Skocz do zawartości

Nad czym aktualnie pracujesz?


ANtY

Rekomendowane odpowiedzi

  • Filar Społeczności

to zależy od umiejętności programowania, zawsze można zrobić mapkę świata na której będzie inny mechanizm sterowania statkiem. Możnaby też na róznych planetach zakładać bazy, szklarnie, wieże obserwacyjne, oswajać stworzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

A ja bym wolał, żeby to poszło w stronę ewolucji na różnych planetach bardziej niż w stronę survivalu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
A ja bym wolał, żeby to poszło w stronę ewolucji na różnych planetach bardziej niż w stronę survivalu

Spore za bardzo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

bo gier ze ścinaniem drzew po klocku w platformowym widoku z survivalem to jeszcze nie było żadnych :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Edit:

Wie ktoś może czemu jak nagrywam Frapsem to gra nie jest rozciągana na cały ekran (1440x900) (tak jak być powinno jak jest fullscreen). Tylko wyświetlane jest tyle, ile jest rozciągane (chyba 320x240) a reszta to czarny ekran?

 

Można sobie zmniejszyć rozdzielczość pulpitu do takiej jaka jest w grze i dać ją na pełny ekran (przy 320x240 to będzie trochę trudne :)). Wtedy wszystko jest git i mniejsze problemy z przycinaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
Wyczuj ironię.

this, po tobie bym się huder nie spodziewał lol

 

 

Nie myślałem, że głupi filmik może spowodować flamewar

Cicho już... Bo komentowanie zamienia się w spamowanie.

Co raz rozpoczęte, zatrzymane zostać nie może.

~Paulo Coelho

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Nie no, właśnie ścinanie drzewek mi się za bardzo z terrarią kojarzy a raczej nie była to zbyt ciekawa gra. Bardziej bym poszedł w stronę takich prawdziwych planet z pustynnym krajobrazem, robieniu bazy w której można oddychać, robieniu odwiertów i badań.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pracuje nad własnym edytorem do animacji szkieletowych, bo żaden inny mnie nie zadowala. Teraz kombinuje jak zrobić jakiś dobry i wydajny patent na zapis, żeby tylko raz używać grafik a animacją szkieletu niech się zajmie GameMaker ;)

bones.jpg

 

EDIT:

Hah przy okazji znalazłem błąd ;) Nie liczy mi ilości kości na ekranie tylko fps drugi raz wyświetla ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pracuje nad własnym edytorem do animacji szkieletowych, bo żaden inny mnie nie zadowala. Teraz kombinuje jak zrobić jakiś dobry i wydajny patent na zapis, żeby tylko raz używać grafik a animacją szkieletu niech się zajmie GameMaker ;)

bones.jpg

 

EDIT:

Hah przy okazji znalazłem błąd ;) Nie liczy mi ilości kości na ekranie tylko fps drugi raz wyświetla ;)

Udostępnisz jak skończysz? :3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jak zrobie to bardziej uniwesalne to napewno ;) Na razie da się animować tylko tego ludzika co jest na screenie bo robie na razie tylko pod KO ;) Właśnie skończyłem system zapisu klatek. Animacja 10 kości przy 10 klatkach zajmuje 2kb (zapis w pliku ini).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogę zrobić na zwykłym pliku ale musze obczaić...... a nie już wiem ;) Dzięki Jaklub ;)

 

EDIT:

Już eksport animacji działa. Mały bardzo brzydki test (jeszcze nie ma wylaczania rysowania kosci, no i originy lepsze mogly by byc):

kliczko_test.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...