Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Wyświetla najczęściej polubioną zawartość od 08/07/17 uwzględniając wszystkie działy

  1. 7 punktów
  2. 7 punktów
    Siemka, jeżeli czytasz tę wiadomość najprawdopodobniej pomogłem Ci w czymś przez Steam lub Skype. Zostaw reputację pod tą wiadomością lub którąś inną w temacie i napisz posta informującego innych, że w czymś pomogłem ;) Jeżeli jesteś tu bez powodu zapraszam do kontaktu na Steam aby pograć w gry lub pomóc w jakimś problemie z game makerem 1.4 ! Mój profil Steam
  3. 6 punktów
    Nowy rok, nowe menu Postaci, Statki, Skrzynki, Skiny, na dole Ustawienia
  4. 5 punktów
    Skończyliśmy właśnie prace nad nowym logo Dodaliśmy też podtytuł, więc teraz gra nazywa się "Ignis: Duels of Wizards"
  5. 5 punktów
    Hej. Naprawdę serce się raduje, że w końcu czuć tu powiew świeżości i osobiście jestem jak najbardziej za tym, by przywrócić to forum do dawnej świetności. Dlatego wnoszę tu małą inicjatywę jaką miałyby być zalecenia innych użytkowników wobec tego jak nowa strona miałaby funkcjonować. Sorencje, że wylatuję z tym w valhalli, ale wiecie. Gdyby moderacja podłapała pomysł to byłbym wdzięczny gdyby dało się to jakoś przypiąć gdzieś. Także proszę wysuwać tu swoje idee i odnosić się do pomysłów innych, a później wspólnymi siłami postaramy się wcielić je w życie. Ja zacząłbym od wrażeń estetycznych. Jestem na tak, ale aktualna surowość domyślności szablonu pewnie odpycha świeżaków, dlatego zalecałbym nadać stronie jakiegoś charakteru.W tym celu moglibyśmy zrobić -mały konkursik/przetarg na nowe logo. Każdy chętny mógłby coś zaprojektować i wrzucić, a potem prosta ankieta i bum. -Do tego dobrym zagraniem byłoby samoscrollujące się okienko z wyselekcjonowanymi "grami naszej społeczności", gdzie będą jakieś Warlocksy, Top Haty, Catch the clowny z grafikami, może nawet animowanymi: Zapraszam do dyskusji
  6. 4 punkty
  7. 4 punkty
    rasizm na gmclanie w formie generatora postaci (początki)
  8. 4 punkty
    Najpierw pomyślałem "jezu, co za lamerski cringe temat, ciekawe czy w nim odpowiedziałem". A później się okazało, że to ja go założyłem.
  9. 4 punkty
    99% ludzi na tym forum właśnie zastanawia się, czy ich obrażasz, czy mówisz po somalijsku, czy jednak cały czas programujemy
  10. 4 punkty
  11. 4 punkty
  12. 4 punkty
    Mam nadzieję że do Twojego serca <3
  13. 4 punkty
    A ja ostatnio to pracowałem na GMCLANem :D
  14. 4 punkty
    Dnia dzisiejszego, po ponad prawie 16 latach piastowania tej funkcji, postanowiłem ostatecznie pożegnać się ze stanowiskiem głównego administratora. Od dzisiaj do grona adminów powrócił Gnysek i razem z Uzjelem będą prowadzić serwis. Formalne prawa własności prawdopodobnie także przekażę Gnyskowi, gdyż to on będzie ponosić koszta techniczne związane z utrzymaniem serwisu. A ja? Cóż, póki co pozostaję technicznie jednym z adminów i ta ranga, na rzecz zwykłego użytkownika, zostanie mi zniesiona za jakiś czas. Nowej ekipie życzę wytrwałości w tworzeniu serwisu. Wytrwałości, której niestety zabrakło mi w okresie zeszłych kilku lat. Dziękuję wszystkim użytkownikom za wspólnie spędzone chwile i gratuluję cierpliwości w użeraniu się ze mną. :) O gmclanie nie zapominam i mam zamiar służyć pomocą i dobrą radą, a jak mi starczy czasu, to może jeszcze z Wami posiedzę. Szczególne podziękowania składam zaś użytkownikowi @new_user za ten nostalgiczny wpis w shoutboxie, który dał mi tchnienie by jeszcze raz coś z tym zrobić oraz uświadomił, że pora ustąpić miejsca. ps. Spokojnie, strona portalu wróci zapewne na dniach, gdyż sprzężenie z nowym forum nie jest trudne, ale trzeba jeszcze trochę prac konserwacyjnych przeprowadzić. Jeszcze raz dzięki!
