Skocz do zawartości

Wojzax

Filar Społeczności
  • Zawartość

    2694
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    63

Ostatnia wygrana Wojzax w Rankingu w dniu 24 Marzec

Wojzax posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

158 Filar społeczności

1 obserwujący

O Wojzax

  • Tytuł
    Grafik Paranoik
  • Urodziny 09/28/1991

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Previous Fields

  • Nagrody
    Najlepsza grafika (CA 2015)
    Najlepsza gra (CA 2011)
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Nie
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Nie
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Nie
  • Użytkownik Unity
    Tak
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Skąd
    Lublin
  • Płeć
    Male

Ostatnie wizyty

37366 wyświetleń profilu
  1. Galeria Grafik

    Żebym nie zapomniał jak się pikselkuje
  2. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Shader wody, jest fajny ruchomy ale nie umiem zrobić gifa w dobrej jakości @EDIT: Ciekawym sposobem zrobiłem drogi. Tworzę obiekty dróg na pewnej wysokości, usuwam drzewa które z nimi kolidują. Następnie mam kamerę z góry która renderuje tylko obiekty dróg, przerzuca swój obraz na Render Texture, ta z kolei na zwykłą Texture2D. Otrzymuję czarno-białą maskę sieci dróg na całej mapie, wystarczy że użyję jej w shaderze terenu. Jeszcze taki rzut na mapkę @EDIT: testy jednostek
  3. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Zalesianie heksagonalnego terenu. Nowa, wydajniejsza wersja w której po dostosowaniu pozycji każdego z drzew, łączę ich meshe w większe partie. Rozwiązałem też w końcu problem widocznych granic między heksagonami - jako że stanowią oddzielne obiekty trzeba było po wygięciu wierzchołków dostosować również normalne tych wierzchołków do sąsiadujących obiektów (problem ukazany na drugim screenie).
  4. Wasze pulpity

  5. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Dopóki nie chciałbym idealnego zgrania mowy z dźwiękiem, mockup jest bez sensu. Np. mockup z kinecta jest mega obszerny, mnóstwo klatek które trzebaby było dodatkowo wyczyścić z błędów ewentualnych. Dodatkowo trzeba przyznać że umiem trochę mockup ciała ale z mockupem twarzy byłby problem bez jakichś narzędzi. Chociaż w sumie do twarzy mogą być jakieś narzędzia z użyciem nagrań bez udziału kinecta. Ogólnie to nie są gry takiego kalibru żeby nie ogarnąć mowy blendshape'ami. @EDIT: W ostateczności sprzedam ten program producentom seks-lalek @EDIT:
  6. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Noo można dać im ze trzy emocje i ruchy ust/żuchwy kolejnymi blend shape'ami. Ułożenie ust w literę "O", w literę "A" i losowe przechodzenie to w jedno to w drugie. To zaraz może tak zrobię
  7. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Myślałem o prostej grze takiej rpgowej losowo generowanej gdzie światem rządziłby podział na różne grupy mające różne interesy, a naszą drużynę można by było ustawiać w takim kółku, że obok siebie ustawialibyśmy postaci które się lubią (łączą się jakimiś wspólnymi zainteresowaniami, uczuciami, pasują do siebie w inny sposób np. jeden uczy drugiego jakiegoś skilla). Możnaby też drużynę ustawić w hierarchii, ustanawiać dowódców, grupy i podgrupy. Ale chyba bardziej pasuje mi pomysł gry o zarządzaniu królestwem do której już dwa razy podchodziłem. Trochę takiej jak gra planszowa, a jednocześnie głównie opierającej się na intrygach wewnątrz królestwa, ukrytych spiskach i odkrywaniu powiązań żeby mieć lepszy ogląd na całość. Umieszczaniu odpowiednich ludzi na odpowiednim miejscu, wysyłaniu ich na wojny. Te mordki byłyby w formie nieruchomej, karcianej, najwyżej z lekko obracanym modelem w różnych sytuacjach. Chociaż najchętniej to bym robił im screeny, zapisywał taki screen jako teksturę, usuwał model i nie martwił się o liczbę wierzchołków i inne bzdety. już dałem drugi model wąsów, mniej piracki. są losowe długości i losowa cienkość wąsów
  8. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Mordki na razie z jedną parą włosów ale z zarostem, brwiami, makijażem
  9. Nad czym aktualnie pracujesz?

    losowanie coraz więcej różnych opcji
  10. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Shader włosów zrobiłem i takie testowe włosy kobiece.
  11. Nad czym aktualnie pracujesz?

    co? to do mnie? że co? Dla próby dałem wszystkie opcje losowe od 0 do 100. Jako że mam suwaki np. max i min niepołączone ze sobą, oraz np. dużo ustawień uszu, wiele efektów się na siebie nałożyło, a mocne męskie cechy do przesady się zwiększyły. I w ten sposób wyszła losowo generowana armia orków, także na pewno to wykorzystam. @EDIT: Tutaj trochę bardziej "wygładzone" liczby losowe. Rzadko bo rzadko ale czasem nawet kobiece rysy się trafią (wyobrazić sobie trzeba z włosami takiego delikwenta). Powoli kombinuję też z shaderem skóry ale na razie słabe efekty, mam zamiar dodać później brwi, lekki zarost, siniaki, makijaż jako dodatkową warstwę tekstury która będzie inaczej reagowała na światło niż reszta skóry. No i oczywiście włosy, brody, wąsy, kolczyki, itd. jako oddzielne obiekty. Gdyby ktoś z was kiedyś szukał dobrego skryptu do Blendera który przenosi Shape Key'sy z jednego obiektu na drugi i go dostosowuje (w moim przypadku gałki oczne) to polecam Shape Transfer Addon niejakiego Bartosza Styperka za 6$: https://www.youtube.com/watch?v=6Tsn7Qbyv1o
  12. Nad czym aktualnie pracujesz?

    czemu to nie mogę nic kliknąć? Dalsze prace nad edytorem:
  13. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Shape keys w blenderze, edycja twarzy suwakami
  14. Glorious: Companions

    No dobra, kupiłem Gloriousa na tej promocji, zobaczymy czy było warto ;P
×