Skocz do zawartości

Nad czym aktualnie pracujesz?


ANtY

Rekomendowane odpowiedzi

Pixel Plane: Bomber - najprawdopodobniej pierwsza część serii pt. Pixel Plane. Latamy dookoła mapy rozpixelowanym minimalistycznym bombowcem (2d, widok z boku), niszczymy cele naziemne (bombami) i staramy nie rozbić się o przeciwników (zawsze można zestrzelić). Właściwie gra jest już skończona. Dodam tylko dźwięk bomby, zrobię kilka testów (albo nie) no i wrzucam. Nie wiem czy ktoś jest zainteresowany, ale już wymyślam następną część (prawdopodobnie Battlefield). Ps. Dla lepszego wyobrażenia: gra jest podzielona na poziomy.

SUPER POMYSŁ

Fajnie jakbyś dodał jakieś screeny bo zapowiada się naprawdę nieźle ! ;) Pozdro !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
nie no, spoko, napisałem tak bo nie ma co oceniać a mi się nawinął śmieszny tekst

Już niedługo myślę, że będzie co do oceniania.

 

Jak myślicie, czy sterowanie mieczem świetlnym jako myszka?

Cel tego jest taki, że można zaatakować w każde miejsce w ciele przeciwnika. I ważna jest technika tego ruchu i ominięcie miecza przeciwnika...

 

[edit]

teraz w grach głównie chodzi o to żeby napinkalać w Lewy przycisk myszy, a dodatkowo klikać F, żeby użyć mocy. Dodając tylko niewielkie sterowanie do przodu tyłu i na boki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[edit]

teraz w grach głównie chodzi o to żeby napinkalać w Lewy przycisk myszy, a dodatkowo klikać F, żeby użyć mocy. Dodając tylko niewielkie sterowanie do przodu tyłu i na boki...

 

Tak też było 14 lat temu. (Jedi Knight: Jedi Outcast, 2002)

 

I ZAJE.BIŚCIE się grało.

[Wyłącz ktoś ten filtr na ######ście]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic lepszego w kwestii walki mieczem niż Mount&Blade nie zostało (i wątpie czy zostanie-przy czym zaznaczam dla tych co grali że mam na myśli multi -czylib wyłączony autoblok) stworzone- więc polecam opierać się przede wszystkim na tym.Die By The Sword to była super gierka-ale totalnie chaotyczna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jest OK, przedtem po prostu myślałem, że to ten bardziej leniwy patent z obracaniem już powiększonego sprite'a, sorki.

 

Nad tym aktualnie pracuje :)

*tu był gif*

Pomysł z walką mieczem świetlnym za pomocą myszki wydaje się w porządku, ale nie wydaje mi się, by był w stanie pociągnąć całą grę. :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
Tak jest OK, przedtem po prostu myślałem, że to ten bardziej leniwy patent z obracaniem już powiększonego sprite'a

E tam pieprzenie, to wcale nie jest zły pomysł, bo obracanie na poziomie pixeli skutkuje często z pewnymi anomaliami i postrzępywaniem konturów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem coś ciekawego, konwertowanie patha do modelu 3D :D

Brakuje ustalania normalnych ale to nie będzie trudne bo każdy kąt trójkąta jest znany. No i napisanie jakiś kolizji do tego by się przydało.

A no jeden minus taki że muszą to być wypukłe kształty.

path_poly.png

path_poly_model.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...