-
Zawartość
2734 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
88
Ostatnia wygrana Wojzax w Rankingu w dniu 25 Luty
Wojzax posiada najczęściej lubianą zawartość!
Reputacja
209 Filar społeczności
O Wojzax
-
Tytuł
Grafik Paranoik
- Urodziny 09/28/1991
Contact Methods
-
Website URL
http://
Previous Fields
-
Nagrody
Najlepsza grafika (CA 2015)
Najlepsza gra (CA 2011) -
Użytkownik GameMaker Studio 2
Nie
-
Użytkownik GameMaker Studio
Tak
-
Użytkownik GameMaker 8
Nie
-
Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
Nie
-
Użytkownik Unity
Tak
-
Uytkownik Godot
Nie
Profile Fields
-
Skąd
Lublin
-
Płeć
Male
-
obecnie wygląda to tak: @gnysek: A co już można robić w tym? Takie typowe HM czy bardziej jakieś nowoczesne?
-
Fajne to, mega mi się podobają te twoje kolejne usprawnienia, wszystkie są takie elastyczne. W ogóle masz twittera? Takie rzeczy zgarniają sporo atencji Tymczasem porównanie beczki zwykłej i płaskiej @EDIT: wybuch granatu nowa wersja inspirowany dymem z Akiry
-
Jak waszym zdaniem najlepiej rozwiązać przezroczystość ścian w grze z rzutem izometrycznym? Moim ideałem byłoby żeby odkrywane były ściany pokoju w którym znajduje się gracz ale tylko te od strony kamery. Problem jest taki że każda ściana w mojej grze jest zrobiona z dwóch (wewnętrzna i zewnętrzna) tak jak tutaj: Dodatkowo co jeżeli gracz nie widzi danej ściany ale nadal zasłania mu ona widok? Dość długo już nad tym myślę i wciąż jest to zbyt skoplikowane Tutaj jak wygląda gra: Oczywiście rozkmina dotyczy jednego piętra bo reszta pięter wyżej jest chowana jeżeli jesteśmy pod dachem
-
pomyślę nad tym, może rzeczywiście nie będzie to tak obciążało całości tymczasem testuję pierwsze granaty i przypadkiem zrobiłem taki śmieszny efekt (uwaga na głośny wybuch) A tutaj już wersja prawdziwa granatu tylko trochę jeszcze przelatuje odłamków przez ściany
-
To jest walec o sporej średnicy który rozciąga się od kamery i koliduje że ścianami. Jeżeli dam za małą to gracz nie będzie widział tego co obok niego za ścianą, jeśli za dużą to sporo ścian będzie odkrywanych właśnie gdzieś po bokach. Myślę nad tym już długo ale na razie żadnych sensownych (i wydajnych) rozwiązań.
-
Ciągle słaba jakość wychodzi nagrywania, ale dodałem przedmioty które można rzucać, na razie w formie piłek do kosza
-
Zanim zacznę robić fabułę czeka mnie maraton filmów Johna Woo
-
Genialne, jakościowe, oryginalne
-
System takedownów wersja wstępna
-
Nie mam kiedy robić tej gry, ale korzystając z wolnej chwili dodałem deszcz w formie particli i taki efekt odbijających się kropel w shaderze
-
Strasznie fajnie wyszły te potworki co się zlewają z otoczeniem, te pająki w martwym lesie i rośliny pod drugim miastem. Bardzo to pomysłowe i fajny klimat mają te miejscówki
-
Prymitywnie zrobione obiekty wody (efekty na wodzie są zwykłymi obiektami), ale powinny wystarczyć. Dodatkowo wielki wentylator zniszczenia.