Skocz do zawartości

Nad czym aktualnie pracujesz?


ANtY

Rekomendowane odpowiedzi

  • Filar Społeczności

no tak jakby co to ciągle se od czasu do czasu działam. Gwoli przypomnienia muzyka jest generowana losowo i jest to ciągle miszmasz, jeszcze nie zacząłem realizować fabuły

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

tzn mam powiedzmy proste "sample" nagrane z tym pianinem i je losowo odtwarzam zmieniając pitch tak, by był wpisany w jakąś daną skalę i dzięki temu zachowuję harmonię

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Ale ładne rzecz robicie. 

ANtY, fajoskie kolorki, a czemu takie piksele porozdziabdziane? może lepiej zostać przy tej samej wielkości piksela i skalować całość?

u Adriana rozdziabdzianie jest chyba podyktowane uzyciem 3D, ale gra też by dużo zyskała na jakiejś konksekwencji pikselkowej. Fajna ta walka, fajne animacje, ciekaw jestem jak to wyjdzie.

Czołgu ty to masz łeb do muzyki, potrafisz nazwać skale i harmonie. Normalnie bym powiedział że to ktoś sam siedział i komponował a tu się okazuje że stworzyłeś tylko kompozytora. Fajoskie, chcę take gry grać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Fajnie to wygląda, Gibki

newgrounds to jeden z filarów starego internetu, który nadal fajnie się trzyma o dziwo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klepie deferredowe oswietlenie 2D. Zostalo wykminic dobry shadow caster i bedzie magia!
Dodatkowo efekty HDR mam za free :D

GMS2 oficjalnie moze mi ssac palke! :D

image.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lol, wzialem bezposrednio ze slacka xD zaraz zuploaduje gdzies :P

bGzhbut.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a to jeszcze nie koniec - z renderingiem ide w metode PBR (tak, wiem ze w 2D to dziwne, ale mozna i zamierzam tym uzyskac bardzo fajny realistyczny rendering :D) oraz cieniowanie. najblizsze tygodnie beda spamem z moich esksperymentow i jak skoncze, to pokminie czy da sie to przeniesc do GMS :D (choc ostatnia proba symulowania deferreda skonczyla sie fiaskiem przez brak GMowego wsparcia dla float textures ;_;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy
4 godziny temu, PsichiX napisał:

z renderingiem ide w metode PBR

 

99% ludzi na tym forum właśnie zastanawia się, czy ich obrażasz, czy mówisz po somalijsku, czy jednak cały czas programujemy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wat? dlaczego mialbym ich obrazac? :D PBR to skrot od Physicaly Based Rendering i odnosi sie do metody renderingu, która dokonuje obliczenia oswietlenia w oparciu o fizycznie zgodne wlasciwosci materialow jak w prawdziwym swiecie - w skrocie: PBR dazy do tego, by jak najrealniej symulowac oswietlenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie no ale nie mozesz powiedziec czegos od czapy i mowic ze to zart - jaki jest kontekst? zart bez kontekstu nie jest zartem. wskaz mi kontekst :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może kiedyś skończę, chyba ze 4 lata nic nie rzeźbiłem ale jak odkopałem i zobaczyłem jaki jest syf w projekcie to stwierdziłem że na spokojnie od początku sobie zacznę skoro i tak 70-80% assetów mam gotowych. Więc bogatszy w doświadczenie,cierpliwość i skille w programowaniu wyrzeźbiłem dziś normalny footplacement :P Ogólnie założenia na początek są takie żeby ogarnąć gameplay jak trzeba, więcej dynamiki :)
5MF8O3O.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...