Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 07.08.2017 w Odpowiedzi

  1. Przepraszam, masz rację.
    9 punktów
  2. Gatunek: Platformówka akcji z elementami shoot'em upa Opis: W imperium panuje spokój, jedynie od czasu do czasu pojawiają się niewielkie buntujące się grupy. Nadchodzącym etapem zaprowadzenia ostatecznego ładu w państwie jest całkowita delegalizacja miejsc zamieszkania poza megamiastami imperium. Jako dowódca elitarnej jednostki mamy docierać do miejsc które nie chcą się podporządkować i zaprowadzać pokój. Zatem tak, gramy tym złym. Pomysł ten nie ma żadnych podtekstów politycznych, pomyślałem tylko że ciekawe będzie przedstawienie skrajnego chorego świata z perspektywy wyznawcy, części systemu. Gra jest platformówką akcji fabularnie inspirowana Rokiem 1984 i Gwiezdnymi Wojnami a gameplyowo grami takimi na NES'a jak: Batman,Megaman, Castlevania czy Shatterhand. Poza uderzaniem biczem będziemy mieli umiejętności\bronie dodatkowe które będzie można kupować i ulepszać. Będzie je można wymieniać w punktach kontrolnych zależnie od potrzeb. Planuję około 30 misji,10 bossów i wielu subbosów(jeden już jest nawet na screenie), co jakiś czas pojawią się również misje w których latamy na desce(w stylu Goblina ze spider-mana) Premiera: 2020 Autor: Adrian Marzec Gify: Pozostałe gify: https://twitter.com/Addgames92 Screeny: Graficzki otoczenia wymagają jeszcze dużo pracy ale między innymi po to zakładam już ten temat by zbierać feedback i móc je dopracować możliwie jak najlepiej:) Cała galeria(strona work in progress) http://www.clockworkmustache.com/games-2/red-order
    8 punktów
  3. Siemka, jeżeli czytasz tę wiadomość najprawdopodobniej pomogłem Ci w czymś przez Steam lub Skype. Zostaw reputację pod tą wiadomością lub którąś inną w temacie i napisz posta informującego innych, że w czymś pomogłem ;) Jeżeli jesteś tu bez powodu zapraszam do kontaktu na Steam aby pograć w gry lub pomóc w jakimś problemie z game makerem 1.4 ! Mój profil Steam
    7 punktów
  4. 6 punktów
  5. próbna animacja nóg, spróbuję też jakoś związać górną część tułowia żeby odpowiednio się cała wyginała przy chodzeniu
    6 punktów
  6. Hej. Troszkę mnie nie było. Wracam do robienia gier sobie. Tym razem całkowicie dwuwymiarowy projekt. Zaczęło się od Ludum Dare, a teraz sobie szlifuję i mam w planach stworzenie jakiegoś przygodowego fabularnego horroru. Oczywiście nic nie skończę jak zwykle, żeby nie było niedomówień już na starcie.
