Skocz do zawartości

Nad czym aktualnie pracujesz?


ANtY

Rekomendowane odpowiedzi

  • Filar Społeczności
3 godziny temu, Nirvan napisał:

Już dawno dawno temu zrobiłem ten klip, do tej pory był niepubliczny ale postanowiłem go dzisiaj upublicznić, niby nic ogromnego ale fajnie mi się na to spogląda mimo wszystko ;D

 

najsik, nostalgłem, no i kozacka muza w tle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, ANtY napisał:

najsik, nostalgłem, no i kozacka muza w tle

Dzięki, utwór z albumu który produkuję chyba od 2016-2017 roku cały czas brak czasu lub weny na to by wszystko dokończyć :D
 

3 godziny temu, SimianVirus7 napisał:

Co to? Można w to zagrać? :o
Desktop_Screenshot_2020_01_13___.png

Może za parę lat jeśli bym powrócił do tego projektu :D To było na zaliczenie inżynierki na studiach ^_^

Wiecej tutaj: youtube.com/watch?v=BzkxhSDE_Rk

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem zrobić tylko tool do skalowania tekstur do potęgi dwójki wewnątrz projektu, a wciągnęło mnie od razu do zrobienia narzędzia do generowania zapętlających się tekstur xd

No to kolejna paczka na asset store, trochę tak w niezamierzony sposób :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
9 minut temu, Nirvan napisał:

Miałem zrobić tylko tool do skalowania tekstur do potęgi dwójki wewnątrz projektu, a wciągnęło mnie od razu do zrobienia narzędzia do generowania zapętlających się tekstur xd

No to kolejna paczka na asset store, trochę tak w niezamierzony sposób :D

 

jak ja Cie czlowieku szanuje, jest cos czego jeszcze nie pisales?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

image.png

Wczesne testy stylu i paru rzeczy z których można skorzystać w GMS2 i zrobić fajny efekt - ot, tutaj generowanie cieni na surface na podstawie spritów (zamiast obiektów) ustawionych na różnych layerach. Generalnie tak myślę nad jakaś kreskówkowo-rysunkową grą obecnie. Kto jest na GMCLANie od dawna to pewnie nawet wie nad jaką :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
Dnia 19.01.2020 o 21:50, ANtY napisał:

Do czego będziesz tych ryjów używał? :D

 

Myślałem o prostej grze takiej rpgowej losowo generowanej gdzie światem rządziłby podział na różne grupy mające różne interesy, a naszą drużynę można by było ustawiać w takim kółku, że obok siebie ustawialibyśmy postaci które się lubią (łączą się jakimiś wspólnymi zainteresowaniami, uczuciami, pasują do siebie w inny sposób np. jeden uczy drugiego jakiegoś skilla). Możnaby też drużynę ustawić w hierarchii, ustanawiać dowódców, grupy i podgrupy.

 

Ale chyba bardziej pasuje mi pomysł gry o zarządzaniu królestwem do której już dwa razy podchodziłem. Trochę takiej jak gra planszowa, a jednocześnie głównie opierającej się na intrygach wewnątrz królestwa, ukrytych spiskach i odkrywaniu powiązań żeby mieć lepszy ogląd na całość. Umieszczaniu odpowiednich ludzi na odpowiednim miejscu, wysyłaniu ich na wojny.

 

Te mordki byłyby w formie nieruchomej, karcianej, najwyżej z lekko obracanym modelem w różnych sytuacjach. Chociaż najchętniej to bym robił im screeny, zapisywał taki screen jako teksturę, usuwał model i nie martwił się o liczbę wierzchołków i inne bzdety.

 

Dnia 20.01.2020 o 08:49, Chell napisał:

ewidentnie do jakiejs gry o piratach

 

już dałem drugi model wąsów, mniej piracki. są losowe długości i losowa cienkość wąsów

 

hEi9S7h.pngFezSAUq.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

nie lepiej zrobic riga twarzy i animować im reakcje, gadanie itp? to by bylo spoko jesli cala gra na tym by polegała

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Noo można dać im ze trzy emocje i ruchy ust/żuchwy kolejnymi blend shape'ami. Ułożenie ust w literę "O", w literę "A" i losowe przechodzenie to w jedno to w drugie.

