Skocz do zawartości

Nad czym aktualnie pracujesz?


ANtY
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, PsichiX napisał:

Swoja droga, jakim cudem Ci to dziala na 7-mio letnim sprzecie? xD ale nie wymieniales czasem jakichs podzespolow (procek/grafika) na nowsze?

Stary nie znaczy, że słaby :P

Dwa lata temu dodałem SSD i więcej RAMu, ale procek i grafika pozostały takie same.

https://ark.intel.com/products/48496/Intel-Core-i5-760-Processor-8M-Cache-2_80-GHz
http://www.benchmark.pl/produkt/ranking/radeon-hd-5850

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, SLy napisał:

Stary nie znaczy, że słaby :P

Dwa lata temu dodałem SSD i więcej RAMu, ale procek i grafika pozostały takie same.

https://ark.intel.com/products/48496/Intel-Core-i5-760-Processor-8M-Cache-2_80-GHz
http://www.benchmark.pl/produkt/ranking/radeon-hd-5850

Najsss :o okej, masz jeszcze jakieś uwagi co do prototypu? konstruuje liste rzeczy, ktore wkurwiaja ludzi (oraz dlaczego), zeby do najblizszego builda dodac. Plus, jak bardzo rozgrywka jest nudna i czy masz pomysl moze co mogloby sprawic wieksza frajde z grania? Bo mnie osobiscie rozgrywka nuzy ale to moze byc wina tego, ze non stop w to gram, gdy robie wiec malo miarodajna ocena :<

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, PsichiX napisał:

masz jeszcze jakieś uwagi co do prototypu? konstruuje liste rzeczy, ktore wkurwiaja ludzi (oraz dlaczego), zeby do najblizszego builda dodac. Plus, jak bardzo rozgrywka jest nudna i czy masz pomysl moze co mogloby sprawic wieksza frajde z grania?

Głupie jest to, że hipek rusza strzelbą podczas chodzenia co w połączeniu ze sterowaniem powoduje, że nie umiem w to grać :-( Udało mi się zabić aż 3 potworki...

Niby jest to trochę "realistyczne", ale przydałby się też tryb celowania (np. trzymając PPM).

W tym momencie nie widzę gdzie i czy strzelam (tu pewnie dźwięk by dużo pomógł) i w jakim stanie jest przeciwnik. Jakiś pasek zdrowia czy grafika pokazująca obrażenia?

 

Tak w ogóle to ja nie gram w takie gry, więc nie bardzo wiem co tu można by dodać :-P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

yxe, odpaliłem Twoją grę u siebie, ale FPSy skaczą mi od 20 do 120. Podejrzewam, że to wina mojego słabego procka w lapku niż grafiki, bo zrobiłem performance snapshota i wygląda na to, że to nie rendering tak bardzo ssie, ale właśnie oskryptowanie. Podejrzałem kod i widzę, że korzystasz z Box2D, czyżby w wersji emscripten?

 

Zrzut ekranu z 2017-10-15 17-09-51.png

Zrzut ekranu z 2017-10-15 17-10-27.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie no, coś Ty - do prototypu użyłem tej ujowej starszej wersji portowanej z flasha D: na emscriptenowego będę zmieniał przed releasem, jak będę miał zaprototypowany cały gameplay i wejdę w fazę optymalizowania gry, nie wcześniej :D emscriptenowa bedzie hulac w porownaniu do 1:1 portu flasha : D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

e99754ae5baa2.png

14bad0cfa61a4.png

No to ten, ostatnio napisał do mnie kumpel, coś w stylu "Chciałbym zrobić krok na przód, a nie tylko tworzenie dodatków, zróbmy grę", a że z AD ostatnio mało grafik dostaję, to se zacząłem mały projekt na androida :P

I równocześnie ostatni planowany projekt w GMie, potem całkowita przerzutka na Unity :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rMaRnlD.jpg

 

W ruchu wygląda zajebiście :D

Chyba będzie lyric video w unity, zrobili spoczko narzędzia do cut-scenek, brakuje trochę podstawowych funkcjonalności ale chyba i tak uda mi się z tego zrobić coś fajnego :D