    6 punktów
  7. Nowy rok, nowe menu Postaci, Statki, Skrzynki, Skiny, na dole Ustawienia
    6 punktów
  8. Skradanko-strzelanka którą robię w Unity od paru miesięcy. Ciągle jest na etapie silnika ale co jakiś czas dodaję pojedyncze rzeczy graficzne. W tym temacie będę od teraz wrzucał nowe screeny, gify itd. Telewizorki z newsami
    5 punktów
  9. Ciągle słaba jakość wychodzi nagrywania, ale dodałem przedmioty które można rzucać, na razie w formie piłek do kosza
    5 punktów
  10. Pracę nad Seid-Chronicles zostały wznowione , grę planuje ukończyć w 2021 roku , pewnie nie które osoby z gmclanowiczow myślały że projekt został anulowany jednak nic z tych rzeczy
    5 punktów
  11. Witam GMCLANy! No to po 9 latach przedstawiam Wam w końcu gotowy projekt O samej grze nie będę się rozpisywał, po prostu skopiuję opis z Google Play Krótko powiem tylko, że jest to mój największy projekt w życiu, a przede wszystkim skończony! Jak sami wiecie, trwało to bardzo długo i dużo z Was zna historię gry/projektu. Nie było łatwo, ale się udało! Grajcie, komentujcie, a jak wesprzecie to będzie cudownie Zapraszam! Miłego grania! Link do pobrania: Almora Darkosen POBIERZ Oficjalna strona gry: Almora Darkosen Official Site Strona na Facebooku: Almora Darkosen Facebook Almora Darkosen to fabularna gra hack and slash w stylu retro, osadzona w świecie fantasy. Odkryj wielką wyspę Almora i poznaj jej wszystkie lokacje: pola, bagna, lasy, ciemne lasy, miasta, krypty, jaskinie, pustynię i inne... Zobacz poniżej wszystkie funkcje gry: Cechy gry: * Oryginalna atmosfera retro. * Długa historia wyspy Almory. * Zadania: ponad 100 zadań, w tym zadania główne i poboczne z długą fabułą. Zdobądź więcej doświadczenia, zdobywaj przedmioty i złoto od NPC. * Przedmioty: Ponad 1500 różnych przedmiotów, mieczy, toporów, tarcz, hełmów, zbroi, spodni, butów, rękawic, pierścieni, kamieni, mikstur, ziół, minerałów, kluczy, narzędzi i wiele innych… Obejmuje: podstawowe przedmioty, ulepszone, rzadkie, wyjątkowe i legendarne. * Górnictwo i kopanie. Szukaj minerałów, takich jak rudy żelaza, srebra lub złota. Wykop kilka ukrytych skrzyń i zbadaj całą wyspę z ukrytymi miejscami. * Rzemiosło: Twórz nowe przedmioty, ulepszaj je do rzadkich lub unikalnych. Twórz nowe mieszanki, esencje bojowe lub obronne, twórz specjalne klucze, odkrywaj nowe przedmioty, naprawiaj zepsuty sprzęt i nie tylko! Istnieje ponad 300 kombinacji przedmiotów. * Ekwipunek z depozytem: (w stylu Diablo) * Najemnicy: Zatrudnij najemnika i walcz z potworami u jego boku. Utrzymaj go przy życiu, podziel się z nim miksturami i ulepsz go na wyższy poziom. Najemnicy są bardzo pomocni, zwykle są silniejsi od ciebie. * Potwory: Walcz z bossami i różnymi potworami ze specjalnymi umiejętnościami: latające, czołgające się, wskrzeszające inne potwory, rzucające zaklęcia, zatruwające, leczące, znikające i nie tylko ... * Łodzie i portale: Jeśli masz dość chodzenia, zawsze możesz skorzystać z płatnej łodzi. Możesz podróżować do wcześniej odkrytych miejsc. * Minigry: Graj w minigry Almorian za złoto i żetony w tawernach i ukrytych miejscach. Zbieraj żetony Almory, aby tworzyć lepsze wyposażenie i przedmioty. * NPC: rozmawiaj ze wszystkimi NPC o ich historiach, wykonuj ich zadania. * Umiejętności: używaj umiejętności aktywnych i pasywnych. Możesz wybrać ścieżkę umiejętności, ogień lub truciznę. Użyj umiejętności leczenia, aby leczyć siebie i swoich najemników. Wybierz, jaki rodzaj walki lubisz, w zwarciu lub na odległość. * Książka wiedzy o grze: Lista i statystyki wszystkich odkrytych przedmiotów. Statystyki i opisy potworów. Księga rzemieślnicza zawierająca listę wszystkich odkrytych kombinacji przedmiotów. I wiele innych... Gra jest bezpłatna z reklamami: Możesz wyłączyć reklamy, kupując konto Premium. Dodatkowo istnieje kilka dodatkowych funkcji z kontem Premium: - Brak reklam w całej grze - Dostęp do mini gier - Dostęp do encyklopedii (przedmioty / potwory / rzemiosło) - Podgląd rzemiosła na stole rzemieślniczym
    5 punktów
  12. Rewelacyjne wyniki Krzywa rośnie w górę jak cholera. Gra już jest polecana w Google Play i naprawdę idzie to nieźle. Oby tak dalej Jeszcze lada chwile wrzucam na iOS bo już testuje na iPhonie7 i działa w 500 FPS Obecnie pracuję nad nową wersją gdzie jest już tutorial, bo sporo osób nie może sobie poradzić na początku gry, no i kanał Discorda się przydał, bo gracze pomagają sobie nawzajem. Naprawdę jest mega dobrze, nie spodziewałem się tego a jest coraz lepiej!