  15. 4 punkty
    Skin banana. Nie ma za co.
  16. 4 punkty
    Moja luźna propozycja bazująca na pomyśle @gnysek
  17. 3 punkty
    Debug mode, pokazuje proces tworzenia texturki Najpierw jest czysty szum, potem na niego nakładane są drobne detale pionowe lub poziome, w zależności jaki ustawimy mirror a potem generowany jest kształt już czysto matematycznie, może to być sinus, kula, trójkąt ( Na tych screenach są trójkąty właśnie ) i na ten kształt jest nakładany ten drugi noise, który wcześniej generowany był. A potem texturka jest czyszczona z luźnych pixeli i poszarpanych krawędzi i na koniec nakładany jest mirror i outline.
  18. 3 punkty
    Epickie bitwy taktyczne, tym razem nie na androida bo zbyt duże ograniczenia sprzętowe. @EDIT: takie coś na podstawie: https://i.imgur.com/MD6eWA4.jpg
  19. 3 punkty
    Tytuł: Prism Lagoon Gatunek: Edytor 3D (program) Autor: 1pietras Opis: Prism Lagoon to nowy sposób na szybkie i wygodne tworzenie poziomów do GameMaker'a Wygodne środowisko do pracy Prism Lagoon pozwala na dowolne rozszerzanie okna aplikacji, jak i wewnątrz niej. Wszystkie opcje są pogrupowane w zakładkach, dzięki czemu korzysta się z niego tak wygodnie w z innych popularnych edytorów 3D Nieograniczone możliwości edycji Prism Lagoon pozwala na swobodną manipulację obiektem, jego ukryciem czy zablokowaniem. Zmianą tekstury lub modelu. Dzięki czemu twój obiekt może być identyczny do tego z edytora. Dodatkowo jest możliwość dodania własnych parametrów, które są widoczne podczas edytowania obiektu. Robisz grę 2D? Świetnie! Zablokowanie kamery do widoku 2D, zapisywanie wartości Z jako głębokość (depth), oraz wiele innych udogodnień pozwala na szybkie tworzenie poziomów, także 2D Dodatkowo Prism Lagoon pozwala na bardzo szybkie załadowanie nowej mapy, bez ponownego uruchamiania gry! Od teraz podejrzenie zmian na poziome będzie natychmiastowe. Kiedy to będzie gotowe? Stworzenie takiego edytora wymaga wielokrotnego przetestowania wielu skomplikowanych funkcji, dlatego Prism Lagoon potrzebuje jeszcze trochę czasu. Z pewnością podam tutaj notkę o tym, kiedy program pojawi się na GameMaker'owym Marketplace. Do programu zostanie dołączona przykładowa gra z udostępnionym kodem, aby ułatwić zaimportowanie modułu ładowania poziomów do swojej gry. Czy potrzebowalibyście coś takiego przy tworzeniu swoich gier ? Jakie funkcje powinienem dodać ? Chętnie się dowiem, co sądzicie na ten temat
  20. 3 punkty
    zamówiłem sobie terminal żeby postawić chmurę w domu - jak się okazało ma być już kolejnego dnia (dzisiaj), a ja liczyłem na jakiś tydzień żeby sobie ogarnąć cokolwiek na DVI. ci cholerni szybcy kurierzy.
  21. 3 punkty
    Marian Janusz Paździoch!
  22. 3 punkty
    To bardzo łatwe,sprawdzasz czy x,y twojej postaci jest na danym obj_woda,jeżeli tak wtedy movement_speed=/2 Najlepszą do tego funkcją bedzie place_meeting.
