Skocz do zawartości

ediepl

Użytkownicy
  • Postów

    1629
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O ediepl

  • Urodziny 26.08.1995

Informacje

  • Nagrody
    Najlepszy Silnik (CA 2012)
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Nie
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Tak
  • Użytkownik Unity
    Nie
  • Użytkownik Godot
    Nie
  • Steam
    ediepl

O mnie

  • Skąd
    Swarzędz
  • Płeć
    Male
  • Adres www
  • Hobby
    Everyday im shuffling ;D

Ostatnie wizyty

18032 wyświetleń profilu

ediepl Osiągnięcia

Master of Forums

Master of Forums (10/13)

4

Reputacja

  1. Kod jest ok, ale czy zdajesz sobie sprawę że tj. ord("s") + i to nie jest kolejność jak na klawiaturze, tylko według tablicy znaków ascii: kulki - "s" laser - "t" strzelba - "u" miotacz - "v" bazooka - "w"
  2. if(instance_exists(obj_dzwi_metal_pion)) { if id10.opn=0 sound_play(snd_1) }
  3. Skoro młotek to za mało to może
  4. Właściwie to na początku myślałem że to shoutbox :D

  5. Przy próbie dodania miniaturki Plik musi być mniejszy niż 0MB.
  6. To jest studio 2 czy 1.4?
  7. Raczej niema ale możesz zrobić tak GML round(frac(liczba)*10)/10+floor(liczba) Brzydko ale działa :jezor:
  8. Podejrzewam że gdy tworzysz nowy obiekt broni wywołuje się dla niej collision event a bit dla keyboard pressed jest nadal aktywny i kod wykonuje się jeszcze raz, dodanie zmiennej is_pressed by pomogło.
  9. Aha dobra :D Nie wiedziałem że zmienili to w dwójce.
  10. Że nikt nie zauważył instance_destroy(other); Powinno być with(other)instance_destroy();
  11. Pobierz i dodaj do projektu, ogólnie jest to dll od Microsoft C++ Redistributable Package
×
×
  • Dodaj nową pozycję...