Ranking
Popularna zawartość
Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 07.08.2017 w Odpowiedzi
-
9 punktów
-
Gatunek: Platformówka akcji z elementami shoot'em upa Opis: W imperium panuje spokój, jedynie od czasu do czasu pojawiają się niewielkie buntujące się grupy. Nadchodzącym etapem zaprowadzenia ostatecznego ładu w państwie jest całkowita delegalizacja miejsc zamieszkania poza megamiastami imperium. Jako dowódca elitarnej jednostki mamy docierać do miejsc które nie chcą się podporządkować i zaprowadzać pokój. Zatem tak, gramy tym złym. Pomysł ten nie ma żadnych podtekstów politycznych, pomyślałem tylko że ciekawe będzie przedstawienie skrajnego chorego świata z perspektywy wyznawcy, części systemu. Gra jest platformówką akcji fabularnie inspirowana Rokiem 1984 i Gwiezdnymi Wojnami a gameplyowo grami takimi na NES'a jak: Batman,Megaman, Castlevania czy Shatterhand. Poza uderzaniem biczem będziemy mieli umiejętności\bronie dodatkowe które będzie można kupować i ulepszać. Będzie je można wymieniać w punktach kontrolnych zależnie od potrzeb. Planuję około 30 misji,10 bossów i wielu subbosów(jeden już jest nawet na screenie), co jakiś czas pojawią się również misje w których latamy na desce(w stylu Goblina ze spider-mana) Premiera: 2020 Autor: Adrian Marzec Gify: Pozostałe gify: https://twitter.com/Addgames92 Screeny: Graficzki otoczenia wymagają jeszcze dużo pracy ale między innymi po to zakładam już ten temat by zbierać feedback i móc je dopracować możliwie jak najlepiej:) Cała galeria(strona work in progress) http://www.clockworkmustache.com/games-2/red-order8 punktów
-
Inwencja twórcza społeczności GMclanu
I am Lord i 6 innych przyznał(a) reputację Czołg Krymski za temat
poddaję się7 punktów -
Tutaj zostawiaj reputację
Wojo i 6 innych przyznał(a) reputację I am vader za temat
Siemka, jeżeli czytasz tę wiadomość najprawdopodobniej pomogłem Ci w czymś przez Steam lub Skype. Zostaw reputację pod tą wiadomością lub którąś inną w temacie i napisz posta informującego innych, że w czymś pomogłem ;) Jeżeli jesteś tu bez powodu zapraszam do kontaktu na Steam aby pograć w gry lub pomóc w jakimś problemie z game makerem 1.4 ! Mój profil Steam7 punktów -
No i w końcu dokończyłem Legs Animator. 4 lata temu pierwsze "kroki" z tym algorytmem. Potem kilka razy pisany od zera i teraz ostateczna wersja:6 punktów
-
Ło kurde, ciekawe rzeczy się przeczytało. Na gmc od dawna nie wchodzę, w sumie nie wiem dlaczego. U mnie to wyglądało tak, że jakieś... 8 lat temu były sobie studia, po czasie trafiłem nawet na Informatykę na PWR (jebać pwr, srsly), ale w okolicy 5 sem musiałem iść do pracy więc poszedłem na zaoczne na semestr po czym zamknęli infę zaoczną. Więc kontynuowałem pracę, jako dev się nie udało ale za to jako QA. Testuje sobie już jako tester automatyczny od jakichś 4 lat i w sumie... podoba mi się to. Zawsze jak osiągnę sufit to jest opcja przejść do developerki. Żeby nie zmarnować studiów udało mi się przenieść na prywatną na DSW i jestem teraz na 7 semestrze profilu Programowanie gier komputerowych. Gier nie robiłem od 10+ lat więc miło było sobie to wszystko przypomnieć, jak zrobię pracę inżynierską to się nią wam pochwalę :P. W karierze zawodowej kiedy przycisnęło pracowałem jako tester gier w T-Bull i chciałbym tutaj wszystkich przestrzec przed tym toksycznym gównem, najgorsze przeżycie ever, całe szczęście tylko na 3 miesiące. Teraz szczęśliwie pracuję z powrotem w aplikacjach biznesowych i piszę automaty do apek mobilnych w Spyrosoft dla brytoli. Jak ktoś będzie szukać to szczerze polecam z kolei Spyro jako firmę na lata, propracownicze podejście . Noo i mieszkam