  23. 3 punkty
  24. 3 punkty
    Moi mili! Jeżeli nie żyjecie 3 metry pod ziemią (albo i żyjecie, ale mama płaci za internet) słyszeliście o Nintendo Labo - zestawie kartonowych rozszerzeń do Switcha. Jeżeli natomiast umiecie łączyć fakty w locie spodziewacie się już, o co chodzi w tym konkursie. Waszym zadaniem jest przygotowanie gry z kontrolerem kreatywnym. Nie musicie ograniczać się do klawiatury w roli gitary z guitar hero czy leżącej na podłodze i liczącej użytkownikowi pompki, ani do myszki użytej w charakterze bongosów (choć i to wszystko się łapie). Dajcie się ponieść i nie bójcie się korzystać z narzędzi, które wszyscy mamy w domu. Może i nie każdemu będzie się chciało samodzielnie składać Twój wymarzony kontroler, ale to nie problem, jeśli dobrze go sprzedasz. Dla zwycięzcy przewidziane jest 20 polskich złotych (jestem tylko uczniem xD) i, jeżeli będzie >8 uczestników, GameMaker Studio 2 Creator Edition od Uzjela. Czas macie do 28.02.18 23:59, także bring it on! Zwycięzca zostanie wyłoniony w demokratycznym głosowaniu.
  25. 3 punkty
    HTML5 nie lubi się ze złymi programistami
  26. 3 punkty
    Zajebiste jak zawsze Czołg. A ja popełniłem chyba najlepszą do tej pory moją pracę.
  27. 3 punkty
    Threef już remake'uje spanie na klawiaturze :>
  28. 3 punkty
    to dziala tak samo jak w kazdym innym jezyku: jesli deklarujesz zmienna wewnatrz funkcji to istnieje ona tylkona czas wywolania tej funkcji, a wiec za kazdym kliknieciem wolasz myFunction(), a w niej masz lokalnie zainicjowanie zmiennej z wartoscia == 0 i nastepnie inkrementacja, to mozna uproscic do: // z: var a = 0; a++; //do: var a = 1; a wiec to, co musisz zrobic to wyciagnac te zmienna poza funkcje, zeby byla widoczna w calym programie, a wiec: <!DOCTYPE html> <html> <body> <button type="button"> <center> <p id="demo" onclick="myFunction()">Klikaj</p> </center> </button> <script type="text/javascript"> var a = 0; function myFunction() { a++; document.getElementById("demo").innerHTML=a; } </script> <b> </body> </html>
  29. 3 punkty
    autoportret w stylu nikasowym, bo chyba nigdy nie rysowałem swojej mordy
  30. 3 punkty
    Zajebiste to Wojzax. Pierwsza praca w nowym roku.
  31. 3 punkty
    Przykład z gotowymi skryptami bazowymi do zarządzania renderowaniem wieloprzebiegowym. Nazwa może być niezrozumiała, ale zasada działania jest dosyć prosta: pozwala to wyrenderować wiele wariantów tych samych obiektów zależnie od tego, jakie informacje sobie zażyczymy. W tym przykładzie jest to renderowanie informacji o obiektach, które mają się brudzić krwią oraz informacje o obiektach brudu - po wyrenderowaniu tych obu przebiegów otrzymujemy tekstury z tymi informacjami gotowe do uzyskania finalnego zabrudzenia krwią elementów pokoju jak i ścian. W razie niejasności lub niezrozumienia nie bać się, tylko pytać tutaj a ja na każde pytanie z chęcią odpowiem, bez odsyłania do jakichś linków - chcę aby każdy był w stanie na końcu rozumieć zasadę działania i potencjał multipass renderingu jak i cudownych możliwości, jakie ze sobą niesie. Co jakiś czas będę urozmaicał paczkę o nowe przykłady zastosowania, bo jest ich na prawdę masa! Aktualne efekty: Dirt (blood) Distortions (heat and water) Volumetric fog Download: http://storage.psichix.io/MultipassRendering.gmz
  32. 3 punkty
