Skocz do zawartości

Wojzax

Użytkownicy
  • Zawartość

    2644
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    45

Ostatnia wygrana Wojzax w Rankingu w dniu 13 Styczeń

Wojzax posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

124 Diament społeczności

O Wojzax

  • Tytuł
    Grafik Paranoik
  • Urodziny 09/28/1991

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Previous Fields

  • Nagrody
    Najlepsza grafika (CA 2015)
    Najlepsza gra (CA 2011)
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Nie
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Nie
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Nie
  • Użytkownik Unity
    Tak
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Skąd
    Lublin
  • Płeć
    Male

Ostatnie wizyty

33470 wyświetleń profilu
  1. Chell spoczko najlepszy konferansjer
  2. Czołg robi najlepsze rzeczy, wybrałem Hestię
  3. Głos na Dywersanta, całkiem fajnie się grało.
  4. Na swoją nie zagłosuję więc głos na NanoTanks
  5. W tym roku na pewno coś wydam obiecuję
  6. No właśnie, dotychczas było 10 edycji, ta będzie więc 11
  7. Demo: LolikZabijaka - Dywersant Dester - pixelbox Morgo - Aldebar - The Dungeon Escape Zapowiedzi: Ignatus - Stabbed Armor dyzmek - Seid Chronicles Mam nadzieję że wygra w końcu Straszna bida z grami roku w tym roku, sam nie wiem co nominować ehh Tak liczę że chyba to nie 10 edycja, a już 11! Pierwsza była za rok 2008! Odświeżyłem grafikę, może ktoś chce zrobić nową? Gnysek ma w tym roku szansę na zdobycie PIĄTY raz drugiego miejsca w BEST ENGINE xD @EDOIT: Screen/Film/Gif Roku: szpaq99 - Karykatura Adasia
  8. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Mnóstwo ogarniania rozmaitych przykładów ale w końcu coś zaczyna mi wychodzić. Łódką można na razie sterować i sprawić żeby zaczęła tonąć/przewróciła się na bok. Napisałem też w końcu własnoręcznie vertex shader, czyli to co widać na wodzie. Blenduję dwie tekstury w zależności od wysokości vertexa i jednej z nich dodatkowo zmieniam pozycję mapy uv żeby się poruszała lekko w kierunku fali. Teksturki na razie trochę robocze, chyba dodam też jaśniejsze szczyty fali.
  9. Galeria Grafik

    W sumie tylko tam zrobiłem trójkąty gdzie quad był źle odwrócony, bo często jeszcze zdarza mi się ustawiać je na krzywiznach. Ogólnie ten model z subsurfacem to bym używał tylko do sculptu (oczywiście z większą dokładnością).
  10. Glorious: Companions

    Ależ to pięknie wygląda Assety do siebie pasują, animacje wyglądają bardzo profesjonalnie, ładne mapki. W ogóle grafika nabrała jakiejś takiej gładkości miękkości nie wiem. Ciekaw jestem tego.
  11. Galeria Grafik

    Przepiękne, fajny styl takiego cieniowania linią Sama karykatura wspaniała też Ja tymczasem trenuje sobie modele twarzy ze zdjęć. Bardzo przyjemny proces. To drugie to wersja z blenderowym subsurface scattering.
  12. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Kinecta 2.0 można dostać za jakieś 250zł, albo nawet taniej, chociaż nie go już nie produkują. Reszta to jakiś program Delicode NiMate 2 i tutorial gościa który to fajnie rozkminił.
  13. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Tak jest. Całkiem fajnie działa.
  14. Nad czym aktualnie pracujesz?

    co jes wyskakuj na solo
  15. Galeria Grafik

    Wkleiłem stary model low poly na takie tło i wyszła ładna kompozycja
×