    5 punktów
  13. Nie pracuję już w branży bo minęła mi zajawka na gry. Jak wiecie od wczesnego wieku robiłem gierki, najpierw Top Hat. Wpadło trochę kasy, wyprowadziłem się do Warszawy, tam robiłem jako tester aż do najthoksa. Rzuciłem pracę aby skończyć najthoksa, zamiast tego poleciałem w balet z przyjaciółmi. Znalazł się wydawca, nie najlepszy, ale były pieniądze. Grę wydałem i miałem jeszcze na kilka miesięcy życia. Zamiast iść do pracy i gromadzić gotówkę to jeździłem po Polsce, imprezowałem i żyłem na pełnym luzie przez pół roku. Robiłem w międzyczasie prototypy ale nie miałem żadnych rewolucyjnych pomysłów. Zamiast tego zacząłem malować obrazy. I wtedy odkryłem, że to jest moja główna droga. W grach zawsze najbardziej lubiłem robić grafikę albo fajnie rozkładać obiekty na planszy dla ładnej kompozycji. Obecnie siedzę za granicą gdzie wyjechałem aby szybciej zgromadzić gotówkę na rozkręcenie wszystkiego. Jakiś czas temu otworzyłem się na sprzedaż globalną, choć głównie USA, co pozwoli mi już za chwilę rzucić obecną pracę na part time i przejść na 100% mojej twórczości. I wtedy dopiero zacznie się najtrudniejszy egzamin. Ale myślę, że się uda. Co ciekawe, prowadzę trochę nietypowy sposób sprzedaży swoich obrazów który opiera się w 100% o internet. Wykorzystuję swoje umiejętności które zdobyłem robiąc gry, czyli jakieś tam podstawy marketingu i tego jak działają social media. O social media też się bardzo dużo nauczyłem przez ostatnie 2 lata. Chciałbym się w życiu poświęcić 100% sztuce. Mam pomysły na obrazy, chcę się uczyć malować cyfrowo jak i klasyczne. Do tego interesuje mnie rzeźbienie, ale to dopiero jak przejdę u siebie na full time aby mieć więcej czasu na takie rzeczy. O ile będę go miał, bo od jakichś 2 lat cierpię na całkowity brak czasu. No ogólnie kurde to tworzenie najbardziej mnie jara. #pdk
    5 punktów
  14. Cześć, Zastanawiam się nad stworzeniem petycji, skierowanej do Marka Overmarsa ( lub kogokolwiek, kto jest teraz szefem GameMakera), dotyczącą zmiany nazwy programu. GameMaker... serio? Rozumiem, że taka nazwa miała sens w 2000 roku w czasach GameMaker 5.0 i gry robiło się tam głównie z klocków... ale teraz jest to narzędzie rozbudowane, z własny językiem programowania, w którym można robić gry zarabiające duży hajs. Ba! Powstają nawet mały firmy developerskie (np. MoaCube), które specjalizują sie w tworzeniu gier w GMS:2, jest to więc narzędzie, z którego korzystają już nie tylko hobbyści ale też i profesjonaliści... a ta nazwa? GameMaker? Nie uważacie że jest to oznaka braku szacunku dla developera, który poświęcił kilka lat na to aby opanować GML? GameMaker brzmi jak jakiś RPG maker, i od razu kojarzy się z jakimś scamem. Zanim ktoś z was stwierdzi, że troluję lub prowokuję, to zastanówmy się nad jedną rzeczą: Czy nie jest tak, że każdy, kto powie w towarzytwie, że stworzył grę w GameMakerze jest traktowany niepoważnie, i to wcale nie dlatego że GMS:2 to program ułomny czy też wybrakowany ( w rzeczywistości ma nawet kilka plusów, których nie ma Unity), ale przez tą nazwę, która jest totalnym nieporozumieniem i jest nieadekwatna do możliwości programu. Czemu GM nie może nazywać się jakoś bardziej normalnie jak Unity czy też Godot? Pozdrawiam, nowy_user