    żeby nie było, cały czas coś się w temacie dzieje: git aż pełen commitów
  33. 3 punkty
    tylko jeśli character.name == "Adriann" :*
  34. 3 punkty
    O czym Ty w ogóle p###dolisz człowieku ? Ja to wstawiłem żeby Ci pomóc znaleźć to co zepsułeś w swoim projekcie, bo myslales ze troluje .Zarzucasz mi ignorancję bo nie działa mi gowno-gierka wygladająca gorzej niż Alien Breed a działały mi milion bardziej rozbudowane gry-co mnie to obchodzi jakich technologi kosmicznych z 25wieku tam użyłeś-jestem przeciętnym użytkownikiem i mi to nie działa- wina jest po stronie autora-to nie jest nowy FarCry tylko 5 spritów na krzyż z blurem i kiepskie particle. Jak to ma być że potrzeba góra 2 letniego sprzętu żeby takie barachło uruchomić.Jak nie potrafisz tego zoptymalizować to Twój problem nie mój....Od początku miałem dobre intencję bo mnie zaciekawił projekt,teraz jednak mam Cie za przykrego buraka.W dupe se wsadź te swoje silniki.Wygląda to jak psu z dupy wyjęte i nie ma żadnej wartości w świetle "wymagań"
  35. 3 punkty
    Na PGA zostaliśmy nominowani jako jedna z 15 gier do najlepszej polskiej gry PGA (spośród ponad 120 gier), ostatecznie wygrał Ruiner ale i tak miło
  36. 3 punkty
    Hejo Dawno nic nie pisałem ale to ze względu na inną pracę Teraz Ignis będzie miało wydawcę! Wracam zatem pełną parą do pracy wraz z nowym teamem Nowy zespół pracujący nad Ignis liczyć będzie 7 osób. Do tego zapraszam serdecznie wszystkich, którzy będą w tym roku na PGA do odwiedzenia mnie na stoisku i pogrania w najnowszą wersję ^^ http://www.gamearena.pl/pl/news/3_rewelacyjne_tytuly_od_moonlit/
  37. 3 punkty
    Mówisz o innej stronie, nie o GMCLANIE. Nie pamiętam jak się nazywała.
  38. 3 punkty

    do

    ja będę ze stoiskiem
  39. 3 punkty
  40. 3 punkty
    Cieszy mnie ta mobilizacja. Z entuzjazmem będę was podglądał jak zawsze.
  41. 3 punkty
    Witam serdecznie wszystkich użytkowników GMCLAN! Pozwoliłem sobie utworzyć ten temat, ponieważ w dniu dzisiejszym mija równo 10 lat, od kiedy pojawiłem się na tym forum. Starsi użytkownicy na pewno mnie znają(z lepszej lub gorszej strony), nowi mogli nie słyszeć, ponieważ ostatnimi czasy rzadko się ujawniałem :) Cóż mogę o sobie powiedzieć, w temacie tworzenia gier... Na pewno byłem zawsze dość kreatywny, niestety sam pomysł to było za mało, na drodze często stawało mi szybkie zniechęcenie, oraz niezbyt dobra znajomość GMA, a także to, iż oprawa graficzna była, powiedzmy... niezbyt estetyczna. Pewnego razu jednak, postanowiłem dać Wam coś, czego jeszcze tutaj nie było nigdy wcześniej i z tego co widzę nigdy później. Tak, mowa tutaj o grze "Parszywa Dwunastka" - był to swego czasu wręcz hit, miał on wielu zwolenników, jak i krytyków. Krytyka była jak najbardziej uzasadniona, gra(patrząc na nią dzisiejszym okiem) cholernie kulała pod względem technicznym, wizualnie była nawet okej, jednak spora część oprawy była zrobiona mało starannie.Mimo wszystko dostała całkiem niezłe noty, z czego rad jestem, bo wtedy ze swojej perspektywy uważałem grę za super w ch**, no ale patrząc na nią teraz, rozumiem niektóre słowa ostrej krytyki, tym bardziej, że i sama fabuła była raczej dość mało porywająca, a wręcz do dupy niepodobna. Tak to moja opinia na ten temat :) Sukces pierwszej P12 zainspirował mnie do stworzenia kontynuacji, w teorii wszystko miało być na zasadzie "więcej, lepiej, dynamiczniej" Zabrałem