Skocz do zawartości

Nad czym aktualnie pracujesz?


Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 8,4tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Popularne posty

Hej. Troszkę mnie nie było. Wracam do robienia gier sobie. Tym razem całkowicie dwuwymiarowy projekt. Zaczęło się od Ludum Dare, a teraz sobie szlifuję i mam w planach stworzenie jakiegoś przygodowego

próbna animacja nóg, spróbuję też jakoś związać górną część tułowia żeby odpowiednio się cała wyginała przy chodzeniu  

Dodane grafiki

  • Filar Społeczności

mega dobrze to wygląda, fajny timeline 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 2 tygodnie później...
  • Filar Społeczności

Po czterech różnych podejściach do tematu udało mi się (prawie) zrobić przyklejanie znaczników formacji do ścian. W tym tempie rozkminienie bardziej zaawansowanych rzeczy zajmie mi pewnie parę lat.

 

dOudTJA.gif

 

  • Lubię (+1) 1
  • Haha (+1) 1
  • Super (+1) 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.01.2019 o 22:40, Wojzax napisał:

Po czterech różnych podejściach do tematu udało mi się (prawie) zrobić przyklejanie znaczników formacji do ścian. W tym tempie rozkminienie bardziej zaawansowanych rzeczy zajmie mi pewnie parę lat.

 

dOudTJA.gif

 

To Unity? Być może już pytałem, ale łatwo zapominam niektóre rzeczy

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Filar Społeczności
7 godzin temu, Flashek napisał:

Będzie gierka o zombi...

Zrzut ekranu (58).png

co to jest?

  • Super (+1) 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Filar Społeczności

Nie poprzestawaj na tym, dojedź go jeszcze mocniej typeczka

  • Super (+1) 3
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 2 tygodnie później...
  • Filar Społeczności

Obracanie się znaczników przy kontakcie ze ścianą i jednocześnie dostosowanie się do nachylenia podłoża ostatecznie mi dzisiaj zadziałało uff...

markerWalk[unit].transform.rotation=Quaternion.Euler(new Vector3(90, 0, 0))*(Quaternion.LookRotation(correctHit.normal,Vector3.up)*(Quaternion.LookRotation(rotationVector,Vector3.up)*Quaternion.Euler(new Vector3(-90, 90, 0))));

 

qGl1Wo2.gif

  • Lubię (+1) 1
  • Super (+1) 3
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...