-
Postów
1195 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O baca
- Urodziny 13.07.1987
Informacje
-
Team
Baca Studio
O mnie
-
Skąd
Chciałbym wiedzieć.
-
Płeć
Male
- Adres www
Osiągnięcia baca

Master of Posts (9/13)
0
Reputacja
-
On jeździ na rolkach? :D
-
Też polecam Unity, dużo upraszcza.
-
lol tego jeszcze nie widziałem. Co do wieku to powinien wystarczyć według Oceny treści konsoli Google Play "Treści dwuznaczne lub aluzje Sytuacje o wyraźnym charakterze seksualnym" Chyba, że coś bardziej pikantnego dodasz.
-
Już zagłębiałem się w ten temat, choć moja gra jest duuużo prostsza. Pewnie dlatego, że robione w 2-3 tygodnie i nie chciało mi się więcej przy niej siedzieć. Jest dostępna jedynie na IOS, pewnie będzie to trzeba wkrótce zmienić. (nie chciało mi się bawić w konwersje na andka po kilku nieudanych próbach z kompilacją w GM jakiś błąd przy stosowaniu reklam czy coś). 848
-
Akurat na Wielkanoc przygotowałem specjalną mini gierkę ;P https://www.facebook.com/media/set/?set=a.9...5753&type=3 3070
-
Dwa lata mam na IOS, na andka wrzuciłem wczoraj:D 2124
-
Po prawie dwóch latach pierwsza aktualizacja :D Poprawiłem wiele drobnych błędów, dodałem edytor map, udostępnianie jak i ściąganie ich z internetu. Na razie aktualizacja tylko na androida: http://play.google.com/store/apps/details?...studio.rabbit3D na IOS'a musi najpierw przejść weryfikacje. Tak wygląda edytor map. Wymaga jeszcze dopieszczenia, ale działa dobrze.(Mam nadzieję, że ktoś porobi parę mapek ;P ) Edytor zrobiłem tylko z jednego powodu, nie mam pomysłu na własne :D, więc niech gracze sami wymyślają i udostępniają innym. A tak na marginesie dlaczego firefox zawsze dodaje mi jakąś losową liczbę na końcu posta w pełnym edytorze? 1658
-
nowy pc // brak game makera windows 10
baca odpowiedział(a) na Grandpa temat w Pytania początkujących
To nic nie da. -
Tutaj masz przykład światła: http://gmc.yoyogames.com/index.php?showtopic=594671
-
Jest kilka sposobów, najprostszy to: w Step bohatera/Światła: GML obj_light.x = obj_player.x; obj_light.y = obj_player.y; lub w Step Światła GML move_towards_point(obj_player.x, obj_player.y, 5);
-
Ostateczna wersja, już mi się dalej nie chce :D Teraz trzeba przespać się bo ponad 30h bez snu nie jest zbyt przyjemne:D
-
Też tak uważam ;) Może jeszcze poprawię je kiedyś.
-
Dodałem nogi, trochę zmieniłem kolorystykę.