Skocz do zawartości

Wojo

Użytkownicy
  • Zawartość

    863
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    12

Ostatnia wygrana Wojo w Rankingu w dniu 26 Styczeń

Wojo posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

93 Złoty Człowiek

1 obserwujący

O Wojo

  • Tytuł
    Forum Infiltrator
  • Urodziny 09/07/2008

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Previous Fields

  • Nagrody
    🏆Cytat roku (CA 2017)
    🏆Cytat roku (CA 2016)
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Nie
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Nie
  • Użytkownik GameMaker 8
    Nie
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Tak
  • Użytkownik Unity
    Nie
  • Uytkownik Godot
    Nie

Ostatnie wizyty

24828 wyświetleń profilu
  1. czemu nie pracujesz w branży

    @Shil Człowiek zawsze chce to, czego nie ma.
  2. czemu nie pracujesz w branży

    Nie mogę, jestem za słaby
  3. Krabonszcz

    Dosyć ciekawa praca
  4. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Mój kolega w czasach gimnazjalnych wypijał hektolitry tęczowej coli i nie narzekał nigdy.
  5. CA2018 - Wyniki!

    Przynajmniej jedna pozytywna (niestety) rzecz w poprzednim roku
  6. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Wyglądają jakby musieli skorzystać z toalety
  7. Galeria Grafik

    Bardzo podobne do prac Beksińskiego, choć tematyka trochę inna
  8. Poruszyła was jakaś scena w grze 2D?

    Gothic miał bardzo dobry soundtrack i pełne polskie tłumaczenie było chyba czymś co przyczyniło się do dużej ilości polskich fanów. @exp Ja przechodziłem z nudów kilka razy Fable bo to była dość krótka gierka, ale w dalszym ciągu sprawiało mi satysfakcję wykonywanie tych samych zadań po raz kolejny. Jakoś rok temu grałem w Fable 3 ale jakoś mi się nie spodobało. W pierwszej części bardzo fajne było to, że kierujemy postacią niemal przez całe jej życie i dodatkowo po walkach na ciele naszej postaci przybywa blizn, a jeśli dobrze pamiętam to też się tyło (podobnie jak w GTA:San Andreas).
  9. Poruszyła was jakaś scena w grze 2D?

    Myślę, że system zdarzeń losowych w grach to jest coś, co potrafi wywołać wiele emocji (przynajmniej u mnie). Jak gram w coś z konkretną fabułą często wiem, że nic "ważniejszego" mnie nie zaskoczy. Jeśli na początku gry wpadamy w tarapaty i goni nas jakiś psychopata i próbuje nas zabić to wiadomo, że nas nie zabije bo to jest przecież początek gry, a w takich grach z systemem zdarzeń losowych rozgrywka jest za każdym razem inna, i to nawet pomimo zaplanowanego scenariusza. Teraz do głowy przychodzi mi przykład z fallouta 3 kiedy to przy którejś rozgrywce z kolei przemierzałem pustkowia jak zawsze, aż tu nagle gościa gonił gigantyczny skorpion, takie sytuacje sprawiają, że jestem zainteresowany dalszą rozgrywką. Fable: the lost chapters czyli RPG z dość małą swobodą poruszania się po świecie (jak na standardy dzisiejszych gier), nadal jest jedną z moich ulubionych gier, wydaje mi się, że jest to głównie za sprawą w miarę swobodnego podejmowania decyzji (możemy rozkochiwać w sobie panny i kawalerów, psuć lub zdobywać reputację na świecie, wykonywać masę pobocznych zadań i wiele innych). Innym rodzajem gier (już z mniej otwartą rozgrywką i swobodą działań) które lubię, są strzelanki pierwszoosobowe z liniowymi poziomami, najczęściej w tego typu grach strzelanie sprawia mi ogromną satysfakcję (bo jest dobrze zrobione) i sprawia, że za wszelką cenę chcę ukończyć dany etap (fabuła nie ma dla mnie większego znaczenia).
  10. Poruszyła was jakaś scena w grze 2D?

    Mnie osobiście bardzo zdenerwował moment w Tibii. Wracałem z desert questa mając w plecaku swoje pierwsze cc i palant co mi w queście pomagał zaczął mnie atakować, w związku z czym padłem w idiotyczny sposób ponieważ z braku bindów zatrzymywałem się i musiałem ręcznie wypijać miksturę leczniczą. Jeśli chodzi o inne gry 2D to momentami bardzo się denerwowałem grając w spelunky i w głupi sposób ginąłem, oczywiście ukończenie spelunków dawało mi wrażenie chwały i potwierdziło powiedzenie "nigdy się nie poddawaj". Oczywiście te wszystkie zdarzenia były losowe i może dlatego wywoływały we mnie mocne emocje. Z innych gier 2D, to bawiły mnie niektóre scenki w Podwójnych kłopotach Buda Tuckera, Hopkins FBI i w Wackach. W grach 3D też nie mogę nawiązać relacji z postacią(Nie wiem jak to opisać), na tyle aby ją jakoś mocno wspominać.
  11. Nad czym aktualnie pracujesz?

    To Unity? Być może już pytałem, ale łatwo zapominam niektóre rzeczy
  12. Głosuję na Nirvana z tego względu, że jego praca w unity wygląda profesjonalnie, podjął wszelkich starań żeby artykuł napisać w innym języku, i co najciekawsze, jego zainteresowania/umiejętności wybiegają poza Game Maker'a i mam przeczucie graniczące z pewnością, że ten człowiek jest w stanie osiągnąć coś więcej(jak w sumie kilku z użytkowników tego forum).
  13. Seid-Chronicles

    światło wpadające przez szczelinę
×