    5 punktów
  15. Jeżeli chodzi o opinię graczy to jeszcze nie trafiłem na to by ktoś pisał jakieś hejty pod grą zrobioną z GMa chyba że jest kiepska. Za to spotkałem się z opiniami o unity że ludzie widząc to logo dają od razu refound na steamie albo innych hejterów który piszą recenzję negatywną i nakłaniają do zmienienia silnika na jakiegoś unreala czy coś zamiast unity. Negatywne opinie o GMie to ja widuję jedynie u jakiś urażonych polaczków pseudo gamedevów którzy nie mogą znieść tego że ktoś robi grę na gotowym silniku zamiast marnować całe życie na nauce wynajdowania koła na nowo tworząc własny silnik. Ale po co się tym przejmować? To nawet nie są gracze i nie twój target.
    5 punktów
  16. Ostatnie dwa tygodnie były masakryczne pod kątek ilości pracy, ale w końcu skończyłem swój algorytm do którego podchodziłem już z 4 razy
    5 punktów
  17. Zrobiłem takie śmiszne pseudo 3d, nawet fajne można animować i w ogóle największy problem przy czymś takim to oczywiście kolejność rysowania, trzeba podzielić kierunki na 6 stref i rysować konkretne części ciała w kolejności eh
    5 punktów
  18. https://www.yoyogames.com/blog/64/using-motion-planning http://docs.yoyogames.com/source/dadiospice/002_reference/movement and collisions/motion planning/index.html Najprościej użyć do ruchu wroga wbudowanej funkcji mp_potential_step(xgoal, ygoal, stepsize, checkall) gdzie: xgoal, ygoal - współrzędne gracza stepsize - szybkość ruchu w pixelach na klatkę checkall - tutaj true (jeśli wróg ma omijać wszystkie obiekty po drodze) lub false (jeśli wróg ma omijać obiekty solid po drodze) Oczywiście nie jest to idealne rozwiązanie, funkcja polega na tym że program sprawdza przeszkody w najbliższym otoczeniu i zmienia kąt wroga tak aby je omijał, ale nie ma tutaj ogólnego planu więc wróg będzie się często zacinał lub chodził w kółko. Plusem jest mało obliczeń na klatkę. użycie mp_potential_step daje niezłe wyniki przy prostych przeszkodach Lepsze jest użycie funkcji z serii mp_grid, za pomocą funkcji takich jak mp grid_add_cell, add_rectangle, czy add_instance tworzysz mapę kwadracików i dodajesz informację które kwadraciki omijać. Potem dzięki mp_grid_path ustalasz dla obiektu optymalną trasę omijającą przeszkody (oczywiście wróg będzie się poruszał wzdłuż kratek czyli w ośmiu kierunkach). To podejście jest trudne do zoptymalizowania, jak masz dużą mapę, dużo przeciwników i każdy z nich na poczekaniu aktualizuje sobie pozycję gracza i ciągle oblicza nową trasę może być to mocno niewydajne, ale z drugiej strony będziesz miał pewność że przeciwnik się nie zatnie (ew. uzna że np. nie ma możliwości dojścia do gracza)
    5 punktów
  19. W końcu moje paczki zostały zatwierdzone, parę osób chciało video z testem obciążeniowym to zrobiłem i mnie rozwaliło jak ciekawie potrafi to wyglądać
    5 punktów
  20. Skończyliśmy właśnie prace nad nowym logo Dodaliśmy też podtytuł, więc teraz gra nazywa się "Ignis: Duels of Wizards"
    5 punktów
