Sernat Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 Rozumiem, że ty czytasz każdą licencję użytkowania przed instalacją czegokolwiek albo rejestracją gdziekolwiek? Nie stawiamy przecinka przed "albo". No i z reguły wszelkie warunki otrzymujemy przed zgodzeniem się na nie :rolleyes: . Ale to taka dygresja a propos Twojego jakże pięknego czepiania się. Wiesz, człowiek sprytny wpadnie na pomysł, by poczytać wcześniej o stronce, na której się rejestruje. Jeśli ktoś woli czytać całą licencję - nie ma problemu. Pomijając już fakt, że treść niektórych jest mi dobrze znana - np. CC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 Wszystko jest zapisywanie teraz w plikach XML, wiec pewnie idzie przekowertować :) Sprawdź tylko stukture. W dokumentacji nie ma nic o plikach xml, a skrypty moge tylko exportowac jako plik .gml Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 31 Maja 2012 Autor Administratorzy Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 Wejdź w folder z projektem i edytuj notepadem jeden z plików .gmx - zobaczysz XML :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 1 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2012 Nigdzie w necie nie moge znaleść nic o tym :\ Pozmieniałem nazwy ale nie wiem co teraz z tym zrobic :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 1 Czerwca 2012 Autor Administratorzy Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2012 No tutaj musisz sam do tego dojść, GM:S wspiera tylko tworzenie z edytora i nie zaleca się ręcznej edycji plików (chociaż jak się już przeanalizuje ich strukturę, to jest to proste). Btw., beta przestała dziś działać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 1 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2012 To znowu będę się cały dzień męczył bo nie wiem jak mam te xmle wykorzystac w jaki sposób :P O fajnie, dodali delta_time :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 1 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2012 Jaja sobie robisz z tym delta_time?! Tydzień temu cały projekt przerabiałem żeby to zrobić! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 1 Czerwca 2012 Autor Administratorzy Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2012 I guzik do otwierania parentów :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 1 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2012 Napisałeś to tak jakby to był twój wkład w Studio. :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 1 Czerwca 2012 Autor Administratorzy Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2012 http://bugs.yoyogames.com/view.php?id=3824 - bo tak jest ;) tak samo jak ds_map_load i jeszcze jakieś tam dwie-trzy małe pierdoły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1910 Opublikowano 7 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2012 Ooo, beta nie działa :(( Ej gnysek bardzo sprytnie zrobione anty. Kiedy klikam Get License wyskakuje Licensed Successfully! Następnie kiedy tworze next projekt gry nie da się uruchomić gry ani stworzyć bo pasek do wybierania typu pliku jest puste Szacun :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 7 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2012 Na pewno da się to jakoś obejść, pewnie wystarczy zmiana daty lub jeśli sprawdza to online zablokować odpowiednie domeny ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1910 Opublikowano 7 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2012 Na pewno da się to jakoś obejść, pewnie wystarczy zmiana daty lub jeśli sprawdza to online zablokować odpowiednie domeny ;) Pewnie to i to czyli pobiera a potem sprawdza czyli nic ci nie da, że zablokujesz jakąś domene czy wyłączysz neta. Pewnie to jest bardzo trudno obejść. My patrzymy a tu edie nas zaskakuje i to właśnie on obejdzie ten system :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 7 Czerwca 2012 Autor Administratorzy Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2012 Musiał być poza zablokowaniem postawić sobie serwer który uda, że zwraca dobre dane ;) Co do obchodzenia - jak cenicie wasze projekty, to ja bym nie ryzykował, tylko wrócił do GM8.1 ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 7 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2012 A jakie są te dobre dane? ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 7 Czerwca 2012 Autor Administratorzy Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2012 Nie wiem, ja do kodu GM:S nie mam dostepu :) Btw. tego nie napisano nigdzie, ale od ostatniej wersji można używać % zamiast mod, oraz a %= x zamiast a = a mod x :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZyperPL Opublikowano 7 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2012 [usunięto] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 7 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2012 9.0 juz musisz kupic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 7 Czerwca 2012 Autor Administratorzy Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2012 Nie, nie będzie 8.2, a GM9.0 prawdopodobnie nawet nie będzie miał GameMaker w nazwie. To będzie zupełnie inny program, wzbogacony o wiele nowych funkcji (poza tymi, które już są), z nieco zmienionym językiem itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1910 Opublikowano 7 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2012 Nie, nie będzie 8.2, a GM9.0 prawdopodobnie nawet nie będzie miał GameMaker w nazwie. To będzie zupełnie inny program, wzbogacony o wiele nowych funkcji (poza tymi, które już są), z nieco zmienionym językiem itd. Cooo!!!??? GM9 nie będzie Game Maker 9 ? to po co to gm ? Jeżeli zmienicie język z gml na jakiś inny to ja nie kupuje nawet gm9. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZyperPL Opublikowano 7 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2012 [usunięto] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 7 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2012 A GML bardzo się zmieni? Mam nadzieję ze tak :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZyperPL Opublikowano 7 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2012 [usunięto] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 7 Czerwca 2012 Autor Administratorzy Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2012 Nazwy funkcji będą takie same,, zmieni się trochę składnia - na bardziej oop, z podpowiadaniem zmiennych w obiektach (czyli jak napiszesz naboje = 1 to potem ci sie w podopowiedzi to wyswietli, tak jak teraz funkcje) - ale to jeszcze kupa czasu i GM:Studio przez przynajmniej rok dostanie około 5-6 nowych ficzerów. GM 8.1 nie będzie aktualizowany (chyba, ze ktos znajdzie jakiegos krytycznego buga, ale tych juz chyba nie ma). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1910 Opublikowano 7 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2012 Zgadzam sie z ZyperPL. Bo chyba wszystkim nie chce się uczć nowego języka. Hmm, ja wolał bym jednak stary język gml Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 7 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2012 Zgadzam sie z ZyperPL. Bo chyba wszystkim nie chce się uczć nowego języka. Hmm, ja wolał bym jednak stary język gml Nauka składni to jeden wieczór, pod warunkiem, że zna się jakiś język. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 7 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2012 Po za tym ja chce te struktury o których gnysek wspominał kiedyś. No i usprawnienie 3D: format wspierający szkieletową animację, i coś na usprawnienie samej grafiki np shadery, bumpmapping etc etc Bez tego nie kupię GM9 :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 7 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2012 No a więcej typów zmiennych i typ wyliczeniowy? ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 7 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2012 Eh... ja bym chciał delta_time w 8.1. :) Nie da się tam gdzieś podrzucić takiego pomysłu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 7 Czerwca 2012 Autor Administratorzy Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2012 Nope. @Utermiko: warto śledzić GMCommunity, tam Mike i Russell nieraz zdradzają rzeczy nt. kolejnej wersji - na pewno będzie byte, int, float, string w nowej wersji, z tego co kojarzę - niestety, mogę zdradzać tylko te rzeczy, o których juz napisali ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się