Skocz do zawartości

Nad czym aktualnie pracujesz?


ANtY

Rekomendowane odpowiedzi

jest pixelart i jest pixelart, są dwuwymiarowe arcydziełka i są bohomazy rodem z gier domorosłych programistów na pierwsze komórki z kolorowym wyświetlaczem

 

mnie taki styl nie kręci, ale pewnie są jacyś entuzjaści tego typu grafiki, nie wiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Pokazywałem znajomemu jak działa profiler w GM i zauważyłem coś ciekawego. instance_activate zużywający 30% czasu step. To jest przy jakiś 3000 obiektów i tile

gRs2gwl.png

 

Tak nauczyłem się solidnie optymalizować GM i za jakiś czas napiszę jakiś większy artykuł na ten temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Symulator rozpadającej się matki, której jedynym sposobem na utrzymanie domu i syna jest potajemna sprzedaż ciała, gdy syn znajduje się w szkole. Na dole menu, napis, głowa się ruszają a światełko miga B)

skrin3.png

a tutaj gameplay. Niekończąca się kolejka przesuwa się wraz z każdym zaspokojonym klientem. Gdy następny przekracza próg, dokonujemy usługi przez dynamiczne wciskanie spacji, która to podnosi słupek wskaźnika zadowolenia cielesnego naszego klienta. Operację powtarzamy tak długo, aż nie zbliży się godzina powrotu syna ze szkoły. Należy wtedy szybko zamknąć dom usług, tłum ucieka, a zdobyte pieniądze pokrywają koszta, dzięki czemu dnia następnego kontynuować można grę. Do tego okropne cutscenki, wszechobecna groteska i smutne jazzy Dave'a Brubecka. Gra ma wprawiać w dyskomfort. Lubię prowokować, bo nosi się po mnie echo gimbusa. Póki co dwie godziny pracy.

skrin.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

celowo obrałem sobie coś na swoje możliwości, ale znowu zapewne skończy się na tuzinie ficzerów i wątku fabularnym ciągnącym się po horyzonty, którego ni cholery nie uda mi się zaimplementować, przez co odpowiedź sama się raczej nasuwa. Ale kto wie, może tym razem się wyrobię w tydzień, dwa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Zapisywanie progresu, wybór map i ogółem wszystko co potrzebne by to można było nazwać grą już jest w grze. Chyba niedługo założę temat i dam wam pograć.

ConstantEmbarrassedFrilledlizard.gif

Pracuję nad tym 6 dni w tygodniu po 12-15 godzin od 53 dni. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...