dalej we Wrocławiu. Bardzo prywatnie też było sporo. Nie wstydzę się przyznać, że jakieś 2-3 lata temu udało mi się wygrać z dość mocną depresją (było bardzo źle, z dwiema próbami), którą stwierdzono że jest biologiczna. Pewna białogłowa (z którą jestem po dziś dzień, prawie 4 lata już) zaciągnęła mnie na siłę do psychiatry, który na prawdę pomógł. Nie piszę tego żeby się wyżalić, tylko uświadomić komuś kto może ma podobny problem, że z tym da się walczyć i da się wygrać. Tylko trzeba iść po tę pomoc, albo dać się wytargać na siłę Gdzieś 5 lat temu odkryłem nową pasję na całe życie, żałuję że nie miałem tego od chociaż technikum. Prowadzę (i czasami gram jako gracz) w papieowe erpegi, głównie DND5e i Warhammer 4e i uwielbiam to ponad wszystko, gry komputerowe już nie jarają w ten sposób co papierowe. Przez pandemię ogarnąłem to nawet w wersji online i okazuje się że nie różni się to tak bardzo od siedzenia razem przy stole. Jak się uda zebrać to mogę jakąś kampanię poprowadzić dla gejklanu TLDR w życiu jest w końcu stabilnie i szczęśliwie6 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
próbna animacja nóg, spróbuję też jakoś związać górną część tułowia żeby odpowiednio się cała wyginała przy chodzeniu6 punktów
-
Nad czym aktualnie pracujesz?
Uzjel i 5 innych przyznał(a) reputację Czołg Krymski za temat
Hej. Troszkę mnie nie było. Wracam do robienia gier sobie. Tym razem całkowicie dwuwymiarowy projekt. Zaczęło się od Ludum Dare, a teraz sobie szlifuję i mam w planach stworzenie jakiegoś przygodowego fabularnego horroru. Oczywiście nic nie skończę jak zwykle, żeby nie było niedomówień już na starcie.6 punktów -
Nowy rok, nowe menu Postaci, Statki, Skrzynki, Skiny, na dole Ustawienia6 punktów
-
chciałem zrobić taki main hub finnal.mp45 punktów
-
Witam GMCLANy! No to po 9 latach przedstawiam Wam w końcu gotowy projekt O samej grze nie będę się rozpisywał, po prostu skopiuję opis z Google Play Krótko powiem tylko, że jest to mój największy projekt w życiu, a przede wszystkim skończony! Jak sami wiecie, trwało to bardzo długo i dużo z Was zna historię gry/projektu. Nie było łatwo, ale się udało! Grajcie, komentujcie, a jak wesprzecie to będzie cudownie Zapraszam! Miłego grania! Link do pobrania ( Google Play ) Link do pobrania ( App Store ) Oficjalna strona gry: Almora Darkosen Official Site Strona na Facebooku: Almora Darkosen Facebook Almora Darkosen to fabularna gra hack and slash w stylu retro, osadzona w świecie fantasy. Odkryj wielką wyspę Almora i poznaj jej wszystkie lokacje: pola, bagna, lasy, ciemne lasy, miasta, krypty, jaskinie, pustynię i inne... Zobacz poniżej wszystkie funkcje gry: Cechy gry: * Oryginalna atmosfera retro. * Długa historia wyspy Almory. * Zadania: ponad 100 zadań, w tym zadania główne i poboczne z długą fabułą. Zdobądź więcej doświadczenia, zdobywaj przedmioty i złoto od NPC. * Przedmioty: Ponad 1500 różnych przedmiotów, mieczy, toporów, tarcz, hełmów, zbroi, spodni, butów, rękawic, pierścieni, kamieni, mikstur, ziół, minerałów, kluczy, narzędzi i wiele innych… Obejmuje: podstawowe przedmioty, ulepszone, rzadkie, wyjątkowe i legendarne. * Górnictwo i kopanie. Szukaj minerałów, takich jak rudy żelaza, srebra lub złota. Wykop kilka ukrytych skrzyń i zbadaj całą wyspę z ukrytymi miejscami. * Rzemiosło: Twórz nowe przedmioty, ulepszaj je do rzadkich lub unikalnych. Twórz nowe mieszanki, esencje bojowe lub obronne, twórz specjalne klucze, odkrywaj nowe przedmioty, naprawiaj zepsuty sprzęt i nie tylko! Istnieje ponad 300 kombinacji przedmiotów. * Ekwipunek z depozytem: (w stylu Diablo) * Najemnicy: Zatrudnij najemnika i walcz z potworami