Skocz do zawartości

Wojzax

Filar Społeczności
  • Zawartość

    2703
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    67

Ostatnia wygrana Wojzax w Rankingu w dniu 18 Maj

Wojzax posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

167 Filar społeczności

1 obserwujący

O Wojzax

  • Tytuł
    Grafik Paranoik
  • Urodziny 09/28/1991

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Previous Fields

  • Nagrody
    Najlepsza grafika (CA 2015)
    Najlepsza gra (CA 2011)
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Nie
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Nie
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Nie
  • Użytkownik Unity
    Tak
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Skąd
    Lublin
  • Płeć
    Male

Ostatnie wizyty

37817 wyświetleń profilu
  1. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Jeżeli dobrze wyjdzie wyświetlanie tułowia i kończyn no i pewnie trzeba będzie rozwiązać problemy z kolejnością wyświetlania, to nawet szybko by szło robienie grafik
  2. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Pewnie się zastanawiacie jak wyświetlać grafikę w Unity żeby ludzie robiący duże piksele nadal mieli zajęcie
  3. Nad czym aktualnie pracujesz?

    @adam014 Co oni takie wklęsłe brzuchy mają xD Ale bardzo fajne i graficznie na niezłym poziomie. @EDIT: jednak najnowsza wersja walki w dwóch odsłonach
  4. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Mmm, Almorka, wspaniały klimacik. Coop na mobilne? A tu kolejne zabawne usprawnienia mojego systemu, żywcem wzięte z gier LEGO®
  5. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Dostosowywanie nóg do podłoża, śmisznie to wygląda
  6. Nad czym aktualnie pracujesz?

    wspaniały pomysł A tutaj taka prosta animacja zrobiona kodem
  7. Nad czym aktualnie pracujesz?

    @ANtY Robię to ciągle z myślą o Advanced Wars dziejącym się w jakimś azjatyckim kraju, ale coraz mniej mi pasują te postaci i UI, wszystko jest na razie pojedyncze i na próbę, ale trochę przesadziłem z cukierkowością. Na pewno jak skończę prototyp (o ile skończę) to będę miał dużo możliwości zmian graficznych, może nawet jakieś pixelarty, często mam w głowie ten samochodzik zrobiony przez Ktrona-8 i spoko by było połączyć jakiś taki anime setting z pixelartowymi teksurami
  8. Nad czym aktualnie pracujesz?

    początki UI, działa również wyszukiwanie drogi i chodzenie
  9. M.E.A.T. – gra RPG w stylu Pixel Art

    Heh, czytałem o tym że Słoń wziął się za produkcję gierek niedawno i jak przeczytałem założenia i setting i w dodatku że pixelart to taki trochę WTF, co chłop zgłupiał... Ale w sumie po trailerze nawet mi się podoba, właśnie coś jak nie wiem, StoneShard? No i całkiem dużo możliwości to zawsze na plus. Graficznie jest różnie, sam pixelart raczej się nie broni, może to i dobrze że został przysłonięty różnymi efektami pogodowymi.
  10. Galeria Grafik

    Żebym nie zapomniał jak się pikselkuje
  11. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Shader wody, jest fajny ruchomy ale nie umiem zrobić gifa w dobrej jakości @EDIT: Ciekawym sposobem zrobiłem drogi. Tworzę obiekty dróg na pewnej wysokości, usuwam drzewa które z nimi kolidują. Następnie mam kamerę z góry która renderuje tylko obiekty dróg, przerzuca swój obraz na Render Texture, ta z kolei na zwykłą Texture2D. Otrzymuję czarno-białą maskę sieci dróg na całej mapie, wystarczy że użyję jej w shaderze terenu. Jeszcze taki rzut na mapkę @EDIT: testy jednostek
  12. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Zalesianie heksagonalnego terenu. Nowa, wydajniejsza wersja w której po dostosowaniu pozycji każdego z drzew, łączę ich meshe w większe partie. Rozwiązałem też w końcu problem widocznych granic między heksagonami - jako że stanowią oddzielne obiekty trzeba było po wygięciu wierzchołków dostosować również normalne tych wierzchołków do sąsiadujących obiektów (problem ukazany na drugim screenie).
  13. Wasze pulpity

  14. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Dopóki nie chciałbym idealnego zgrania mowy z dźwiękiem, mockup jest bez sensu. Np. mockup z kinecta jest mega obszerny, mnóstwo klatek które trzebaby było dodatkowo wyczyścić z błędów ewentualnych. Dodatkowo trzeba przyznać że umiem trochę mockup ciała ale z mockupem twarzy byłby problem bez jakichś narzędzi. Chociaż w sumie do twarzy mogą być jakieś narzędzia z użyciem nagrań bez udziału kinecta. Ogólnie to nie są gry takiego kalibru żeby nie ogarnąć mowy blendshape'ami. @EDIT: W ostateczności sprzedam ten program producentom seks-lalek @EDIT:
  15. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Noo można dać im ze trzy emocje i ruchy ust/żuchwy kolejnymi blend shape'ami. Ułożenie ust w literę "O", w literę "A" i losowe przechodzenie to w jedno to w drugie. To zaraz może tak zrobię
×