Skocz do zawartości

Wojzax

Filar Społeczności
  • Zawartość

    2721
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    76

Ostatnia wygrana Wojzax w Rankingu w dniu 11 Wrzesień

Wojzax posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

180 Filar społeczności

1 obserwujący

O Wojzax

  • Tytuł
    Grafik Paranoik
  • Urodziny 09/28/1991

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Previous Fields

  • Nagrody
    Najlepsza grafika (CA 2015)
    Najlepsza gra (CA 2011)
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Nie
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Nie
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Nie
  • Użytkownik Unity
    Tak
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Skąd
    Lublin
  • Płeć
    Male

Ostatnie wizyty

41979 wyświetleń profilu
  1. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Prymitywnie zrobione obiekty wody (efekty na wodzie są zwykłymi obiektami), ale powinny wystarczyć. Dodatkowo wielki wentylator zniszczenia.
  2. Almora Darkosen

    Są strzałki ale ja jestem debilem i mi by trzeba było zrobić osobne potwierdzenie do kliknięcia "tak, chcę przejść dalej". Możesz zrobić takie zaznaczenie w opcjach "Tryb dla idiotów". co do skipowania to zawsze byłem mistrzem w wyszukiwaniu ukrytych Xów w reklamach ale nie wiem może rzeczywiście przeoczyłem.
  3. Almora Darkosen

    Wspaniale się grinduje, ale jednak na dłuższą metę przydałyby się jakieś ciekawsze questy poboczne. No ale nic, nie jest to przecież Wiedźmin Z rzeczy które mogą wkurzać na dłuższą metę to na pewno wchodzenie na inną planszę, często zauważam informację o przejściu na inną planszę w ostatniej chwili i nie zdążam się wycofać, dwa razy też od razu po wyjściu przypadkiem się cofnąłem i wróciło mnie. W wersji premium pewnie drobnostka, ale jeśli za każdym razem leci 30 sekundowa reklama to już trochę słabiej. Z drugiej strony bardzo takie coś zachęca do kupna premium.
  4. Almora Darkosen

    Jaki to ma klimacik :)))) Wciąga strasznie, jak stare RPGi.
  5. The Tenants

    ah, już widzę, to jednak dosyć proste.
  6. The Tenants

    Jak wyświetlacie ściany w tej grze? Że znikają wszystkie w danym pokoju ze strony kamery czy jakoś te które blokują widok?
  7. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Kolejne testy znowu pokazują że głównymi winowajcami są przeciwnicy. Na pewno dużo skryptów które się dzieją u nich poza kamerą będę musiał jakoś okroić
  8. Nad czym aktualnie pracujesz?

    bump z rozwijanego losowania mapy, wielopoziomowe budynki na razie puste i nieładne. w zależności od ilości pokoi 30-50 klatek na sekundę. Przy strzelaniu z 5 mniej. Nie powinno tak być i dużo czasu zajmuje mi optymalizacja tych wszystkich skryptów w tle. Jak dojdzie jakaś lepsza inteligencja i strzelanie wrogów to może być nieciekawie.
  9. Glorious: Companions

    No w ogóle nakrycie głowy tego faraona to jest taki sztos 10/10. Nie wiem na ile to jest sama tekstura a na ile jakieś inne mapy i oświetlenie, ale wow.
  10. Glorious: Companions

    Przepiękne, tekstury najwyższej próby jak z LoL'a
  11. feeling przy strzelaniu

    Tutaj gość fajnie opisuje jak wygląda dobry dźwięk broni, z mojej strony dodam że ważny jest zawsze rozbłysk wokół strzelającego na podłodze i (w innych rzutach) na ścianach.
  12. Nad czym aktualnie pracujesz?

    @Nirvan fajoskie, a robisz jakieś systemy do tego żeby automatycznie się poruszał do celu itd.? Mój projekt tymczasem poszedł w stronę losowania map i generalnie bardziej survivalowej rozgrywki, czyli nie typowa skradanka jak chciałem, tylko coś z szybką akcją i ekscentrycznym, ekstrawaganckim settingiem. Celem jest przejście z jednego końca mapy na drugi, osiągając po drodze jak największą korzyść (może trochę jak w Escape From Tarkov). Zabijanie, skradanie się, walki z bossami, zbieranie rzeczy. Chciałbym połączyć jakoś strzelanie z muzyką żeby całość dawała lekko Hotline Miami'owe wrażenie.
  13. Glorious: Companions

    Chodzi ci o fragment w lewym górnym rogu? Bo reszta moim zdaniem wygląda wspaniale, jak mgła właśnie. Najwyżej można by zwiększyć przezroczystość w niektórych częściach szumu. Ale kurczę, na żadnym screenie ta gra nie wyglądała jeszcze tak cudownie *.*
×