Skocz do zawartości

Nad czym aktualnie pracujesz?


ANtY

Rekomendowane odpowiedzi

  • Filar Społeczności
Tak to już jest w tych czasach, teraz każdy będzie oskarżał o ripa :P

myślę, że w każdych czasach jeśli zrobisz twór, który przypomina inny bardzo znany twór, tylko jest jego (lekko) gorszą kopią to będziesz oskarżony o rip-offa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No racja, tylko w tych czasach tych tworów jest znacznie więcej niż kiedyś i łatwiej się na takie coś natknąć :)

A do tej gierki nie przykładam jakies ogromnej wagi bo to w końcu miał być zwykły projekt na zaliczenie przedmiotu :D

 

Edit:

 

Nowy przeciwnik, na releas'ie takimi żyjącymi przeszkodami będą chyba tylko ryba głębinowa i ta meduza. To fragment animacji, te parzydełka są machane jak z fizyką a góra się spłaszcza i rozszerza żeby nadać nieco wrażenie galarety ;) Ktoś pisał żebym poprawił napisy, coś spróbowałem. Zmieniłem metry na miglersy, ale nie wiem czy to ma sens :D

 

573b7ad865d1afd9cf29d195b05b3645.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grafiki raczej takie już zostaną.

 

Rysowanie polega na tym że wysyła się dane o rysowanym klocku do kontrolera który się zajmuje tworzeniem albo nadpisaniem tile. Dzięki temu działa asynchronicznie i można rysować dalej w czasie gdy operacje się wykonują. Dane o tile są w... ds_list.

Ogółem te "Wait or press ESCAPE" wyskakuje po naciśnięciu Enter i jest trybem który wyłącza event draw do czasu aż wszystkie operacje się wykonają.

 

Ikonki u góry to między innymi ukrywanie warstw.

 

Brakuje jeszcze zrobić "Flood fill" i "Magic Wand". Zastanawiam się też czy jest sens robić copy/paste. Potem rysowanie tylnych tile w tle i obiektów mapy. Takie małe "Create map editor in 7 days" jam. :P

 

Tutaj lepszy gif, bo tam coś się z view stało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacząłem się bawić shaderami. Szybki nowy poboczny projekt. Nie daję w [ img ] bo każdy ma rozmiar 1000x1000

http://i.imgur.com/IM1w1V9.png http://i.imgur.com/YQbUxRQ.png http://i.imgur.com/11hKATH.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacząłem się bawić shaderami. Szybki nowy poboczny projekt. Nie daję w [ img ] bo każdy ma rozmiar 1000x1000

http://i.imgur.com/IM1w1V9.png http://i.imgur.com/YQbUxRQ.png http://i.imgur.com/11hKATH.png

Może pokaż ten sam obraz bez Twoich maginczych shaderów, bo nikt chyba nie wie gdzie ten shader i co robi xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
myślę, że w każdych czasach jeśli zrobisz twór, który przypomina inny bardzo znany twór, tylko jest jego (lekko) gorszą kopią to będziesz oskarżony o rip-offa

 

Terraria dobrze wyszła na byciu klonem/ripoffem Minecrafta w 2D.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
Terraria dobrze wyszła na byciu klonem/ripoffem Minecrafta w 2D.

a czy ja mówiłem, że się na tym nie da dobrze wyjść?

 

Ludzie oskarżają wszystkie fajniejsze gry o bycie klonem Minecrafta.

nie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam nie dam rady.

 

Iron&Gold

>>Download<<

Więcej (ludzie, oddziały, teren, itd.) nie dam rady zrobić bez pomocy. To za dużo dla jednego człowieka.

A przynajmniej dla mnie.

:(

 

No plains, no gains.

Hud surowców do poprawy. Włożyłeś go do do eventu draw HUD czy draw i wykorzystujesz x,y view? Bo po poruszaniu po mapie się niektóre liczby przesuwają...

 

Taki program do testów prawie że zrobiłem :D

 

r9n5tx.png5xrjps.png99o4co.png

 

*Nie moja grafika znaków i 2 teł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No plains, no gains.

Hud surowców do poprawy. Włożyłeś go do do eventu draw HUD czy draw i wykorzystujesz x,y view? Bo po poruszaniu po mapie się niektóre liczby przesuwają...

Wiem że się nie przesuwają. Po prostu tego nie skończyłem.

"No plains, no gains"?

PS. Jak się któryś post zdubluje czy coś to nie moja wina tylko telefonu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
PFFT xD

 

 

Chodziło mi, że bycie klonem nie musi być niczym złym.

>zarobiles na czyms duzo kasy

>oznacza to, ze to nie bylo niczym złym

 

ok xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej wszystkim. Sesja zaliczona, rok też, to można kontynuować projekt :) Projekt nie umarł, ale przerwę miał. W międzyczasie kilka mechanik dodałem w wolnych chwilach, a teraz już pełną parą i do przodu. Co tu dużo mówić, przed chwilą skończony tileset w akcji:

tower.png

castle.png

Już tym razem zrobię w tygodniu temat z grą i z góry dzięki za feedback :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twarz się coś nie do końca rusza wraz z ciałem, bo wygląda to jakby ta twarz się mu nagle spłaszczała, auć. A ten tileset bardzo ładny, jak w sumie wszystkie Twoje prace w tej grze które widziałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...