się ostro do pracy, poskładałem wszystko na nowo korzystając z silnika części pierwszej(duży błąd), jedyne co zostało podmienione to grafika(w moim ówczesnym mniemaniu w ch** zaj***sta, bo większa rozdzielczość i filtry z Artweaver) Niedługo później wrzuciłem demo, ku mojemu zdziwieniu, nie wywołało ono owacji na stojąco, a wręcz przeciwnie. Co więcej, zamiast przyjąć słowa krytyki, zacząłem jeszcze się bulwersować("Jak to k***a brzydka, jak śmiesz mi to mówić, nie masz prawa!") - mniej więcej w ten sposób. Projekt porzuciłem, bo po jakimś czasie stwierdziłem, że gra jest po prostu brzydka, straciła swój klimat(tego jedynce absolutnie nie brakowało), a sam gameplay stał się jeszcze bardziej kartonowy niż wcześniej. Wszystko dopełniała jeszcze masa bugów, na każdym niemal korku(sic!) Kontynuacja się nie udała, nie spodobała się Wam(mnie też się teraz nie podoba), więc można śmiało wyrzucić ją do śmieci. Teraz najpewniej wielu z Was zastanawia się do czego zmierzam. Otóż sprawa jest bardzo prosta, a zarazem ciekawa. Z okazji mojego 10-lecia chcę Wam się pochwalić, iż niegdyś legendarna(prawie) Parszywa Dwunastka zostanie WSKRZESZONA! Celowo nie dałem tego tematu w dziale "Zapowiedzi", bo nie chcę na razie za dużo pokazywać(swoją drogą niespecjalnie jest co, jak na razie, silnik poskładany i zrobiony doń jeden niewielki room, do testowania różnych efektów i technik) Mogę Wam tylko powiedzieć że wiele zmieniło się względem poprzedniczek, a oto krótka lista zmian. 1.Poprawiona względem poprzednich części grafika. 2.Naprawione problemy(strzelanie przez ściany, blokowanie na przeszkodach) 3. Wyważony poziom trudności. 4.Arsenał broni wzbogacony o broń miotaną, oraz broń białą. 6.Zwiększona dynamika walki. 7.Efekty cząsteczkowe. 8.Zniszczalne elementy otoczenia. 9.Poprawione sterowanie. 10.Amunicja, oraz obrażenia, nie będą już losowane, a wybierane spośród 3-4 możliwości. 11. HUD wzbogacony o pancerz, oraz wytrzymałość. 12.Dodanie efektów świetlnych. 13. W sumie sporo innych rzeczy :D Podsumowując, w wolnym czasie pracuję sobie nad tym, dodając, lub poprawiając rozgrywkę i efekty. Chciałem w założeniu już dzisiaj dać Wam DEMO, ale niestety sprawy prywatne uniemożliwiły mi to. Postaram się w miarę szybko wszystko poskręcać do kupy. O fabule nie wspominam, niech to będzie niespodzianka. W razie pytań, zawsze chętnie odpowiem. Pozdrawiam i dziękuję za tę dekadę spędzoną w czeluściach GM-Clan !!! :) Lolik. P.S. Jeśli ktoś nie wie o czym mówię, tutaj linki do obydwu produkcji: Parszywa Dwunastka Parszywa Dwunastka II
  42. 3 punkty
    Młotek jest właśnie kozacki i nie nawiązuje do obecnej zebatki gma, więc jesli chodzi o tematykę forum to logo będzie tu fajnie pasować tym bardziej że to byl symbol tego forum od lat
  43. 3 punkty
    Pracujemy nad nowym lekko pojebanym designem na Warlocka. Cormag, the Goat Rider
  44. 3 punkty
    propozycja gnyska jest jak dla mnie bardzo na miejscu. Na pewno pasowałaby w realia programistyczne no i idzie z duchem czasu. Nie patrzcie na to gówienko co wyskrobałem wcześniej, wstyd. Usunąłbym, ale czekam tylko aż mnie chell zjedzie, by mu przykrości nie robić. Tak czy inaczej jestem za inwencją gnyska, ale dobrze byłoby pokombinować, by jednak jakoś zawrzeć w logo ten kultowy młot. Posiedzę dzisiaj to coś jeszcze pokombinuję sam.
