Skocz do zawartości

Nad czym aktualnie pracujesz?


ANtY

Rekomendowane odpowiedzi

@Anty: To jest prototyp. przestań pieprzyć pod każdym moim projektem, że nie skończe, skoro to akceptowalne i dosyć częste przy prototypach, captain obvious :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale ja nie chce udowodnic, ze skoncze, bo sam nei wiem czy gameplay jest w pelni grywalny. zostalo mi pare elementow mechaniki zaimplementowac i dopiero wtedy bede mogl ocenic, czy moge zapewniac Was ze skoncze te gre (jak roboty, ale te to inna bajka, jak wiecie :P)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no fajnie. mnie to zajelo nawet mniej. wystarczylo wklepac w JSONa pare rzeczy i scena i zachowania gotowe emot_psichix.png

no shaderkow akurat nie pisalem tu od zera - wzialem z gotowego projektu, zas radialna grawitacje i drag equation musialem juz dorobic do planety, w GMie tez bys musial misiu-gnysiu :*

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po naprawieniu buga z fizyką w Ptakopysku zabrałem się za poprawę i rozwijanie mechaniki gry robionej na Pixel Jam. Gra ma polegać na walce między dwoma odłamami tej samej cywilizacji o planety w układzie słonecznym (team vs. team) przy użyciu statków kosmicznych. W skrócie: chronimy swoje planety, zajmujemy sąsiednie i podbijamy te przeciwnika aż nie straci on wszystkich planet lub swoich ludzi. Po sieci ofc. Przewiduje maksymalnie półgodzinne sesje.

Takie tam podczas implementacji wchodzenia w atmosfere:

ab661c995ee563e747bd288197b21d67.png

 

no fajnie. mnie to zajelo nawet mniej. wystarczylo wklepac w JSONa pare rzeczy i scena i zachowania gotowe

Zrób webowego GameMakera ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

A ja obecnie pracuję sobie nad takim darmowym platformersem action adventure w GM:S HTML5.

Na razie jest dostępny zbugowany prototyp pod adresem: http://orzedowski.pl/65-2/castle-venture-work-in-progress/

Do feature complete jeszcze dużo brakuje, docelowo będę chciał dać możliwość zmiany postaci podczas gry (dojdzie Łucznik albo Mag... jeszcze nie zdecydowałem).

 

Zobaczymy co z tego wyjdzie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwolniłbym trochę tempo i gdzieś na górze na początku warto byłoby wyświetlić sterowanie bo próbowałem klikać LPM z przyzwyczajenia do ataku. Ale bardzo ładna oprawa. Sam rysujesz ?

 

Edit. Zauważyłem, że po zabiciu pierwszego przeciwnika nie mogłem przedostać się dalej, jakby został tam jakiś solid obiekt. Musiałem podskoczyć i jakoś dało radę :)

Pozatym łatwiej zabić jak się ciągle klika spacje niż jak się przytrzymuje a chyba nie o to chodzi ;x

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwolniłbym trochę tempo i gdzieś na górze na początku warto byłoby wyświetlić sterowanie bo próbowałem klikać LPM z przyzwyczajenia do ataku. Ale bardzo ładna oprawa. Sam rysujesz ?

 

Edit. Zauważyłem, że po zabiciu pierwszego przeciwnika nie mogłem przedostać się dalej, jakby został tam jakiś solid obiekt. Musiałem podskoczyć i jakoś dało radę :)

Pozatym łatwiej zabić jak się ciągle klika spacje niż jak się przytrzymuje a chyba nie o to chodzi ;x

 

Grafiki zakupiłem na GameDevMarket.net. Co do blokowania się w ruchu to jest to związane z modelem fizycznym Game Maker'a. Muszę zmienić box collidery. Jak na razie to jest 10h pracy w kodowaniu z czego większość straciłem na bezsensowne szukanie jak się zmienia domyślny preloader.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do 4 rano to montowałem, nie wiem dlaczego ;___;

 

 

Meh.

1.Brak 10000 symboli i logo randomowych firm, grup i artystów na początku(z wymogiem nie pominięcia mlg i skrillexa)

2.Nie dropują base'a gdy typ obrywa

3.100 innych rzeczy :C

 

Nawet parodie mają standardy!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobry wieczór , pragnę poinformować iż studio Games Sfera powraca i rozpoczęte zostały pracę nad nową odsłoną gry ,,Revenge'' będzie ona opowiadać o powrocie jako Cyborga samego Majora Bordowego i chęci kontynułacji planu który wcześniej został zniszczony przez Szeregowego dziś półkownika Zielonego , jutro pierwszego screena z prac ale mogę powiedzieć że jak w każdej częśći była inspiracja jakąś grą filmem jak np wizje w Revenge 4 tak tym razem cyborg L-500 bordowy to inspiracja Terminatorem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zasuvka Ptakopyska - IDE do mojego mini-unity rozwija się :) Aktualnie jest już integracja (wraz z synchronizacją realtime) z Code::Blocks, zarządzanie projektem i plikami projektu, tworzenie nowych komponentów. Zaś jutro planuje zacząć edycję obiektów i ich komponentów w edytorze.

 

dvn0x2.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zasuvka Ptakopyska - IDE do mojego mini-unity rozwija się :) Aktualnie jest już integracja (wraz z synchronizacją realtime) z Code::Blocks, zarządzanie projektem i plikami projektu, tworzenie nowych komponentów. Zaś jutro planuje zacząć edycję obiektów i ich komponentów w edytorze.

 

dvn0x2.png

Wojezu co za GUI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Metro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...