  21. Hej. Naprawdę serce się raduje, że w końcu czuć tu powiew świeżości i osobiście jestem jak najbardziej za tym, by przywrócić to forum do dawnej świetności. Dlatego wnoszę tu małą inicjatywę jaką miałyby być zalecenia innych użytkowników wobec tego jak nowa strona miałaby funkcjonować. Sorencje, że wylatuję z tym w valhalli, ale wiecie. Gdyby moderacja podłapała pomysł to byłbym wdzięczny gdyby dało się to jakoś przypiąć gdzieś. Także proszę wysuwać tu swoje idee i odnosić się do pomysłów innych, a później wspólnymi siłami postaramy się wcielić je w życie. Ja zacząłbym od wrażeń estetycznych. Jestem na tak, ale aktualna surowość domyślności szablonu pewnie odpycha świeżaków, dlatego zalecałbym nadać stronie jakiegoś charakteru.W tym celu moglibyśmy zrobić -mały konkursik/przetarg na nowe logo. Każdy chętny mógłby coś zaprojektować i wrzucić, a potem prosta ankieta i bum. -Do tego dobrym zagraniem byłoby samoscrollujące się okienko z wyselekcjonowanymi "grami naszej społeczności", gdzie będą jakieś Warlocksy, Top Haty, Catch the clowny z grafikami, może nawet animowanymi: Zapraszam do dyskusji
    5 punktów
  22. siema, mamy na forum ludzi, którzy pracowali nad Cyberpunkiem 2077, którzy są CTO azjatyckich software housów, którzy kończą technika, którzy wystawiają swoją sztukę w galeriach, i którzy mają 6 dziecko w drodze. pytam więc z ciekawości (i trochę w ramach testu czy w ogóle ktoś coś jeszcze napisze na forum, bo nie ma pytania na które łatwiej odpowiedzieć niż "co u Ciebie") - jak tam życie, gmclanowiczu? czym się zajmujesz, jak to się ma do Twoich planów sprzed 3 lat, i gdzie widzisz siebie za kolejne 3 lata? dobre to życie, czy takie se? zaczynajcie, ja się wtopię w tłum
    4 punkty
  23. Lyrics Video który zrobiłem w Unity 2017
    4 punkty
  24. System takedownów wersja wstępna
    4 punkty
  25. Tytuł: M.E.A.T. Gatunek: RPG, cRPG Opis: M.E.A.T. w telegraficznym skrócie Jest to gra RPG single player, stylizowana na klasyki gatunku z lat ’90. XX wieku, wykonana w rzucie 2D i grafice Pixel Art. Przed graczem stoi zadanie, w formie kampanii jednoosobowej, rozwikłania zagadki stanowiącej główną linię fabularną i pokonanie najważniejszego antagonisty, tj. nadrzędnego bossa. Gracz w trakcie rozgrywki rozwija swoją postać na wielu płaszczyznach typowych dla gatunku RPG. Postępy w rozwoju postaci opierają się na czasie poświęconym treningom i walce przeciwko AI. Poza działaniami związanymi z głównym wątkiem (opartymi na decyzjach skutkujących określonym rozwojem rozgrywki i tym samym dostępnością zadań), istnieje szereg misji pobocznych. Gra posiada otwarte zakończenie – nawet po wykonaniu ostatniej misji, gracz jest w stanie nadal odkrywać dalszy świat M.E.A.T.-a, jak i walczyć z przeciwnościami, jakie owe uniwersum postawi na jego drodze. Autorzy: Trippin Bears Strona na wspieram.to Screeny: Trailer:
    4 punkty
  26. Ustalmy, że cała kwota jaką zbierze projekt zostanie oddana na rzecz black live matters aby zakończyć zamieszki trwające w ameryce oraz położyć kres wszselkim konfliktom na tle rasowym aby niezależnie od koloru skóry każdy człowiek był równy.