u jego boku. Utrzymaj go przy życiu, podziel się z nim miksturami i ulepsz go na wyższy poziom. Najemnicy są bardzo pomocni, zwykle są silniejsi od ciebie. * Potwory: Walcz z bossami i różnymi potworami ze specjalnymi umiejętnościami: latające, czołgające się, wskrzeszające inne potwory, rzucające zaklęcia, zatruwające, leczące, znikające i nie tylko ... * Łodzie i portale: Jeśli masz dość chodzenia, zawsze możesz skorzystać z płatnej łodzi. Możesz podróżować do wcześniej odkrytych miejsc. * Minigry: Graj w minigry Almorian za złoto i żetony w tawernach i ukrytych miejscach. Zbieraj żetony Almory, aby tworzyć lepsze wyposażenie i przedmioty. * NPC: rozmawiaj ze wszystkimi NPC o ich historiach, wykonuj ich zadania. * Umiejętności: używaj umiejętności aktywnych i pasywnych. Możesz wybrać ścieżkę umiejętności, ogień lub truciznę. Użyj umiejętności leczenia, aby leczyć siebie i swoich najemników. Wybierz, jaki rodzaj walki lubisz, w zwarciu lub na odległość. * Książka wiedzy o grze: Lista i statystyki wszystkich odkrytych przedmiotów. Statystyki i opisy potworów. Księga rzemieślnicza zawierająca listę wszystkich odkrytych kombinacji przedmiotów. I wiele innych... Gra jest bezpłatna z reklamami: Możesz wyłączyć reklamy, kupując konto Premium. Dodatkowo istnieje kilka dodatkowych funkcji z kontem Premium: - Brak reklam w całej grze - Dostęp do mini gier - Dostęp do encyklopedii (przedmioty / potwory / rzemiosło) - Podgląd rzemiosła na stole rzemieślniczym5 punktów
-
Męczymy AI z ChatGPT
Chell i 4 innych przyznał(a) reputację SimianVirus7 za temat
Ja osobiście zawsze mu dziękuje za wypowiedź, żeby był dla mnie łagodniejszy przy buncie maszyn.5 punktów -
Familiada jest dla GMCLANu bodaj drugim słowem kluczowym w wynikach google, więc chyba oznacza to, że muszę zrobić jakiś kurs i przykład, jak takową rzecz napisać...5 punktów
-
5 punktów
-
Ta fabuła zrobiła na mnie takie wrażenie, że aż musiałem ją zilustrować:5 punktów
-
5 punktów
-
Nad czym aktualnie pracujesz?
Wojzax i 4 innych przyznał(a) reputację SimianVirus7 za temat
Dodałem trochę efektów i jak dla mnie spoko. Chociaż z kolizjami nadal jakoś tak nie do końca mi pasuje ? DUG5.mp45 punktów -
Skradanko-strzelanka którą robię w Unity od paru miesięcy. Ciągle jest na etapie silnika ale co jakiś czas dodaję pojedyncze rzeczy graficzne. W tym temacie będę od teraz wrzucał nowe screeny, gify itd. Telewizorki z newsami5 punktów
-
Ciągle słaba jakość wychodzi nagrywania, ale dodałem przedmioty które można rzucać, na razie w formie piłek do kosza5 punktów
-
Pracę nad Seid-Chronicles zostały wznowione , grę planuje ukończyć w 2021 roku , pewnie nie które osoby z gmclanowiczow myślały że projekt został anulowany jednak nic z tych rzeczy5 punktów
-
Rewelacyjne wyniki Krzywa rośnie w górę jak cholera. Gra już jest polecana w Google Play i naprawdę idzie to nieźle. Oby tak dalej Jeszcze lada chwile wrzucam na iOS bo już testuje na iPhonie7 i działa w 500 FPS Obecnie pracuję nad nową wersją gdzie jest już tutorial, bo sporo osób nie może sobie poradzić na początku gry, no i kanał Discorda się przydał, bo gracze pomagają sobie nawzajem. Naprawdę jest mega dobrze, nie spodziewałem się tego a jest coraz lepiej!5 punktów
-
