Skocz do zawartości

Wojzax

Filar Społeczności
  • Zawartość

    2734
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    88

Ostatnia wygrana Wojzax w Rankingu w dniu 25 Luty

Wojzax posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

209 Filar społeczności

1 obserwujący

O Wojzax

  • Tytuł
    Grafik Paranoik
  • Urodziny 09/28/1991

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Previous Fields

  • Nagrody
    Najlepsza grafika (CA 2015)
    Najlepsza gra (CA 2011)
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Nie
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Nie
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Nie
  • Użytkownik Unity
    Tak
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Skąd
    Lublin
  • Płeć
    Male

Ostatnie wizyty

47238 wyświetleń profilu
  1. Nad czym aktualnie pracujesz?

    obecnie wygląda to tak: @gnysek: A co już można robić w tym? Takie typowe HM czy bardziej jakieś nowoczesne?
  2. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Fajne to, mega mi się podobają te twoje kolejne usprawnienia, wszystkie są takie elastyczne. W ogóle masz twittera? Takie rzeczy zgarniają sporo atencji Tymczasem porównanie beczki zwykłej i płaskiej @EDIT: wybuch granatu nowa wersja inspirowany dymem z Akiry
  3. Nad czym aktualnie pracujesz?

    KUCYK
  4. Jak waszym zdaniem najlepiej rozwiązać przezroczystość ścian w grze z rzutem izometrycznym? Moim ideałem byłoby żeby odkrywane były ściany pokoju w którym znajduje się gracz ale tylko te od strony kamery. Problem jest taki że każda ściana w mojej grze jest zrobiona z dwóch (wewnętrzna i zewnętrzna) tak jak tutaj: Dodatkowo co jeżeli gracz nie widzi danej ściany ale nadal zasłania mu ona widok? Dość długo już nad tym myślę i wciąż jest to zbyt skoplikowane Tutaj jak wygląda gra: Oczywiście rozkmina dotyczy jednego piętra bo reszta pięter wyżej jest chowana jeżeli jesteśmy pod dachem
  5. Nad czym aktualnie pracujesz?

    pomyślę nad tym, może rzeczywiście nie będzie to tak obciążało całości tymczasem testuję pierwsze granaty i przypadkiem zrobiłem taki śmieszny efekt (uwaga na głośny wybuch) A tutaj już wersja prawdziwa granatu tylko trochę jeszcze przelatuje odłamków przez ściany
  6. Nad czym aktualnie pracujesz?

    To jest walec o sporej średnicy który rozciąga się od kamery i koliduje że ścianami. Jeżeli dam za małą to gracz nie będzie widział tego co obok niego za ścianą, jeśli za dużą to sporo ścian będzie odkrywanych właśnie gdzieś po bokach. Myślę nad tym już długo ale na razie żadnych sensownych (i wydajnych) rozwiązań.
  7. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Ciągle słaba jakość wychodzi nagrywania, ale dodałem przedmioty które można rzucać, na razie w formie piłek do kosza
  8. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Zanim zacznę robić fabułę czeka mnie maraton filmów Johna Woo
  9. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Genialne, jakościowe, oryginalne
  10. Nad czym aktualnie pracujesz?

    System takedownów wersja wstępna
  11. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Nie mam kiedy robić tej gry, ale korzystając z wolnej chwili dodałem deszcz w formie particli i taki efekt odbijających się kropel w shaderze
  12. Almora Darkosen

    Strasznie fajnie wyszły te potworki co się zlewają z otoczeniem, te pająki w martwym lesie i rośliny pod drugim miastem. Bardzo to pomysłowe i fajny klimat mają te miejscówki
  13. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Prymitywnie zrobione obiekty wody (efekty na wodzie są zwykłymi obiektami), ale powinny wystarczyć. Dodatkowo wielki wentylator zniszczenia.
×