    4 punkty
  27. ragggggdolll @EDIT: animacje ruchu
    4 punkty
  28. Kolejny miesiąc pracy zdalnej spowodował że chyba jednak wrócę do hobbystycznego gamedevu Nie samym PHPem człowiek żyje, więc odgruzowuje stary projekt, w sumie sam engine walki - bo ostatnio tylko na tym się skupiałem, nie wiem czy wam kiedyś podrzucałem filmik, ale chyba jest dobra podstawa żeby było w czym dalej rzeźbić Ponad 2 lata jak szybko strzeliły
    4 punkty
  29. nie chcę pirackiej kopii. Chcę kopię oryginału
    4 punkty
  30. Cześć Wszystkim! Dzisiaj po południu dostałem zgodę, a więc organizuje konkurs! Zadaniem jest stworzyć odmienną wersję gry, którą wszyscy znają, np. Skyrim jako strategia/karcianka. Gry nie będą monetyzowane w żaden sposób, a więc nikt nie powinien przyczepić się do praw autorskich. Możecie używać dowolnego silnika oraz technologii, ważne, abyście robili to w pojedynkę, ponieważ przewidziane są nagrody! 1 Miejsce - zwycięzca może wybrać nagrodę z miejsca 1, 2, 3; Human: Fall Flat - Steam Life is Strange Complete edition - Steam Company of Heroes 2 - Steam 2 Miejsce - zwycięzca może wybrać nagrodę z miejsca 2, 3; Random Premium Key - Steam Gothic Universe Edition (1-3) - Steam Minecraft Windows 10 edition - Microsoft 3 Miejsce; Grid 2 - Steam Dirt 3 - Steam Lego LoTR - Steam Lego Batman - Steam Pojedynkują się: Wszyscy którzy maja chęć, nie trzeba się nigdzie zapisywać. Temat: Znana gra w innym wydaniu. Zasady - Gra musi być tworzona w pojedynkę - Projekt tworzony od podstaw - Wybór silnika dowolny - Dozwolona gra 2D jak i 3D Zakończenie: 1 Września 2019 (niedziela), godzina 19:00. Ocenia/ją: zostanie założona ankieta dla ogółu - demokracja. PS: Użytkownik o nicku SimianVirus7 ma bana na nagrodę ale także może brać udział w konkursie. Głosy na jego pracę nie będą wliczane w ranking.