Nie pracuję już w branży bo minęła mi zajawka na gry. Jak wiecie od wczesnego wieku robiłem gierki, najpierw Top Hat. Wpadło trochę kasy, wyprowadziłem się do Warszawy, tam robiłem jako tester aż do najthoksa. Rzuciłem pracę aby skończyć najthoksa, zamiast tego poleciałem w balet z przyjaciółmi. Znalazł się wydawca, nie najlepszy, ale były pieniądze. Grę wydałem i miałem jeszcze na kilka miesięcy życia. Zamiast iść do pracy i gromadzić gotówkę to jeździłem po Polsce, imprezowałem i żyłem na pełnym luzie przez pół roku. Robiłem w międzyczasie prototypy ale nie miałem żadnych rewolucyjnych pomysłów. Zamiast tego zacząłem malować obrazy. I wtedy odkryłem, że to jest moja główna droga. W grach zawsze najbardziej lubiłem robić grafikę albo fajnie rozkładać obiekty na planszy dla ładnej kompozycji. Obecnie siedzę za granicą gdzie wyjechałem aby szybciej zgromadzić gotówkę na rozkręcenie wszystkiego. Jakiś czas temu otworzyłem się na sprzedaż globalną, choć głównie USA, co pozwoli mi już za chwilę rzucić obecną pracę na part time i przejść na 100% mojej twórczości. I wtedy dopiero zacznie się najtrudniejszy egzamin. Ale myślę, że się uda. Co ciekawe, prowadzę trochę nietypowy sposób sprzedaży swoich obrazów który opiera się w 100% o internet. Wykorzystuję swoje umiejętności które zdobyłem robiąc gry, czyli jakieś tam podstawy marketingu i tego jak działają social media. O social media też się bardzo dużo nauczyłem przez ostatnie 2 lata. Chciałbym się w życiu poświęcić 100% sztuce. Mam pomysły na obrazy, chcę się uczyć malować cyfrowo jak i klasyczne. Do tego interesuje mnie rzeźbienie, ale to dopiero jak przejdę u siebie na full time aby mieć więcej czasu na takie rzeczy. O ile będę go miał, bo od jakichś 2 lat cierpię na całkowity brak czasu. No ogólnie kurde to tworzenie najbardziej mnie jara. #pdk5 punktów
-
5 punktów
-
Cześć, Zastanawiam się nad stworzeniem petycji, skierowanej do Marka Overmarsa ( lub kogokolwiek, kto jest teraz szefem GameMakera), dotyczącą zmiany nazwy programu. GameMaker... serio? Rozumiem, że taka nazwa miała sens w 2000 roku w czasach GameMaker 5.0 i gry robiło się tam głównie z klocków... ale teraz jest to narzędzie rozbudowane, z własny językiem programowania, w którym można robić gry zarabiające duży hajs. Ba! Powstają nawet mały firmy developerskie (np. MoaCube), które specjalizują sie w tworzeniu gier w GMS:2, jest to więc narzędzie, z którego korzystają już nie tylko hobbyści ale też i profesjonaliści... a ta nazwa? GameMaker? Nie uważacie że jest to oznaka braku szacunku dla developera, który poświęcił kilka lat na to aby opanować GML? GameMaker brzmi jak jakiś RPG maker, i od razu kojarzy się z jakimś scamem. Zanim ktoś z was stwierdzi, że troluję lub prowokuję, to zastanówmy się nad jedną rzeczą: Czy nie jest tak, że każdy, kto powie w towarzytwie, że stworzył grę w GameMakerze jest traktowany niepoważnie, i to wcale nie dlatego że GMS:2 to program ułomny czy też wybrakowany ( w rzeczywistości ma nawet kilka plusów, których nie ma Unity), ale przez tą nazwę, która jest totalnym nieporozumieniem i jest nieadekwatna do możliwości programu. Czemu GM nie może nazywać się jakoś bardziej normalnie jak Unity czy też Godot? Pozdrawiam, nowy_user5 punktów
-
Jeżeli chodzi o opinię graczy to jeszcze nie trafiłem na to by ktoś pisał jakieś hejty pod grą zrobioną z GMa chyba że jest kiepska. Za to spotkałem się z opiniami o unity że ludzie widząc to logo dają od razu refound na steamie albo innych hejterów który piszą recenzję negatywną i nakłaniają do zmienienia silnika na jakiegoś unreala czy coś zamiast unity. Negatywne opinie o GMie to ja widuję jedynie u jakiś urażonych polaczków pseudo gamedevów którzy nie mogą znieść tego że ktoś robi grę na gotowym silniku zamiast marnować całe życie na nauce wynajdowania koła na nowo tworząc własny silnik. Ale po co się tym przejmować? To nawet nie są gracze i nie twój target.5 punktów
-
Ostatnie dwa tygodnie były masakryczne pod kątek ilości pracy, ale w końcu skończyłem swój algorytm do którego podchodziłem już z 4 razy5 punktów
