Skocz do zawartości

Nad czym aktualnie pracujesz?


ANtY

Rekomendowane odpowiedzi

Dzięki za komentarze. Poszukam innej czcionki, która bardziej będzie pasowała do gry. "Tą belkę" też będę musiał poprawić, ale dopiero później (myśle o dodaniu naliczania ruchów i przesunięć skrzynek, żeby później można było zrobić z tego jakąś skalę punktową).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam jeszcze screenów, ale pracuję nad programem do tworzenia gier w JS.

Mam nadzieję, że się powiedzie :)

 

@EDIT

Jestem w trakcie tworzenia Api.

Tutaj daje wam kodzik małego Painta:

 

GML
<script type="text/javascript">

document.onmousemove = Brush;

function Brush()

{

var kropka = jsgcCreateObject();

kropka.src="brush1.png";

kropka.style.left=mouse_x()+'px';

kropka.style.top=mouse_y()+'px';

 

}

</script>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sFNfvyT.png

PxTv8p3.png

 

Ja pracuję nad odczytem danych z plików WAD Dooma 2. Puki co odczytane mam palety kolorów, wierzchołki na mapie i linedefs ( czyli linie pokazane na tym screenie wyżej ).

 

Fajna sprawa bo jak będę robił jakąś grę gdzie ściany będą rysowane właśnie w ten sposób to nie będę musiał tworzyć edytora do gry, bo będę mógł użyć dowolnego edytora dooma, jak np Doom Builder 2 :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że z tego będę robił grę top down, a że mam całą listę wierzchołków to mogę się pokusić wtedy o zrobienie jakiegoś systemu świateł i cieni ładnych albo nawet ograniczenia widoku tak by gracz przez ściany nie widział od góry :D

 

 

A Build Engine nie znam tego, co to jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że z tego będę robił grę top down, a że mam całą listę wierzchołków to mogę się pokusić wtedy o zrobienie jakiegoś systemu świateł i cieni ładnych albo nawet ograniczenia widoku tak by gracz przez ściany nie widział od góry :D

 

 

A Build Engine nie znam tego, co to jest?

 

Build Engine to nazwa silniku na którym pracuje Doom/Doom2.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, silnik dooma, heretica, hexena, strifa nazywał się po prostu "Doom Engine" ( ID software ).

 

Ale wyszukałem co to jest ten Build Engine, to jest engine Duke Nukem 3D > http://en.wikipedia.org/wiki/Build_engine od 3D realms a nie ID software.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

screen1uj.png

 

no dobra, póki co zrobiłem tylko wybieranie postaci bo łatwe było: przed lochem jest tylko taki kawałek mapki, stoi grupka bohaterów (tak, póki co tylko jeden rycerz a mają dość typowe RPGowe klasy - mag, skrytobójca, łowca, bard itp.) i kiedy klikniemy na wybranego, idzie on do lochu i wtedy rozpoczyna się rozgrywka. teraz będę próbował zrobić nieskończony generator komnat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

profesje nie będą bardzo zróżnicowane, będą różniły sie wyglądem, (może) punktami życia, szybkością ale główna różnica będzie polegała na tym że każda klasa będzie miała specjalny typ przedmiotów którego może używać: np. rycerz tarcz, alchemik mikstur, mag zwojów z zaklęciami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Nadal to co powiedział Pablo się aplikuje, szczególnie jeśli klasy nie miałyby być zróżnicowane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...