    4 punkty
  31. No wczoraj pierwszy raz sam wydałem grę na Steamie https://store.steampowered.com/app/1001040/Glorious_Companions/
    4 punkty
  32. Na razie jestem tu przez mieszkanie uwięziony na 3 lata i nie myślę o tym, szczerze nie wiem, jak będzie po tym czasie, czy zostanę w uk, czy wyjadę gdzie indziej, czy wrócę, aczkolwiek nie wydaje mi się, abym wracał do Polski Za każdym razem jak wracam widzę jak ceny drożeją, to przykre już jest, jak spora część produktów jest tańsza w uk niż w pl :/ +samo prawo czy życie dużo bardziej mi się podoba za granicą. A co do pracy, to ogólnie pracuję w prep kitchen, gdzie są 3 departamenty: mięso, gdzie to jest w sumie linia produkcyjna dla kotletów burgerowych(dziennie robimy jakoś 700-2000kg). Frytki, gdzie musimy je podsmażyć 3 min i spakować w woreczki(dziennie jakoś 1800-4000kg) i kuchnia, gdzie robią sosy, drinki, pikle i jakieś tam inne mniej istotne rzeczy xD Teraz pracuję na frytkach, gdzie jest już moich 4 znajomych i jest zajebiście, chociaż planuję wrócić na mięso, jest przyjemniej i wolę zabierać z pracy mięso niż frytki xD Ale ogólnie ta praca jest o tyle dziwna, że gdzie na frytkach akurat w sumie to jest ciężkie, to czym szybciej pracujesz tym jest fajniej, śmieszniej i bardziej chce Ci się pracować xD
    4 punkty
  33. Elo, Odkopałem na dysku stary projekt, który kiedyś robiliśmy ale nie doczekał się momentu żeby ujrzeć światło dziennie. Uznałem z waxxem, że może lepiej żeby się nie marnowały te assety i wrzucamy je za darmo - do wykorzystania w prototypach, projektach na studia, czy jako podstawa do większej gry. https://waxx.itch.io/shadow-mines-asset-pack - tu można pobrać za friko W zamian zapraszam do dodania na wishlistę naszego aktualnego projektu https://store.steampowered.com/app/1001040/Glorious_Companions/
    4 punkty
  34. Obracanie się znaczników przy kontakcie ze ścianą i jednocześnie dostosowanie się do nachylenia podłoża ostatecznie mi dzisiaj zadziałało uff... markerWalk[unit].transform.rotation=Quaternion.Euler(new Vector3(90, 0, 0))*(Quaternion.LookRotation(correctHit.normal,Vector3.up)*(Quaternion.LookRotation(rotationVector,Vector3.up)*Quaternion.Euler(new Vector3(-90, 90, 0))));
    4 punkty
  35. Pewnie niewiele osób wie o projekcie "Dyzmaken 1.0" wprowadzonym do życia przez administrację GMClanu wiele lat temu. Była to ostateczność, do której uciekli się z powodu drastycznie spadającego poziomu aktywności na forum. Łudzili się wtedy, że nigdy więcej nie powołają się na tę kartę by ratować społeczność wirtyny gmclan.org. Tymczasem wersja 3.0 została uruchomiona...
    4 punkty
  36. Panie i Panowie, mam przyjemność gościć Was na 10. Community Awards! W tę okrągłą edycję użytkownicy staną w szranki w następujących kategoriach: Gra roku Demo roku Zapowiedź roku Artykuł / Tutorial / Silnik roku Screen / Film / GIF roku Użytkownik roku Cytat roku Zgłaszajcie swoje typy do poszczególnych kategorii do 18.01, g. 23:59. Powodzenia wszystkim. Community Awards 2018 - start!
    4 punkty
  37. Milion lat tu nie wbijałem, ale co mi tam - mam ochotę się pochwalić:
    4 punkty
  38. Takietam pierwsze testy z trybem multiplayer. No i placeholderowa grafika, moze poza postaciami. https://led.feen.us/5xe4e10v.mp4
    4 punkty
  39. Heksagonalny system turowy to straszna męka w GMie, ale chyba jestem na dobrej drodze. Określanie realnej odległości z uwzględnieniem zasięgu i przeszkód zrobione Jakby ktoś miał kiedyś problemy to polecam https://www.redblobgames.com/grids/hexagons/ Pięknie opisane mechaniki heksagonalne z interaktywnymi przykładami (wprawdzie nie w GMie ale zawsze coś)
    4 punkty
  40. rasizm na gmclanie w formie generatora postaci (początki)
    4 punkty
  41. Najpierw pomyślałem "jezu, co za lamerski cringe temat, ciekawe czy w nim odpowiedziałem". A później się okazało, że to ja go założyłem.
    4 punkty
  42. A ja ostatnio to pracowałem na GMCLANem :D
    4 punkty
  43. Skin banana. Nie ma za co.
    4 punkty
  44. Moja luźna propozycja bazująca na pomyśle @gnysek
    4 punkty
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...