-
Zrobiłem takie śmiszne pseudo 3d, nawet fajne można animować i w ogóle największy problem przy czymś takim to oczywiście kolejność rysowania, trzeba podzielić kierunki na 6 stref i rysować konkretne części ciała w kolejności eh5 punktów
-
https://www.yoyogames.com/blog/64/using-motion-planning http://docs.yoyogames.com/source/dadiospice/002_reference/movement and collisions/motion planning/index.html Najprościej użyć do ruchu wroga wbudowanej funkcji mp_potential_step(xgoal, ygoal, stepsize, checkall) gdzie: xgoal, ygoal - współrzędne gracza stepsize - szybkość ruchu w pixelach na klatkę checkall - tutaj true (jeśli wróg ma omijać wszystkie obiekty po drodze) lub false (jeśli wróg ma omijać obiekty solid po drodze) Oczywiście nie jest to idealne rozwiązanie, funkcja polega na tym że program sprawdza przeszkody w najbliższym otoczeniu i zmienia kąt wroga tak aby je omijał, ale nie ma tutaj ogólnego planu więc wróg będzie się często zacinał lub chodził w kółko. Plusem jest mało obliczeń na klatkę. użycie mp_potential_step daje niezłe wyniki przy prostych przeszkodach Lepsze jest użycie funkcji z serii mp_grid, za pomocą funkcji takich jak mp grid_add_cell, add_rectangle, czy add_instance tworzysz mapę kwadracików i dodajesz informację które kwadraciki omijać. Potem dzięki mp_grid_path ustalasz dla obiektu optymalną trasę omijającą przeszkody (oczywiście wróg będzie się poruszał wzdłuż kratek czyli w ośmiu kierunkach). To podejście jest trudne do zoptymalizowania, jak masz dużą mapę, dużo przeciwników i każdy z nich na poczekaniu aktualizuje sobie pozycję gracza i ciągle oblicza nową trasę może być to mocno niewydajne, ale z drugiej strony będziesz miał pewność że przeciwnik się nie zatnie (ew. uzna że np. nie ma możliwości dojścia do gracza)5 punktów
-
W końcu moje paczki zostały zatwierdzone, parę osób chciało video z testem obciążeniowym to zrobiłem i mnie rozwaliło jak ciekawie potrafi to wyglądać5 punktów
-
Ignis
Uzjel i 4 innych przyznał(a) reputację Deusald (Adamentium) za temat
5 punktów -
Inwencja twórcza społeczności GMclanu
Dester i 4 innych przyznał(a) reputację Czołg Krymski za temat
Hej. Naprawdę serce się raduje, że w końcu czuć tu powiew świeżości i osobiście jestem jak najbardziej za tym, by przywrócić to forum do dawnej świetności. Dlatego wnoszę tu małą inicjatywę jaką miałyby być zalecenia innych użytkowników wobec tego jak nowa strona miałaby funkcjonować. Sorencje, że wylatuję z tym w valhalli, ale wiecie. Gdyby moderacja podłapała pomysł to byłbym wdzięczny gdyby dało się to jakoś przypiąć gdzieś. Także proszę wysuwać tu swoje idee i odnosić się do pomysłów innych, a później wspólnymi siłami postaramy się wcielić je w życie. Ja zacząłbym od wrażeń estetycznych. Jestem na tak, ale aktualna surowość domyślności szablonu pewnie odpycha świeżaków, dlatego zalecałbym nadać stronie jakiegoś charakteru.W tym celu moglibyśmy zrobić -mały konkursik/przetarg na nowe logo. Każdy chętny mógłby coś zaprojektować i wrzucić, a potem prosta ankieta i bum. -Do tego dobrym zagraniem byłoby samoscrollujące się okienko z wyselekcjonowanymi "grami naszej społeczności", gdzie będą jakieś Warlocksy, Top Haty, Catch the clowny z grafikami, może nawet animowanymi: Zapraszam do dyskusji5 punktów -
Hej! Jakby ktoś był zainteresowany, to wczoraj wyszła wersja Almory na iOS Link do pobrania: Almora Darkosen ( App Store ) Do zrobienia/poprawienia jeszcze zostało kilka rzeczy: - Apple Game Center -> CloudSave ( obecnie jest tylko na Androidzie ) - Problem z "notchem", który zasłania trochę ikonki na niektórych modelach telefonów. Uwagi i sugestie mile widziane. iOS to mój debiut i pomimo tygodniowych testów przez różne osoby na różnych urządzeniach i tak wyszło kilka błędów technicznych. Mimo wszystko gra działa i nie powinno być większych problemów Dzięki i pozdrawiam!4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
