Skocz do zawartości

Nad czym aktualnie pracujesz?


ANtY

Rekomendowane odpowiedzi

Zapisywanie progresu, wybór map i ogółem wszystko co potrzebne by to można było nazwać grą już jest w grze. Chyba niedługo założę temat i dam wam pograć.

ConstantEmbarrassedFrilledlizard.gif

Pracuję nad tym 6 dni w tygodniu po 12-15 godzin od 53 dni. :)

Serio to wygląda ciekawie. Przypomina mi terrarie :D.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma (jeszcze) żadnego generatora. Jest za to MASA drobnych rzeczy które składają się powoli na całość. Bardzo dużo uwagi przykładam do całej mechaniki, i dopiero w zesłą środę dodaliśmy pierwszy tryb gry.

 

Tydzień temu było już np tak: HeavenlyBlankBunting.gif

Ogółem ten tydzień spędziłem bardziej na polishu i upiększaniu tego co już jest.

 

Terrarię przypominają tile bo na nich się wzorował grafik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo fajnie to wygląda, podoba mi się grafika (a właściwie to styl, bo samej grafiki zbyt dużo nie pokazałeś).

 

Ja w sumie mógłbym wrzucić swoją grę, ale poczekam na koniec YXY, żeby nie zaginęło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, nie, nie. Grafika jest do poprawy.

Poza tym jak piszesz, że poświęciłeś na coś tak wiele godzin, to daj lepszego gifa niż kilka podskoków. Chcesz nas zachęcić do gry czy nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grafikę bym z chęcią wymienił, a przynajmniej zwiększył postaci bo bardzo ciężko jest do tego wszystkiego rysować outline. :/

Z lepszymi gifami będą problemy bo... to gra na co-opa.

 

@LeD: To nie jest mój projekt. Pomimo że wykonałem 99% pracy to dzielę się pomysłem. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to łap

p2.png

niektóre elementy lepiej wyglądałyby przerysowane w większej rozdzielczości, trudno się strzela skriny z padem, myszką i klawiaturą w dłoni

 

edit: słowo wyjaśnienia, bo faktycznie dość niejasno wyszło

 

na obrazkach wyżej eksperymentalny projekt w gm:studio pro, twin-stick shooter z co-opem do 4 graczy, w sumie luźny remake mojego antycznego tworu sprzed prawie 9 lat (temat, link jeszcze żywy)

 

może rozwinie się to w pełnego szpila, może nie, pożyjemy, zobaczymy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe, mam nadzieje, że jakieś chociaż demko dacie niedługo(Threef i Jaklub). Fajnie pograć czasami w coś prostego, co kojarzy się ze starymi gierami, ale "ulepszone", albo w innej oprawie :) Poza tym jak projekt jest mniejszy to i większe szanse, że wyjdzie ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
to łap

<obrazek>

niektóre elementy lepiej wyglądałyby przerysowane w większej rozdzielczości, trudno się strzela skriny z padem, myszką i klawiaturą w dłoni

 

edit: słowo wyjaśnienia, bo faktycznie dość niejasno wyszło

 

na obrazkach wyżej eksperymentalny projekt w gm:studio pro, twin-stick shooter z co-opem do 4 graczy, w sumie luźny remake mojego antycznego tworu sprzed prawie 9 lat (temat, link jeszcze żywy)

 

może rozwinie się to w pełnego szpila, może nie, pożyjemy, zobaczymy

CZYŻBY RIP-OFF????

XD

podobnie czołgi wygladajo

 

a tak serio to ciekaw jestem jak gameplay się prezentuje, co-op onlinowy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaklub to GUI jest boskie. Szczena mi opada patrząc na te gradienty.
już poprawiam panie moderatorze nie bij pan :(

CZYŻBY RIP-OFF????

XD

podobnie czołgi wygladajo

 

a tak serio to ciekaw jestem jak gameplay się prezentuje, co-op onlinowy?

o nie zdemarskowałeś mnie co ja teraz pocznę :((

 

w tej chwili co-op tylko offline z wszystkimi graczami na padach lub jednym na klawiaturze i myszce, spróbuję rozkminić funkcje do sieci w gm:studio jakoś niedługo zanim zaimplementowanie tego w grze będzie zbyt trudne (synchronizacja wrogów brrr ;{)

Rób mechfoksy a nie jakieś coś:(
mechfoksy kiedyś będą, aktualny projekt jest mniej więcej do zapoznania się z nowymi ficzerami gm:studio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to łap

p2.png

niektóre elementy lepiej wyglądałyby przerysowane w większej rozdzielczości, trudno się strzela skriny z padem, myszką i klawiaturą w dłoni

 

edit: słowo wyjaśnienia, bo faktycznie dość niejasno wyszło

 

na obrazkach wyżej eksperymentalny projekt w gm:studio pro, twin-stick shooter z co-opem do 4 graczy, w sumie luźny remake mojego antycznego tworu sprzed prawie 9 lat (temat, link jeszcze żywy)

 

może rozwinie się to w pełnego szpila, może nie, pożyjemy, zobaczymy

WIDZĘ TAM TWÓJ STARY PRZYKŁAD STRZELANKI!!!!

Echhh nostalgia mocno, kiedyś chciałem go wykorzystać do stworzenia jakiegoś super shootera który dostanie ze 3 gwiazdki na gmc, ale mi się nie udało. B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...