  45. 3 punkty
    koniecznie poodpinalbym wiekszosc przypietych tematow (poza tymi z ogloszeniami), bo jak sie na mobilnej scrolluje i scrolluje te tematy z ostatnimi odpowiedziami 3 lata temu to wieje groza poza tym dodalbym naliczanie postow w valhalli albo mozliwosc zmiany wlasnej rangi od 1250 postow
  46. 2 punkty
  47. 2 punkty
  48. 2 punkty
    Widzisz, są dwa sposoby na kolizje: 1. Wszystko sie rusza jak chce, a jesli wykryje ze cos w cos wlazlo, to wypycha jedna z rzeczy zeby sie juz nie stykaly. 2. Wszystko sprawdza czy moze sie ruszyc bez kolidowania z innymi obiektami. Jezeli nie ma kolizji, ruch jest dozwolony. Ty korzystasz z metody 1szej, która jest...słaba, żeby się nie wyrażać, a w każdym razie ja nie jestem jej fanem. Proponuję Ci zrobić ruszanie się i kolizje na nowo, używając metody #2, a ruszanie się po skosach wyjdzie Ci automagicznie samo z siebie po dodaniu drobnych poprawek. do kodu poruszania się. Przykładowo, ruch w prawo może wyglądać na jeden z dwóch poniższych sposobów: if place_free(x+5,y) x+=5; //Metoda 1sza, dziala na wszystkie obiekty SOLID if !place_meeting(x+5,y,Parent_Obiektow_Solidnych) x+=5; //Metoda 2ga, dziala na obiekt Parent_Obiektow_Solidnych i ich wszystkie dzieci Dla płynnego poruszania się możemy użyć pętli for: for(var i=0;i<5;i++){ if !place_meeting(x+1,y,Parent_Obiektow_Solidnych) x+=1; } Nastepnym krokiem jest dodanie "co jeśli jednak jest kolizja" czyli: for(var i=0;i<5;i++){ if !place_meeting(x+1,y,Parent_Obiektow_Solidnych) x+=1; else{ //Co jeśli jest kolizja na x+1 } } Ten kod musimy wypełnić sprawdzeniem czy jeżeli podniesiemy się o Y pikseli do góry czy nie będzie kolizji. W ten sposób powstaje ruch po skosie! for(var i=0;i<5;i++){ if !place_meeting(x+1,y,Parent_Obiektow_Solidnych) x+=1; else{ var _max = 4; //Maksymalny skos to 4 piksele do gory i 1 piksel w bok. Zamien na dowolna liczbe ktora Ci pasuje. for(var j=0;j<_max;j++){ if !place_meeting(x+1,y-j-1,Parent_Obiektow_Solidnych) //Jezeli znalazlo wolna przestrzen { x+=1; y+=j-1; break; //Przerwij te petle bo juz znalezlismy skos. } } } } Takie ostrzezenie, pisze to 100% z głowy więc może nie działać, w najgorszym wypadku po małych poprawkach powinno działać. Edit: Ciagle zapominam ze nie ma juz tagu gml. Edit2: Poprawiono kod na dzialajacy i poprawiono czytelnosc kodu dla potomnych i inncyh zagubionych duszyczek szukajacych rozwiazania.