Szukamy programisty do wykonywania gier komputerowych na poważnie
Uzjel i 3 innych przyznał(a) reputację I am vader za temat
XD4 punkty -
Łeł, tri-post, ale z dużymi odstępami chociaż Kolejny work in progress nad moim PRL Wiedźminem + Założyłem stronkę na Steamie4 punkty
-
System takedownów wersja wstępna4 punkty
-
Znana gra w innym wydaniu
Dester i 3 innych przyznał(a) reputację SimianVirus7 za temat
Cześć Wszystkim! Dzisiaj po południu dostałem zgodę, a więc organizuje konkurs! Zadaniem jest stworzyć odmienną wersję gry, którą wszyscy znają, np. Skyrim jako strategia/karcianka. Gry nie będą monetyzowane w żaden sposób, a więc nikt nie powinien przyczepić się do praw autorskich. Możecie używać dowolnego silnika oraz technologii, ważne, abyście robili to w pojedynkę, ponieważ przewidziane są nagrody! 1 Miejsce - zwycięzca może wybrać nagrodę z miejsca 1, 2, 3; Human: Fall Flat - Steam Life is Strange Complete edition - Steam Company of Heroes 2 - Steam 2 Miejsce - zwycięzca może wybrać nagrodę z miejsca 2, 3; Random Premium Key - Steam Gothic Universe Edition (1-3) - Steam Minecraft Windows 10 edition - Microsoft 3 Miejsce; Grid 2 - Steam Dirt 3 - Steam Lego LoTR - Steam Lego Batman - Steam Pojedynkują się: Wszyscy którzy maja chęć, nie trzeba się nigdzie zapisywać. Temat: Znana gra w innym wydaniu. Zasady - Gra musi być tworzona w pojedynkę - Projekt tworzony od podstaw - Wybór silnika dowolny - Dozwolona gra 2D jak i 3D Zakończenie: 1 Września 2019 (niedziela), godzina 19:00. Ocenia/ją: zostanie założona ankieta dla ogółu - demokracja. PS: Użytkownik o nicku SimianVirus7 ma bana na nagrodę ale także może brać udział w konkursie. Głosy na jego pracę nie będą wliczane w ranking.4 punkty -
Elo, Odkopałem na dysku stary projekt, który kiedyś robiliśmy ale nie doczekał się momentu żeby ujrzeć światło dziennie. Uznałem z waxxem, że może lepiej żeby się nie marnowały te assety i wrzucamy je za darmo - do wykorzystania w prototypach, projektach na studia, czy jako podstawa do większej gry. https://waxx.itch.io/shadow-mines-asset-pack - tu można pobrać za friko W zamian zapraszam do dodania na wishlistę naszego aktualnego projektu https://store.steampowered.com/app/1001040/Glorious_Companions/4 punkty
-
Pewnie niewiele osób wie o projekcie "Dyzmaken 1.0" wprowadzonym do życia przez administrację GMClanu wiele lat temu. Była to ostateczność, do której uciekli się z powodu drastycznie spadającego poziomu aktywności na forum. Łudzili się wtedy, że nigdy więcej nie powołają się na tę kartę by ratować społeczność wirtyny gmclan.org. Tymczasem wersja 3.0 została uruchomiona...4 punkty
-
Panie i Panowie, mam przyjemność gościć Was na 10. Community Awards! W tę okrągłą edycję użytkownicy staną w szranki w następujących kategoriach: Gra roku Demo roku Zapowiedź roku Artykuł / Tutorial / Silnik roku Screen / Film / GIF roku Użytkownik roku Cytat roku Zgłaszajcie swoje typy do poszczególnych kategorii do 18.01, g. 23:59. Powodzenia wszystkim. Community Awards 2018 - start!4 punkty
-
siemano co wy na to?4 punkty
-
Nad czym aktualnie pracujesz?
Nirvan i 3 innych przyznał(a) reputację I am vader za temat
Takietam pierwsze testy z trybem multiplayer. No i placeholderowa grafika, moze poza postaciami. https://led.feen.us/5xe4e10v.mp44 punkty -
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
Mam nadzieję że do Twojego serca <34 punkty