Skocz do zawartości

Wojzax

Użytkownicy
  • Zawartość

    2673
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    58

Ostatnia wygrana Wojzax w Rankingu w dniu 13 Wrzesień

Wojzax posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

145 Diament społeczności

O Wojzax

  • Tytuł
    Grafik Paranoik
  • Urodziny 09/28/1991

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Previous Fields

  • Nagrody
    Najlepsza grafika (CA 2015)
    Najlepsza gra (CA 2011)
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Nie
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Nie
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Nie
  • Użytkownik Unity
    Tak
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Skąd
    Lublin
  • Płeć
    Male

Ostatnie wizyty

35697 wyświetleń profilu
  1. Nad czym aktualnie pracujesz?

    losowe ruiny
  2. Galeria Grafik

    Chyba antyreklama barbera xD tak czy inaczej przepiękna wizja, bardzo podoba się dla mnie. @EDIT: @EDIT: próby generowania losowego
  3. Galeria Grafik

    Taki tileset mały
  4. Krabonszcz

    oj jak mi się podobają te kolorkiii no i tutaj jak jeszcze chyba w żadnej wcześniejszej Twojej pracy widać taką odwagę w kształtach
  5. Galeria Grafik

    Fajne toto, będzie wybór dodatków do stroju takich? Tymczasem zrobiłem model już cały, bez cieniowania chyba najlepiej się prezentuje. @EDIT: pierwsze próby animacji
  6. Galeria Grafik

  7. Galeria Grafik

    Twarz z makehuman plus ręczne malowanie
  8. Glorious: Companions

    Łoopanie to nie na mój polacki portfel xD
  9. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Doceniam zdolności dźwiękowca, ale sam tekst to aż uszy bolą. Jeszcze jak obejrzałem oryginalne intro z tłumaczeniem to już w ogóle. Odczuwam ekstremalny cringe jak słyszę te wplatane słowa. Niby napisałeś że parodia, ale wygląda jakby robione na serio więc sam nie wiem.
  10. Galeria Grafik

    @ANtY: bardzo ładny tylko ta druga ręka gdzieś mi ginie, nie potrafię sobie wyobrazić do końca jej położenia. Tymczasem uczę się Shader Graphów w Unity, próbując osiągnąć szczegółowość tej postaci z malowaną teksturą, a jednocześnie trochę żeby to przypominało taki słodki gradientowy shader z Pokemon Let's Go! A tak wygląda w edytorze, pewnie da się to osiągnąć szybciej ale nie mam na razie pomysłu
  11. Galeria Grafik

    Taki krajobrazik mały
  12. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Kombinuję wstępnie ze stylem, kolorystyką itd. Na razie takie drzewko inspirowane jakimś tutorialem. w jaki sposob to działa? nadajesz jakąś wartość każdemu polu? jeśli tak, to dlaczego na początku obiera dłuższą drogę?
  13. Nad czym aktualnie pracujesz?

    No średnio mi pasują takie wypiętrzone hexy, próbowałem jeszcze takie że heksagon w heksagonie, wewnętrzny tworzy płaski teren, a zewnętrzny wygina się tworząc spadki. Niestety miejscami tworzyły się przez to takie nieprzyjemne wywalone do góry krawędzie. @EDIT: Próbne zalesianie losowo 40stoma drzewami (każde drzewo szuka pod sobą gruntu), ale mam wrażenie że to zbyt wymagające dla niektórych procesorów. Będę musiał jakoś te drzewa łączyć po trzy cztery w obiekt i zrobić je w miarę lowpoly. Tylko czy to wystarczy..
  14. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Dodałem wysokość i wyginanie heksagonów do starego silnika, myślę że spoko wyszło. @EDIT: nowy sposób wyginania heksagonów (dodatkowe vertexy na środku krawędzi) i dostosowywanie się do poziomu wody
  15. Glorious: Companions

    Dobry komentarz, prawie jak w Cyberpunku. Ciekawie się zapowiada, ja bym dał w walce jakieś zbliżenia kamery czy slowmo w czasie uderzeń, dałoby dużo dynamiki.
×