Skocz do zawartości

Nad czym aktualnie pracujesz?


ANtY

Rekomendowane odpowiedzi

Zainspirowany propą zrobiłem sobie taki systemik przepychania jednostek.

n4VVeAN.gif

 

Ah, wspaniały i jakże denerwujący system u podstawy połowy gier strategicznych, który nie pozwala mi jednostek lotnych upakować w miejscu i przesuwają się wlatując w zasięg widoku wroga... dobre czasy starcrafta jedynki na LANie, masz propsy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy
a bez tego ani rusz :D

Ciekawi mnie w GM:S kwestia dźwięków. WIEM że nie można w ogóle nie korzystać z .dll

 

Co? Można nie tylko z DLL, ale z .js, .so i .java dla odpowiednich platform. A system dźwięków przepisali. A pliki można ładować tylko z sandboxowanego katalogu - zazwyczaj: %LOCALAPPDATA%/Nazwa-projektu (mozna zmienic w ustawieniach), natomiast dla platform innych niz windows no to gdzies w katalogu z grą, albo gdzie urządzenie pozwala/sandboxuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale nie ot o chodzi ze sie nie da (wiem ze sie da) tylko ze wszystkich wczytywań w tripie jest tyle że nie ma najmniejszej szansy żebym kiedykolwiek przepisał to na nowo :P (np surfacy bym w 1 dzien przepisal..)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po Tripie sobie kupie, do tej pory wolalbym GM:studio na oczy nie widzieć żeby mnie nie wk***ł bardziej :D a w miedzyczasie nie zrobie nic na tyle dużego żeby później z find & replace były problemy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie używam :D

01ddf520a4.gif\

z tym już powoli kończę to co chcę zrobić i nie ma nic co by robilo przeszkody w przyszlosci :P i pewnie do tego wroce na GM:S jak bede mial spokoj z zadaniem glownym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

https://www.google.pl/search?q=candy+world&...ved=0CAgQ_AUoAQ

 

 

@propa: niech pierwszy szereg klęka, i niech strzelają cały oddział na sygnał, a nie każdy sobie, bo tak to ch**a ustrzelą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tzn no właśnie najpierw idzie taka podłużna seria każdy pokolei co jest wynikiem błędu :P a potem już walą serią wszyscy naraz tzn pierwszy szereg (i tu najlepiej jakbym dodał rotację, 1 szereg idzie na tył, drugi na przód to by było najrealniej )

łucznicy będą napierdzielać wszyscy naraz (bo puszczają strzały w górę nie przed siebie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

nom, rotacja byłaby good, ale też kucnięcie pierwszego rzędu i wymiana po dwa rzędy na raz byłaby kozacka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak tak sobie wyobrażam to naprawdę by kozacko to wyglądąło to fakt :) Z drugiej strony zbytnio wtedy chyba nie kucano i nie strzelano nad glowami (w sumie jak widzialem jakijest blysk huk i dym po wystrzale z muszkietu to im się nie dziwie :D ). Z tą rotacją coś wczęśniej kombinowałem, i nawet wyszło tylko że się cała kolumna przesuwała raz w tą raz w tą o pare pikseli, kwestia kalibracji mam nadzieję. Poczytam o taktykach różnych i spróbuję oddać rzeczywistość jak najlepiej (tu najciężej będzie z husarią, bo szarża jak szarża ale ich taktyki strzeleckie też były całkiem nie proste) Albo Kozacy zaporoscy i ich obrona zza taborów :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

w sumie może i fakt z tym strzelaniem nad głowami

 

ale rozkaz rozluźnienia formacji (nie wiem jak się nazywa taki manewr, gdzie wszyscy się odsuwają bardziej od siebie robiąc większe przerwy) w odpowiedzi na ostrzał lub szarżę konnicy (no bo wiadomo, że i tak strzelcy nie powstrzymają konnicy, bez różnicy jak by się nie zbili w ciasną grupę, a tak chociaż mogą zminimalizować straty) byłby też fajną opcją

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a to jest już i było w tym exeku co wrzucałem (nawet na gifach zresztą :P) :) zobaczymy jakie docelowo będą duże mogłybyć mapy, narazie są tylko 2 stopie do ustawienia (ciasno, nie ciasno) żeby się "wysokie" formacje w ogóle mieściły ;)

w ogóle system napisałem taki że jest 4 dowódców piechoty i 4 dowódców konnicy, a już każdemu z nich można dawać jednostki jakie się podoba, więc mieszac nawet można że połowa strzelcy a połowa (będą) halabardnicy, więc jeszcze czeka mnie napisanie rozkazów wew. oddziału w stylu "strzelcy na przód" etc.

strona taktyczna walki myśle będzie porównywalna z tą z serii total war, chociaż wydaje mi się że samo tempo walk będzie dużo niższe (no i nie ta skala)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cell shading, bo bardzo kanciaste wszystko jest, ale myślę, że gdyby było (dużo) więcej polygonów to bez wyglądałoby lepiej.

 

Niestety na więcej polygonów nie mogę sobie pozwolić, wolniejsze telefony nie uciągną tego. I tak mam więcej niż planowałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...