Skocz do zawartości

Nad czym aktualnie pracujesz?


ANtY
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Filar Społeczności

@adam014, bardzo realistyczne ruchy, jak je zrobiłeś? Na ten moment nie odstaje bardzo od najnowszego UFC. A czy ten unik to nie za daleki? W sensie po czymś takim jesteś ze dwa metry w bok od przeciwnika.

 

@Threef: no ciekawe przejście, to w gmie czy unity?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, Wojzax napisał:

@adam014, bardzo realistyczne ruchy, jak je zrobiłeś? Na ten moment nie odstaje bardzo od najnowszego UFC. A czy ten unik to nie za daleki? W sensie po czymś takim jesteś ze dwa metry w bok od przeciwnika.

Kupiłem assety :) To tylko pokazowy set był, dopiero piszę nowy system walki :) Nowy system IK działa całkiem nieźle, teraz można zadawać ciosy z dystansu, a bokser sam będzie starał się wejść w półdystans żeby trafić więc będzie w końcu element taktyczny, czyli doskocz-uderz-odskocz jeżeli chce się dojechać rundę na punkty :)

IhLq7rD.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

A twój system opiera się całkowicie na animacjach czy jakoś korzysta z silnika fizycznego? W sensie rogdidbody costam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na razie 90% animacji, 10% fizyka. Chcę najpierw skończyć gameplay :) Pełna integracja animacji z silnikiem fizycznym jest zrobiona w starym projekcie (https://www.youtube.com/watch?v=J84IoghLx_0) ale nadaje się tylko do przepisania bo jest napisana na odpierdziel. Więc jak będę już miał skończoną całą walkę to znajdzie się czas na przerabianie :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

qweb576f.png

w moim zyciu nalozyly sie takie 2 momenty - moment, w ktorym stwierdzilem, ze game developer to ze mnie nie bedzie, i moment, w ktorym zaczalem sie uczyc roznych webowych rzeczy w szkole
tak wiec teraz siedze, robie rzeczy do szuflady i wrzucam polpuste screeny na gmclan

  • Lubię (+1) 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze mozesz tez robic gry na weba, just ssayan ( ͡º ͜ʖ͡º)
a sam przyklad jest okej, estetyczny :)

  • Super (+1) 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

setInterval(() => {
  const elm = document.getElementById('u_0_j');
  elm.style = `background-color: rgb(${Math.random() * 255}, ${Math.random() * 255}, ${Math.random() * 255})`;
}, 0);

? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

    var ms=100;
    var col=0;
function fc_col()
{
    if(col==0)
    {
        var a=Math.floor(Math.random() * 255);
        var b=Math.floor(Math.random() * 255);
        var c=Math.floor(Math.random() * 255);
        var color="rgb(" + a + "," + b + "," + c + ")";
        document.getElementById("content").style.backgroundColor=color;
        document.getElementById("globalContainer").style.backgroundColor=color;
        document.getElementById("content_container").style.backgroundColor=color;
        col=1;
    }
    else
    {
        var d=Math.floor(Math.random() * 255);
        var e=Math.floor(Math.random() * 255);
        var f=Math.floor(Math.random() * 255);
        var color1="rgb(" + d + "," + e + "," + f + ")";
        document.getElementById("content").style.backgroundColor=color1;
        document.getElementById("globalContainer").style.backgroundColor=color1;
        document.getElementById("content_container").style.backgroundColor=color1;
        col=0;
    }
}
setInterval(fc_col,ms);

Zrobiłem to w nieco upośledzony sposób. :D:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 2/7/2018 o 01:22, Gibki Kaktus napisał:

https://i.imgur.com/IKPfnCZ.mp4

 

Dalej dłubię przy zwierzakach

 

CZEKAJ CZEKAJ, widziałem Twojego posta na facebooku(a wchodze tam raz na 6 miesięcy, całkiem dosłownie)! Ktoś coś gadał o brakach klas a Ty tłumaczyłeś, że każdy zwierz to klasa... tylko jaka grupa to była?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Projekt rozpoczęty wraz z nowym rokiem, kiedy postanowiłem w końcu jakiś dokończyć. Jeszcze strzelanie zostało mi zrobić żeby prototyp był grywalny. Silnik to Godot 3.0 i testowany na Androidzie, a kontrolki tymczasowo pożyczone od Kennyego (www.kenney.nl) :P

 

giphy.gif

  • Super (+1) 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...