  49. 2 punkty
    Hej co do pierwszej kwestii to jak zawsze zacznę od tego czy próbowałeś wywalić wszystko z katalogu C:\Users\Ty\Documents\GameMaker\Cache albo podobnego. Co prawda w Twoim przypadku raczej to nie pomoże bo u Ciebie się kompiluje, ale nie instaluje więc to raczej nie to (ale nie zaszkodzi sprawdzić). Czyli pozostaje Ci przeinstalowanie wszystkiego kolejno. Co do pakietów to to co pokazujesz wygląda na starszą wersję SDK (bo to wygląda na starsze okno sdk managera). Może spróbuj zainstalować tak jak powinno być teraz czyli pobrać Android Studio i skorzystać z wbudowanego managera (choć na starszej też teoretycznie powinno działać - ale nie da się przewidzieć czy na każdej i czy Twoje problemy nie wynikają z tego): Link: https://developer.android.com/studio/index.html Możesz też pobrać ndk nowe: https://developer.android.com/ndk/downloads/index.html Co do tego co masz zainstalować w sdk to możesz zerknąć tu: Tylko ta sekcja o obsłudze z linii poleceń już nie działa (google wywaliło skrypty za to odpowiedzialne). Teraz da się tylko przez Android Studio. Ale w skrócie: W extras wygląda ok. Natomiast co do drugiego okna to potrzebujesz tylko: pakiety "SDK platform". Nie musisz pobierać źródeł i obrazów (chyba że chcesz ich użyć w emulatorze). To obrazy są takie wielkie (od 500mb do kilku gb). Co do wersji to wygląda na to, że musisz mieć tylko te które masz wpisane w ustawieniach jako Target (teraz sprawdzając wyszło, że mam nie wszystko zainstalowane a mimo to działa). Jak chcesz być spokojniejszy to pobierz sdk platform dla każdej wersji która masz wpisaną w ustawieniach. Możesz też przeczytać ten wątek tam jest sporo szczegółów odnośnie sdk ( i tego jak to teraz obsługiwać w Android Studio): https://forum.gmclan.org/index.php?/topic/33871-kompilacja-pod-androida-nie-działa/& Jak wszystko zawiedzie spróbuj przeinstalować GM. Co do niedziałających sterowników do telefonu to jest dość częste. Musisz popróbować odinstalować aktualne sterowniki w menadżerze urządzeń. Potem po zainstalowaniu USB drivers z sdk jest szansa, że to chwyci jak podłączysz telefon. Tu masz trochę: https://www.howtogeek.com/125769/how-to-install-and-use-abd-the-android-debug-bridge-utility/ To bardzo często nie działa, ale w końcu za którymś razem chwyta i jest ok (nie mam pojęcia o co chodzi, ale nie odpuszczaj - działają naprawdę dziwne telefony - najwyżej pisze, że nie wie jakie, ale i tak działa). PS odnośnie odpowiedzi Uzjela (napisał tuż przede mną) - tam w oknie masz możliwość zaznaczenia "Show Package Details" - tam będziesz mógł odznaczyć obrazy i źródła (bo to serio jest wielkie). PS2 Czy kompilujesz jako zwykły android czy YYC? Próbowałeś w obu? PS3 - To już nie związane z Twoim problemami, ale myślę że istotne: Pamiętajcie, że Google pod koniec roku zapowiedziało, że od połowy 2019 nie będzie można ani zamieszczać ani aktualizować w sklepie 32 bitowych aplikacji. Nie muszą dodawać, że na chwilę obecną właśnie takie tworzy GM. Nadal nie znalazłem żadnej deklaracji odnośnie tego ze strony Yoyo. O ile można oczekiwać, że Gm2 dostanie zmianę, tak odnośnie GM1.4 nie dałbym sobie ręki odciąć (niby ten sam kompilator, ale wszystko jest możliwe). Boję się, że Yoyo wykorzysta to aby zmusić twórców do przesiadki na GM2. I potem się okaże, że albo zapłaci się 2000 zł za licencje albo straci możliwość aktualizacji apek... Ja z tej przyczyny właśnie przerzucam się całkowicie na Unity. Wielka szkoda bo Gm1.4 jest teraz bardzo fajne (oczywiście GM2 jest o wiele lepsze - ale jednak 2000 to sporo).
  50. 2 punkty
    Na zajęcia z Technik przetwarzania mediów cyfrowych musiałem zrobić fotomontaż siebie.
×