Skocz do zawartości

SLy

Użytkownicy
  • Postów

    309
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana SLy w dniu 7 Września 2017

Użytkownicy przyznają SLy punkty reputacji!

O SLy

  • Urodziny 24.12.1986

Informacje

  • Team
    Mośkowcy
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Nie
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Nie
  • Użytkownik GameMaker 8
    Nie
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Tak
  • Użytkownik Unity
    Nie
  • Użytkownik Godot
    Tak
  • Steam
    bloodynosepicker

O mnie

Ostatnie wizyty

5 856 wyświetleń profilu

Osiągnięcia SLy

Forum Veteran

Forum Veteran (6/13)

7

Reputacja

  1. SLy

    Sezon #2, Tura #1

    W zipie jest produkcyjny build ale prościej jest wejść tutaj -> https://ctc.moskowcy.com/ - klauny uciekają po 10 sekundach, wcześniej zaczynają migać na czerwono - poziom wzrasta po 10 złapanych klaunach - na każdym parzystym poziomie dochodzi kolejny klaun - do 7 poziomu wzrasta prędkość poruszania się klaunów (o 50ms na poziom, od 1000 do 700) - za złapanie klauna dostaniemy (100 * mnożnik) punktów - mnożnik startuje od 5 i spada co sekundę o 0.5, złapanie klauna przywraca mnożnik do 5 - gra kończy się gdy uciekną nam 3 klauny
  2. Głupie jest to, że hipek rusza strzelbą podczas chodzenia co w połączeniu ze sterowaniem powoduje, że nie umiem w to grać :-( Udało mi się zabić aż 3 potworki... Niby jest to trochę "realistyczne", ale przydałby się też tryb celowania (np. trzymając PPM). W tym momencie nie widzę gdzie i czy strzelam (tu pewnie dźwięk by dużo pomógł) i w jakim stanie jest przeciwnik. Jakiś pasek zdrowia czy grafika pokazująca obrażenia? Tak w ogóle to ja nie gram w takie gry, więc nie bardzo wiem co tu można by dodać :-P
  3. Stary nie znaczy, że słaby Dwa lata temu dodałem SSD i więcej RAMu, ale procek i grafika pozostały takie same. https://ark.intel.com/products/48496/Intel-Core-i5-760-Processor-8M-Cache-2_80-GHz http://www.benchmark.pl/produkt/ranking/radeon-hd-5850
  4. Ja tylko chciałem napisać, że na moim 7 letnim kompie (i5 760, HD5850) mam 59-66 FPS... Poza tym nie podoba mi się sterowanie. Skoro nawet jest mysz i wyraźnie widać, w którą stronę odwrócona jest postać to logiczne wydawało by się poruszanie: - W/S do przodu/tyłu a nie góra/dół - A/D strafe na boki a nie lewo/prawo "monitora"
  5. Jeżeli kategorie są tylko dwupoziomowe to można na przykład tak: select * from product where category = 4 or category in (select id from category where parent = 4) order by date
  6. Z mgłą. Grafika jest obleśna - im mniej widać, tym lepiej.
  7. Klikasz w kółka w odpowiedniej kolejności, żeby wpadły na swoje miejsca. Fajne, nigdy wcześniej nie widziałem takiej gry. Na piątym levelu mi się znudziło :-P
  8. Doładować konto da się w 15 minut.
  9. To macie jeszcze 9 dni, żeby mnie przekonać. Z platform interesują mnie PC i Android, więc robi się już $15. Wiem, że to żadne pieniądze, ale po co płacić skoro Godot oferuje mi to za darmo? Może nie jest aż tak rozbudowany, ale po tym co do tej pory widziałem spełnia moje wymagania. Przejrzałem też ostatnio trochę opinii i porównań GMS 1.4 i GMS 2 i niestety GMS 1.4 wypada jako strasznie zbugowane narzędzie :-/ Tymczasem w Godocie zupełnie od zera po dwóch dniach miałem już w pełni grywalny produkt :-P
  10. No i gdzie te artykuły? :-P Bawię się tym od 3 dni i wygląda naprawdę fajnie. Nawet zrezygnowałem z zakupu GMS z HB.
  11. Zamiast bawić się w .htaccessie ja bym w public_html (zakładam, że tak się nazywa document root) zostawił tylko index.php i pozostałe statyczne zasoby (obrazki, css, fonty itp.) a kod strony przeniósł wyżej. Np. taka struktura: /protected - wszystkie phpy /public_html - assets/ - css, gfx itp. - index.php Z poziomu przeglądarki dostęp będzie tylko do public_html a w index.php możesz ścieżką wyjść do protected. $appPath = $_SERVER['DOCUMENT_ROOT'].'/../protected/'; ... require($appPath.'home.php');
  12. Support ma się skończyć 31 lipca 2018.
  13. SLy

    Co nowego u was?

    Gdyby się kończyło to nie było by co robić. Przestań pierdolić smuty.
  14. Tylko jak fabułę ogarnąć skoro gra się kończy po kilku wcisnięciach "Z"? Gdyby jeszcze kontynuacja dialogu odbywała się innym klawiszem to coś można by przeczytać ale w obecnej sytuacji wciskam "Z" kilka razy, coś mruga i gra się wyłącza. To jest pierwsza runda turnieju którą obczaiłem od wielu lat i jestem mocno zawiedziony :-/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...