 

8PTPpdZ.jpg

 

Poprzednio robiłem w after effecsie ale ten program to szaleństwo dla mnie i dla mojego lapka, zawiechy co kilka sekund, crashe i rendering 30godzinny * 2 na końu :d, a w unity mam full 3D, realtime bez crashy, a rendering do full HD to pare minut :D

  • Wow! (+1) 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy
Dnia 3.11.2017 o 13:17, Wojo napisał:

Almora ma już tyle lat a nigdy nie istniała hmm....

Ej, na telefony przecież jest od 3 lat dostępna. Może nie jako 100% pełna wersja, ale trochę rzeczy jest :)

  • Haha (+1) 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, gnysek napisał:

Ej, na telefony przecież jest od 3 lat dostępna. Może nie jako 100% pełna wersja, ale trochę rzeczy jest :)

Dzięki, że przypomniałeś, bo kiedyś nie miałem tel z androidem. Ale widzę, że ładnie 100tys. pobrań to szacun. Ale myślę, że to i tak szacunek dla Was, że po tylu latach ludzie na forum pamiętają dalej o tym projekcie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, szpaq99 napisał:

Dzięki, że przypomniałeś, bo kiedyś nie miałem tel z androidem. Ale widzę, że ładnie 100tys. pobrań to szacun. Ale myślę, że to i tak szacunek dla Was, że po tylu latach ludzie na forum pamiętają dalej o tym projekcie. 

pierwszy na serio powazny projekt forumowy, wielka inspiracja dla wielu projektow wiec dziwnym byloby zeby nie pamietano - to byly swietne czasy widzac jak ludziki ucza sie robic gry dzieki nawiazywaniu do rozwiazan almory : D

  • Super (+1) 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wiadomo, ale to forum jest w sumie martwe :-) taa pomiętam przykłady z nazwami nawet np. inventory ala almora, czy animacja szkieletowa ala almora. Albo tutoriale graficzne ala almora :-)  No tak, almora pomogła zainspirować wielu ludzi, że nie trzeba robić w gm tylko catch the clowna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to imo najciekawsza rzecz, jaką w GMSie dotąd zrobiłem :D (pomijając to, że GMSa niemal nigdy dotąd nie ruszałem - wierny 6.1! xD)

 

 

  • Lubię (+1) 1
  • Super (+1) 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie no jasne, ze nie ja, grafa do exampla wzieta z paczek Kenny'ego oraz Asset packow itch.io :D - ja pixelowac nie potrafie, a zeby efekt fajnie pokazac potrzebowalem jakiejs decent grafiki : D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

$_bmw_android_radio_$1509995485_by_adam0

Tablet poszedł na razie w odstawkę, dedykowane radio z Androidem hula już w samochodzie, a na nim moja skromna imitacja kompa pokładowego :) Trochę okrojony ten chiński andek, przez co nie mogę np. włączyć sobie konsoli debugowania na kompie bo nie ma opcji programisty,więc większość piszę na ślepo. Ale wszystko co potrzebne działa (odtwarzacz wbudowany,integracja z Google Maps,i odpalanie aplikacji,jakbym jakiejś potrzebował na postoju).Powrót do tableta raczej nieunikniony, zostało skompletować graty :) Ma ktoś może namiary na jakieś lepsze GUI niż te w Unity?

  • Super (+1) 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Filar Społeczności

w sumie to wracam po dwumiesięcznej przerwie do swojego projekciku. Aż miło go było sobie odkurzyć i znowu czuję ten wakacyjny zapał

fcMjI0L.pngdCqbgfx.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
  • Administratorzy
3 godziny temu, adam014 napisał:

Kombinuje wykrywanie dokładnej kolizji przy dużych prędkościach obiektów :) Działa :)

 

collision_line(x,y,x+lenghtdir_x(speed,direction), y+lenghtdir_x(speed,direction) ... ) ??? Powinno wystarczyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...