To zaraz może tak zrobię

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
14 minut temu, Wojzax napisał:

Noo można dać im ze trzy emocje i ruchy ust/żuchwy kolejnymi blend shape'ami. Ułożenie ust w literę "O", w literę "A" i losowe przechodzenie to w jedno to w drugie.

To zaraz może tak zrobię

a kinectem nie zrobisz mocapu twarzy? z mowieniem nie pomoze, ale emocji bys mial milion

edit: witam panow na spotkaniu filarow spolecznosci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Dopóki nie chciałbym idealnego zgrania mowy z dźwiękiem, mockup jest bez sensu. Np. mockup z kinecta jest mega obszerny, mnóstwo klatek które trzebaby było dodatkowo wyczyścić z błędów ewentualnych. Dodatkowo trzeba przyznać że umiem trochę mockup ciała ale z mockupem twarzy byłby problem bez jakichś narzędzi. Chociaż w sumie do twarzy mogą być jakieś narzędzia z użyciem nagrań bez udziału kinecta.

 

Ogólnie to nie są gry takiego kalibru żeby nie ogarnąć mowy blendshape'ami.

 

@EDIT:

W ostateczności sprzedam ten program producentom seks-lalek

 

H44Hvar.png

@EDIT:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Filar Społeczności
Dnia 8.02.2020 o 21:18, Gibki Kaktus napisał:

@ANtY, yup nowe :P

@Nirvan fajnie, że zrobiłeś, pewnie przyda mi się za niedługo i kupię xD

 

obłędnie to wygląda, bardzo smooth i estetycznie, ogólnie super styl. proszę tutaj raportować na bieżąco
jak dodasz chowańce będziesz Peterem Molyneux naszych czasów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

Najlepsze, że pory dnia to jest po prostu surface na którym maluję kolor, a potem ustawiam tryb na bm_subtract i rysuję ten surface na wierzchu wszystkiego. Więc żeby zrobić efekt światła, wystarczy namalować coś z białym gradientem na tym samym surface. Shaderami pewnie by to było bardziej optymalne, ale wtedy rysowanie "światła" nie byłoby już tak proste. Więc obecny sposób jest o wiele szybszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jest już nieco poprawiony HUD:

86776627_190272622284807_367071946625096

I ostatnio zbytnio nic nowego nie dodawałem, w zamian bawiłem się optymalizacją i jak we wstępnej fazie mogłem mieć ciągłe ścinki przy 100 pracownikach, tak teraz nawet na jakimś szrocie udało mi się osiągnąć 500, co prawda prawie ten laptop eksplodował gdy słyszałem jego wiatrak, ale i tak o dziwo ładnie to chodziło :D

ezgif-6-ed768f37db86.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • Filar Społeczności

Zalesianie heksagonalnego terenu. Nowa, wydajniejsza wersja w której po dostosowaniu pozycji każdego z drzew, łączę ich meshe w większe partie.

Rozwiązałem też w końcu problem widocznych granic między heksagonami - jako że stanowią oddzielne obiekty trzeba było po wygięciu wierzchołków dostosować również normalne tych wierzchołków do sąsiadujących obiektów (problem ukazany na drugim screenie).

 

P0R7WTz.png

 

Z6po18N.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Shader wody, jest fajny ruchomy ale nie umiem zrobić gifa w dobrej jakości :(

 

KmPWKqf.gif

 

@EDIT:

Ciekawym sposobem zrobiłem drogi. Tworzę obiekty dróg na pewnej wysokości, usuwam drzewa które z nimi kolidują. Następnie mam kamerę z góry która renderuje tylko obiekty dróg, przerzuca swój obraz na Render Texture, ta z kolei na zwykłą Texture2D. Otrzymuję czarno-białą maskę sieci dróg na całej mapie, wystarczy że użyję jej w shaderze terenu.

 

15WoSoj.jpg

 

Jeszcze taki rzut na mapkę

 

MTrU9Eb.jpg

 

@EDIT:

testy jednostek

jnn74xl.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...