Skocz do zawartości

Wojzax

Użytkownicy
  • Zawartość

    2658
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    53

Ostatnia wygrana Wojzax w Rankingu w dniu 19 Marzec

Wojzax posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

136 Diament społeczności

O Wojzax

  • Tytuł
    Grafik Paranoik
  • Urodziny 09/28/1991

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Previous Fields

  • Nagrody
    Najlepsza grafika (CA 2015)
    Najlepsza gra (CA 2011)
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Nie
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Nie
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Nie
  • Użytkownik Unity
    Tak
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Skąd
    Lublin
  • Płeć
    Male

Ostatnie wizyty

33743 wyświetleń profilu
  1. Galeria Grafik

  2. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Bardzo fajne wideo, widać że się przydały metalowe umiejętności wokalne Ciekawe efekty ale że w czasie animacji biegu, czy tak ogólnie? bo tutaj nie będzie czegoś takiego jak bieganie i strzelanie jednocześnie, strzały tylko z pozycji statycznych, więc może nie tak źle.
  3. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Po wielu problemach działa w końcu celowanie. Postać obraca się w stronę celu, a żeby dostosować oś góra/dół porusza kręgosłupem Wiecie może dlaczego Debug.DrawRay rysuje promień tak jak na screenie, niedokładnie (jakby nie wcelowali w jeden punkt) a gdy zbliżę kamerę na cel to wszystkie promienie idealnie łączą się w tym samym punkcie? dziwne to to.
  4. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Stanie przy ścianie
  5. Glorious: Companions

    Przepiękne *.* I do tego łatwo je skojarzyć z daleka
  6. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Teraz taki trochę virgin walk, ale coraz lepiej
  7. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Coś jak Full Spectrum Warrior, przynajmniej w pierwotnych założeniach. I dodam trzęsienie się kamery przy każdym kroku
  8. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Fajne, zrób zachodzenie od tyłu i ciche takedowny @EDIT: trochę mi nie wyszła animacja nóg hehe
  9. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Ale ładne kolorki. A weź zrób np. jakąś fajną gęstą trawę albo coś
  10. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Obracanie się znaczników przy kontakcie ze ścianą i jednocześnie dostosowanie się do nachylenia podłoża ostatecznie mi dzisiaj zadziałało uff... markerWalk[unit].transform.rotation=Quaternion.Euler(new Vector3(90, 0, 0))*(Quaternion.LookRotation(correctHit.normal,Vector3.up)*(Quaternion.LookRotation(rotationVector,Vector3.up)*Quaternion.Euler(new Vector3(-90, 90, 0))));
  11. Mapowanie pozycji na NavMesh

    No dobra, zrobiłem promień z nieba w dół, wziąłem pozycję hita, sprawdziłem najbliższy punkt NavMesh w stosunku do tej pozycji, a na koniec sprawdzam czy pozycja jest na tyle blisko krawędzi NavMesha żeby się do niej przykleić. Działa to całkiem nieźle, ale nie będę mógł zrobić piętrowych budynków.
  12. Czy ktoś z was wie może jak zrobić "mapowanie" danej pozycji (Vector3) na NavMesh w osi y? W sensie jak przesuwam obiekt który nie jest NavMeshAgentem w osiach x i z, pozycja na osi y dostosowuje się do wysokości powierzchni NavMesh? Jedyna funkcja jaką znalazłem to SamplePosition, ale ta funkcja znajduje najbliższy punkt we wszystkich osiach, czyli jeśli mam nagle wysokie podwyższenie to obiekt nie przesunie się dalej i nie "wejdzie" na to podwyższenie bo ma bliżej pozycję na niższym piętrze. @EDIT: W sensie jak można zmapować pozycję pomarańczową na pozycję niebieską?
  13. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Po czterech różnych podejściach do tematu udało mi się (prawie) zrobić przyklejanie znaczników formacji do ścian. W tym tempie rozkminienie bardziej zaawansowanych rzeczy zajmie mi pewnie parę lat.
  14. Chell spoczko najlepszy konferansjer
  15. Czołg robi najlepsze rzeczy, wybrałem Hestię
×