Skocz do zawartości

Nad czym aktualnie pracujesz?


ANtY

Rekomendowane odpowiedzi

za malo klatek a tak to miodzio

i zauwazylem ze bedziom nigdy nie ma wlasnego zdania, zawsze tylko podpina sie pod to co ktos juz przed nim napisal

zawsze sie tych klatek czepiasz, akurat to jest wpożo, ruch nieco zbyt szarpany i statyczność wody to są główne wady, właśnie jakieś falowanie wody, dodanie jaiś bąbelkow itp. by całośc ######ście ożywiło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tak samo. Te kamienie i kryształki na dole tylko ładne

 

Szynszyle ci lepiej wychodzą : 3

 

Szynszyle są statyczne, z animacją też byłby problem. ;)

 

Wiem już jak pozmieniam klatki, bo teraz to faluje a szybko tym welonem na boki, a powinna góra-dół, to będzie płynniej. Wodę falowaną pokusiłabym się, ale to tło do gry, to jak będzie wyglądać jak nagle cały background 800 na 600 będzie jakoś się zmieniał? Nie znam się na tym, ale to nie wpłynie na wydajność gry? Ale sam ruch, taki że opada lekko w dół, potem mocno w górę leci, to okej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szynszyle są statyczne, z animacją też byłby problem. ;)

 

Wiem już jak pozmieniam klatki, bo teraz to faluje a szybko tym welonem na boki, a powinna góra-dół, to będzie płynniej. Wodę falowaną pokusiłabym się, ale to tło do gry, to jak będzie wyglądać jak nagle cały background 800 na 600 będzie jakoś się zmieniał? Nie znam się na tym, ale to nie wpłynie na wydajność gry? Ale sam ruch, taki że opada lekko w dół, potem mocno w górę leci, to okej?

wydajność od jednego animowanego 800x600 nie powinno spaść, ale można to obejść na pare sposobów, najbardziej optymalnie bylo by zaprogramować fale ale np w starej gierce (propaganja) narysowałem po prostu falowanie na 400x300 poźniej image_scale x 2 i przy "miękkości" wody wcale to głupio nie wyglądało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wydajność od jednego animowanego 800x600 nie powinno spaść, ale można to obejść na pare sposobów, najbardziej optymalnie bylo by zaprogramować fale ale np w starej gierce (propaganja) narysowałem po prostu falowanie na 400x300 poźniej image_scale x 2 i przy "miękkości" wody wcale to głupio nie wyglądało.

 

poprawiłam: meduza

zrobiłam delikatne falowanie, samymi kolorami wody. Meduza docelowo będzie mniejsza. Bąbelki później popróbuję, bo jakieś się z pewnością przydadzą, ale meduza to chyba bąbelków nie robi, nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

Powinny być jakieś przerwy - tzn. szybka animacja (wtedy meduza przyspiesza) i potem statyczna klatka jak jest wyprostowana (ale nadal delikatnie przyspiesza, siłą pędu, lecz bardzo wolno i zwalnia) - teraz to raczej wygląda jakby się wspinała, niż odpychała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ooo to co gnysek mówi, genialnie by wyszło.

 

Tak, racja, już wprowadziłam te zmiany. Z tymże nie umieszczałam już, bo tak co chwila nową wersję wrzucać to jakoś dziwnie. Zresztą chwilami to się zaczynam bać, że jak coś wrzucę, to się kłótnia (to nie jest odpowiednie słowo, ale innego nie znajduję) jakaś wywiąże. Wrzucę potem jak zrobię bąbelki, choć nie będę raczej ich z meduzą łączyć. Tło faluje dobrze? To o czym pisze Propa, falowanie osobno, zastanawiam się jak to wyglądało, nie widziałam tej gry, a nie mogę jej znaleźć na forum, w temacie Propaganjas żaden link nie działa.:/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Shill podpowiem bierzesz paluch (czy jak sie to zwie, to narzędzie do rozmazywania) ustawiasz duży pędzel, małe flow czy tam opacity i delikatnie falujesz :) główna trudność to żeby to zachowało płynność i nie skakało.

a linka do propaganji rzuce jak znajde.

edit.

w samej meduzie poruszałbym głównie tymi mackami/ogonkami/ swiatełkami, sama mordzia część porusza się w porządku, no moze troche za szybki spadek w dół w tym ruchu ;)

zbędny bonus ale miły dla oka: np jak są te diamenty, to ich błysk mógłby się rozjaśniać i zciemniać co jakiś czas

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Shill podpowiem bierzesz paluch (czy jak sie to zwie, to narzędzie do rozmazywania) ustawiasz duży pędzel, małe flow czy tam opacity i delikatnie falujesz :) główna trudność to żeby to zachowało płynność i nie skakało.

a linka do propaganji rzuce jak znajde.

 

Okej, myślałam że to jakaś półprzezroczysta nakładka była magiczna, czy coś ^^

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w czasach jak robilem tą grę jakakolwiek półprzezroczystość zacinała nawet najlepszy sprzęt :D

linka nie znalazlem ale zuploaduje, ten efekt wyszedł w grze całkiem nieźle biorąc pod uwagę użyte prymitywne techniki :)

edit.

http://www.sendspace.com/file/oqgwai

prawie sam poczatek gry

nie wiem czy chodzi na nowych windowsach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...