Skocz do zawartości

Nad czym aktualnie pracujesz?


ANtY

Rekomendowane odpowiedzi

Okej, rozumiem :)

 

Ja z kolei zawsze chciałem zrobić (i przede wszystkim zagrać) coś takiego:

 

erpeg2.png

 

I robię to, gra tylko dla nerdów lubiących grzebać w dużej ilości liczb :D (oczywiście te liczby są niewidoczne na tym ekranie gry, tu są tylko widoczne statystyki finalne, wyliczane ze wszystkich pozostałych)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

platformówka utrzymana w klimacie grozy . przedstawiam początek pierwszego Interwału który aktualnie tworzę , nie jest to poziom do ukończenia lecz testowy mający wprowadzić w to o czym będzie gra a o czym bądź o kim przekonacie się na samym początku a tutaj opis gry i link do pliku wersij testowej z powstającego poziomu pierwszego.

 

download- https://gmclan.org/up6167_4_Wyprawa.html

 

opis-Tytuł Gry-Wyprawa

 

Gatunek-Przygodowy/Survieval Horror

 

opis- Denis jest pośmiewiskiem w szkole , wsród kolegów traktowany jak ostatnia porażka

 

życia zaproszony w ramach żartu przez kolegów którzy go zaproszą na imprezę w celu by go

 

upić i zrobić sobie z niego żart , wywieź go do postawionej wiele lat temu willi w

 

której mieszkała bogata rodzina która zabiła z niewiadomych przyczyn swoją córkę a

 

później siebie siebie i męża zwłok matki , ojca i córki nigdy nie odnaleźiono a posiadłość

 

opuszczona od lat bo nikt nie chce zbliżać się do tego miejsca jednak grupa dręczycieli

 

z klasy Denisa postanawia go tam wywieź zrzucają go z małej góry w której dolinie znajduję

 

się teren posiadłości i brama przez którą nie będzie umiał przeskoczyć , zaplanowany plan

 

czas zrealizować powiedzieli pseudo kumple z klasy , żeby tylko nikt nie żałował tej decyzji

 

...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dyzmku, to chyba nie ten dział...

 

Ale co mi tam. Poprawiłem trochę, bo tamtego się nie da czytać kompletnie. Co z tym formatowanie? Dlaczego dzielisz zdanie w połowie? Przecinki piszemy przy ostatnim wyrazie.

Na przykład:

"Wybiłem okno, <---- (właśnie tutaj ma być przecinek), rzucając piłką."

A nie:

" Wybiłem okno , <----(przecinek nie stoi tuż przy ostatnim wyrazie - źle!) rzucają piłką."

 

Zresztą nigdy pytajnika, wykrzyknika, kropki, przecinka nie zostawiamy o tak stojących bez niczego. Zawsze muszą stykać się z ostatnim słowem.

 

 

 

A w nagrodę za artystyczną płodność poprawiłem jakoś Twój opis:

 

Denis jest obiektem szyderstw w szkole. Częstokroć koledzy, lub raczej po prostu chłopaki (żadni z nich koledzy), z klasy wymyślają kiepskie, wulgarne żarty z Denisem w roli głównej. Pewnego razu, jako kolejny kiepski żart, zapraszają go na imprezę. Mówiąc szczerze, Denis jest zaskoczony - czyżby nareszcie zasłużył sobie na akceptację rówieśników? Przyjął zaproszenie i przez kilka następnych dni pieczołowicie się do imprezy przygotowywał. Ćwiczył ruchy taneczne przed lustrem i wybierał wdzianko.

Impreza miała miejsce w starej opuszczonej willi, w której to wiele lat temu mieszkała bogata rodzina. Jak głosi legenda rodzina ta zabiła swoją córkę bez wyraźniej przyczyny, a później siebie siebie (zachowałem ten fragment ze względu, że nie dorównuję dyzmkowi) i męża zwłok matki, ojca i córki, której nigdy nie odnaleziono. Posiadłość stała opuszczona od lat, bo nikt nie był na tyle głupi, by zbliżać się do tego miejsca. Jednak grupa dręczycieli z klasy Denisa postanowiła go na imprezie upić, a później zażartować z niego w okrutny sposób. Podchmielonego Denisa wsadzili do samochodu i wywieźli na zbocze urwiska. Zrzucili go, a upadając chłopak wylądował na terenie opuszczonej, prawdopodobnie nawiedzionej willi. Stręczyciele przewidzieli, że ciekawość Denisa każe mu przeskoczyć przez bramę i podjąć próbuję zbadania tajemniczej posiadłości.

- Zabawę czas zacząć - powiedzieli pseudo kumple z klasy. Żeby tylko nikt nie żałował tej decyzji...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisze sobie swojego Game Maker-a. Hue-hue. ^^

Na razie taki proof-of-concept. Rysowanie/window/input z GLFW, tekstury SOIL2, język skryptowy AngelScript. Póki co proste rzeczy typu rysowanie prostokąta (patrz: kod). Działa.

GML
float s;

void _atstart() {

s = 0;

}

void _mainloop() {

s += .0125;

float x = cos(s) * 24;

float y = sin(s) * 24;

drawRectangle(16 + x, 16 + y, 32 + x, 32 + y);

}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisze sobie swojego Game Maker-a. Hue-hue. ^^

Na razie taki proof-of-concept. Rysowanie/window/input z GLFW, tekstury SOIL2, język skryptowy AngelScript. Póki co proste rzeczy typu rysowanie prostokąta (patrz: kod). Działa.

GML
float s;

void _atstart() {

s = 0;

}

void _mainloop() {

s += .0125;

float x = cos(s) * 24;

float y = sin(s) * 24;

drawRectangle(16 + x, 16 + y, 32 + x, 32 + y);

}

Nawet GameMaker ma własny "mainloop". Bo chyba o to chodzi w Game Engine'ach. Modding a'la Unity czy UDK jest ok... :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja ostatnio sięgnąłem po mój pierwszy program graficzny bardziej zaawansowany od painta (gimp) i bawię się nim trochę, pewnie każdy potrafi zrobić coś takiego, ale mi się efekt podoba:

tutaj mamy krew wyświetlającą się na ekranie na moment przy otrzymaniu obrażeń:

krew3.jpg

 

teraz pracuję nad teksturą śniegu :o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja ostatnio sięgnąłem po mój pierwszy program graficzny bardziej zaawansowany od painta (gimp) i bawię się nim trochę, pewnie każdy potrafi zrobić coś takiego, ale mi się efekt podoba:

tutaj mamy krew wyświetlającą się na ekranie na moment przy otrzymaniu obrażeń:

krew3.jpg

 

teraz pracuję nad teksturą śniegu :o

xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...