Skocz do zawartości

Wojzax

Użytkownicy
  • Zawartość

    2597
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    24

Ostatnia wygrana Wojzax w Rankingu w dniu 21 Czerwiec

Wojzax posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

57 Duża Cegła Społeczności

O Wojzax

  • Tytuł
    Grafik Paranoik
  • Urodziny 09/28/1991

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Previous Fields

  • Nagrody
    Najlepsza grafika (CA 2015)
    Najlepsza gra (CA 2011)
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Nie
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Nie
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Nie
  • Użytkownik Unity
    Tak
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Skąd
    Lublin
  • Płeć
    Male

Ostatnie wizyty

32927 wyświetleń profilu
  1. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Mi do robienia klonów daleko - harvest moony były fajne na gba, ale na dłuższą metę są strasznie liniowe i nie dają możliwości np. zamieszkania w mieście, zajęcia się czymś innym niż sadzenie roślin. Tak czy inaczej nowe modele
  2. Nad czym aktualnie pracujesz?

    W sumie to sam nie wiem jakich gier chcę robić klony bo ostatnie w co grałem to GTA V jakiś rok temu, ale myślę że mój pomysł jest najbardziej podobny do the Guild
  3. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Dobrze że twórcy tej gry nie myśleli w ten sposób o harvest moonie
  4. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Mi się od zawsze marzy harvest moon ale taki że można kupować różne parcele, uczestniczyć w życiu ekonomicznym miasta, z lekko simsowym systemem poznawania ludzi i dużymi możliwościami zakładania roznych biznesów, budowania, malowania elementów itd.
  5. Dywersant

    czeba włączyć okno ze ściągniętymi plikami, tam jest opcja żeby ściągnąć mimo wszystko. O właśnie, zmniejszyć trzeba maskę graczowi a najlepiej zrobić jakieś ślizganie się po ścianach.
  6. Dywersant

    O rzesz w dupe ide szukać
  7. Dywersant

    Wow, na screenach wygląda średnio ale jestem pod dużym wrażeniem grafiki w same grze - bardzo spójna, czytelna. Może niektóre elementy się zlewają, np. ciężko jest zobaczyć czy w progu są drzwi czy nie ma. Efekty też na plus, super wygląda strzelanie (długie przeładowywanie realistycznie wypada). Dobrze by grze zrobił jakiś system animacji, choćby i proste bujanie się w czasie chodzenia, w tym momencie wygląda jakby gracz "leciał". Efekty krwi, odlatujące ciała, strzelania przez okna (rozbijanie szyb!), nie jest to może idealne, ale i tak gra się świetnie. Mimo że przeciwnicy się nie ruszają dużo jest kombinowania, zaskakują Niemcy schowani pod drzewami, choć kiedy jesteśmy bliżej można by zrobić lekko przezroczyste korony. Grałem z 10-15 minut, byłem o krok od zabicia głównego złego, mam nadzieję że jeszcze mi się uda. Dodałbym też jakieś sekrety, tajemne przejścia, ta hacjenda aż się o to prosi. Znów poczułem radość z grania w gmclanowe produkcje, polecam każdemu. OCENA 7
  8. Warfog 2 - OxGames

    a jak na Switchu by to wyglądało? Jedna kamera i cztery pady? Ogólnie dużo więcej sensu miałoby to w 3D, albo 2,5D z szersza drogą na pierwszym planie jak w tym nieudanym projekcie. Ale tez przydalyby się nierówności terenu, nawet wysokie wzgórza, tunele pod nimi itd. (chociaż może bez wormsowych zniszczeń) I tez np. budowanie baz polowych, czy umocnień. Robiłbym, grałbym ;D
  9. Jak stworzyć nieskończoną pętlę?

    Jak ktoś ci napisze rozwiązanie to pisz za każdym razem że error i że nie działa.
  10. To mogłoby być lepsze rozwiązanie w sumie. Chyba wydajniejsze. Problem mógłby się pojawić gdy dwie jednostki dotykają tej samej kępki trawy - jeśli jest jakaś przezroczystość (tak jak u mnie w spricie zboża) to będzie się na siebie nakładać. Ale w sumie dobry pomysł muszę przetestować.
  11. Nnno nie, bo jak wystaje rycerzyk z boku to widać że nie ma nóg. A jak zrobisz rysowanie dwóch części tułowia to jedna ma być pod a druga nad trawą. Bez dwóch obiektów tak się nie da.
  12. Wciąż miałem problem z wystającymi fragmentami po boku, więc stanęło na oddzielnym obiekcie dla każdego rycerza który zajmuje się rysowaniem dolnej części sprite'a. Kolejny problem jaki mam to to że używam Origin sprite'a to (48,60), ale ta funkcja rysuje sprite od zera ale jakby w punkcie originu i wymusza ręczne jego zmienianie (odejmując sprite_xoffset i sprite_yoffset od x i y) Kiedy jako xscale dam 1 wszysko jest ok, ale gdy dam -1 sprite całkiem znika Nie mam pojęcia dlaczego tak się dzieje, możliwe że odbija go w poziomie względem zmienionego originu dziwne to jest. @EDIT: okej, już czaję. x i y w tej funkcji odpowiadają za to skąd jest rysowany sprite i jednocześnie wskazują punkt poprzez który następuje odbicie sprite'a. To prowadzi to sytuacji w której można odbić sprite albo w lewo albo w prawo, chyba nie da się odbić przez środek hmm @EDIT2: już myślałem że nic nie pomoże, ale już wiem co było problemem - przy obliczaniu sprite_width game maker bierze pod uwagę sprite_xscale (jeśli xscale będzie -1 to sprite_width będzie na minusie!). Wystarczyło więc pomnożyć sprite_width przez sprite_xscale żeby się wyrównało i działa!!!
  13. Macie może jakieś pomysły jak można by zrobić chodzenie w wysokiej trawie w grze z widokiem 3/4? Wymyśliłem żeby rysować połowę gracza przy kolizji jego x i y z trawą. Ale zawsze są jakieś problemy przy krańcach trawy, gracz wystaje na dole / po boku i całe złudzenie się psuje
×