zipie jak i instalatorze) mam dll i data.win ale gdzie exe ?

 

Nie wiem może tak ma być (choć nie wydaje mi się), a i podczas kompilacji wypada pusty error log, a w ?debuggerze? pisze ze wszystko się udało O.o tak mam zainstalowane najnowsze updaty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.NET Framework w wersji conajmniej 3.5 ściągnij

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

No to już jest pytanie z zakresu www - tekst da się wczytać tak samo jak na kazdej stronie internetowej - z jakiegoś URL czytając AJAXem (a ponieważ cross-domain jest zabronione, to oczywiscie zapytanie leci na ten sam serwer).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Nie wiem czy był ten temat już poruszany, ale jeśli się zrobi grę w okienku to jest mały problem z nazwą okna gdy gra się odpala

 

caption.png

przez chwile mamy game maker: studio w nazwie

 

nie było by w tym nic dziwnego gdyby nie to że zarówno w kodzie z room i w evencie game_start

mam :

room_caption="test"

window_set_caption("test")

(ofc teraz nie pamiętam czy to było cation czy coś innego, z głowy pisze)

 

Myślałem że będzie to gdzieś w globalnych ustawieniach niestety nic nie znalazłem, szkoda że nie działa jak należy (a przynajmniej nie jak działało w 6.1) co daje trochę nie fajny (nieprofesjonalny) wygląd zwłaszcza gdy się szybko zmienia (na to co było caption) po odpaleniu gry co rzuca się w oczy, rozumiem takie coś w wersji lite ale nie w pełnej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

Nie, ja już w YYG nie pracuję, ale nawet pracując tam, każdy błąd jaki znajdywaliśmy był normalnie zgłaszany na http://bugs.yoyogames.com/ - i tam polecam się udać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

Tak jak mówię, nawet pracując w YYG i tak każdego buga zgłaszałem jak każdy inny - najwyżej jak był nam potrzebny przy danej grze to osobiście prosiłem o nacisk na ten konkretny - ale juz zgłoszony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Ja mam pytanie: Co to za czarny ekran podczas włączania Steam-owej wersji GM:Studio?

Wyskakuje na nim komunikat że nie mam żadnych subskrypcji gier, a zamknięciu go i odpaleniu GM:S ponownie ukazuje się ekran startowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...